Ik vraag me af of je eigenlijk wel weet waarover ik het had.quote:Op zondag 25 december 2022 16:10 schreef Kakadylo het volgende: [..] Het gaat meer om alles eromheen dus wat je zegt/denkt en de vragen of opmerkingen die je in dit geval dan stelt
Niet gezien, kijk netquote:
Weet precies waar je het over had maar jij interpreteert wat ik zeg waarschijnlijk op een verkeerde manierquote:Op zondag 25 december 2022 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je eigenlijk wel weet waarover ik het had.want dit sluit echt niet aan bij m’n post.
Oja tuurlijk. Dat zal het zijnquote:Op zondag 25 december 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet precies waar je het over had maar jij interpreteert wat ik zeg waarschijnlijk op een verkeerde manier
Oh ja ik ligt al de hele dag te kijken. Ziekenboeg hier.quote:Op zondag 25 december 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezien, kijk net
Ze hebben wel lol in de loods
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastigquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastig
Voordat ik op je reageer lees ik het eerst terug en vervolgens trek ik pas mijn conclusie dus vandaar dat ik er zeker van ben jaquote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]joh ik heb niet eens letterlijk getypt waar ik het over had. Maar als jij denkt dat het aan mij ligt. Dikke prima. Als je geen reactie wil op wat ik zeg, reageer dan ook niet op m’n post
Joe!
Ik kan er 10 minuten naar kijken maar dan heb ik het wel gehad met zo spelquote:Op zondag 25 december 2022 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja ik ligt al de hele dag te kijken. Ziekenboeg hier.
Ze hebben zeker lol. Is wel grappig om te zien zo.
quote:Op zondag 25 december 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastig
Doe is ff lief, tis Kerstquote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]joh ik heb niet eens letterlijk getypt waar ik het over had. Maar als jij denkt dat het aan mij ligt. Dikke prima. Als je geen reactie wil op wat ik zeg, reageer dan ook niet op m’n post
Joe!
Vind het wel leuk om te zien hoe ze erop reagerenquote:Op zondag 25 december 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er 10 minuten naar kijken maar dan heb ik het wel gehad met zo spel
Elvisquote:Op zondag 25 december 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
o ze gaan vanavond film kijken dat is ook zo,
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebbenquote:
Geen bier? Dacht dat ie geen wijn zou drinkenquote:Op zondag 25 december 2022 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kippenhok daar in die loods
JW wil nog een wijntje
quote:Op zondag 25 december 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebben
Maar goed zo te horen hebben er een paar flink lol daar in de loods
Duurt 3 uurquote:Op zondag 25 december 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
o ze gaan vanavond film kijken dat is ook zo,
Dan krijg jij voor 50 cent 50 Centquote:Op zondag 25 december 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebben
Maar goed zo te horen hebben er een paar flink lol daar in de loods
Weinig te streamen dusquote:
Ze moet eens 'n goede bh kopen die wel ondersteund, die schepnetten die ze nuquote:Op zondag 25 december 2022 18:14 schreef Judiwi het volgende:
Janet heeft een leuke jurk aan, ook van Zalando?
Ah de kerstgedachtequote:Op zondag 25 december 2022 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Kamer 3 moet er aan zeggen Jeff en Isaac![]()
Pfff is dat nog altijd niet geweestquote:Op zondag 25 december 2022 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Eunice gaat een balletvoorstelling geven tijdens het eten...wordt weer gęnant
En dan nog wel onder het eten. Niemand kijktquote:Op zondag 25 december 2022 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Pfff is dat nog altijd niet geweest
tijd voor filmpjes van dgk kooi danquote:
Zeg me dat je een grap maaktquote:Op zondag 25 december 2022 18:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
tijd voor filmpjes van dgk kooi dankan ik even alles bijkijken want ik snap de bondjes niet meer. wordt jeffrey nou genaaid door Jasper of naait Jasper Wanda? Waarom zaten Marciano en Martin bij de tactiekbesprekingen van Jeffrey en isaak? ben de kluts kwijt na 2 weken nauwelijks gekeken te hebben. iemand antwoorden voor mij?
Ohhquote:Op zondag 25 december 2022 18:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee ik bedoel user DGKkan nog wel recht lopen op dit moment
thanx. rjongejongejonge zonde !quote:Op zondag 25 december 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Jappie zou Idd nep leuk doen met Wanda maar ik denk dat dat mislukt is. ( al een tijdje )
Oké, wacht evenquote:
Ik moet dat nog wel kunnen, jij?quote:
Ha jammer heb het gemist. Hopelijk komt er een filmpje van ben wel heel benieuwdquote:
Toen ze de trap af kwam, ik vond het heel grappigquote:Op zondag 25 december 2022 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha jammer heb het gemist. Hopelijk komt er een filmpje van ben wel heel benieuwd
stond zo net in de tuin onkruid te wieden net zulke rare positiesquote:Op zondag 25 december 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet dat nog wel kunnen, jij?
Ik gun het ze welquote:Op zondag 25 december 2022 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik kan er wel een kunstje op...
Waarom jankt ze dan. Is het niet gelukt?quote:Op zondag 25 december 2022 18:59 schreef Aggie46 het volgende:
Eunice snikt zo erg. KimD is zo lief voor haar.
[ afbeelding ]
Ze was alles vergeten en enorm zenuwachtigquote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom jankt ze dan. Is het niet gelukt?
Het ging best prima,maar de spanning.quote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft fouten gemaakt. Maar wij kennen die dans niet, dus hebben wij dat niet gezien.quote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Nog even verder oefenen dusquote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Z
[..]
Ze was alles vergeten en enorm zenuwachtig
Ja, morgen weer zei KimDquote:Op zondag 25 december 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Nog even verder oefenen dus
Dan maar hopen op een filmpjequote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging best prima,maar de spanning.
quote:Op zondag 25 december 2022 19:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft fouten gemaakt. Maar wij kennen die dans niet, dus hebben wij dat niet gezien.
Lees maar even terug.quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 19:03 schreef Aggie46 het volgende:
Ze snikt zo erg en ik hier zit te slikken. Nou ja, er liep ineens een traan over mijn wang.
Ik moest echt ook even denken aan dat meisje uit een animatiefilm. Ik had echt met haar te doen. Maar kan er niks aan doen dat ik moest lachen toen ze die trap af kwam.quote:Op zondag 25 december 2022 19:06 schreef woxxel het volgende:
Ze veranderen echt allemaal in hele kleine kinderen. T valt me nu steeds meer op.
Nu ook eunice. Ik denk steeds aan een 5 jarig meisje.
Echt he, en dat van crepe papier.quote:Op zondag 25 december 2022 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice zou kleding kunnen maken misschien
het is een aparte tante met een goed hartquote:Op zondag 25 december 2022 19:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he, en dat van crepe papier.
Laat staan van stof.
Ik vond het lief, ondanks dat we de afgelopen tijd om haar moesten lachen.
Dit was heel lief, zelfs Eric was ontroerd,
Erik keek heel verliefd!quote:Op zondag 25 december 2022 19:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he, en dat van crepe papier.
Laat staan van stof.
Ik vond het lief, ondanks dat we de afgelopen tijd om haar moesten lachen.
Dit was heel lief, zelfs Eric was ontroerd,
ja ze is heel creatief en verdiend het wel te blijven met al haar inzet, maar ze komt soms zo raar uit de hoek. geen peil op te trekken met haar, maar dsat maakt haar wel interessant voor een RLSquote:Op zondag 25 december 2022 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Erik keek heel verliefd!
Ik vind eunice niet zo leuk. Maar dit soort dingen zijn wel echt tof. Ook dat cadeau voor Mirthe was leuk en origineel.
Ja dat is zeker waar!quote:Op zondag 25 december 2022 19:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja ze is heel creatief en verdiend het wel te blijven met al haar inzet, maar ze komt soms zo raar uit de hoek. geen peil op te trekken met haar, maar dsat maakt haar wel interessant voor een RLS
Valt me allemaal 100% mee.quote:Op zondag 25 december 2022 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
Al met al hebben ze een leuke dag tot nu toe.
Goed geregeld,nu al benieuwd hoe het morgen gaat.
Isaak leest mee Aggie.quote:Op zondag 25 december 2022 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Valt me allemaal 100% mee.
Ze gaan nu ook aan de drank bij het eten, hopenjk gaat het allemaal goed.
Ze hoort het hele verhaal aan, zegt dan ze ze evil zijn, lacht heel hard en dan :Ik wil er niet mee geassocieerd worden.quote:Op zondag 25 december 2022 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha gilt dat ze er niet mee geassocieerd wil worden
Ciano aan het tellen.quote:
Aan wie?quote:
Gewoon pesten. Dingen op bed gooien of zoiets.quote:
Verstond ik niet echtquote:
Waarom?quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 20:07 schreef Aggie46 het volgende:
Dit komt nooit meer terug.
[ afbeelding ]
Gaat het ook niet.quote:Op zondag 25 december 2022 20:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is nu al bang dat ze het morgen niet gaan overtreffen...
Voor deze groep niet nee...quote:Op zondag 25 december 2022 20:07 schreef Aggie46 het volgende:
Dit komt nooit meer terug.
[ afbeelding ]
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 25 december 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend zit nog te eten, in de keuken zijn ze al aan het afwassen en een deel zit buiten te roken. Beetje raar idee van een kerstdiner, dan blijf je toch aan tafel tot iedereen het eten op heeft? Of ben ik ouderwets?
Het valt me nog mee dat er geen stel zitten te kaarten tijdens het etenquote:
Noflike kryst maatje.quote:Op zondag 25 december 2022 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, fijne kerstdagen voor iedereen, tot 1700 uur staat online ....![]()
Weet niet of ik nog fragmenten ga monteren, maar nu eerst een biertje ....
Ja vanmiddag 3of 4 kratten drank binnen gekomen!quote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is de drank van Gall & Gall nu binnen gekomen vandaag ?
Ja zekers.quote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je, ga even terug zoeken ...quote:Op zondag 25 december 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja vanmiddag 3of 4 kratten drank binnen gekomen!
Klopt. Maar nu heeft ze er plezier van.quote:Op zondag 25 december 2022 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lelijk die tattoo bij KimD, over 40 jaar is het 'n slobkous hangt die rond haar enkel
Al de hele dagquote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Waar is Zoey mee bezig? Jeff aan het bespelen?
Flirten heet dat.quote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Waar is Zoey mee bezig? Jeff aan het bespelen?
Als je blijft zeuren word het er sowieso niet leuker op natuurlijk. Probeer er tenminste iets van te makenquote:Op zondag 25 december 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Pff Sasha weer zeikenzet die ergens in een kamertje zonder camera tot na kerst aub.
Gaat niet lukken vrees ik.quote:Op zondag 25 december 2022 21:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als je blijft zeuren word het er sowieso niet leuker op natuurlijk. Probeer er tenminste iets van te maken
Ze zei net ook tegen Bern, ik wil mensen op hun bek slaan maar dat mag niequote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vrees ik.
[ afbeelding ]
Snap dat niet hoor. Is ze nu ook al boos op Bern of dat niet? Ook al heb je niks met kerst je kan toch wel een beetje moeite doen om het leuk te hebben ipv te klagenquote:Op zondag 25 december 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat niet lukken vrees ik.
[ afbeelding ]
De kerstgedachtequote:Op zondag 25 december 2022 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zei net ook tegen Bern, ik wil mensen op hun bek slaan maar dat mag nie
Ze is niet boos op Bern maar hij kan ook niks doen om haar op te vrolijken.quote:Op zondag 25 december 2022 21:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor. Is ze nu ook al boos op Bern of dat niet? Ook al heb je niks met kerst je kan toch wel een beetje moeite doen om het leuk te hebben ipv te klagen
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo. Ze blijft er ook wel in hangen...quote:Op zondag 25 december 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is niet boos op Bern maar hij kan ook niks doen om haar op te vrolijken.
Vind het maar ondankbaar.quote:Op zondag 25 december 2022 21:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo. Ze blijft er ook wel in hangen...
En de bank ik Carree vorm, dus in U vorm vanuit de openhaardquote:Op zondag 25 december 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Zodra we klaar zijn met eten geef ik de sein.
Ik ookquote:Op zondag 25 december 2022 21:17 schreef woxxel het volgende:
Die is goeie dat ijs.
Is goeie . Ik krijg er irritaties van.
Is het ook. Ik heb ook niet echt een fijne kerst op moment ivm met een sterfgeval vorige maand maar we proberen er wel wat van te maken. Ik hou van kerst maar het is wel lastig als er mensen wegvallen. Toch proberen er iets van te maken, zouden de mensen die er niet meer zijn ook willen.quote:
Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 25 december 2022 21:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Is het ook. Ik heb ook niet echt een fijne kerst op moment ivm met een sterfgeval vorige maand maar we proberen er wel wat van te maken. Ik hou van kerst maar het is wel lastig als er mensen wegvallen. Toch proberen er iets van te maken, zouden de mensen die er niet meer zijn ook willen.
Sterkte...en wens je toch een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2022 21:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Is het ook. Ik heb ook niet echt een fijne kerst op moment ivm met een sterfgeval vorige maand maar we proberen er wel wat van te maken. Ik hou van kerst maar het is wel lastig als er mensen wegvallen. Toch proberen er iets van te maken, zouden de mensen die er niet meer zijn ook willen.
Bedankt, dat is lief. Jij ook! 🙏quote:Op zondag 25 december 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Sterkte...en wens je toch een fijne kerst
Stomme film is zooooo 1980quote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Ik zal wel ondankbaar klinken maar ik heb helemaal geen zin in die stomme film
Denk dat we hier niets van te zien gaan krijgen. SL dus zometeen...quote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef engine het volgende:
denk ook niet dat wij hem krijgen te zienquote:Op zondag 25 december 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Ik verwacht een stream van mensen die film kijken. De film zelf ga je inderdaad niet zien.quote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat we hier niets van te zien gaan krijgen. SL dus zometeen...
Jippiequote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat we hier niets van te zien gaan krijgen. SL dus zometeen...
Drie uur lang…quote:Op zondag 25 december 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan, ik hoopte op kerstfeest met veel alcohol gaan ze een film kijken
Ja echt een matig planquote:Op zondag 25 december 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wadanmanquote:Op zondag 25 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Martin heel verbaasd dat Jeff geen pilsje hoeft
Ze konden niets langers vinden?quote:
Is al gekaderd.En dat vind ik ook helemaal niet erg.quote:Op zondag 25 december 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Elvisquote:Op zondag 25 december 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze konden niets langers vinden?![]()
Weet je wat ze gaan kijken?
Jeff heeft liever rode wijn of iets sterkersquote:Op zondag 25 december 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Martin heel verbaasd dat Jeff geen pilsje hoeft
Ik zeg maar niks. Te makkelijkquote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx had tot twee jaar geleden een speen zegt ze
Of spoilerenquote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef engine het volgende:
Dan maar hopen op een ordinaire bioscoop ruzie omdat iemand er door heen praat of in het beeld staat
Dan heeft ze best een goed gebitquote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx had tot twee jaar geleden een speen zegt ze
Popcorn gooienquote:Op zondag 25 december 2022 21:45 schreef engine het volgende:
Dan maar hopen op een ordinaire bioscoop ruzie omdat iemand er door heen praat of in het beeld staat
Zal wel weggetrokken zijn want ze wou heeeeel graag deze film zien.quote:
En Mexx haar koesdoek.quote:Op zondag 25 december 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen in zijn relaxkloffie, Erik nog in pak met stropdas
Zeker weten? Dacht dat The Polar Express de film was.quote:Op zondag 25 december 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
Is dus een Elvis film zonder Elvis uit 2022
Neequote:Op zondag 25 december 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker weten? Dacht dat The Polar Express de film was.
De film is net begonnen.quote:
Met gemakquote:Op zondag 25 december 2022 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet samen kunnen, kluiven en film kijken
Dat was een voorstel. Ze hebben voor nu gekozenquote:Op zondag 25 december 2022 22:07 schreef D. het volgende:
Elvis
Die gingen ze toch in januari kijken?
En iedereen kijkt?quote:Op zondag 25 december 2022 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was een voorstel. Ze hebben voor nu gekozen
Jaquote:
Ze zijn al de hele avond liefquote:Op zondag 25 december 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een eensgezindheid daar, echt de kerstgedachte
Behalve Sas die staat op ontploffen qua negativiteitquote:Op zondag 25 december 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn al de hele avond liefgoed hč!
Maar, ze kijkt nu wel de film die haar keuze wasquote:Op zondag 25 december 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve Sas die staat op ontploffen qua negativiteit
Dat kan nooit lang goed gaan zou je zeggenquote:Op zondag 25 december 2022 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn al de hele avond liefgoed hč!
Die telt even niet meequote:Op zondag 25 december 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Behalve Sas die staat op ontploffen qua negativiteit
Ja aan de andere kant is hij ook een lul als hij het wel doet.quote:Op zondag 25 december 2022 22:42 schreef woxxel het volgende:
Tis ook wel een lul hoor. Dat ie dat niet doet. Die arm.
Dat dus,dan is het aan.quote:Op zondag 25 december 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant is hij ook een lul als hij het wel doet.
Ja precies dan is het valse hoop geven enzo.quote:
quote:
Als hij het wel doet is het hek van de dam en verwacht Esther steeds meerquote:Op zondag 25 december 2022 22:42 schreef woxxel het volgende:
Tis ook wel een lul hoor. Dat ie dat niet doet. Die arm.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 25 december 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant is hij ook een lul als hij het wel doet.
Nou, met dit kabaal niet hoor.quote:Op zondag 25 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat de helft slaapt voordat de film is afgelopen
Ja,die was weer uit de dood opgestaan.quote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, met dit kabaal niet hoor.
Ik schakel net in, filmpje gekeken op Netflix, kanone zeg wat een lawaai
Is dat echt Elvis of niet?
Ik vind het geluid ook niets ...quote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of het een docu-film is met echte beelden van Elvis.quote:Op zondag 25 december 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,die was weer uit de dood opgestaan.
Ik heb de film nog niet gezien ,maar schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of het een docu-film is met echte beelden van Elvis.
Esther is nu blij dat ze doof is
Nee Elvis is doodquote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is van de maker van Bohemian Rhapsodiequote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien ,maar schijnt wel goed te zijn.
En Moulin Rouge.quote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van de maker van Bohemian Rhapsodie
ik zou hier prima doorheen kunnen slapenquote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geluid gaat over die speakertjes die overal in de loods hangen. Dat zal niet heel goed zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Maar ik mag hopen dat wat wij horen niet het geluid op tv of in de bioscoop zal zijn ...
Zeker na een paar bier/wijntjesquote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zou hier prima doorheen kunnen slapen
Niet eens, maar dan zeker jaquote:
Dat hoop ikquote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
straks nog lekker naborrelen in de smoke-corner
En bij de manager op kantoor.quote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
straks nog lekker naborrelen in de smoke-corner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |