Ik vraag me af of je eigenlijk wel weet waarover ik het had.quote:Op zondag 25 december 2022 16:10 schreef Kakadylo het volgende: [..] Het gaat meer om alles eromheen dus wat je zegt/denkt en de vragen of opmerkingen die je in dit geval dan stelt
Niet gezien, kijk netquote:
Weet precies waar je het over had maar jij interpreteert wat ik zeg waarschijnlijk op een verkeerde manierquote:Op zondag 25 december 2022 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je eigenlijk wel weet waarover ik het had.want dit sluit echt niet aan bij m’n post.
Oja tuurlijk. Dat zal het zijnquote:Op zondag 25 december 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet precies waar je het over had maar jij interpreteert wat ik zeg waarschijnlijk op een verkeerde manier
Oh ja ik ligt al de hele dag te kijken. Ziekenboeg hier.quote:Op zondag 25 december 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezien, kijk net
Ze hebben wel lol in de loods
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastigquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastig
Voordat ik op je reageer lees ik het eerst terug en vervolgens trek ik pas mijn conclusie dus vandaar dat ik er zeker van ben jaquote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]joh ik heb niet eens letterlijk getypt waar ik het over had. Maar als jij denkt dat het aan mij ligt. Dikke prima. Als je geen reactie wil op wat ik zeg, reageer dan ook niet op m’n post
Joe!
Ik kan er 10 minuten naar kijken maar dan heb ik het wel gehad met zo spelquote:Op zondag 25 december 2022 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja ik ligt al de hele dag te kijken. Ziekenboeg hier.
Ze hebben zeker lol. Is wel grappig om te zien zo.
quote:Op zondag 25 december 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk jij maar vooral dus wat je wil denken maar val mij er dan ook maar niet meer mee lastig
Doe is ff lief, tis Kerstquote:Op zondag 25 december 2022 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]joh ik heb niet eens letterlijk getypt waar ik het over had. Maar als jij denkt dat het aan mij ligt. Dikke prima. Als je geen reactie wil op wat ik zeg, reageer dan ook niet op m’n post
Joe!
Vind het wel leuk om te zien hoe ze erop reagerenquote:Op zondag 25 december 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er 10 minuten naar kijken maar dan heb ik het wel gehad met zo spel
Elvisquote:Op zondag 25 december 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
o ze gaan vanavond film kijken dat is ook zo,
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebbenquote:
Geen bier? Dacht dat ie geen wijn zou drinkenquote:Op zondag 25 december 2022 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kippenhok daar in die loods
JW wil nog een wijntje
quote:Op zondag 25 december 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebben
Maar goed zo te horen hebben er een paar flink lol daar in de loods
Duurt 3 uurquote:Op zondag 25 december 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
o ze gaan vanavond film kijken dat is ook zo,
Dan krijg jij voor 50 cent 50 Centquote:Op zondag 25 december 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu er nog geen 30 cent voor over hebben
Maar goed zo te horen hebben er een paar flink lol daar in de loods
Weinig te streamen dusquote:
Ze moet eens 'n goede bh kopen die wel ondersteund, die schepnetten die ze nuquote:Op zondag 25 december 2022 18:14 schreef Judiwi het volgende:
Janet heeft een leuke jurk aan, ook van Zalando?
Ah de kerstgedachtequote:Op zondag 25 december 2022 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Kamer 3 moet er aan zeggen Jeff en Isaac![]()
Pfff is dat nog altijd niet geweestquote:Op zondag 25 december 2022 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Eunice gaat een balletvoorstelling geven tijdens het eten...wordt weer gęnant
En dan nog wel onder het eten. Niemand kijktquote:Op zondag 25 december 2022 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Pfff is dat nog altijd niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |