Zou niet weten waar je op doelt maar geloof het meteenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vroeger had ik poppenkastpoppen en daar zat zo’n rode duivel bij. Die heette Beëlzebul. Daar doet Berend me aan denken nu.
Als je er dan toch bent kun je ook bij Berend gaan liggenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Zouden ze het merken als ik erbij kwam staan
Ik ben alleen.
Beetje gezelligheid kan ik wel gebruiken
Misschien dat het opvalt als je over het hek klautert maar ik zou het gewoon proberenquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben alleen.
Ik blijf wel thuisquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent kun je ook bij Berend gaan liggen
Moet ik bij Berend gaan zitten/liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat het opvalt als je over het hek klautert maar ik zou het gewoon proberen
Internet knuffelquote:
Echt he. Valt me reuze mee en er is veel werk verricht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:46 schreef engine het volgende:
Toch is het wel echt gezellig buitenEsther toch gelukt om een beetje kerstsfeer in de loods te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:42 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben alleen.
Ligt lekker in zijn bed zuur te doen..quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:47 schreef Flori het volgende:
Berend doet ook gezellig mee begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan vraagje er om, om eruit gestemd te worden hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ligt lekker in zijn bed zuur te doen..
Ben geen Esther fan maar dit was wel lief en goed bedoeld.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze hebben het echt heel Kerstigik vind het leuk om te zien.
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze hebben het echt heel Kerstigik vind het leuk om te zien.
Ik wil wel een plaatje zoeken maar ik faal met posten altijdquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou niet weten waar je op doelt maar geloof het meteen
Deze?quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil wel een plaatje zoeken maar ik faal met posten altijd
Gaat nu de hele nacht wakker liggenquote:Op zondag 25 december 2022 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha heeft een punt. Precies wat ik dacht. Bern heeft geen reactie
Ja de sfeer is gelijk doodquote:Op zondag 25 december 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Wat een raar gesprek weer tussen Sasha en Bern.
Vind Bern voornamelijk raar doen nuquote:Op zondag 25 december 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Wat een raar gesprek weer tussen Sasha en Bern.
Berend moet lekker naar huis gaan, is een schim van zichzelf geworden .....quote:Op zondag 25 december 2022 00:03 schreef Hoempah het volgende:
Berend nadat Isaac weg is: "Ik doe niet meer mee"
Lekker naar huis gaan..quote:Op zondag 25 december 2022 00:03 schreef Hoempah het volgende:
Berend nadat Isaac weg is: "Ik doe niet meer mee"
Ik vind dat echt jammerquote:Op zondag 25 december 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Berend moet lekker naar huis gaan, is een schim van zichzelf geworden .....
Waaraan?quote:Op zondag 25 december 2022 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker dom dat hij er zelf niet aan dacht
Bern heeft een gedicht voorgelezen wat een bericht was eigenlijk rechtstreeks naar z’n familie. Dat mag niet en Sasha wees hem erop. Ze hoopt dat er geen gevolgen zijn. Bern reageerde met veel stiltes en dat hij dit niet had willen horen van Sasha. Hij zou de hele nacht wakker liggen nu zei die.quote:Op zondag 25 december 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaraan?
Kan er geen touw aan vastknopen met het bijlezen
Je mocht blijkbaar geen berichten rechtstreeks aan thuis richten .quote:Op zondag 25 december 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaraan?
Kan er geen touw aan vastknopen met het bijlezen
Altijd weer de schuld bij 'n ander leggen, naar manneke die Bernquote:Op zondag 25 december 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bern heeft een gedicht voorgelezen wat een bericht was eigenlijk rechtstreeks naar z’n familie. Dat mag niet en Sasha wees hem erop. Ze hoopt dat er geen gevolgen zijn. Bern reageerde met veel stiltes en dat hij dit niet had willen horen van Sasha. Hij zou de hele nacht wakker liggen nu zei die.
Sasha bedoelde het goed en wilde hem alleen waarschuwen.
Nog zo'n staatsidioot inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Altijd weer de schuld bij 'n ander leggen, naar manneke die Bern
Ja… ze had gewoon gelijk en niks mis mee om hemquote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Altijd weer de schuld bij 'n ander leggen, naar manneke die Bern
En de rest ook. Erik wordt inmiddels als een soort mastermind gezien....daardoor ook best wel een target.quote:Op zondag 25 december 2022 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Ook de laatste dagen Erik wat gaan volgen, en daar ontkomen we niet aan wat hij wordt ook steeds gevolgd door de Febo. En terecht, die begint ook aardig wakker te worden daar.
Op de een of andere manier stoort het me enorm als Erik zo popi doet. Hij doet het meer en meer.quote:
Berendquote:
Daarom moet het ook weer niet teveel gaan opvallen, wil hem graag bij de laatste 15 hebben...sowieso!quote:Op zondag 25 december 2022 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
En de rest ook. Erik wordt inmiddels als een soort mastermind gezien....daardoor ook best wel een target.
Ja die gaat meer en meer in zichzelf geloven.quote:Op zondag 25 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier stoort het me enorm als Erik zo popi doet. Hij doet het meer en meer.
Omdat het awkward is ?quote:Op zondag 25 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier stoort het me enorm als Erik zo popi doet. Hij doet het meer en meer.
Hij gaat steeds meer in zichzelf geloven. Vindt zichzelf een hele Piet.quote:Op zondag 25 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet happy van worden. Broek lijkt ook te groot.quote:Op zondag 25 december 2022 00:14 schreef Moeraskat het volgende:
Toch vind ik die outfit van Esther niets
maatje kleiner kon geen kwaad...maar achquote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet happy van worden. Broek lijkt ook te groot.
Kleding die slecht past is nooit mooi.quote:Op zondag 25 december 2022 00:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maatje kleiner kon geen kwaad...maar ach
Eensquote:Op zondag 25 december 2022 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het past gewoon niet, hij vindt zichzelf the man, onprettig.
Jaaa past echt niet bij haar figuurquote:Op zondag 25 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Iemand, gooi die omarok van Kenzy weg, please.
Heel erg mee eens jaquote:Op zondag 25 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Riem is ook niet echt topquote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet happy van worden. Broek lijkt ook te groot.
Met een hoogesloten blouse, haar buik is enorm opvallend zo.quote:Op zondag 25 december 2022 00:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaa past echt niet bij haar figuur
Je kunt dit wel aan met een korte kokerrok ( vind ik) maar bij Kenzy is dit gewoon niet okey.quote:Op zondag 25 december 2022 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een hoogesloten blouse, haar buik is enorm opvallend zo.
Dit droeg mijn oma in de jaren 80.
Rok?quote:Op zondag 25 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Ik vind het haar wel leuk staan.quote:
Gisteravond niet.quote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet zeker dat die streams automatisch geschakeld worden in de nacht. Er is nog volop bedrijvigheid en toch is stream 2 al in de nachtmodus.
Oh. Nou ik vind het echt niet passen. Maar goedquote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik vind het haar wel leuk staan.
Ze wist haar maat niet meer en ze wilde iets wat lekker zat voor in de loods.
Een kokerrok kan echt prachtig zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt dit wel aan met een korte kokerrok ( vind ik) maar bij Kenzy is dit gewoon niet okey.
Preciesquote:Op zondag 25 december 2022 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kokerrok kan echt prachtig zijn.
Nou, neequote:Op zondag 25 december 2022 00:23 schreef Flori het volgende:
Alles beter trouwens dan die jute zak/pak die Zoë aanheeft.
Dat is werkelijk té erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou sorry hoorquote:Op zondag 25 december 2022 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
Outfit van Kenzy en Zoë is appels met peren vergelijken
quote:Op zondag 25 december 2022 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Zoe lijkt wel zo'n holbewoner uit de prehistorie
Ik bedoel daarmee… bij Kenzy past de kleding nietquote:Op zondag 25 december 2022 00:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Nou sorry hoor![]()
Gelukkig heb ik er duidelijk geen verstand van
Jaja tis al goedquote:Op zondag 25 december 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee… bij Kenzy past de kleding niet
Dat van Zoë vind ik niet per sé mooi. Maar ze heeft wel de juiste maat en/of pasvorm aan.
nou ik heb er ook weinig verstand van maar vind dit ook niet mooi. Geen figuur in...ze moet constant een tiet ophijsen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Zoe lijkt wel zo'n holbewoner uit de prehistorie
Sorryquote:Op zondag 25 december 2022 00:30 schreef Flori het volgende:
[..]
Jaja tis al goed![]()
Even opletten na de drank![]()
Erik staan ook alweer te flirten
Idd, Zoe heeft het figuur niet voor de kleding, en Kenzy heeft de kleding niet voor haar figuurquote:Op zondag 25 december 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee… bij Kenzy past de kleding niet
Dat van Zoë vind ik niet per sé mooi. Maar ze heeft wel de juiste maat en/of pasvorm aan.
huh???quote:Op zondag 25 december 2022 00:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dit alleen om haar leeftijd....ze doet meer mee dan menig jongere daar
Ze willen het weghalen omdat ze zeggen dat hij anders nooit een vrouw krijgtquote:
Borsthaar is wel een beetje jaren 80quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze willen het weghalen omdat ze zeggen dat hij anders nooit een vrouw krijgt
Wait! Hoeveel vrouwen heeft Janet?quote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
huh???
Nee joh, het ging erom dat alleen vrouwen van Janet volgens Wendy en Babet van borsthaar houden
ja en hij wil een jonge vrouw... en nu krijgt hij alleen vrouwen zoals janet. dit begreep ikquote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze willen het weghalen omdat ze zeggen dat hij anders nooit een vrouw krijgt
Wat een bullshit imho.quote:Op zondag 25 december 2022 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja en hij wil een jonge vrouw... en nu krijgt hij alleen vrouwen zoals janet. dit begreep ik
Nou. Ik hou ervanquote:
beetje als een net geboren vogeltjequote:Op zondag 25 december 2022 00:42 schreef woxxel het volgende:
Die ogen van Erik. Waren die zl zo ingevallen?
Erg ja, ik keek al wat hij in z'n glas hadquote:Op zondag 25 december 2022 00:42 schreef woxxel het volgende:
Die ogen van Erik. Waren die zl zo ingevallen?
Toch maar scheren dan, vergroot ie zijn kansenquote:Op zondag 25 december 2022 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik hou ervan![]()
Mannen met borsthaar verdienen ook liefde.
Maar Erik niet die van mij. Dat gaat me te ver.
Sssssstttttquote:Op zondag 25 december 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat het straks op slot gaat, FEBO nachtdienst zal minimaal bezet zijn .....
Meh. Ken genoeg vrouwen die van borsthaar houden.quote:Op zondag 25 december 2022 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Toch maar scheren dan, vergroot ie zijn kansen
Iemand een screenshot?quote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
Staat er nu “keuken Dicks” op de deur?
Keuken dichtquote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
Staat er nu “keuken Dicks” op de deur?
quote:
Hij drinkt nooit ( zegt hij altijd )quote:Op zondag 25 december 2022 00:51 schreef Flori het volgende:
Hoezo drinkt GJ nooit alcohol in de loods?
Thuis gaat hij wel pinten drinken met maten.
AAquote:Op zondag 25 december 2022 00:51 schreef Flori het volgende:
In de loods klopt dat ook tot nu toe volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij drinkt nooit ( zegt hij altijd )
Inderdaadquote:Op zondag 25 december 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
In de loods klopt dat ook tot nu toe volgens mij.
quote:Op zondag 25 december 2022 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij drinkt nooit ( zegt hij altijd )
Huh? Echt?quote:
Anders wordt vast gelegd hoe hij zich nog achterlijker gaat gedragen dan nu, dus dat zal wel heel erg zijn dan.quote:Op zondag 25 december 2022 00:51 schreef Flori het volgende:
Ja dat klopt wel.quote:Op zondag 25 december 2022 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
In de loods klopt dat ook tot nu toe volgens mij.
Niet gehoord sorry. Maar volgens mij drinkt hij nooitquote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
Huh? Echt?
Hij vertelde toch over in het weekend wat pinten gaan drinken?
Dit begrijp ik volledig jaquote:Op zondag 25 december 2022 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anders wordt vast gelegd hoe hij zich nog achterlijker gaat gedragen dan nu, dus dat zal wel heel erg zijn dan.
Ja brrrrrquote:Op zondag 25 december 2022 00:55 schreef Thorelf het volgende:
en weer een paar anti homo kreten van GJ
Hoe dramatisch kan je doen als kerel, hoe die net stond te zingen, ga je schamen kerel, om een jonge meid, die vast niet goed keurt hoe hij praat over mensen. Sukkel.quote:
En dan denken dat Alicia wat met hem zou willen, mafketel. We moeten hem nu al een paar dagen aanhoren, ik word er niet vrolijk van iig, wat een idioot is dat zeg.quote:Op zondag 25 december 2022 00:55 schreef Thorelf het volgende:
Mja ze ging er wel enigszins in mee ook.quote:Op zondag 25 december 2022 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe dramatisch kan je doen als kerel, hoe die net stond te zingen, ga je schamen kerel, om een jonge meid, die vast niet goed keurt hoe hij praat over mensen. Sukkel.
Ik las het hier, kon het zelf niet aanhoren net, alleen die gezichten spraken al boekdelen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
Zei hij net echt wat over alicia dan? Waarom moet ik altijd op het verkeerde moment naar de wc.
Bluetooth oortjes for the winquote:Op zondag 25 december 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
Zei hij net echt wat over alicia dan? Waarom moet ik altijd op het verkeerde moment naar de wc.
Ah jammer. Was benieuwd wat hij precies zei.quote:Op zondag 25 december 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het hier, kon het zelf niet aanhoren net, alleen die gezichten spraken al boekdelen.Maar van de week had ie het ook een keer over haar volgens mij, die man leeft echt in een waanwereld.
Beetje wel maar denk dat ze gewoon flink plat geluld is door GJ.quote:Op zondag 25 december 2022 00:59 schreef Flori het volgende:
[..]
Mja ze ging er wel enigszins in mee ook.
Maar een sukkel, helemaal mee eens
Gaat niet via tvquote:
Misschien ging ze daarom wel wegquote:Op zondag 25 december 2022 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel maar denk dat ze gewoon flink plat geluld is door GJ.
Ze genoot van (overmatige) aandacht van een oudere man vrees ikquote:Op zondag 25 december 2022 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel maar denk dat ze gewoon flink plat geluld is door GJ.
Geen idee want ze waren niet veel op beeld, als iemand heel de dag zo tegen je aan lult zoals ik hem van de week heb horen lullen tegen Babs, dan denk ik sow, moet je wel stevig in je schoenen staan om niet meegezogen te worden in zijn waanwereld.quote:Op zondag 25 december 2022 01:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien ging ze daarom wel weg
dat ze gesolliciteerd had bij een musical.... en dat hij gaat kijken. aida vind hij heel goedquote:Op zondag 25 december 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ook en amper aansluiting met anderen, afijn, volgens mij is zij nu gewoon door met haar leven gegaan en leeft GJ nog in een waanwereld dat zij op hem wacht tot hij eruit komt, aan zijn hoofd te zien net.quote:Op zondag 25 december 2022 01:01 schreef Flori het volgende:
[..]
Ze genoot van (overmatige) aandacht van een oudere man vrees ik
Eens jaquote:Op zondag 25 december 2022 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee want ze waren niet veel op beeld, als iemand heel de dag zo tegen je aan lult zoals ik hem van de week heb horen lullen tegen Babs, dan denk ik sow, moet je wel stevig in je schoenen staan om niet meegezogen te worden in zijn waanwereld.
Dus jij kan me vertellen wat GJ over alicia zei?quote:Op zondag 25 december 2022 01:02 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik heb streams op tv aan en geluid via ipad naar m'n oortjes![]()
quote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij kan me vertellen wat GJ over alicia zei?
quote:Op zondag 25 december 2022 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat ze gesolliciteerd had bij een musical.... en dat hij gaat kijken. aida vind hij heel goed
Ik vind hem een ontzettende eikel, maar ze had wel iets duidelijker mogen zijn tegen hemquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en amper aansluiting met anderen, afijn, volgens mij is zij nu gewoon door met haar leven gegaan en leeft GJ nog in een waanwereld dat zij op hem wacht tot hij eruit komt, aan zijn hoofd te zien net.
Over die musical blabla, verliefde puber gedragquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij kan me vertellen wat GJ over alicia zei?
Dat had ze zeker mogen zijn. Alleen weet ik niet hoe het is in zo'n huis en als je zo geisoleerd bent van de rest want dat was ze behoorlijk op het einde en iemand die de hele dag zo tegen je lult. Gelukkig is ze nu thuis iig en kan ze weg wanneer ze wil.quote:Op zondag 25 december 2022 01:05 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik vind hem een ontzettende eikel, maar ze had wel iets duidelijker mogen zijn tegen hem
Dank uuuuuuquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Iemand heeft het wel gehoord.
Wordtquote:Op zondag 25 december 2022 00:55 schreef Thorelf het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ze zeker mogen zijn. Alleen weet ik niet hoe het is in zo'n huis en als je zo geisoleerd bent van de rest want dat was ze behoorlijk op het einde en iemand die de hele dag zo tegen je lult. Gelukkig is ze nu thuis iig en kan ze weg wanneer ze wil.
Een broek en een col truitjequote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef Flori het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach we weten het ook niet hoe het je beïnvloedt om in zo'n groep te leven![]()
Oow Jeff heeft ook nieuwe kleding!
Ik ben hem echt helemaal zat .... dus eensquote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag hij gelijk eenDe haat ook hoe hij het iedere keer uitspreekt.
Ik dacht dat die een zwarte had maar weet niets zeker en dat laatste, geen idee, zal wel mode zijn.quote:Op zondag 25 december 2022 01:15 schreef Flori het volgende:
Coltruitje is van GJ?
Waarom moet dat allemaal superstrak zitten?
Hij noemt ze gewoon iedere keer flikkers of vieze flikkers en dat soort uitspraken in gesprekken met sommige mensen, vind ik niet kunnen, echt vol haat spreekt ie het ook uit.quote:Op zondag 25 december 2022 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zei hij voor iets naars over homo’s?
quote:Op zondag 25 december 2022 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij noemt ze gewoon iedere keer flikkers of vieze flikkers en dat soort uitspraken in gesprekken met sommige mensen, vind ik niet kunnen, echt vol haat spreekt ie het ook uit.
En eerder al dat hij vast thuis in een groepje zit met alleen maar nichten die vreemdgaan (ofzoiets)quote:Op zondag 25 december 2022 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij noemt ze gewoon iedere keer flikkers of vieze flikkers en dat soort uitspraken in gesprekken met sommige mensen, vind ik niet kunnen, echt vol haat spreekt ie het ook uit.
ze waren aan het zingen... die kreten van die nichtenquote:Op zondag 25 december 2022 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zei hij voor iets naars over homo’s?
Ja dat ook, zulke dingen dus allemaal. En je hoort gewoon dat ie het meent ook, niets geen tv maken, volle haat.quote:Op zondag 25 december 2022 01:18 schreef Flori het volgende:
[..]
En eerder al dat hij vast thuis in een groepje zit met alleen maar nichten die vreemdgaan (ofzoiets)
Bedoelde dat coltruitje, hij deed de achterkant helemaal samen zodat de voorkant strakker was.quote:
Oja klopt. Maar nu zit het wel “losjes”.quote:Op zondag 25 december 2022 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Bedoelde dat coltruitje, hij deed de achterkant helemaal samen zodat de voorkant strakker was.
Ik hou sowieso van hele andere kleding, maar hij is al zo mager
En dat sorry wat hij er soms even makkelijk bijzegt is ook alleen voor de vormquote:Op zondag 25 december 2022 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ook, zulke dingen dus allemaal. En je hoort gewoon dat ie het meent ook, niets geen tv maken, volle haat.
ja paar keer achter elkaar sorry dat ik het zeg enzquote:Op zondag 25 december 2022 01:22 schreef Flori het volgende:
[..]
En dat sorry wat hij er soms even makkelijk bijzegt is ook alleen voor de vorm
Dat had ik eerst ook maar van de week was ie veel met babs en heb ik het aan zitten horen.quote:Op zondag 25 december 2022 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister nooit als GJ praat. Ik ga toch eens opletten.
Ik ook niet, maar door dat stemgekonkel ben ik meer gaan luisteren, helaas...quote:Op zondag 25 december 2022 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister nooit als GJ praat. Ik ga toch eens opletten.
Ja dat dusquote:Op zondag 25 december 2022 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook maar van de week was ie veel met babs en heb ik het aan zitten horen.
asian skinquote:Op zondag 25 december 2022 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
Esther vindt zichzelf er nog goed uitzien voor haar leeftijd, zeker als ze andere ziet daar.
Wat een vermaak weer voor ons.quote:Op zondag 25 december 2022 01:30 schreef mootie het volgende:
Esther vraagt of haar koltrui ordinair is.
Erik durft geen ja of nee zeggen, maar hij zegt twijfelend dat het wel kanquote:Op zondag 25 december 2022 01:30 schreef mootie het volgende:
Esther vraagt of haar koltrui ordinair is.
Salma Hayek is even oudquote:Op zondag 25 december 2022 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
Esther vindt zichzelf er nog goed uitzien voor haar leeftijd, zeker als ze andere ziet daar.
zeker...de mensen die ik ken welquote:Op zondag 25 december 2022 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blijven die ook langer rimpelloos dan? Lekker dan
Bofferds.quote:
Zij werd alleen maar mooier met de jarenquote:Op zondag 25 december 2022 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das wel een knappe maar weet ik niet of er wat aan gedaan is.
Dat ging niet goed.quote:Op zondag 25 december 2022 01:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij werd alleen maar mooier met de jaren
Wat maakt dat nou uit zolang je maar het juiste doetquote:Op zondag 25 december 2022 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ging niet goed.![]()
En jazeker alleen weet ik dus niet of ze wat filletjes of botox of wat strak heeft laten trekken.
Ja ok en alles goed gaat ook natuurlijk, bij sommige mislukt het wel eens.quote:Op zondag 25 december 2022 01:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit zolang je maar het juiste doet
Ja, verschrikkelijk gewoon, echt heel erg.quote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef mootie het volgende:
Het was wel een gemis dat Berend er niet was.
Met dit gedrag zet Berend zichzelf buitenspel want zoiets specifieks gaat blijven hangenquote:Op zondag 25 december 2022 01:39 schreef mootie het volgende:
Het was wel een gemis dat Berend er niet was.
Bertweterquote:Op zondag 25 december 2022 01:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ze zeggen nu dat Berend ook niet echt iemand heeft om tegen aan te mopperen.
Niet alleen bij vrouwenquote:Op zondag 25 december 2022 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
Vind dat zo lelijk als vrouwen zeggen: ik ga m’n bek schrobben.
Esther heeft het nu 4x in 15 min gezegd. Vreselijk
zal het niet zo zijn dat hij voelt dat mensen anders zijn tegen hem...terwijl hij niet weet waarom. als ik het goed heb begrepen krijgt hij de schuld van de tondeuse terwijl het maddie was. en het doorvertellen van de stemafspraak terwijl het GJ was.quote:Op zondag 25 december 2022 01:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met dit gedrag zet Berend zichzelf buitenspel want zoiets specifieks gaat blijven hangen
Ja, okey.quote:
Men vertrouwt Berend gewoon niet en daar maakt ie het helemaal zelf naarquote:Op zondag 25 december 2022 01:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal het niet zo zijn dat hij voelt dat mensen anders zijn tegen hem...terwijl hij niet weet waarom. als ik het goed heb begrepen krijgt hij de schuld van de tondeuse terwijl het maddie was. en het doorvertellen van de stemafspraak terwijl het GJ was.
Een mens mag hopen.quote:Op zondag 25 december 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Esther nog even in de schijnwerpers want ze vliegt eruit bij de volgende eliminatie. De bro's hebben dat afgesproken met elkaar.
Zucht ja, wij moeten ook naar bed of zo, nou echt niet, soms gooien ze na 5 of 10 minuten ineens de stream weer op mensen die nog wakker zijn. Ik zie wel.quote:
Maar ik kan niet slapenquote:Op zondag 25 december 2022 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht ja, wij moeten ook naar bed of zo, nou echt niet, soms gooien ze na 5 of 10 minuten ineens de stream weer op mensen die nog wakker zijn. Ik zie wel.
Esther mag van mij pleite want voornamelijk irritante opvullingquote:Op zondag 25 december 2022 01:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mwah ik hoopte even op Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |