SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
quote:Premier Orban zegt dat stijgende energieprijzen Hongarije 10 miljard euro kosten
Stijgende energieprijzen hebben landen in een gevaarlijke situatie gebracht, zegt de Hongaarse premier Orban
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5071283/
quote:Volgens hem heeft Hongarije vorig jaar zo'n 7 miljard euro uitgegeven aan energiebronnen.
Hij gelooft dat de energieprijzen "in een oogwenk" zouden dalen als de sancties tegen Rusland zouden worden opgeheven.
De inflatie zou afnemen en "Hongarije zou de economische groei van volgend jaar niet met 1,5%, maar zelfs met 5% kunnen plannen", zei de premier.
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5071283/
Maar je hebt niks aan een HIMARS zonder de in de VS geproduceerde GMLRS. Of aan een PzH2K zonder in het westen geproduceerde 155mm munitie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan staan we raar te kijken.
Maar dat zijn zeker wel scenario’s waar goed naar wordt gekeken.
Bron: https://www.mk.ru/economi(...)uli-ceny-na-gaz.htmlquote:Gas prices collapse in Europe
In Europe, the price of gas is decreasing, at the auction on December 23, the price of January futures on the TTF index fell by 11%. This is evidenced by the data of the London Stock Exchange ICE.
Thus, at the lowest point, the cost dropped to $900 per 1,000 cubic meters. Then it rose slightly, to $920.
Over the week, the cost of gas has decreased by about 25%, and since the beginning of September - three times against the backdrop of a decrease in supplies from Russia. This was facilitated by a good level of occupancy of underground gas storage facilities and the supply of LNG.
In addition, the weather is quite warm in Europe now, which will continue in the next few weeks, which also affects the price reduction.
Ach, volgens het gros zou de Rus al lang en breed verslagen zijn en stond Zelensky voor de winter al in Moskou want die Russen kunnen toch helemaal niks en verliezen ze een miljoenmiljard soldaten en duizenden vliegtuigen per dag...quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef ExTec het volgende:
Deels. Want bij de Rob de Wijk(s) is het ontbreken van wat dan ook, meteen een volledige showstopper. Dan kan er idd niks. Maar dat rus al op z'n tandvlees lopend nog verbazend effectief kan zijn; dat kan ook alleen rus. NL/NAVO zijn bij het minste of geringste, instant 100% ineffectief
Dat is, soort van, precies mijn punt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, volgens het gros zou de Rus al lang en breed verslagen zijn en stond Zelensky voor de winter al in Moskou want die Russen kunnen toch helemaal niks en verliezen ze een miljoenmiljard soldaten en duizenden vliegtuigen per dag...
Zijn vriend, vanavond voor de open haard.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef xzaz het volgende:
Zijn er nog mensen die rob serieus nemen?
Ik neem hem iig een stuk serieuzer dan Fok! in het algemeen. Maar ja, als je niet Foks narratief volgt dan snap je het allemaal niet en ben je een domme loempia toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef xzaz het volgende:
Misschien moet je het je allemaal wat minder persoonlijk aantrekken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem hem iig een stuk serieuzer dan Fok! in het algemeen. Maar ja, als je niet Foks narratief volgt dan snap je het allemaal niet en ben je een domme loempia toch?
In deze hele reeks ben ik iig ruim meer onwaarheden tegengekomen dan Rob ooit heeft lopen verkondigen, dat ze niet in jullie straatje passen is wat anders.
Alleen als hij zinnige dingen zegt. Take the good, leave the bad. Geldt voor alles en iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef xzaz het volgende:
"I'm shocked, well not that shocked"quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Schokkende docu over Russische oorlogsmisdaden in Bucha.
Bob Ross! Held!quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je het je allemaal wat minder persoonlijk aantrekken.
Ik kan deze aanraden, kom je een beetje tot rust.
https://www.twitch.tv/bobross
Ja maar wanneer een random fokker onzin uitkraamt is het natuurlijk minder erg dan wanneer onze Rob de deskundige onzin uitkraamt. Ik vind dat zijn observaties beter worden mbt het conflict. Zo is zijn meest recente stuk op trouw.nl prima.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem hem iig een stuk serieuzer dan Fok! in het algemeen. Maar ja, als je niet Foks narratief volgt dan snap je het allemaal niet en ben je een domme loempia toch?
In deze hele reeks ben ik iig ruim meer onwaarheden tegengekomen dan Rob ooit heeft lopen verkondigen, dat ze niet in jullie straatje passen is wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeps! Ik had de laatste post
Het is kerstavond, dus zullen we je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nou ja, ik heb tot zover Respect voor Rusland dat zij zich ook knap staande houden tov het hele westen en de navo. De Russen zijn taaier dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deels. Want bij de Rob de Wijk(s) is het ontbreken van wat dan ook, meteen een volledige showstopper. Dan kan er idd niks. Maar dat rus al op z'n tandvlees lopend nog verbazend effectief kan zijn; dat kan ook alleen rus. NL/NAVO zijn bij het minste of geringste, instant 100% ineffectief
Wie beweerde dat?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, volgens het gros zou de Rus al lang en breed verslagen zijn en stond Zelensky voor de winter al in Moskou want die Russen kunnen toch helemaal niks en verliezen ze een miljoenmiljard soldaten en duizenden vliegtuigen per dag...
Anyway, de Wijk heeft zoiets ook nooit lopen verkondigen.
Zijn "onze" tanks zakelijke of private lease?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
We zouden van de 18 tanks die we hebben, er 9 kunnen afstaan..
Je snapt denk ik best dat ik loop te chargeren maar alleen al die staatjes die hier gepost worden met de Russische verliezen slaan echt nergens op. Waar het om gaat is dat de Russen aan de lopende band belachelijk gemaakt worden dat ze er niks van bakken en tot op zeker hoogte is dat natuurlijk ook zo, zeker in het begin maar ondertussen delen ze toch behoorlijk wat klappen uit. Onderschatting is het domste wat je kunt doen.quote:
We "hebben" geen tanks.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
We zouden van de 18 tanks die we hebben, er 9 kunnen afstaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |