SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ima vreet ondertussen de koelkasten leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Het slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit een heel rare meeting..
Er komt feedback, het wordt iet goed besproken en/ of opgelost
er komt meer feedback op iets anders, er wordt overheen gepraat
en door..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ima vreet ondertussen de koelkasten leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou me geen reet verbazen.
Ja dat deel is prima, snap dat mensen even moeten nadenkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op.Gedoe rond gele kaarten is nu aangekaart en dinsdag gaan ze het er weer verder over hebben en of er dan ook gevolgen komen, dat is wat ik er nu uit begrepen heb.
Over die gele kaarten is al langer bezig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op.Gedoe rond gele kaarten is nu aangekaart en dinsdag gaan ze het er weer verder over hebben en of er dan ook gevolgen komen, dat is wat ik er nu uit begrepen heb.
alle sponsoren?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Isaak heeft een lijstje gemaakt wat ze met de primark bonnen kunnen gaan doen.
Ik dacht ook dat ze dat nu zouden gaan doen maar wordt dadelijk weer gewoon her en der groepjes die alles gaan bespreken op fluistertoon enz.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat deel is prima, snap dat mensen even moeten nadenken
Maar er is feedback of meerdere punten gekomen.. en dat wordt niet goed besproken
Maar wel steeds roepen dat iedereen alles moet bespreken.. doe het dan!
hopelijk dinsdagquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die gele kaarten is al langer bezig.
Daar komt geen beslissing over.
Ik denk het ook niet, helaas.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over die gele kaarten is al langer bezig.
Daar komt geen beslissing over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:56 schreef Korak het volgende:
Ik denk dat het allemaal bij het kerstspel hoort en dat Ima zometeen in een kribbe ligt
Juist. Maar ja, niets is daar simpel geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is heel simpel, kaartje gedoneerd geen film kijken, godver ......
quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En wie is dan de ezel? Ik zeg GJ.
Nee isaak veranderd steeds de regels.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist. Maar ja, niets is daar simpel geloof ik.
Hoe lang moeten we nog tegen zijn hoofd aankijken eigenlijk en ja, wtf is dat dan, dat constante gewissel met regels, Isaak is zwaar gefaald als manager in mijn ogen. Wat een prutser.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Nee isaak veranderd steeds de regels.
Wij hadden vroeger een kameel bij de stal, waar 1 bult af wasquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En wie is dan de ezel? Ik zeg GJ.
Een dromedaris dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:01 schreef Korak het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een kameel bij de stal, waar 1 bult af was
Met minimale inspanning maximaal resultaat.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang moeten we nog tegen zijn hoofd aankijken eigenlijk en ja, wtf is dat dan, dat constante gewissel met regels, Isaak is zwaar gefaald als manager in mijn ogen. Wat een prutser.
Tot 4 januari als manager.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang moeten we nog tegen zijn hoofd aankijken eigenlijk en ja, wtf is dat dan, dat constante gewissel met regels, Isaak is zwaar gefaald als manager in mijn ogen. Wat een prutser.
Prutser gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met minimale inspanning maximaal resultaat.
Ik had serieus verwacht dat hij veel meer de leiding zou nemen (en daar vond ik dan wat van)quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door zijn eigen gelul ervoor had ik ook meer verwacht maar valt zwaar tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had serieus verwacht dat hij veel meer de leiding zou nemen (en daar vond ik dan wat van)
JW.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:05 schreef schizolientje het volgende:
Die Esther laat een puppy love zien, en maar naast Erik kruipen en m maar aanraken of masseren , dingetjes voor hem aan het doen enz en totaal geen respons van zijn kant. Daarom is ze zo labiel af en toe. Gisteravond laat zat ze ook alsmaar te wachten op contact
Zou zo maar kunnen, heb gemerkt dat ik af en toe ook flink para word van alles daaro.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:06 schreef spapaars het volgende:
Zouden ze Berend hebben ingeschakeld om er wat over te zeggen?
Want als kamer 5 dat had gedaan zou het niet kunnen zonder consequenties.
Wisselt hiernaar want begrijp rupie en ima toch niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac draait een beetje door ......
Berend was gister gewoon een lul. Andere opdracht was wel redelijk gelukt, paal hangen, ik snap sowieso niet wat de gewonden daaro wel en niet kunnen enz. Ligt er maar net aan wat ze moeten doen of ze hun handicaps erbij halen volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Daar is een medische reden voor om een opdracht expres te verkloten volgens Berend. Dan kan hij ook anders reageren nadat hij zich van de stier liet vallen. Sorry maar het lukt me niet ipv hahaha ik heb Moraima verslagen en dan handen in de lucht en triomfantelijk rondkijken. ( En even 40 euro door de groep zijn neus te boren)
JW bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2022 14:05 schreef schizolientje het volgende:
Die Esther laat een puppy love zien, en maar naast Erik kruipen en m maar aanraken of masseren , dingetjes voor hem aan het doen enz en totaal geen respons van zijn kant. Daarom is ze zo labiel af en toe. Gisteravond laat zat ze ook alsmaar te wachten op contact
Het was -20.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Daar is een medische reden voor om een opdracht expres te verkloten volgens Berend. Dan kan hij ook anders reageren nadat hij zich van de stier liet vallen. Sorry maar het lukt me niet ipv hahaha ik heb Moraima verslagen en dan handen in de lucht en triomfantelijk rondkijken. ( En even 40 euro door de groep zijn neus te boren)
Martin is bang voor z'n eigen hachje en die relatie is gebaseerd op zijn geile mentorrol want kan zich op tienertje Mexx uitlevenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
Martin helemaal hysterisch tegen Mexx dat zij schreeuwt en het niet snapt etc
Zo zwak, meteen haar/ hun relatie de schuld geven, bang dat hij geëlimineerd wordt. Sneuneus
Ik hoor veel Elvis.quote:
Is per saldo 40.quote:
We moeten meer mensen op de Polar Express zetten.quote:
Het is een spelshow dus als jij hoogtevrees hebt dan ben jij de lul als er een eliminatie is met hoge hoogtes dus best apart jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Berend was gister gewoon een lul. Andere opdracht was wel redelijk gelukt, paal hangen, ik snap sowieso niet wat de gewonden daaro wel en niet kunnen enz. Ligt er maar net aan wat ze moeten doen of ze hun handicaps erbij halen volgens mij.
Hij wist dat de eerste minuut op Rudolf helemaal niets voorstelde.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Berend was gister gewoon een lul. Andere opdracht was wel redelijk gelukt, paal hangen, ik snap sowieso niet wat de gewonden daaro wel en niet kunnen enz. Ligt er maar net aan wat ze moeten doen of ze hun handicaps erbij halen volgens mij.
Zo lijkt het wel maar komt denk ik door dat wat ze aan heeft en dat ze geen bh aan heeft, ze doet ook heel de tijd haar tiet omhoog.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Hangen die borsten nou ongelijk?
[ afbeelding ]
Dat viel mij dus ook op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel maar komt denk ik door dat wat ze aan heeft en dat ze geen bh aan heeft, ze doet ook heel de tijd haar tiet omhoog.
'Some people tap their feet, some people snap their fingers, and some people sway back and forth'quote:
Daarom ook een lul, hij had best kunnen blijven zitten of in ieder geval zijn best doen, dit was gewoon een eigenwijs kind of zo. Maar daar hebben er daar meer last van.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wist dat de eerste minuut op Rudolf helemaal niets voorstelde.
Dat is niet raar hoor, met zulke joekels en hoe ze ermee doet kun je moeilijk ergens anders naar kijkenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy is vandaag weer de huiskapster, nu wordt Jasper onder handen genomen.
'Helemaal niks met die vent'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ze heeft een bh aan en het bandje niet over haar schouder gedaan vanwege haar off shoulder kleding, maar naar beneden (ben ik nog in beeld?)quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daarom, dus nog wel een bh aan maar zo, ja dat snap ik dan wel en niet zo handig dan van haar. Dat gesjor eraan heel de tijd ziet er niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft een bh aan en het bandje niet over haar schouder gedaan vanwege haar off shoulder kleding, maar naar beneden (ben ik nog in beeld?)
Dus zakt die bh aan die kant elke keer naar beneden en moet ze die kant ophijsen.
En hij ging net een verhaal over zijn reizen en kappers onderweg vertellen dat het ooit een keer goed mis ging en schakelen we naar de LOI cursus spaans van Eunicequote:
Ze hebben toch tape?quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft een bh aan en het bandje niet over haar schouder gedaan vanwege haar off shoulder kleding, maar naar beneden (ben ik nog in beeld?)
Dus zakt die bh aan die kant elke keer naar beneden en moet ze die kant ophijsen.
Ja echt he, #viesmad gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En hij ging net een verhaal over zijn reizen en kappers onderweg vertellen dat het ooit een keer goed mis ging en schakelen we naar de LOI cursus spaans van Eunice
Ze heeft denk ik een strapless bh aan, slecht idee als je geen miniboobs hebt doorgaansquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Is die terug dan, laatste keer toch in madie's bezit.quote:
wel een grote cameltoequote:Op zaterdag 24 december 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dit iddquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel een grote cameltoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug gescrold, van wie is deze outfit eigenlijk en waarom zegt niemand daar dat het niet werkt voor Zoe.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel een grote cameltoe
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik vind die mond altijd zo eng staan ook als hij lacht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind deze Jeff goed te pruimen. Hij is erg ontspannen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hij zit leuk te babbelen met Mirthe over films. Ze hebben een raakvlak gevondenquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind deze Jeff goed te pruimen. Hij is erg ontspannen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind die mond altijd zo eng staan ook als hij lacht.
Gaat ie haar ook nog even vertellen dat ie laatst zei wat is die meid dik geworden en een pens alsof ze zwanger isquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja hij zit leuk te babbelen met Mirthe over films. Ze hebben een raakvlak gevonden
Die komt vast op Kamer 3 te staan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ah Marciano is alvast aan zijn politieke tour begonnen
Hij vertelt nu tegen JW en Esther dat hij een vrieskist wil
Dat kan ie nu wel zeggen, maar het belangrijkste is natuurlijk, wie stoppen ze erinquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ah Marciano is alvast aan zijn politieke tour begonnen
Hij vertelt nu tegen JW en Esther dat hij een vrieskist wil
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ie nu wel zeggen, maar het belangrijkste is natuurlijk, wie stoppen ze erin
* FreshFruit pakt bingokaartquote:
Jeff heeft een ouwe kop daar alsof ie het neefje is van Haagse Sjonniequote:
Kijk maar naar de TT.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
Centraal gemist maar eigenlijk ook niet?
Eigenlijk niet gemistquote:
Mooiquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend valt vies tegen en graaft zijn eigen kuil
@Hoempah heeft het al in het filmpjes topic gezet ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
Teamquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
@:Hoempah heeft het al in het filmpjes topic gezet ...
Het was heeeeel raarquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
Wel serieus jammer want je verwacht veel van zo'n characterquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi
Ben er wel klaar mee
Zelf niks willen maar wel zeuren
Isaak heeft nog niet 1 keer stelling genomen voor de groep.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was heeeeel raar
Er was ineens een ingelast centraal
Berend gaf aan dat de regels gevolgd moeten worden, Ima had blijkbaar naar muziek geluisterd toen het ingeleverd had moeten worden. Isaac neemt geen stelling. Ging over hoe we met regels om willen gaan. En over gele kaarten. Ima/ Rupi reageren. Sisser.
Leila over de goededoelendag, Babs niet reageren. Sisser.
Nog wat rumoer. Isaac over films. Sisser.
Heel vaag.
Mijn moeder zou zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel serieus jammer want je verwacht veel van zo'n character
Echt hequote:Op zaterdag 24 december 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft nog niet 1 keer stelling genomen voor de groep.
Alleen op kantoor
Bij iedereen een ander verhaaltje
Gele kaarten hadden ze er deze week 3 kunnen uitdelen
Van wat wij hebben kunnen zien
Slappe hap FEBO
1 keer heeft iemand zijn bek open getrokken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
Al die centraals maken me de pis niet lauw
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zeggen
Hij is alleen lelijk op eigen volk
Maw alleen boos op/tegen vrienden maar puntje bij paaltje een losse Flodder
Gezegde uit deze streekquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
hahahaha wat is dat nou? Prachtig
Moet je nagaan dat ik toen de kant koos van Martinquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 keer heeft iemand zijn bek open getrokken.
Jeff tegen Martin
Verder eigenlijk nooit
Ontopicquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
Al die Centraals maken me de pis niet lauw
quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik toen de kant koos van Martin
De helft is er bovendien uitgeknipt maar die tirade ging echt zwaar te verquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was het te hard
Ja
Maar tenminste wel eens eerlijk
En niet achteraf op de slaapkamer gelul
Ik heb die helemaal gemist geloof ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De helft is er bovendien uitgeknipt maar die tirade ging echt zwaar te ver
An heb hem gewoon live mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De helft is er bovendien uitgeknipt maar die actie ging echt zwaar te ver
wanneer was dat>quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
An heb hem gewoon live mogen aanschouwen
En de reacties van de anderen ook
Week 3 ofzo denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
JW
[..]
Ik heb die helemaal gemist geloof ik
Je kon Martin ook op een andere manier aanpakken maar Jeff kreeg een waas voor de ogenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
An heb hem gewoon live mogen aanschouwen
En de reacties van de anderen ook
Zag hem daar net, maar dat komt omdat Wanda daar was.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
Kan Jappie niet beter op kamer 3 gaan liggen
Jepquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kon Martin ook op een andere manier aanpakken maar Jeff kreeg een waas voor de ogen
Jeff ging onnodig finaal uit zijn stekker tegem Martin, dat doe je gewoon nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Maar we zien ook als matin met Tiano praat bijvoorbeeld dat het niet echt binnenkomt
Het is bijna of matin zijn vingers in zijn oren stopt en een liedje zingtquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff ging onnodig finaal uit zijn stekker tegem Martin, dat doe je gewoon niet
Los daarvan is het moeilijk echt goed praten met Martin als het richting kritiek/ feedback gaat
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
Was wel een eyeopener voor Mattin.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
Was wel een eyeopener voor Mattin.
Exact. En het maakt ook niet uit of iemand hem rustig aanspreekt of schreeuwend of met argumenten of wat dan ook. Hij wil gewoon niks horen wat zijn fragiele ego onderuit kan halen. Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is bijna of matin zijn vingers in zijn oren stopt en een liedje zingt
Als een klein kind
En die kabouter ernaast dan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
Babbel met dat staartje op haar hoofd
Je kunt haar toch ook niet serieus nemen zo
Die kruipt straks weer in zijn holletjequote:Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die kabouter ernaast dan?![]()
[ afbeelding ]
Elvisquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Loveable het volgende:
Zijn ze er al over uit welke film ze willen kijken?
Oh, is toch leuker om een kerstfilm te kijkenquote:
Die vlieger gaat voor iedereen in zekere zin opquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:43 schreef Hoempah het volgende:
Wanda en KimD over dat als de zoemer gaat dat de spanning teveel is dat het een eliminatie is.
In 16 weken 2x en er is er nu weer iemand vrijwillig dus weer een maand niks om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor iedereen in zekere zin op
Eliminatie komt er volgende week aan hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
In 16 weken 2x en er is er nu weer iemand vrijwillig dus weer een maand niks om je druk over te maken.
'Mexx gaat leren blčren' las ikquote:
Als ik die zoemer hoor dan zie ik euro tekens.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
Op verdienopdrachten zit minimale spanning maar op eliminatie maximaal dus zit je daar heel logisch die contradictie
Maar jij zit dus niet daar want ook ik denk weer aan een of ander kutspelquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Als ik die zoemer hoor dan zie ik euro tekens.
JW wil ook niet dat zij 1 vd kippetjes wordt, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
JW heeft allemaal nog kippetjes ( vrouwen ) thuis. Ik wil niet een van die kippetjes zijn zegt esther tegen Mexx
Beter dat dan dat piepen van die meganische stier van gister, daar kreeg ik kramp vanquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
Er zit een ruis op de lijn,storend
ik heb het uitgezet daaromquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat piepen van die meganische stier van gister, daar kreeg ik kramp van
in m'n nekharen
Stom dat ze die kleren zo laat hebben kunnen bestellen en dat ze er nog niet zijn. (of dat ze pas vanavond of morgen gegeven worden door de FEBO).quote:
Dan krijg je van die pas streamsquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Stom dat ze die kleren zo laat hebben kunnen bestellen en dat ze er nog niet zijn. (of dat ze pas vanavond of morgen gegeven worden door de FEBO).
Dat had nog een beetje reuring gegeven.
Ja precies. En meiden die er als een rollade uit zien en daarover ruzie gaan maken of roddelen en moeten gaan ruilenquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je van die pas streams![]()
Of ze moeten gaan bakkelijen wie dat jurkje van Djedi mag
Ik zie ze als wilde dieren op die pakjes storten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je van die pas streams![]()
Of ze moeten gaan bakkelijen wie dat jurkje van Djedi mag
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja precies. En meiden die er als een rollade uit zien en daarover ruzie gaan maken of roddelen en moeten gaan ruilen![]()
In ieder geval leuker dan dit geneuzel
Ik vind een legging als broek dragen sws geen gezicht en bij Moraina al helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat zo geen gezicht die jurkjes die zo aftekenen dat je al die vetrollen zie
Of net als Moraima die strakke broeken waarbij je allen putten en verkwabben ziet
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff : "Gaat het over die film?"
Izaak : "Nee over kerst"
Jeff : "fijne KUTkerst!"
Ze gaan zo de brief voorlezen
Jeffrey: Fijne kut dagen!quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff : "Gaat het over die film?"
Izaak : "Nee over kerst"
Ze gaan zo de brief voorlezen
Het ziet er niet uit, als ze er nu een langer tuniek of jurkje overdraagdquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind een legging als broek dragen sws geen gezicht en bij Moraina al helemaal niet.
Ze dachten natuurlijk er komt heel wat. Dacht ik eigenlijk ookquote:
wat moet ze dan aan? tenten alleen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind een legging als broek dragen sws geen gezicht en bij Moraina al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:28 schreef Hoempah het volgende:
Rupert gal spuwen over Berend.
En wie komt van het toilet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met een legging eronderquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat moet ze dan aan? tenten alleen?
Ze ziet er meestal prima uit vind ik, lastiger met haar bouw om goede kleding te kopen.quote:
Dat doen ze altijd . Ik denk dat het scheelt met warm water in de douche.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Wat deed Gj dat de kraan aan moest blijven?
Je kan ook als je zo dik bent jezelf best leuk kleden. Maar kleden zodat je iedere put en hobbel in je kont of benen ziet vind ik zo goor.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze ziet er meestal prima uit vind ik, lastiger met haar bouw om goede kleding te kopen.
Tis niet dat ze er met tenten ineens slanker uitziet ofzo
dat als je de koude kraan aanzet, er meer warm water in de douche is?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd . Ik denk dat het scheelt met warm water in de douche.
Geen idee, hoor.
Maar ze vragen het altijd.
goor nog wel? jeetjequote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook als je zo dik bent jezelf best leuk kleden. Maar kleden zodat je iedere put en hobbel in je kont of benen ziet vind ik zo goor.
Het is weer druk in de badkamer, de dames zijn zich aan het opdoffen en GJ staat onder de douche
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat als je de koude kraan aanzet, er meer warm water in de douche is?
Ga ik ook proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat als je de koude kraan aanzet, er meer warm water in de douche is?
Ze hebben een boiler gok ik en als je minder snel water erdoor laat lopen dan is het ietsjes warmer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Wat deed Gj dat de kraan aan moest blijven?
ah bijzonderquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Het is me vaker opgevallen.
oh zit ik net op een andere streamquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Marcio vraagt aan Wanda wat ze er van vindt om Rupert of Leila er uit te stemmen
wanda vindt het een slecht idee
Ze is er veel zwaarder ingekomen. Inmiddels is ze veel afgevallen volgens mij en nog niet echt mogelijkheid gehad iets anders te kopen. Ze draagt alleen nog de dingen waar ze zich zelf prettig in voelt en voor sporten handig is.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook als je zo dik bent jezelf best leuk kleden. Maar kleden zodat je iedere put en hobbel in je kont of benen ziet vind ik zo goor.
Het is weer druk in de badkamer, de dames zijn zich aan het opdoffen en GJ staat onder de douche
En of Isaak te vertrouwen is.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Marcio en Kenzy en Wanda smiezelen over wie op wie stemmen.
Moet ze ook zelf weten ik vind het alleen geen porum, zou zelf nooit zo gaan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is er veel zwaarder ingekomen. Inmiddels is ze veel afgevallen volgens mij en nog niet echt mogelijkheid gehad iets anders te kopen. Ze draagt alleen nog de dingen waar ze zich zelf prettig in voelt en voor sporten handig is.
Ze kan zich veel beter kleden als ze zou willen Het is helemaal niet noodzakelijk om je legging zo strak te hebben dat je elke bobbel ziet. Gewoon een normale broek aantrekken, en daaroverheen een blouse of een top, die in ieder geval wat langer valt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goor nog wel? jeetje
Ik vidn Mora meestal prima gekleed voor haar bouw
Nu weer over Kim Dquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En of Isaak te vertrouwen is.
Teringjantjequote:Op zaterdag 24 december 2022 16:28 schreef Hoempah het volgende:
Rupert gal spuwen over Berend.
En wie komt van het toilet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Muggenziftersquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
De muggen zijn weer volop aanwezig
[ afbeelding ]
Ik zat er net ook naar te kijken, die beesten willen maar niet verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
De muggen zijn weer volop aanwezig
[ afbeelding ]
Heb het niet meegekregen maar neem aan dat ze weet wat ze doetquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda lult het gesprek met KimD gelijk door.
Dat denkt zij maar....quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zegt dat Jasper nooit met 'hen' gaat meestemmen. Die staat aan onze kant en houdt alleen de schijn op bij Jeff
Jappie en Jeff zijn beste maten joh en ook speltechnisch een vertrouwelijke matchquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zegt dat Jasper nooit met 'hen' gaat meestemmen. Die staat aan onze kant en houdt alleen de schijn op bij Jeff
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef R0T29 het volgende:
Geweest jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie en Jeff zijn beste maten joh en ook speltechnisch een vertrouwelijke match
Gaaaa naar huis! (om met Jeff te spreken)quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:57 schreef R0T29 het volgende:
KimK ligt weer ergens horizontaal in de hoek onder een dekbed...
Jappie is een potentiële winnaar en daarmee een gevaar voor zowat iedereenquote:
Daarom stemt hij ook niet met kamer 3 mee, dat doe je niet als je slim bent. Dan stem je gewoon met Jeff en Isaac mee.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is een potentiële winnaar en daarmee een gevaar voor zowat iedereen
Inmiddels zijn Wanda en Jappie beste maten.quote:
Bij de vorige eliminatieproef was Jeff veilig en had KimD gegarandeerd gefaaldquote:
Als ze gegarandeerd faalt is het toch een goede keuze?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij de vorige eliminatieproef was Jeff veilig en had KimD gegarandeerd gefaald dus bijster slim is K3 niet
Zij kreeg geeneens stemmen en het werd dus Maddyquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze gegarandeerd faalt is het toch een goede keuze?
En de vorige was landje raden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:14 schreef Kakadylo het volgende:
Is het een fysieke proef dan haalt KimD het want daarin is ze ijzersterk
Dat zegt toch niks over de volgende keerquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij kreeg geeneens stemmen en het werd dus Maddy
Ook zo iets, je krijgt de stemverdeling nooit te zien, de stem noemt alleen de naam van wie is genomineerd.quote:
Het ging me om de proef van de vorige keer wetende dat Jeff bovendien immuniteit had en je zijn vriendin kon wegkrijgenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over de volgende keerIk denk niet dat er veel mensen weer op maddy gaan stemmen nu.
Zonder landsgrenzen bovendien dus dat haalde niemandquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de vorige was landje raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Wij weten nog van niets, maar daar hebben ze het allemaal over nominaties.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:25 schreef juul. het volgende:
Jappie gaat met ons mee, Jappie en ik zijn " twee handen in elkaar" aldus Isaac
Isaac en Ciano zijn gevaarlijk samen maar dat is altijd al zo geweestquote:
Erik.quote:
Martin voelt zich buitengesloten en ruikt allerlei onraadquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin wil ook bij.
Mijn chapter wet je.
Hij klinkt ook niet echt zelfverzekerd nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin voelt zich buitengesloten en ruikt allerlei onraad
En hij zit in d'r reetquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:47 schreef mootie het volgende:
Vreselijke jumpsuit heeft Zoe aan. Vormeloos.
2800 euro aan kleding MAAR 100 euro naar de voedselbankquote:
Van voren ook.quote:
Plus dat Zoe weinig kont heeft. Ze moet dat ding nooit meer aantrekken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je krijgt er hoe dan ook een hangkont is, tenzij je superslank en strak bent.
En dan Mattin klagen over Erik die zijn Big Mac menu niet deelde met 27 man 😂quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:42 schreef Kakadylo het volgende:
Allemaal chippies eten op kantoor en Martin had ook een halve zak voor eigen gebruik liggen in zijn termijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |