abonnement Unibet Coolblue
pi_207212157

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207212179
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
januari

Physical: 100 - Zuid-Korea 2023 12 - Netflix Original | Reality
Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs - als laatste in de wacht te slepen.

1 januari

Kaleidoscope - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Mystery, Thriller
Een meesterdief en zijn team ondernemen een epische en complexe roofoverval die 7 miljard dollar moet opleveren, maar verraad, hebzucht en andere gevaren ondermijnen hun plannen.

Olhar Indiscreto | Lady Voyeur - Brazilië S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een talentvolle, voyeuristische hacker wordt in een gevaarlijk onderzoek gestort wanneer haar buurvrouw, een sekswerker, een weekendje weggaat.

The Way of the Househusband - Japan S02 2021 12 - Netflix Original | Manga
Na zijn verdwijning uit de onderwereld duikt de legendarische yakuza, bekend als de 'Onsterfelijke Draak', weer op ... als een toegewijde echtgenoot.

4 januari

How I Became a Gangster - Polen 2020 16 2:19 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een ambitieuze gangster werkt zich omhoog in de onderwereld van Warschau en doet uiteindelijk een poging de top te bereiken.

MADOFF: The Monster of Wall Street - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie wordt de opkomst en ondergang gevolgd van financier Bernie Madoff, het brein achter een van de grootste ponzifraudes in de geschiedenis van Wall Street.

La vita bugiarda degli adulti | The Lying Life of Adults - Italië S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama
De jonge Giovanna laat gedurende de jaren 90 haar kindertijd achter en gaat op weg naar volwassenheid. Ondertussen beleeft ze verschillende kanten van Napels.

5 januari

Copenhagen Cowboy - Denemarken S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Na een leven lang verkocht te zijn als menselijk geluksbrenger, zint een vrouw met mysterieuze bovennatuurlijke gaven op wraak tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan.

Ginny & Georgia - VS S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
De vrijgevochten Georgia en haar kinderen Ginny en Austin verhuizen naar het noorden om een frisse start te maken, maar merken dat de weg niet is geplaveid met rozen.

Totenfrau | Woman of the Dead - Oostenrijk S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Een vrouw zoekt wraak op de moordenaar van haar man en legt daarbij de diepste en smerigste geheimen van haar kleine gemeenschap bloot.

6 januari

Mumbai Mafia: Police vs The Underworld - India 2022 14 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
In het Mumbai van de jaren 90 hebben een misdaadbaas en zijn netwerk de macht over de stad - tot de opkomst van 'encounter cops' die schaamteloos hun doelwitten vermoorden.

The Pale Blue Eye - VS 2023 16 2:10 uur - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
West Point, 1830. A world-weary detective is hired to discreetly investigate the gruesome murder of a cadet. Stymied by the cadets’ code of silence, he enlists one of their own to help unravel the case — a young man the world would come to know as Edgar Allan Poe.

Pressure Cooker - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Elf chef-koks onder één dak moeten hun culinaire vaardigheden gebruiken en strategisch spelen in een spannende kookwedstrijd waarin ze stemmen wie van hen $ 100.000 wint.

Rogue Agent - VK 2022 1:56 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een oplichter doet zich jarenlang voor als MI5-agent, totdat een slimme advocate besluit hem ten val te brengen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

9 januari

Trolley - Zuid-Korea S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Politiek
Als de vrouw van een parlementslid door een plotselinge tragedie uit de schaduw moet treden, moet ze familiegeheimen en haar eigen bewogen verleden onder ogen zien.

10 januari

The Hatchet Wielding Hitchhiker - VS 2022 12 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende documentaire wordt het verhaal verteld van een zorgeloze nomade die een virale ster werd en vervolgens na een neerwaartse spiraal in de gevangenis belandde.

11 januari

Ruido | Noise - Mexico 2022 12 1:46 uur - Netflix Original | Drama, Provocerend
In de zoektocht naar haar vermiste dochter komt een moeder bij een hulpnetwerk terecht. Daar vindt ze steun bij andere vrouwen die een door geweld verwoest leven leiden.

Sexify - Polen S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Om met een innovatieve seksapp een techwedstrijd te kunnen winnen, moeten een seksueel onervaren studente en haar vrienden de uitdagende wereld van intimiteit verkennen.

12 januari

The Makanai: Cooking for the Maiko House - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Manga
Twee onafscheidelijke vrienden willen graag een maiko worden en verhuizen naar Kyoto. Terwijl ze onder hetzelfde dak wonen, besluiten ze om verschillende passies na te jagen.

Vikings: Valhalla - VS S02 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Duister
In dit vervolg op 'Vikings' zijn honderd jaar verstreken en staat een nieuwe generatie legendarische helden op om hun eigen lot te bepalen en geschiedenis te schrijven.

13 januari

Break Point - VS D01 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Travel alongside some of the world's most talented tennis players as they swing for greatness and Grand Slams through an action-packed season.

Dog Gone - VS 2023 9 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm, Feelgood
Wanneer zijn geliefde hond vermist raakt, gaat een jonge man met zijn ouders op een enorme zoektocht om hem te vinden en hem zijn levensreddende medicatie te geven.

Sky Rojo - Spanje S03 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Door fatale gebeurtenissen in een bordeel slaan drie vrouwen die worden gekweld door hun verleden, op de vlucht voor hun pooier en zijn handlangers.

19 januari

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Horror, Manga
Junji Ito is de maestro van de horrormango en brengt in deze huiveringwekkende selectie een aantal van zijn meest bizarre, verontrustende en angstaanjagende verhalen.

That '90s Show - VS S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Kitty en Red Forman verwelkomen een nieuwe generatie tieners in de kelder wanneer hun kleindochter Leia besluit om de zomer in Wisconsin door te brengen.

20 januari

Bake Squad - VS S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deskundige bakkers verrijken desserts met vernieuwende ideeën en een epische uitvoering. De strijd is begonnen! Wie kan klanten winnen die speciale zoetigheden willen?

Bling Empire: New York - VS 2023 9 - Netflix Original | Reality
Een nieuwe groep stijlvolle Aziatisch-Amerikaanse socialites pronkt met rijkdommen en mode te midden van drama en luxe in New York.

En place | Represent - Frankrijk S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Politiek, Provocerend
De leider van een jeugdcentrum uit de buitenwijken van Parijs bereikt de laatste ronde van de verkiezingen. Is Frankrijk wel echt klaar voor zijn eerste zwarte president?

Fauda - Israël S04 2020 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Een gepensioneerde Israëlische topagent gaat op zoek naar een Palestijnse strijder die hij dacht gedood te hebben. Hij veroorzaakt een reeks chaotische gebeurtenissen.

JUNG_E - Zuid-Korea 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In een postapocalyptische 22e eeuw probeert een onderzoeker bij een AI-lab een burgeroorlog te beëindigen door de hersenen van een oorlogsheld te klonen: die van haar moeder.

Mission Majnu - India 2023 12 2:09 uur - Netflix Original | Actie, Spionage
In de jaren 70 neemt een Indiase undercover spion een dodelijke missie aan om een geheim kernwapenprogramma in het hart van Pakistan te ontmaskeren.

Şahmaran - Turkije S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Als Şahsu voor een college naar Adana gaat, is dat de ideale gelegenheid om haar vervreemde opa te ontmoeten. Dan blijkt dat ze een centrale rol heeft in een mythisch verhaal.

25 januari

Contra las cuerdas | Against the Ropes - Mexico S01 2023 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Ángela is vrijgelaten uit de gevangenis en wil het respect terugwinnen van haar dochter, die dol is op lucha libre-worstelen. Ze gaat de ring in als een mysterieus personage.

26 januari

Record of Ragnarok - Japan S02 2021 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
De goden geven de mensen een laatste kans om te bewijzen dat ze het leven waard zijn, voordat ze definitief van de aardbodem worden gevaagd. De eindstrijd kan beginnen.

27 januari

La chica de nieve | The Snow Girl - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als een klein meisje verdwijnt tijdens een parade in Málaga, is een jonge krantenjournalist vastberaden om Amaya's ouders te helpen haar te vinden.

Kings of Jo'Burg - Zuid-Afrika S02 2020 16 | Drama, Fantasy, Misdaad, Thriller
De broers Masire domineren de criminele onderwereld van Johannesburg. Ze dreigen ten val te komen door een bovennatuurlijke familievloek en een complex web van verraad.

Lockwood & Co. - VK S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Fantasy, Mystery
Een meisje met buitengewone paranormale gaven en twee tienerjongens met een klein bureau dat op geesten jaagt, bestrijden de vele dodelijke geesten die door Londen rondwaren.

You People - VS 2023 AL 1:58 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een nieuw stel en hun families worstelen met moderne liefde tegen een achtergrond van culturele verschillen, maatschappelijke verwachtingen en generatieconflicten.

31 januari

Pamela, a love story - VS 2023 12 1:52 uur - Netflix Original | Documentaire
In her own words, through personal video and diaries, Pamela Anderson shares the story of her rise to fame, rocky romances and infamous sex tape scandal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 24-12-2022 18:47:07 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 december 2022 @ 13:33:20 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207212258
Ik durf That 90's Show niet gelijk te kijken denk ik. Aan de ene kant zin in, aan de andere kant denk ik dat het veel te veel iets wordt waar men op geforceerde wijze de leuke dingen van That 70's Show wil imiteren ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207212821
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:21 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Vond het wel even inkomen, maar kan niet wachten om vanavond weer 2 eps te kijken (overdag kan ik tv kijken).
pi_207215023
Fauda *O*
pi_207215187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf That 90's Show niet gelijk te kijken denk ik. Aan de ene kant zin in, aan de andere kant denk ik dat het veel te veel iets wordt waar men op geforceerde wijze de leuke dingen van That 70's Show wil imiteren ;(
Het zijn dezelfde schrijvers, maar inderdaad afwachten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207216015
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is het satire? Oh :') Het is niet echt eng ofzo, maar ik wil nou wel weten hoe het verhaal verder gaat ;)

Ik wist niet dat er ook een boek van is?
Het boek heet ‘girl in de window’ geloof ik. Is iig ook naar het nederlands vertaalt. Gaat over een vrouw die aan straatvrees lijdt en vaak drinkt en middelen misbruikt. Ze kijkt vaak naar buiten en ziet dan een moord die gepleegd wordt bij de overburen ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_207221541
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roald Dahl's Matilda De Musical - VK/VS 2022 9 2:01 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm, Musical
Een buitengewoon meisje met een scherpe geest en een levendige fantasie durft voor zichzelf op te komen en weet haar levensverhaal op wonderbaarlijke wijze te veranderen.

O Cangaceiro do Futuro | Time Hustler - Brazilië S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
Een man wordt in 1927 wakker na een klap op zijn hoofd en ontdekt dat hij het precies op een beroemde bandiet lijkt. Hij besluit er dan maar het beste van te maken.

Madre solo hay dos | Daughter From Another Mother - Mexico S03 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Nadat ze hebben ontdekt dat hun baby's bij de geboorte zijn verwisseld, bedenken twee vrouwen een plan voor hun nieuwe leven: ze vormen één bijzonder gezin.

The Witcher: Blood Origin - VS Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasy
Meer dan duizend jaar vóór de gebeurtenissen van The Witcher gaan zeven outcasts in een elfenwereld samen een bloedige strijd aan tegen een onstuitbare macht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207221550
Dochter en ik gaan vanavond eens de remake van Matilda bekijken. Het orgineel vinden we allebei erg leuk. Eens kijken hoe deze gaat bevallen.
pi_207222111
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:08 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Het boek heet ‘girl in de window’ geloof ik. Is iig ook naar het nederlands vertaalt. Gaat over een vrouw die aan straatvrees lijdt en vaak drinkt en middelen misbruikt.
Beetje zoals iedereen op elk forum :9
pi_207223981
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 08:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dochter en ik gaan vanavond eens de remake van Matilda bekijken. Het orgineel vinden we allebei erg leuk. Eens kijken hoe deze gaat bevallen.
Hier ook zo.

Boek als film beiden favoriet hier. Ben benieuwd naar de musical.

Wilden eigenlijk ernaartoe in het eggie maar ik vond de kaartjes ietwat te prijzig :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207228222
@Sunshine1982 ik heb 'm afgezet hoor.

Zal vast en zeker leuk zijn maar ik ben al 35 jaar verknocht aan het boek en in de 26 jaar dat de film er is heb ik die echt wel minimaal 18 keer gezien :@
Die beelden heb ik gewoonweg in mijn hoofd en daar past niet iets nieuws bij.

De musical in het theater wel want dat is gewoonweg weer een hele andere beleving.

Ik ga nu Annie kijken voor de 83ste keer :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207228351
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 18:13 schreef mascara-klodder het volgende:
@:sunshine1982 ik heb 'm afgezet hoor.

Zal vast en zeker leuk zijn maar ik ben al 35 jaar verknocht aan het boek en in de 26 jaar dat de film er is heb ik die echt wel minimaal 18 keer gezien :@
Die beelden heb ik gewoonweg in mijn hoofd en daar past niet iets nieuws bij.

De musical in het theater wel want dat is gewoonweg weer een hele andere beleving.

Ik ga nu Annie kijken voor de 83ste keer :7
Dat is jammer zeg! Ik vond de trailer er wel leuk uit zien.

Mijn dochter is nu ook niet erg enthousiast meer. Ik heb gezegd dat we het proberen. Mocht er niks aan zijn zetten we hem inderdaad gewoon af.
pi_207228421
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is jammer zeg! Ik vond de trailer er wel leuk uit zien.

Mijn dochter is nu ook niet erg enthousiast meer. Ik heb gezegd dat we het proberen. Mocht er niks aan zijn zetten we hem inderdaad gewoon af.
Krijg net app van zusje, mijn nichtje (7 jaar) is met 40 minuten afgehaakt.

Heb nichtje paar jaar geleden het boek gegeven waar ze eerst uit voorgelezen werd en nu zelf leest en ze heeft de film sowieso 2x met mij gezien.

Musical spreekt niet zo tot de verbeelding denk ik als je het origineel kent :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207232123
De perfecte serie voor de gemiddelde KLB'er/ONZ'er: Paradise PD.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 december 2022 @ 23:36:33 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207232185
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 23:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
De perfecte serie voor de gemiddelde KLB'er/ONZ'er: Paradise PD.
Oh ja, ik zag hem gisteren toevallig staan :o

Die wil ik in deze vrije week eens lekker gaan kijken, heerlijk dom genieten _O_

En ik ben geen KLB'er/ONZ'er :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207232222
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 23:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh ja, ik zag hem gisteren toevallig staan :o

Die wil ik in deze vrije week eens lekker gaan kijken, heerlijk dom genieten _O_
Er zitten wel wat grappige stukjes in. Verder een hoop (vunzige) onderbroekenlol.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 december 2022 @ 23:39:24 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207232240
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er zitten wel wat grappige stukjes in. Verder een hoop (vunzige) onderbroekenlol.
Ja precies, dat is precies waarom ik het een heerlijke serie vind voor na een veel te lange dag. Gewoon lekker dom genieten, het hoeft niet altijd met allerlei ondertoontjes en betekenissen en verhaallijnen te zijn natuurlijk, soms is lekker simpel gewoon het best :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 26 december 2022 @ 00:13:37 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207232789
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 23:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
De perfecte serie voor de gemiddelde KLB'er/ONZ'er: Paradise PD.
Ik vind dat echt ongelooflijk slecht :@ Niets eens grappig slecht. Gewoon dramatisch slecht, niet eens één mondhoek beweegt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207235002
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treason - VK S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
De mooie toekomst van een adjunct-hoofd van MI6 neemt een nare wending wanneer het weerzien met een Russische spionne hem dwingt zijn hele leven in twijfel te trekken.

Vir Das: Landing - India 2022 AL 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Vir Das duikt voor zijn vierde Netflix stand-upspecial diep in zijn jeugd in India, de gevaren van buitensporigheid en het vinden van zijn draai in de wereld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 26 december 2022 @ 16:31:39 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207241345
Dead to me S3 begonnen. Helemaal vergeten dat die al beschikbaar was.

Edit:
Geinig trouwens dat moeder en dochter van Married with Children weer even terug is aan het einde 😄

[ Bericht 48% gewijzigd door Notorious_Roy op 26-12-2022 20:22:58 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207244431
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2022 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead to me S3 begonnen. Helemaal vergeten dat die al beschikbaar was.

Edit:
Geinig trouwens dat moeder en dochter van Married with Children weer even terug is aan het einde 😄
Applegate was al redelijk ziek tijdens het filmen dacht ik. (Ze heeft MS)
Moeten zij weten
  maandag 26 december 2022 @ 20:46:53 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207244596
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2022 20:35 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]
Applegate was al redelijk ziek tijdens het filmen dacht ik. (Ze heeft MS)
Oh damn, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Zo te lezen laatste serie/acteerklus... 😕

Vond al dat ze er wat slecht uit ziet in S3.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207244736
quote:
19s.gif Op maandag 26 december 2022 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh damn, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Zo te lezen laatste serie/acteerklus... 😕

Vond al dat ze er wat slecht uit ziet in S3.
Ja, super triest -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207244847
quote:
19s.gif Op maandag 26 december 2022 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Oh damn, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Zo te lezen laatste serie/acteerklus... 😕

Vond al dat ze er wat slecht uit ziet in S3.
In het vorige(?)topic is er nog overgepost. Had ook nog filmpje gepost dat ze haar ster krijgt op Hollywood Boulevard. Staat op YT. Mooi maar ook verdrietig om te zien.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 26 december 2022 @ 22:10:00 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207245886
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In het vorige(?)topic is er nog overgepost. Had ook nog filmpje gepost dat ze haar ster krijgt op Hollywood Boulevard. Staat op YT. Mooi maar ook verdrietig om te zien.
Ik lees eigenlijk alleen de posts van Aether en mentions/quotes :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207248542
Vandaag Mathilda de musical gekeken, ik heb werkelijk genoten _O_ O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207250117
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Belofte van Pisa - Nederland 2019 12 1:49 uur | Boek, Drama, Romantisch
Nadat zijn broer is gearresteerd, moet een talentvolle trompettist op een prestigieuze muziekschool een belofte nakomen. Gebaseerd op de roman van Mano Bouzamour.

Chelsea Handler: Revolution - VS 2022 AL 1:17 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Chelsea Handler spreekt zich uit over haar levenskeuzes, ruige reddingshonden, datingfrustraties en waarom de maatschappij vrouwen een verontschuldiging schuldig is.

De Club van Lelijke Kinderen - Nederland 2019 9 1:35 uur | Avonturr, Boek, Familiefilm
Een jongen is vanwege zijn grote oren door de president opgesloten. Hij ontsnapt en plant een revolutie met alle kinderen die om hun uiterlijk worden bespot.

Dallas Buyers Club - VS 2013 12 1:56 uur | Drama
Ron Woodroof weigert het doodvonnis van zijn arts te aanvaarden na zijn AIDS-diagnose in 1986 en smokkelt medicijnen uit het buitenland.

Dikkertje Dap - Nederland 2017 AL 1:13 uur | Familiefilm
Na zijn eerste schooldag probeert een lieve jongen een manier te vinden om deze nieuwe ervaring te delen met zijn beste vriend: een giraffe uit de dierentuin.

Hartenstrijd - Nederland 2016 6 1:32 uur | Comedy, Romantisch
Een politieagente met liefdesverdriet wil geen relatie meer, maar ontmoet dan een freewheelende kroegbaas die wil bewijzen dat hij monogaam kan zijn.

Huisvrouwen bestaan niet - Nederland 2017 12 1:43 uur | Comedy
Twee zussen en hun excentrieke moeder proberen een balans te vinden tussen hun met elkaar verstrengelde persoonlijke, professionele en gezinslevens.

Soof - Nederland 2013 12 1:39 uur | Comedy, Romantisch
Soof is bijna 40 en staat onder druk met drie kinderen, een altijd werkende man en een slechtlopend cateringbedrijf. Een flirt met een knappe Amerikaan is het gevolg.

Wat is dan Liefde - Nederland 2019 12 1:43 uur | Comedy, Romantisch
Twee echtscheidingsadvocaten zijn elkaars tegenpolen en strijden op hun advocatenkantoor om een promotie. Als ze moeten samenwerken, krijgt liefde een nieuwe betekenis.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207253403
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 27 december 2022 @ 12:58:31 #30
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_207254435
Ik heb pas 1 Episode gezien van Wednesday en ik stoor me nu al aan de laatste 5 minuten.
Ik hoef geen vooruitzich te zien, kon je het maar skippen.
  Admin dinsdag 27 december 2022 @ 13:31:33 #31
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207254957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb pas 1 Episode gezien van Wednesday en ik stoor me nu al aan de laatste 5 minuten.
Ik hoef geen vooruitzich te zien, kon je het maar skippen.
stop drukken werkt niet?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207256213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb pas 1 Episode gezien van Wednesday en ik stoor me nu al aan de laatste 5 minuten.
Ik hoef geen vooruitzich te zien, kon je het maar skippen.
Ik heb ook een hekel aan "this season on of next episode on", gewoon meteen als het afgelopen is stoppen.

Als dat niet werkt (zou niet weten waarom niet, je kan toch ook telefoon krijgen ofzo), stekker eruit.
pi_207264356
Volgens mij was dat alleen bij aflevering 1/2.

Alice in Borderland, de tweede game (in de gevangenis) is echt top.
pi_207264788
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 27 december 2022 @ 21:27:23 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207267053
Ik lees net dat Witcher Origins dramatisch ontvangen wordt. Iemand hier die het gekeken heeft?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207272339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Volgens mij was dat alleen bij aflevering 1/2.

Alice in Borderland, de tweede game (in de gevangenis) is echt top.
Die met die gemiddelde nummers ook.
pi_207273662
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 Donne e un Mistero | 7 Women and a Murder - Italië 2022 12 1:24 uur - Netflix Original | Comedy, Mystery
Wanneer de patriarch van hun familie wordt neergestoken op kerstavond, zitten zeven vrouwen, ieder met een mogelijk motief, opgesloten om het raadsel van de moord op te lossen.

Casamento às Cegas: Brasil | Love Is Blind: Brazil - Brazilië S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Het datingexperiment arriveert in Brazilië, waar lokale singles op zoek gaan naar ware liefde en zich verloven, zonder de andere persoon eerst te ontmoeten.

The Circle - USA - VS S05 2022 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.

Happy Nous Year - Frankrijk 2022 12 0:59 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Op weg naar een oudejaarsfeest komen twee mensen die elkaar niet kennen, vast te zitten in een lift. Ze krijgen op onverwachte manieren een band.

Noc w przedszkolu | A Night at the Kindergarten - Polen 2022 16 1:37 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een jongeman onderbreekt een repetitie van een schooltoneelstuk om te voorkomen dat een groep leraren en excentrieke ouders de zoon van zijn vriendin van school sturen.

Silverstar - Nederland 2021 6 1:25 uur - Netflix Original | Familiefilm
Het vurige jonge paard Silverstar, zoon van Whitestar, ontmoet zijn gelijke in Esmee, een dappere puber die los wil breken om haar eigen pad te volgen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207278593
Wat is de titel eigenlijk? Als ik zoek op imdb naar Wisconsin vind ik niets.
pi_207278742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:34 schreef JDx het volgende:
Wat is de titel eigenlijk? Als ik zoek op imdb naar Wisconsin vind ik niets.
That '70s Show / That '90s Show
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207279432
Ik durf het ook niet te gaan kijken. Zoveel goede herinneringen aan thats 70s show. De dvd reeks staat hier nog in de kast. Ga het links laten liggen ondanks dat de 90s qua nostalgie veel meer bij me aansluit. Mocht men hier ineens wel heel enthousiast posten over de serie, dan geef ik t toch een kans wellicht.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 december 2022 @ 13:16:15 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207279615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik durf het ook niet te gaan kijken. Zoveel goede herinneringen aan thats 70s show. De dvd reeks staat hier nog in de kast. Ga het links laten liggen ondanks dat de 90s qua nostalgie veel meer bij me aansluit. Mocht men hier ineens wel heel enthousiast posten over de serie, dan geef ik t toch een kans wellicht.
Jij mag ten onrechte niet meedoen ;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 december 2022 @ 13:21:35 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207279744
Ben begonnen aan The Witcher : Blood origin prima serie tot nu toe.

Ah daar is de gay omdat het moet alle woke vakjes zijn wel weer afgevinkt maar we kijken door.

[ Bericht 44% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-12-2022 13:31:25 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207280010
quote:
19s.gif Op maandag 26 december 2022 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Oh damn, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Zo te lezen laatste serie/acteerklus... 😕

Vond al dat ze er wat slecht uit ziet in S3.
Zo knap dat ze dat nog heeft kunnen maken. Inderdaad, ik schrok eerst ook hoe slecht ze er uit zag, maar las later waarom. Je ziet ook dat ze bijna niet meer kan staan of lopen. Ze zit, of leunt ergens tegen aan, en als ze loopt zie je vaak dat het een stand in is. Triest. Maar wel knap en veel doorzettingsvermogen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 december 2022 @ 13:44:24 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207280275
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat Witcher Origins dramatisch ontvangen wordt. Iemand hier die het gekeken heeft?
Ik kijk het nu het is meer volgbaar als de meeste vergelijkbare films en series over elven middeleeuwen etc wel zo prettig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207281617
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 december 2022 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees net dat Witcher Origins dramatisch ontvangen wordt. Iemand hier die het gekeken heeft?
Tjah met "boohooo Henry Cavill weg!!!" en "boohooo woke!!!!" reviewbomben enzo..... Ga ut iig wel checken, maarja giga backlog hahaha.l
  woensdag 28 december 2022 @ 16:57:34 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207285136
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik kijk het nu het is meer volgbaar als de meeste vergelijkbare films en series over elven middeleeuwen etc wel zo prettig.
Prima dan zet ik het wel een keer aan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 28 december 2022 @ 19:02:54 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207287830
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2022 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Prima dan zet ik het wel een keer aan
Eerste aflevering was dikke prima.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207287877
Glass Union is wel veel beter dan Knives Out, wat best wel een matige saaie film is als de de acteurs en de actrices even vergeet.
SOONY
  woensdag 28 december 2022 @ 19:35:46 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207288676
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
Glass Union is wel veel beter dan Knives Out, wat best wel een matige saaie film is als de de acteurs en de actrices even vergeet.
Heb KO niet gezien, maar Glass Onion is ook matig hoor. Slaapverwekkend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207289015
quote:
19s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Heb KO niet gezien, maar Glass Onion is ook matig hoor. Slaapverwekkend.
Oh succes dan met Knives Out. Je weet al heel snel wie de moord heeft gepleegd :')
Ligt er nog meer bovenop dan Glass Union.

[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 28-12-2022 20:12:28 ]
SOONY
  woensdag 28 december 2022 @ 19:49:12 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207289037
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:

[..]
Oh succes dan met Knives Out. Je weet al heel snel wie de moord heeft gepleegd :')
Ligt er nog meer bovenop dat Glass Union.
Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijken :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207289167
quote:
19s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijken :+
Ik ook niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207289885
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207291548
Ik ben niet zo van de Nederlandse films (of het is n romcom of het gaat over de Tweede Wereldoorlog, iets anders bestaat blijkbaar niet) maar de Marathon keek wel leuk weg :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207293181
In het kader van 'niceeeeeeeeee'

https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d

:9 :D :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207294890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:
In het kader van 'niceeeeeeeeee'

https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d

:9 :D :)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207299531
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brown en vriendjes - Zuid-Korea S01 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een groepje vrolijke vrienden komt in een gezellig buurtkoffiehuisje bij elkaar en beleeft allerlei avonturen.

Rise of Empires: Ottoman - VS S02 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
De Ottomaanse sultan Mehmet II voert een epische strijd om de Byzantijnse hoofdstad Constantinopel en beïnvloedt eeuwenlang de geschiedenis.

Zwanger & Co - Nederland 2022 12 1:53 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Terwijl haar vader en nicht genieten van het ouderschap, kiest een alleenstaande verloskundige voor zwangerschap via een zaaddonor. Dan ontmoet ze de man van haar dromen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207304329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:
In het kader van 'niceeeeeeeeee'

https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d

:9 :D :)
Nou beter niet, gewoon BFF's is genoeg, beide hebben hun eigen cool.
pi_207304336
Net klaar met Alice in Borderland S02, wat een contrast tussen de afleveringen zeg, zo goed en zo slecht, maar overall wel leuk weer.

Seizoen 1 was wel beter.
pi_207325865
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chicago Party Aunt - VS S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy
Chicago Party Aunt Diane is een relschopper die liever nooit volwassen wordt. Ze heeft een zwak voor haar neef, die zichzelf aan het ontdekken is.

Cielo Grande | Secrets of Summer - Argentinië S02 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Mexicaanse atlete Steffi neemt deel aan een nieuwe wakeboardwedstrijd in een afgelegen Argentijns resort. Ze is vastbesloten om achter een familiegeheim te komen.

The Glory - Zuid-Korea S01 2022 16 - Netflix Original | Duister, Drama
Een vrouw die op de middelbare school gruwelijk misbruik heeft overleefd, zet jaren later een uitgebreid wraakplan in werking om de daders te laten boeten voor hun misdaden.

Machos alfa | Alpha Males - Spanje S01 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.

Spell - VS 2020 16 1:32 uur | Duister, Horror
Een advocaat raakt betrokken bij een vliegtuigongeluk en ontwaakt op de zolder van een hoodoobeoefenaar. Voor het rijzen van de bloedmaan moet hij zien weg te komen.

Ultimatum : On se marie ou c'est fini | The Ultimatum: Marry or Move On - Frankrijk S01 2022 12 - Netflix Original | Reality, Romantisch
Zes stellen lijken ware liefde te hebben gevonden en worden voor een ultimatum gesteld: verloven of uit elkaar gaan. Voordat ze beslissen, ruilen ze drie weken lang van partner.

White Noise - VS 2022 12 2:16 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel, Offbeat
Deze absurdistische comedy van de voor een Oscar genomineerde filmmaker Noah Baumbach gaat over een familie die worstelt met liefde, dood en een giftige wolk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207328456
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207335814
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
Normaal gesproken krijg je daar bericht van via mail. Ik weet niet waar je dat heb gelezen. Volgens mij staat die serie er niet eens zo lang op.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 16:49:04 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207335904
Mocht je The Office na 1 januari nog willen zien: het staat ook op Prime Video, SkyShowtime en HBOMax.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207335907
White Noise Ik weet niet hoor maar wat een bagger, duurt ook nog ruim 2 uur. Ik was het zat na ruim 1 uur :{w

Welke nominaties ??? :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207335973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Mike het volgende:
Mocht je The Office na 1 januari nog willen zien: het staat ook op Prime Video, SkyShowtime en HBOMax.
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.

Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar

[ Bericht 20% gewijzigd door Soury op 30-12-2022 17:01:21 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207336335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:

Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.

Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar
Ik heb het ook alleen maar van externe sites.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker vrijdag 30 december 2022 @ 17:13:32 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207336389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
@Aether post zulk nieuws hier altijd
  Spellchecker vrijdag 30 december 2022 @ 17:14:19 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207336408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.

Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar
Superstore ook weg :o

Was wel grappig om af en toe te kijken.
pi_207336427
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:

@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Ik wil graag weten waar ik zoiets zelf op Netflix kan vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207336433
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:

[..]
@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Nou nooit gezien. Ik had het wel in de mail
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207337353
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:

[..]
@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 december 2022 @ 18:02:24 #72
335263 freaky40
pi_207337451
Waarom komt de Engelse The Office nooit op Netflix met Ricky Gervais?
Allemaal cabaretteketet!
pi_207337463
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:

[..]
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
Als het er af gaat overmorgen is dat meer een conflict ding.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207337519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Waarom komt de Engelse The Office nooit op Netflix met Ricky Gervais?
Alleen serie één staat op Prime. Ik zou mijn piraten hoedje afstoffen. Het zijn er maar 2 en een kerstspecial
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207337631
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:

Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207337754
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.
Ik zou me niet zo'n zorgen maken. Is het jou account? dan had je het vast wel geweten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207337827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:18 schreef Soury het volgende:

Ik zou me niet zo'n zorgen maken. Is het jou account? dan had je het vast wel geweten
Ja, is mijn eigen account. Nou ja, we zien wel. Als het er niet meer is dan is het er niet meer en moet ik maar iets anders kijken in mijn nachtdienst 1 januari.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207337890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, is mijn eigen account. Nou ja, we zien wel. Als het er niet meer is dan is het er niet meer en moet ik maar iets anders kijken in mijn nachtdienst 1 januari.
Het beste heb je al gezien. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207338821
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.
Hij staat hier niet tussen: https://www.filmvandaag.n(...)-andere-films-series
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207338998
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:23 schreef Soury het volgende:

Het beste heb je al gezien. :D
Ja, dat geloof ik ook wel :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207350454
De afleveringen na Steve Carell kijk je alleen omdat het moet.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_207352990
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best of Stand-Up 2022 - VS 2022 16 1:16 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Van Bill Burr tot Ali Wong, van Gabriel Iglesias tot Trevor Noah en van Taylor Tomlinson tot Jo Koy: check de beste grappen uit de stand-upspecials van Netflix uit 2022.

Live to Lead - VS S01 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Leiders die een verschil willen maken in de wereld, delen hun inspirerende levensverhalen in deze serie met prins Harry en Meghan als uitvoerend producenten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207353552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
White Noise Ik weet niet hoor maar wat een bagger, duurt ook nog ruim 2 uur. Ik was het zat na ruim 1 uur :{w

Welke nominaties ??? :7
Dit. Wat een dramatische film.
  Spellchecker zaterdag 31 december 2022 @ 10:40:31 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207354586
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
White Noise Ik weet niet hoor maar wat een bagger, duurt ook nog ruim 2 uur. Ik was het zat na ruim 1 uur :{w

Welke nominaties ??? :7
3 minuten hier .....
pi_207354930
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:

[..]
Oh succes dan met Knives Out. Je weet al heel snel wie de moord heeft gepleegd :')
Ligt er nog meer bovenop dan Glass Union.
Heb beide films gekeken afgelopen dagen, maar wat een bagger inderdaad :D

Dat accent van Craig is tenenkrommend
pi_207372532
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alla Älskar Alice - Zweden 2001 9 1:58 uur | Drama
Een twaalfjarig meisje voelt zich besluiteloos en schuldig als de relatie van haar vader met een collega leidt tot een scheiding en zij wordt gedwongen te kiezen.

Divergent - VS 2014 12 2:20 uur | Boek, Sci-Fi
In een door oorlog verscheurde wereld ontdekt Tris haar speciale krachten. Samen met Four probeert ze een sinistere samenzwering tegen mensen zoals zij te bestrijden.

The Divergent Series: Insurgent - VS 2015 12 1:58 uur | Boek, Sci-Fi
Terwijl oorlog dreigt uit te breken tussen de groepen, jaagt Jeanine onvermoeibaar op Tris en haar krachten, waarmee een mysterieus artefact kan worden geopend.

The Divergent Series: Allegiant - Part 1 - VS 2016 12 2:01 uur | Boek, Sci-Fi
Het lukt Beatrice, Tobias, Caleb en enkele anderen om vanuit hun ommuurde stad te ontsnappen naar de verboden wereld die daarbuiten ligt.

Dr. Seuss' De Lorax en het verdwenen bos - VS 2012 6 1:26 uur | Boek, Familiefilm
In deze bewerking van de Dr. Seuss-klassieker moet de bosbewoner Lorax het opnemen tegen de kortzichtige Once-ler, die het milieu vervuilt om winst te maken.

Douche - Zweden 2018 12 1:14 uur | Comedy, Drama
Een beginnend kunstenaar trekt naar de grote, dure stad en krijgt daar een aanbod: in ruil voor financiële hulp moet hij een jonge vrouw manipuleren.

Everest - VS 2015 12 2:01 uur | Drama
In 1996 proberen rivaliserende bergbeklimmersteams Mount Everest te beklimmen. Als een sneeuwstorm de piek treft, moeten de klimmers vechten om te overleven.

Fear - VS 1996 16 1:37 uur | Duister, Thriller
Een braaf 16-jarig meisje gaat met haar beste vriendin naar een feestje en ontmoet daar een knappe, geheimzinnige jongen met een duistere kant.

Fifty Shades Darker - VS 2017 16 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Anastasia start een carrière in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen ze te vermorzelen.

Fröken April - Zweden 1958 9 1:40 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een bankier wordt verliefd op een danseres bij de opera. Hij gaat bij de opera werken om bij haar in de buurt te zijn, maar haar oog is gevallen op de flamboyante ster.

Glow Up - VK S04 2022 9 | Competitieve reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carrière in de schoonheidsindustrie te winnen.

Hard Target 2 - VS 2016 16 1:43 uur | Actie
Voormalig MMA-kampioen Wes Baylor wordt met de belofte van een smak geld de jungle ingelokt, maar belandt in een dodelijke, hightech klopjacht en hij is de prooi.

How High - VS 2001 16 1:33 uur | Comedy
Twee hasjkikkers roken intelligentieverhogende wiet en scoren zo hoog op hun toelatingsexamen dat ze in aanmerking komen voor een studiebeurs voor Harvard.

Hoe tem je een draak 2 - VS 2014 6 1:42 uur | Boek, Familiefilm
Hikkie, Tandloos en een mysterieuze drakenrijder proberen samen het eiland Berk te beschermen tegen een op macht beluste krijger met een eigen drakenleger.

Kaleidoscope - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Mystery, Thriller
Een meesterdief en zijn team ondernemen een epische en complexe roofoverval die 7 miljard dollar moet opleveren, maar verraad, hebzucht en andere gevaren ondermijnen hun plannen.

Little Man - VS 2006 6 1:37 uur | Comedu
Een man wil zo graag vader worden dat hij alles gelooft, zelfs dat een dief met een babyface die op vlucht is, eigenlijk een verlaten peuter is.

Memoirs of a Geisha - VS 2005 6 2:25 uur | Boek, Drama
Als de negenjarige Chiyo wordt verkocht aan een geishahuis, wordt ze slecht behandeld door de eigenaren en de hoofdgeisha, die jaloers is op haar schoonheid.

Oblivion - VS 2013 12 2:04 uur | Actie, Sci-Fi
Een drone-technicus vindt een neergestort ruimteschip met een mysterieuze vrouw en gaat op zoek naar de geheimen van een bijna verlaten toekomstige aarde.

Obsessed - VS 2009 12 1:48 uur | Thriller
Een succesvolle directeur met de perfecte baan en de perfecte vrouw ziet zijn leven uiteenvallen als een sexy uitzendkracht besluit hem te verleiden en kapot te maken.

Old Enough! - Japan S02 2013 6 | Reality
In deze populaire, langlopende realityserie uit Japan gaan jonge kinderen voor het eerst alleen op pad om klusjes te doen. Ze worden gevolgd door een cameraploeg.

Olhar Indiscreto | Lady Voyeur - Brazilië S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een talentvolle, voyeuristische hacker wordt in een gevaarlijk onderzoek gestort wanneer haar buurvrouw, een sekswerker, een weekendje weggaat.

Power Players - VS S03 2020 6 | Kinderserie
Een jongen transformeert in een superheld van speelgoedformaat. Samen met zijn actiefiguren gaat hij de strijd aan met een kwaadaardige robot om de wereld te redden.

Mighty Morphin Power Rangers - VS S01-S04 2010 6 | Kinderserie
Vijf tieners zijn door een intergalactische tovenaar uitgekozen om Power Rangers te worden en moeten hun nieuwe krachten gebruiken om de gemene Rita Repulsa te verslaan.

The Way of the Househusband - Japan S02 2021 12 - Netflix Original | Manga
Na zijn verdwijning uit de onderwereld duikt de legendarische yakuza, bekend als de 'Onsterfelijke Draak', weer op ... als een toegewijde echtgenoot.

Sausage Party - VS 2016 16 1:28 uur | Comedy
Nadat hij een gruwelijke ontdekking doet over het leven buiten de supermarkt, probeert een sympathieke worst de andere eetwaren te redden in deze ranzige comedy.

The Snowman - VK 2017 16 1:59 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
In een winters Noorwegen volgt een getroebleerde toprechercheur een spoor van lijken en naargeestige sneeuwpoppen op zoek naar een seriemoordenaar.

Triple 9 - VS 2016 16 1:55 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een groep corrupte agenten in Atlanta wordt gechanteerd door de Russische maffia en plant een vrijwel onmogelijke overval die een kettingreactie van geweld veroorzaakt.

Victoria & Abdul - VK 2017 12 1:51 uur | Historisch drama
Een vrolijke, maar naïeve bediende uit India bezoekt Engeland om koningin Victoria een geschenk aan te bieden. Er ontstaat een onverwachte vriendschap tussen de twee.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207398402
speciaal voor wednesday een maandje netflix genomen..
leuk gedaan wel :Y

nu heb ik 29 dagen over voor andere zaken :D
  maandag 2 januari 2023 @ 23:15:26 #88
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_207399206
1899 is gecancelled.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_207399506
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
1899 is gecancelled.
Booo, je zou maar eens een library opbouwen met series die meer dan 1 seizoen hebben....
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 januari 2023 @ 23:33:17 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207399512
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
1899 is gecancelled.
Terecht ook wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207400259
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terecht ook wel
Ik vond het echt wel vermakelijk. Maar geen idee wat ze er meer uit wilden gaan halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207401555
The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window is dus inderdaad satire zoals eerder vermeld in dit topic. De eerste afleveringen was dit nog niet echt duidelijk vond ik, maar de in laatste paar werd het steeds duidelijker. De laatste aflevering :D

Weet iemand of er een vervolg komt? Want anders snap ik het einde niet :')
pi_207401614
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window is dus inderdaad satire zoals eerder vermeld in dit topic. De eerste afleveringen was dit nog niet echt duidelijk vond ik, maar de in laatste paar werd het steeds duidelijker. De laatste aflevering :D

Weet iemand of er een vervolg komt? Want anders snap ik het einde niet :')

:D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207401689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
:D _O-
Is dit zo raar? ;(
pi_207401925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is dit zo raar? ;(
Neuh helaas niet :D
Wel grappig :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 januari 2023 @ 15:03:04 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207405455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:16 schreef JDx het volgende:
Net klaar met Alice in Borderland S02, wat een contrast tussen de afleveringen zeg, zo goed en zo slecht, maar overall wel leuk weer.

Seizoen 1 was wel beter.
Ik vond het prima seizoen, maar inderdaad wel een paar matige afleveringen tussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin dinsdag 3 januari 2023 @ 16:01:22 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207406033
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.
Comedy Central heeft het zag ik gister.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 3 januari 2023 @ 16:02:44 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207406043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vond het prima seizoen, maar inderdaad wel een paar matige afleveringen tussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh ik vond juist serie 2 meerverdieping hebben, filosofischer. Al met al, prima serie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 januari 2023 @ 16:04:07 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207406056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oooh ik vond juist serie 2 meerverdieping hebben, filosofischer. Al met al, prima serie
Ik vond seizoen over het algemeen heel goed hoor, precies wat jij zegt. Paar afleveringen waren een beetje langdradig, maar andere waren echt ijzersterk.

Zaten ook een paar prachtige scenes in waar een gemiddelde Hollywood film jaloers op zou zijn :D
  Admin dinsdag 3 januari 2023 @ 16:15:55 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207406164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:04 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vond seizoen over het algemeen heel goed hoor, precies wat jij zegt. Paar afleveringen waren een beetje langdradig, maar andere waren echt ijzersterk.

Zaten ook een paar prachtige scenes in waar een gemiddelde Hollywood film jaloers op zou zijn :D
Een paar met die bloterik, mooi gefilmd, en aan het einde, nou eik helemaal de cinematografie was echt phenomenal.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_207406520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:01 schreef yvonne het volgende:

Comedy Central heeft het zag ik gister.
Netflix ook nog gewoon * Isabeau shrugs

(volgens diverse websites was het op Netflix tm 31 december)

[ Bericht 6% gewijzigd door Isabeau op 03-01-2023 17:24:12 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 januari 2023 @ 19:29:19 #102
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207408228
Kaleidoscope is leuk!

Ben niet aan het kijken in welke volgorde de afleveringen eigenlijk moeten, maar laat Netflix het willekeurig kiezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  roze woensdag 4 januari 2023 @ 00:34:31 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207414376
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Kaleidoscope is leuk!

Ben niet aan het kijken in welke volgorde de afleveringen eigenlijk moeten, maar laat Netflix het willekeurig kiezen.
Huh?
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 4 januari 2023 @ 00:35:13 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207414379
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 22:43 schreef mschol het volgende:
speciaal voor wednesday een maandje netflix genomen..
leuk gedaan wel :Y

nu heb ik 29 dagen over voor andere zaken :D
Jeffrey Dahmer serie! En Squid Game.
Your beauty never ever scared me.
pi_207414884
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Kaleidoscope is leuk!

Ben niet aan het kijken in welke volgorde de afleveringen eigenlijk moeten, maar laat Netflix het willekeurig kiezen.
Tot nu toe geel, groen, violet hier
pi_207414894
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 00:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Huh?
aan de hand van algoritmes worden de afleveringen random getoont aan de kijker. Dus niet iedereen begint bij 1 en werkt zo naar het einde toe. De afleveringen hebben kleuren ipv nummers. Elke aflevering geeft een tijdsperiode aan. Om uiteindelijk bij de overval terecht te komen.
pi_207415459
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Bellinga's: Huis op stelten - Nederland 2022 AL 1:03 uur | Familiefilm
Een excentriek gezin wint een gouden beker voor vloggen en wordt het doelwit van stuntelende inbrekers. De kinderen staan echter klaar om de boeven te slim af te zijn.

How I Became a Gangster - Polen 2020 16 2:19 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een ambitieuze gangster werkt zich omhoog in de onderwereld van Warschau en doet uiteindelijk een poging de top te bereiken.

Lock, Stock and Two Smoking Barrels - VK 1999 16 1:47 uur | Actie, Misdaad
Hopend op een grote geldprijs in een belangrijk pokerspel, belanden vier luie jongens uit het Londense East End tot over hun oren in de schulden.

MADOFF: The Monster of Wall Street - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie wordt de opkomst en ondergang gevolgd van financier Bernie Madoff, het brein achter een van de grootste ponzifraudes in de geschiedenis van Wall Street.

Need for Speed - VS 2014 12 2:10 uur | Actie
Een straatracer die net op vrije voeten is, zet alles op alles in een wilde crosscountryrace om wraak te nemen op de man die hem liet opdraaien voor doodslag.

Secretary - VS 2002 16 1:51 uur | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een jonge vrouw die zichzelf snijdt, krijgt een baan als secretaresse van een advocaat. De twee ontwikkelen een unieke, sadomasochistische relatie.

La vita bugiarda degli adulti | The Lying Life of Adults - Italië S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama
De jonge Giovanna laat gedurende de jaren 90 haar kindertijd achter en gaat op weg naar volwassenheid. Ondertussen beleeft ze verschillende kanten van Napels.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207415481
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 00:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Huh?
Alleen de laatste aflevering (white) moet je als laatste kijken, alle andere kun je in elke volgorde kijken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207418665
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  roze woensdag 4 januari 2023 @ 14:38:22 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207418682
quote:
Waarom moet het allemaal weer zo moeilijk. Ik wil gewoon op play drukken en niet nadenken over de volgorde. 😑
Your beauty never ever scared me.
pi_207418727
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom moet het allemaal weer zo moeilijk. Ik wil gewoon op play drukken en niet nadenken over de volgorde. 😑
Dat hoeft ook niet eigenlijk niet.. maar als je het wel wilt dan wel :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  woensdag 4 januari 2023 @ 17:05:49 #112
47102 Elvi
miemkwien
pi_207420143
Is het zonder die gimmick wel een goede serie of niet?
pi_207426996
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copenhagen Cowboy - Denemarken S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Na een leven lang verkocht te zijn als menselijk geluksbrenger, zint een vrouw met mysterieuze bovennatuurlijke gaven op wraak tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan.

Ginny & Georgia - VS S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
De vrijgevochten Georgia en haar kinderen Ginny en Austin verhuizen naar het noorden om een frisse start te maken, maar merken dat de weg niet is geplaveid met rozen.

Totenfrau | Woman of the Dead - Oostenrijk S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Een vrouw zoekt wraak op de moordenaar van haar man en legt daarbij de diepste en smerigste geheimen van haar kleine gemeenschap bloot.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 5 januari 2023 @ 10:11:02 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207427650
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom moet het allemaal weer zo moeilijk. Ik wil gewoon op play drukken en niet nadenken over de volgorde. 😑
Dat kan toch nog steeds?
De serie is in willekeurige volgorde te bekijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207439507
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jungleland - VS 2020 16 1:30 uur | Drama
Een bokser en zijn broer, die ook zijn manager is, hebben schulden en worden gedwongen om met iemand het land door te reizen en mee te doen aan een ruw bokstoernooi.

Mumbai Mafia: Police vs The Underworld - India 2022 14 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
In het Mumbai van de jaren 90 hebben een misdaadbaas en zijn netwerk de macht over de stad - tot de opkomst van 'encounter cops' die schaamteloos hun doelwitten vermoorden.

The Pale Blue Eye - VS 2023 16 2:10 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een ex-rechercheur schakelt de hulp in van de scherpzinnige cadet Edgar Allan Poe. Samen proberen ze een gruwelijke moord op de Militaire Academie van de VS op te lossen.

Pressure Cooker - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Elf chef-koks onder één dak moeten hun culinaire vaardigheden gebruiken en strategisch spelen in een spannende kookwedstrijd waarin ze stemmen wie van hen $ 100.000 wint.

Rogue Agent - VK 2022 1:56 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een oplichter doet zich jarenlang voor als MI5-agent, totdat een slimme advocate besluit hem ten val te brengen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

The Twin - VS 2022 16 1:48 uur | Horror
Een echtpaar verliest een van hun zoons bij een ongeluk en verhuist naar de andere kant van de wereld om rust te vinden, maar duistere machten dringen hun leven binnen.

Ultimatum : On se marie ou c'est fini - Frankrijk S02 2022 12 - Netflix Original | Reality
Zes stellen lijken ware liefde te hebben gevonden en worden voor een ultimatum gesteld: verloven of uit elkaar gaan. Voordat ze beslissen, ruilen ze drie weken lang van partner.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207439959
Gisteren met mijn dochter meegekeken met die Huis op stelten film. Fijn dat kinderfilms zo kort duren. Niet alleen voor de spanningsboog vd kinderen is dit fijn.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 18:12:07 #117
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_207445512
quote:
Ik kijk 'm via dat tweede lijstje. Al is het ook leuk om 'm door elkaar heen te kijken, dit kijkt toch wat lekkerder weg.
pi_207445555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 18:12 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik kijk 'm via dat tweede lijstje. Al is het ook leuk om 'm door elkaar heen te kijken, dit kijkt toch wat lekkerder weg.
Ja je moet dan ook je hoofd er bij houden als ze op de volgorde kijk wat Netflix aanbied
Maar vond het wel een leuke serie, hoop eigenlijk wel op een tweede seizoen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207445959
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207446144
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
1899 is gecancelled.
Eigenlijk wel prima.
pi_207446182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 15:03 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vond het prima seizoen, maar inderdaad wel een paar matige afleveringen tussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afleveringen in het midden waren wel minder ja.
De games van die blonde in de gevangenis (en in iets minder mate in de rechtbank) waren wel tof.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 januari 2023 @ 00:54:30 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207451931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De afleveringen in het midden waren wel minder ja.
De games van die blonde in de gevangenis (en in iets minder mate in de rechtbank) waren wel tof.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was echt even een "wtf gebeurt hier" momentje _O-
pi_207453296
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 00:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Jeffrey Dahmer serie! En Squid Game.
^O^ ik ga eens kijken dit weekend
pi_207456666
Braqueurs : La serie

^O^
Fransen zijn goed in het maken van dit soort multiculturele actie-misdaad films en series. :)
pi_207456757
The glory is tot nu toe enorm goed _O_
Heerlijk zo'n wraakserie over oude pestkoppen.
Twiddel
  Spellchecker zaterdag 7 januari 2023 @ 14:54:42 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207456837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef summer2bird het volgende:
The glory is tot nu toe enorm goed _O_
Heerlijk zo'n wraakserie over oude pestkoppen.
Ik was eraan begonnen want ik dacht "Ha! Wraak!"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik weet het nog niet ....
pi_207456861
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef maily het volgende:

[..]
Ik was eraan begonnen want ik dacht "Ha! Wraak!"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik weet het nog niet ....
Blijven kijken, dat stuk is maar een klein stuk en daarna word het veel beter :Y
Twiddel
  roze zaterdag 7 januari 2023 @ 15:18:23 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207457107
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 09:25 schreef mschol het volgende:

[..]
^O^ ik ga eens kijken dit weekend
Ja weet nog wel meer maar qua goede series komt dit als eerste in mij op.
Your beauty never ever scared me.
pi_207461160
The Pale Blue Eye kan je wat mij betreft overslaan. Typische Netflix-film; ziet er allemaal mooi uit maar qua verhaal is het niks. Jammer, trailer was veelbelovend.
^ To je nesmysl ^
pi_207466383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:54 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja dat was echt even een "wtf gebeurt hier" momentje _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_207466626
L'assasin de ma fille is een aanrader voor de true crime-liefhebbers.
Wat een verhaal. Die pa was ook wel aardig doorgedraaid hoor :D
Moeders is getrouwd geweest met 2 zeer dominante mannen blijkbaar.

Een WTF-moment dat er werd gevraagd bij het Duitse parlement of congres whatever, zo noem ik het maar even of verkrachting binnen het huwelijk strafbaar zou worden.....die reactie van iedereen, gewoon keihard uitgelachen. En zolang was dit nieteens geleden -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207478554
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kriegerin - Duitsland 2011 16 1:41 uur | Drama
Twee tienermeisjes zijn om verschillende redenen dicht betrokken bij de Duitse neonazistische beweging. Ze raken bevriend en verkennen samen een gewelddadige onderwereld.

Las monstruosas aventuras de Zipi y Zape - Spanje 2005 6 1:19 uur | Kinderserie
Als er opeens allerlei monsters onze wereld binnenkomen, gaan Zip en Zap met hun vrienden op avontuur om ze terug te brengen waar ze thuishoren.

Trolley - Zuid-Korea S01E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Politiek
Als de vrouw van een parlementslid door een plotselinge tragedie uit de schaduw moet treden, moet ze familiegeheimen en haar eigen bewogen verleden onder ogen zien.

VINLAND SAGA - Japan S02 2019 12 | Drama, Manga
Nadat zijn vader is vermoord door de huurling Askeladd, sluit de jonge Thorfinn zich aan bij Askeladds bende. Terwijl Askeladd politiek bedrijft, zint Thorfinn op wraak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 12:12:15 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_207480778
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom moet het allemaal weer zo moeilijk. Ik wil gewoon op play drukken en niet nadenken over de volgorde. 😑
Ik ben bij aflevering 3 en heb gewoon de volgorde genomen die ik voorgeschoteld kreeg, tot nu toe geen probleem met het niet kunnen volgen van het verhaal of zo, dus ik zou dat gewoon doen. je zet het aan en je krijgt vanzelf elke keer de volgende aflevering.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker maandag 9 januari 2023 @ 23:25:07 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207491827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Blijven kijken, dat stuk is maar een klein stuk en daarna word het veel beter :Y
Het zit goed in elkaar :Y
(Ben nu bij afl. 7)
pi_207493008
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hatchet Wielding Hitchhiker - VS 2022 12 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende documentaire wordt het verhaal verteld van een zorgeloze nomade die een virale ster werd en vervolgens na een neerwaartse spiraal in de gevangenis belandde.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207494263
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:36 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kriegerin - Duitsland 2011 16 1:41 uur | Drama
Twee tienermeisjes zijn om verschillende redenen dicht betrokken bij de Duitse neonazistische beweging. Ze raken bevriend en verkennen samen een gewelddadige onderwereld.

Las monstruosas aventuras de Zipi y Zape - Spanje 2005 6 1:19 uur | Kinderserie
Als er opeens allerlei monsters onze wereld binnenkomen, gaan Zip en Zap met hun vrienden op avontuur om ze terug te brengen waar ze thuishoren.

Trolley - Zuid-Korea S01E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Politiek
Als de vrouw van een parlementslid door een plotselinge tragedie uit de schaduw moet treden, moet ze familiegeheimen en haar eigen bewogen verleden onder ogen zien.

VINLAND SAGA - Japan S02 2019 12 | Drama, Manga
Nadat zijn vader is vermoord door de huurling Askeladd, sluit de jonge Thorfinn zich aan bij Askeladds bende. Terwijl Askeladd politiek bedrijft, zint Thorfinn op wraak.
Kriegerin is een dikke vette aanrader :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 januari 2023 @ 18:57:30 #137
367000 roos94
pi_207500913
Wie kijkt ook pressure cooker?
pi_207500934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:57 schreef roos94 het volgende:
Wie kijkt ook pressure cooker?
Ik ...
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 januari 2023 @ 19:02:20 #139
367000 roos94
pi_207500991
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ...
Ik zie graag kookshows maar jammer dat er weer zoveel amerikaanse drama inmoet
pi_207501027
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik zie graag kookshows maar jammer dat er weer zoveel amerikaanse drama inmoet
Ik heb nog maar twee gezien. Ik zie graag koken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207504592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:54 schreef TyVole het volgende:
The Pale Blue Eye kan je wat mij betreft overslaan. Typische Netflix-film; ziet er allemaal mooi uit maar qua verhaal is het niks. Jammer, trailer was veelbelovend.
Ben op de helft. Wel heel mooi sfeertje, maar wel 13 in een dozijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207507245
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Devil Girl from Mars - VK 1954 6 1:14 uur | Sci-Fi
In deze sciencefictionfilm landt een buitenaardse commandant in een afgelegen Schots dorp op zoek naar mannen om de afnemende mannelijke bevolking op Mars te versterken.

Ruido | Noise - Mexico 2022 12 1:46 uur - Netflix Original | Drama, Provocerend
In de zoektocht naar haar vermiste dochter komt een moeder bij een hulpnetwerk terecht. Daar vindt ze steun bij andere vrouwen die een door geweld verwoest leven leiden.

Sexify - Polen S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Om met een innovatieve seksapp een techwedstrijd te kunnen winnen, moeten een seksueel onervaren studente en haar vrienden de uitdagende wereld van intimiteit verkennen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 20:34:05 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_207517211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Blijven kijken, dat stuk is maar een klein stuk en daarna word het veel beter :Y
Heerlijke serie, die Koreanen zijn altijd zo lekker sadistisch.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker woensdag 11 januari 2023 @ 21:29:18 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207518514
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]
Heerlijke serie, die Koreanen zijn altijd zo lekker sadistisch.
Ik vond het einde tegenvallen
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 21:29:57 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_207518535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vond het einde tegenvallen
ik heb het nog niet afgekeken :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker woensdag 11 januari 2023 @ 21:30:28 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207518549
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef Karina het volgende:

[..]
ik heb het nog niet afgekeken :P
ik ga niks verklappen verder :P
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 21:32:13 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_207518603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:30 schreef maily het volgende:

[..]
ik ga niks verklappen verder :P
ok! Ik heb trouwens we Kaleidoscope afgekeken, ik ben er nog niet over uit of ik die willekeurige volgorde nou zo leuk vind. Wel goed gedaan, het einde daarvan had ik een beetje verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207519027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vond het einde tegenvallen
In maart nieuw seizoen :Y
Twiddel
  Spellchecker woensdag 11 januari 2023 @ 21:54:03 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207519049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]
In maart nieuw seizoen :Y
:o
dat verklaart wel wat

^O^
pi_207521405
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illusion - Polen 2021 12 1:30 uur | Drama
Maanden na de verdwijning van haar tienerdochter begint een ontredderde moeder in een stadje aan zee haar eigen onderzoek in een verwoede poging haar terug te vinden.

Kung Fu Panda: De drakenridder - VS S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
De legendarische krijger Po gaat samen met een Engelse eliteridder op een wereldwijde missie om magische wapens, zijn reputatie – en de wereld – te redden.

The Makanai: Cooking for the Maiko House - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Manga
Twee onafscheidelijke vrienden willen graag een maiko worden en verhuizen naar Kyoto. Terwijl ze onder hetzelfde dak wonen, besluiten ze om verschillende passies na te jagen.

Vikings: Valhalla - VS S02 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Duister
In dit vervolg op 'Vikings' zijn honderd jaar verstreken en staat een nieuwe generatie legendarische helden op om hun eigen lot te bepalen en geschiedenis te schrijven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207529318
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207529475
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207529524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vond het einde tegenvallen
Is niet het einde komt nog een deel 2 van de serie toch?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Spellchecker donderdag 12 januari 2023 @ 19:50:54 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207530404
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:08 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Is niet het einde komt nog een deel 2 van de serie toch?
Ja dat las ik naderhand ;)
pi_207532277
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 18:54 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Ohhhhh Idris _O_ :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:49:52 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207533053
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 18:54 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Spinoff, of gewoon een andere titel?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207533737
quote:
19s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Spinoff, of gewoon een andere titel?
Film ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:19:57 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207533801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Film ;)
Haha dat was ook een optie ja. Kreeg sowieso al te horen dat ik eens met die serie moet beginnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207534046
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Haha dat was ook een optie ja. Kreeg sowieso al te horen dat ik eens met die serie moet beginnen.
Ohhh die is echt geweldig! Zou ik zeker gaan kijken, de 5 seizoenen zijn alles bijelkaar ook niet zo gigantisch veel afleveringen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207534133
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 07:01 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hatchet Wielding Hitchhiker - VS 2022 12 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende documentaire wordt het verhaal verteld van een zorgeloze nomade die een virale ster werd en vervolgens na een neerwaartse spiraal in de gevangenis belandde.
Leuk verhaal. Wat een gast en goed om te zien hoe de media lijkenpikkers zijn.
pi_207536289
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Break Point - VS D01 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Reis mee met enkele van 's werelds meest getalenteerde tennissers die willen schitteren op Grand Slam-toernooien in een seizoen boordevol actie.

Disconnect: The Wedding Planner - Nigeria 2023 14 1:47 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Nadat hij slachtoffer is geworden van een zwendel, racet een wanhopige man tegen de klok om een bruiloft op een luxueuze bestemming te plannen voor een belangrijke investeerder.

Dog Gone - VS 2023 9 1:35 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm, Feelgood
Wanneer zijn geliefde hond vermist raakt, gaat een jonge man met zijn ouders op een enorme zoektocht om hem te vinden en hem zijn levensreddende medicatie te geven.

Dreamland - VS 2020 12 1:41 uur | Drama, Thriller
In een berooid stadje in Texas in het hart van de Dust Bowl biedt een jonge boer onderdak aan een voortvluchtige bankrover en helpt haar te ontsnappen.

The Man on the Other Side - Duitsland 2019 12 1:25 uur | Drama, Spionage
In deze spionagethriller wordt een West-Duitse secretaresse in de Koude Oorlog opgepakt door de geheime politie als ze haar vriend helpt bij het stelen van overheidsdocumenten.

Sky Rojo - Spanje S03 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Door fatale gebeurtenissen in een bordeel slaan drie vrouwen die worden gekweld door hun verleden, op de vlucht voor hun pooier en zijn handlangers.

Suzan & Freek: Tussen Jou en Mij - Nederland 2023 AL 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Suzan en Freek, het Achterhoekse duo dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse muziekindustrie, onthullen hoe ze als koppel hun weg vinden in succes en de bijbehorende roem.

Too Close for Christmas - Canada 2020 AL 1:29 uur | Comedy, Romantisch
Hayley's plan om Kerstmis bij de nieuwe schoonfamilie van haar zus door te brengen loopt spaak wanneer de man die de breuk met haar ex veroorzaakte onverwacht opduikt.

Trial by Fire - India S01 2023 12 - Netflix Original | Misdaad, Rechtbank
Na een brand in de bioscoop van Uphaar verwerken twee rouwende ouders het verlies van hun kinderen terwijl ze voor gerechtigheid strijden. Gebaseerd op ware feiten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207540427
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
1899 is gecancelled.
Dus nu gaan we van 1898 naar 1900? Hoe dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_207566994
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black Knight - VS 2001 6 1:35 uur | Comedy
Jamal werkt in een pretpark. Als hij een klap op zijn hoofd krijgt, ontwaakt hij in de middeleeuwen en moet hij het opnemen tegen een boosaardige koning.

JFK - VS 1991 12 3:26 uur | Boek, Drama, Intellectueel, Mystery, Rechtbank
Een officier van justitie uit New Orleans onderzoekt de moord op John F. Kennedy en ontdekt dat er meer achter zit dan de officiële versie wil doen geloven.

Life - VS 2017 16 1:44 uur | Horror, Sci-Fi
De ontdekking van een eencellig organisme in een bodemmonster van Mars zorgt voor het nodige enthousiasme. Maar dan vertoont de levensvorm tekenen van intelligentie.

Maximum Risk - VS 1996 16 1:40 uur | Actie, Misdaad
Wanneer een Franse agent ontdekt dat een moordslachtoffer zijn tweelingbroer was, treedt hij in de schoenen van zijn broer op zoek naar de waarheid, en naar wraak.

One Direction: This Is Us - VS 2013 6 1:32 uur | Concert
Prijswinnende documentairemaker Morgan Spurlock richt zijn camera op de populaire boyband One Direction. Hij filmt hun optredens en neemt een kijkje achter de schermen.

The Pledge - VS 2001 16 2:03 uur | Boek, Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een rechercheur gaat bijna met pensioen als een jong meisje vermoord wordt. Hij belooft haar ouders koste wat het wil haar moordenaar te vinden.

Premium Rush - VS 2012 12 1:31 uur | Actie, Misdaad
Een fietskoerier in Manhattan wordt in een levensgevaarlijke race achternagezeten door een corrupte agent die het gemunt heeft op zijn pakketje.

Under Siege 2: Dark Territory - VS 1995 12 1:39 uur | Actie
Wanneer een crimineel genie een rijdende trein kaapt om een supergeheime overheidssatelliet te hacken, moet een gepensioneerde terrorismebestrijder hem stoppen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 15 januari 2023 @ 09:46:50 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207567169


Ik vind het zo dom dat de volgorde van namen niet overeenkomt met de gezichten. En er zijn zoveel filmposters en boxart die dit doen... Begrijp dat echt niet :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207567258
quote:
8s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het zo dom dat de volgorde van namen niet overeenkomt met de gezichten. En er zijn zoveel filmposters en boxart die dit doen... Begrijp dat echt niet :')
Er zal vast een psychologische reden achter zitten, misschien dat je gaat uitzoeken wie wie is ofzo, of dat je denkt, hee Ryan is ook een meisjesnaam? Interessant, laat ik deze film kijken :')
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 10:36:31 #166
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207567747
quote:
8s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het zo dom dat de volgorde van namen niet overeenkomt met de gezichten. En er zijn zoveel filmposters en boxart die dit doen... Begrijp dat echt niet :')
Het is een beetje een suffe reden maar er wordt over de volgorde van de namen onderhandeld. Meestal staat de meest prominente acteur/actrice vooraan. Bij foto's is het juist zo dat diegene vaak in het midden staat. In dit geval was Jake Gyllenhaal dus de grootste ster.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207580635
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIU404 - Japan S01 2020 16 | Drama, Misdaad
Een analytische rechercheur in een politie-eenheid gefocust op het oplossen van misdaden binnen 24 uur, moet werken met een impulsieve agent die nooit nadenkt voor hij handelt.

Quartet - Japan S01 2017 12 | Drama, Mystery, Romantisch
Na een toevallige ontmoeting besluiten vier muzikanten een kwartet te vormen en de winter door te brengen in een gezellige villa. Er is echter een geheim dat hen achtervolgt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 januari 2023 @ 09:31:57 #168
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_207581344
quote:
8s.gif Op zondag 15 januari 2023 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het zo dom dat de volgorde van namen niet overeenkomt met de gezichten. En er zijn zoveel filmposters en boxart die dit doen... Begrijp dat echt niet :')
Ik ben vooral benieuwd of Reynolds dit keer wat anders speelt dan Reynolds. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207594240
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Summit Fever - VK 2022 12 1:55 uur | Drama, Thriller
Tijdens een poging om de grote drie van de Alpen te bedwingen, komen twee ambitieuze klimmers in een storm terecht die dreigt hun droom en hun levens te beëindigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207600720
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Leuk verhaal. Wat een gast en goed om te zien hoe de media lijkenpikkers zijn.
Kende de memes waar ze het over hadden niet iig 😅
pi_207611110
Kaleidoscoop was tof, het idee met wisselende kijkvolgordes ook, maar ik ben toch wel blij dat ik white en pink als laatsten heb gezien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_207619801
New Movies Coming to Netflix in 2023
https://www.netflix.com/tudum/articles/new-movies-on-netflix



[ Bericht 53% gewijzigd door Aether op 19-01-2023 08:43:11 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 18 januari 2023 @ 23:14:07 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207620320
Dog Gone was wel aardig. Paar grappige momenten met de hont en beetje verdrietig soms. Prima eerste film van het jaar.

Verder wel zin in Murder Mystery 2, Extraction 2,en Gal Gadot in elke film dan ook.

quote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207622175
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AlKhallat+ - Saoedi-Arabië 2023 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Deze vier verhalen gaan over list en bedrog, van bandendieven die een bruiloft verstoren tot een man die verwoed probeert een geheim voor een overleden vriend te beschermen.

Les Combattantes | Women at War - Frankrijk Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Drama
Frankrijk, 1914. Het Duitse leger rukt op en mannen vertrekken naar het front. Vier vrouwen kampen bij hen thuis met de desastreuze gevolgen van de oorlog.

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Horror, Manga
Junji Ito is de maestro van de horrormango en brengt in deze huiveringwekkende selectie een aantal van zijn meest bizarre, verontrustende en angstaanjagende verhalen.

The Mustang - Frankrijk 2019 16 1:36 uur | Drama
Een geharde crimineel neemt deel aan een rehabilitatieprogramma in de gevangenis met paarden en probeert tegelijkertijd de relatie met zijn dochter te herstellen.

That '90s Show - VS S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Kitty en Red Forman verwelkomen een nieuwe generatie tieners in de kelder wanneer hun kleindochter Leia besluit om de zomer in Wisconsin door te brengen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker donderdag 19 januari 2023 @ 08:31:33 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207622200
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:28 schreef Aether het volgende:

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Horror, Manga
Junji Ito is de maestro van de horrormango en brengt in deze huiveringwekkende selectie een aantal van zijn meest bizarre, verontrustende verhalen.
_O-
  donderdag 19 januari 2023 @ 08:36:37 #176
311340 J83
New kid, be nice
pi_207622252
Ontzettend benieuwd naar That '90s Show *O*
  donderdag 19 januari 2023 @ 08:36:42 #177
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_207622254
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef maily het volgende:

[..]
_O-
:D
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_207622307
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207622979
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:36 schreef J83 het volgende:
Ontzettend benieuwd naar That '90s Show *O*
ik niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207623762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:36 schreef J83 het volgende:
Ontzettend benieuwd naar That '90s Show *O*
Ik ook _O_
Ben nu alweer nostalgisch aan het worden
pi_207626381
Durf niet te kijken....
  Admin donderdag 19 januari 2023 @ 15:42:13 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207627704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
Durf niet te kijken....
Doe maar niet ;(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 15:42:36 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207627710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
Durf niet te kijken....
Ik ga het proberen nu.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 15:42:47 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207627714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe maar niet ;(
Shit te laat.
Your beauty never ever scared me.
  Admin donderdag 19 januari 2023 @ 15:43:56 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207627728
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Shit te laat.
Ik heb nog geen seconde gelachen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 15:44:44 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207627742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:43 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb nog geen seconde gelachen.
_O-
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 15:55:44 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207627895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe maar niet ;(
Je hebt gelijk.
Your beauty never ever scared me.
  Admin donderdag 19 januari 2023 @ 15:56:33 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207627906
Veel nostalgie dat wel, ff wennen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 15:57:03 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207627917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:56 schreef yvonne het volgende:
Veel nostalgie dat wel, ff wennen.
Ik vind die tieners gewoon kut.
Your beauty never ever scared me.
pi_207627956
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vind die tieners gewoon kut.
Ik heb er ook niks mee. Ik zou graag Malcom in the middel willen zien. Dat is wel grappig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207628348
Bedankt voor al deze waarschuwingen. :D
pi_207628798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb er ook niks mee. Ik zou graag Malcom in the middel willen zien. Dat is wel grappig
Op Disney+
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207628807
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
Bedankt voor al deze waarschuwingen. :D
Nou weet ik niet of ik die serie moet skippen of toch kijken :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207628814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:12 schreef Loveable het volgende:

[..]
Op Disney+
Oh echt dan ga ik even swichten. Prime heb ik niet meer dus ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207628841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh echt dan ga ik even swichten. Prime heb ik niet meer dus ^O^
Prime vind ik tegen vallen :{
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207628864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Loveable het volgende:

[..]
Prime vind ik tegen vallen :{
Ja die is weg Disney is wel wat prijzig maar vooruit even een maandje streamen en hop weg
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207628886
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die is weg Disney is wel wat prijzig maar vooruit even een maandje streamen en hop weg
Vind ik wel mee vallen, maar ligt er ook aan hoeveel gebruik je van maakt zeg maar
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207629056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:21 schreef Loveable het volgende:

[..]
Vind ik wel mee vallen, maar ligt er ook aan hoeveel gebruik je van maakt zeg maar
Dat is waar maar super dank je O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207629083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is waar maar super dank je O+
Graag gedaan O+
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207629104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:38 schreef Loveable het volgende:

[..]
Graag gedaan O+
Ik ga er morgen even lekker voor zitten. Blij mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 19-01-2023 17:46:18 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207629326
Bij alle Amerikaanse sitcoms lijkt het alsof ze het budget van een regionale omroep hebben. Ook de that 90's show weer, van de decors tot de geluidseffecten het lijkt echt nergens op.
pi_207629512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:01 schreef Remco het volgende:
Bij alle Amerikaanse sitcoms lijkt het alsof ze het budget van een regionale omroep hebben. Ook de that 90's show weer, van de decors tot de geluidseffecten het lijkt echt nergens op.
Is hetzelfde als that 70s show dat decor dus lijkt me een bewuste keuze. Heb de eerste 10 minuten gekeken en ik weet voldoende.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 18:31:47 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207629755
Ik had het leuker gevonden als het gewoon alleen met de oude cast was. En dat alle tieners lijken op de tieners van vroeger qua types vind ik ook een beetje lame. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_207629843
Moet wel nog ff wennen aan de 90's show. Samenvatting van de eerste aflevering.

Hoi
Hahahahhahahahah

Doei
Hahahahahaha
pi_207630010
Tja. Het kan lang niet tippen aan de voorganger. Maar ik wen er langzaam aan.
pi_207631379
Het is ook een erg inclusieve cast, denk niet dat er een tweede seizoen gaat komen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 januari 2023 @ 20:07:02 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207631461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Moet wel nog ff wennen aan de 90's show. Samenvatting van de eerste aflevering.

Hoi
Hahahahhahahahah

Doei
Hahahahahaha
Oh ja, niet meer gewend om series met lachbandjes te kijken -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 20:48:05 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207632294
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Specularium het volgende:
Het is ook een erg inclusieve cast, denk niet dat er een tweede seizoen gaat komen.
Het had leuk kunnen zijn.
Your beauty never ever scared me.
  Admin donderdag 19 januari 2023 @ 21:34:30 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207633293
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik had het leuker gevonden als het gewoon alleen met de oude cast was. En dat alle tieners lijken op de tieners van vroeger qua types vind ik ook een beetje lame. :')
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:39:54 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207633393
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?
Nog geen gabber gehoord inderdaad. :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin donderdag 19 januari 2023 @ 21:50:25 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207633568
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nog geen gabber gehoord inderdaad. :(
:wtf: :wtf:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  roze donderdag 19 januari 2023 @ 21:59:10 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207633744
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?
Moet nog verder kijken. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_207636211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Specularium het volgende:
Het is ook een erg inclusieve cast, denk niet dat er een tweede seizoen gaat komen.
Ja, de 90's waren toch nog niet woke? :')

Was er met doorspoelen na een halve aflevering wel klaar mee, de rest Shift+Delete.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 januari 2023 @ 07:59:20 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207636325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 07:28 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja, de 90's waren toch nog niet woke? :')

Was er met doorspoelen na een halve aflevering wel klaar mee, de rest Shift+Delete.
Toen was iedereen nog gewoon blank en hetero ja!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207636395
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 07:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Toen was iedereen nog gewoon blank en hetero ja!
Ja en mensen kwamen er ook niet voor uit dat ze zwart waren ;)
  vrijdag 20 januari 2023 @ 08:27:23 #216
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_207636491
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_207636561
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bake Squad - VS S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deskundige bakkers verrijken desserts met vernieuwende ideeën en een epische uitvoering. De strijd is begonnen! Wie kan klanten winnen die speciale zoetigheden willen?

Bling Empire: New York - VS S01 2023 9 - Netflix Original | Reality
Een nieuwe groep stijlvolle Aziatisch-Amerikaanse socialites pronkt met rijkdommen en mode te midden van drama en luxe in New York.

Buddy Games - VS 2019 16 1:37 uur | Comedy
Een groep levenslange vrienden strijdt om geld in een dolle reeks absurde uitdagingen, en leren zo de ware betekenis van vriendschap.

En place | Represent - Frankrijk S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Politiek, Provocerend
De leider van een jeugdcentrum uit de buitenwijken van Parijs bereikt de laatste ronde van de verkiezingen. Is Frankrijk wel echt klaar voor zijn eerste zwarte president?

Fauda - Israël S04 2020 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Een gepensioneerde Israëlische topagent gaat op zoek naar een Palestijnse strijder die hij dacht gedood te hebben. Hij veroorzaakt een reeks chaotische gebeurtenissen.

JUNG_E - Zuid-Korea 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In een postapocalyptische 22e eeuw probeert een onderzoeker bij een AI-lab een burgeroorlog te beëindigen door de hersenen van een oorlogsheld te klonen: die van haar moeder.

Mission Majnu - India 2023 12 2:09 uur - Netflix Original | Actie, Spionage
In de jaren 70 neemt een Indiase undercover spion een dodelijke missie aan om een geheim kernwapenprogramma in het hart van Pakistan te ontmaskeren.

Şahmaran - Turkije S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Als Şahsu voor een college naar Adana gaat, is dat de ideale gelegenheid om haar vervreemde opa te ontmoeten. Dan blijkt dat ze een centrale rol heeft in een mythisch verhaal.

Shanty Town - Nigeria S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een groep courtisanes probeert te ontsnappen aan de greep van een beruchte gangsterbaas, maar door politieke corruptie en bloedbanden is vrijheid vrijwel onmogelijk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207637562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
Dit zijn precies de minuten die ik gezien heb en ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus goed dat ik na een minuut of 10 gestopt ben.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:03:20 #219
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_207641154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
Serie is misschien wel leuk voor diegene die That 70s Show nog nooit hebben gezien.
  roze vrijdag 20 januari 2023 @ 15:23:48 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207641386
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Dit zijn precies de minuten die ik gezien heb en ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus goed dat ik na een minuut of 10 gestopt ben.
_O_
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 20 januari 2023 @ 15:26:03 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207641414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
Ik heb een halve aflevering gekeken. Kitty, Red, Donna en Eric was ook wel leuk samen maar die irritante kut tieners verpesten alles.
Your beauty never ever scared me.
pi_207644575
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:12:53 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207647368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb een halve aflevering gekeken. Kitty, Red, Donna en Eric was ook wel leuk samen maar die irritante kut tieners verpesten alles.
Ben net aan aflevering 5 begonnen. De k dat ik afkijk.

:@

Helemaal eens dat het kut is. Domme personages. Irritante lachband. Niet grappig.

Maar toch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207647776
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ben net aan aflevering 5 begonnen. De k dat ik afkijk.

:@

Helemaal eens dat het kut is. Domme personages. Irritante lachband. Niet grappig.

Maar toch.
Hier ook bij aflevering 5. Na alle posts hier had ik het veel erger verwacht :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:42:14 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207647863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hier ook bij aflevering 5. Na alle posts hier had ik het veel erger verwacht :D
Ik weet opzeker dat je aflevering 6 kan waarderen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 januari 2023 @ 22:53:32 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207648048
Zit nu bij aflevering 3 het is best wel leuk eigenlijk beter als verwacht vooral wanneer het veel om de originele cast gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207650916
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alchemy of Souls - Zuid-Korea D02E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Een machtige tovenares in het lichaam van een blinde vrouw ontmoet een man uit een prestigieuze familie, die haar hulp nodig heeft om zijn lot te veranderen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207692224
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narvik - Noorwegen 2022 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama
Tijdens het gevecht in WO II dat voor Hitler zijn eerste nederlaag zou betekenen, keert een Noorse soldaat terug naar huis en ontdekt een schokkende waarheid over zijn vrouw.

Physical: 100 - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs - als laatste in de wacht te slepen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:52:17 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_207692793
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:39 schreef Aether het volgende:
JUNG_E - Zuid-Korea 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In een postapocalyptische 22e eeuw probeert een onderzoeker bij een AI-lab een burgeroorlog te beëindigen door de hersenen van een oorlogsheld te klonen: die van haar moeder.

Dit was trouwens best een toffe!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207693017
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:26 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alchemy of Souls - Zuid-Korea D02E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Een machtige tovenares in het lichaam van een blinde vrouw ontmoet een man uit een prestigieuze familie, die haar hulp nodig heeft om zijn lot te veranderen.
Ben nu bij aflevering 5 deze is echt tof, wel lange afleveringen, elke aflevering is bijna een film op zich.
pi_207700114
Begonnen met de Poolse serie 1983.

Ik kom er moeilijk in. Ik raak afgeleid door het Pools. Ik kijk het wel af, want het zijn maar 8 afleveringen. Onderwerp spreekt me ook wel aan.
pi_207704048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Begonnen met de Poolse serie 1983.

Ik kom er moeilijk in. Ik raak afgeleid door het Pools. Ik kijk het wel af, want het zijn maar 8 afleveringen. Onderwerp spreekt me ook wel aan.
zeer fijne serie , alleen jammer dat er geen 2de seizoen is ....
pi_207704087
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contra las cuerdas | Against the Ropes - Mexico S01 2023 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Ángela is vrijgelaten uit de gevangenis en wil het respect terugwinnen van haar dochter, die dol is op lucha libre-worstelen. Ze gaat de ring in als een mysterieus personage.

Love Never Lies: Poland - Polen S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie testen zes koppels hun vertrouwen in elkaar via een leugendetector met oogscan. Bedrog kost geld, maar de waarheid wordt beloond.

Natale a tutti i costi | The Price of Family - Italië 2022 12 1:29 uur - Netflix Original | Comedy
Christian De Sica, Angela Finocchiaro, Dharma Mangia Woods en Claudio Colica spelen in dit verhaal over ouders die hun volwassen kinderen met een smoes op bezoek willen krijgen.

Todo Dia a Mesma Noite | The Endless Night - Brazilië Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Na een brand in een nachtclub waarbij 242 mensen omkomen, kunnen de ouders van de slachtoffers alleen maar rouwen... en vechten voor gerechtigheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207704535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 05:48 schreef cva het volgende:

[..]
zeer fijne serie , alleen jammer dat er geen 2de seizoen is ....
Ja, het ziet er allemaal prima uit. Het ligt gewoon aan mij. Ik had dat ook in het begin met Spaanse series. Naar verloop van tijd kwam dat wel goed.
pi_207706101
Beetje laat wellicht, maar gisteren begonnen aan dont pick up the phone. Dat eerste geval in de mac. What the fuck.
pi_207717318
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniel Spellbound - VS S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
In New York verdient een jonge speurder zijn brood met het verkopen van moeilijk te verkrijgen magische ingrediënten aan tovenaars – maar handelen in magie kan riskant zijn.

The Interest of Love - Zuid-Korea S01E01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Twee mannen en twee vrouwen die bij dezelfde bank werken raken verstrikt in een gecompliceerde romance als ze ontdekken hoe ver ze bereid zijn te gaan voor de liefde.

Record of Ragnarok - Japan S02 2021 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
De goden geven de mensen een laatste kans om te bewijzen dat ze het leven waard zijn, voordat ze definitief van de aardbodem worden gevaagd. De eindstrijd kan beginnen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207717343
  donderdag 26 januari 2023 @ 12:09:16 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207719542
quote:
What year gif
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Miss 200.000.000! donderdag 26 januari 2023 @ 13:43:26 #239
367000 roos94
pi_207720358
Ik kijk nu dont fuck with cats, ja ik ben laat, maar wat een geschifte ziel :')
pi_207720779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu dont fuck with cats, ja ik ben laat, maar wat een geschifte ziel :')
Het wordt erger en erger. Ben geen kattenmens maar dit was echt next level sick en zielig :(
pi_207727827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:31 schreef StevenHyde het volgende:

Het wordt erger en erger. Ben geen kattenmens maar dit was echt next level sick en zielig :(
Nou, ik had die twist echt nooit verwacht :o Dacht dat het alleen over katten zou gaan _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207727964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu dont fuck with cats, ja ik ben laat, maar wat een geschifte ziel :')
Ohja, dat was wel een pareltje :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207728027
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik weet opzeker dat je aflevering 6 kan waarderen
Die was geweldig ja :D

Maar als je niet in de jaren 90 puber was dan zou je die hele aflevering de humor niet begrijpen :D

Al met al vond ik het best vermakelijk om te kijken. Had het echt dramatisch slecht verwacht door de posts in dit topic, maar dat viel me dus helemaal mee.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207728920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Al met al vond ik het best vermakelijk om te kijken. Had het echt dramatisch slecht verwacht door de posts in dit topic, maar dat viel me dus helemaal mee.
Ik vind het idd een prima serie, maar 8 seizoenen en 20 jaar nostalgie That 70s Show vs 10 nieuwe afleveringen zou altijd een uitdaging worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 26-01-2023 23:11:54 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 26 januari 2023 @ 23:00:35 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207728977
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef Aether het volgende:

[..]
20 jaar
....

}:|
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207729048
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
....

}:|
OK, 25 jaar vanaf de eerste aflevering gerekend :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207731408
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La chica de nieve | The Snow Girl - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als een klein meisje verdwijnt tijdens een parade in Málaga, is een jonge krantenjournalist vastberaden om Amaya's ouders te helpen haar te vinden.

Kings of Jo'Burg - Zuid-Afrika S02 2020 16 | Drama, Fantasy, Misdaad, Thriller
De broers Masire domineren de criminele onderwereld van Johannesburg. Ze dreigen ten val te komen door een bovennatuurlijke familievloek en een complex web van verraad.

Lockwood & Co. - VK S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Fantasy, Mystery
Een meisje met buitengewone paranormale gaven en twee tienerjongens met een klein bureau dat op geesten jaagt, bestrijden de vele dodelijke geesten die door Londen rondwaren.

You People - VS 2023 AL 1:58 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een nieuw stel en hun families worstelen met moderne liefde tegen een achtergrond van culturele verschillen, maatschappelijke verwachtingen en generatieconflicten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 22:33:20 #248
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207741601
Eindelijk toegekomen aan Single's Inferno season 2. Kijkt weer heerlijk weg.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 27 januari 2023 @ 22:37:49 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207741670
Kaleidoscope is geinig qua opzet maar ik weer niet puntje-van-de-stoel spannend ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207743518
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where the Crawdads Sing - VS 2022 12 2:05 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Rechtbank, Romantisch
Een vrouw die alleen opgroeide in het wilde moeras van North Carolina wordt verdacht van de moord op een rijke jongeman uit een nabijgelegen dorp.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207743662
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 februari

Gunther's Millions - VS Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Een hond met een trustfonds is niet eens het vreemdste stuk van dit verhaal. Het excentrieke baasje van Gunther leidde ook een luxeleven en had een sekteachtige aanhang.

I Will Be Your Bloom - Japan S01 2022 12 | Drama
Een oud-lerares wordt toezichthouder in een studentenhuis waar een boyband zonder succes woont. Ze probeert de bandleden te helpen in hun droom om de muzikale top te bereiken.

2 februari

Freeridge - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Mystery, Romantisch
Vier tienervrienden proberen een vloek ongedaan te maken nadat een merkwaardige oude doos onheil - en nog meer - in hun leven lijkt te brengen.

Last Christmas - VK 2019 9 1:42 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Ondanks haar werk als elf gelooft Kate niet in de magie van Kerstmis. Dan ontmoet ze echter Tom, die haar kijk op het leven weet te veranderen.

MAKE MY DAY - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Drama
The snowy, ice-covered planet Coldfoot is home to a precious energy-rich ore called “sig.” On the surface, the planet seems to be a crime-free utopia, but in reality prisoners are used for back-breaking sig mining. Jim, a young prison guard, rushes to the site of a sudden mining accident to find a mysterious creature attacking the humans.

3 februari

Class - India S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Drie studenten uit een arme buurt gaan naar een exclusieve middelbare eliteschool in Delhi waar duistere geheimen en geruchten uiteindelijk tot moord leiden.

Infiesto - Spanje 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Twee rechercheurs achtervolgen hardnekkig de verantwoordelijken voor een ontvoering waarvan ze beseffen dat deze deel uitmaakt van een sinister patroon.

Stromboli - Nederland 2022 14 1:25 uur | Boek, Drama, Offbeat
Een vrouw die wordt achtervolgd door herinneringen aan haar gebroken huwelijk en een ruzie met haar dochter, neemt deel aan een strenge zelfhulpretraite.

True Spirit - Australië 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm
Een vastberaden Australische tiener jaagt haar dromen na - en trotseert haar angsten als ze de jongste persoon wordt die solo rond de wereld zeilt.

Viking Wolf - Noorwegen 2022 16 1:38 uur - Netflix Original | Duister, Horror, Thriller
Nadat ze getuige is geweest van een gruwelijke moord op een feestje in haar nieuwe stad, krijgt een tiener vreemde visioenen en bizarre verlangens.

4 februari

Bullet Train - Japan/VS 2022 16 2:06 uur | Actie, Boek, Comedy, Misdaad
Vijf moordenaars stappen op een Japanse sneltrein naar Kyoto en ontdekken dat hun schijnbaar afzonderlijke missies op mysterieuze wijze met elkaar verbonden zijn.

8 februari

Bill Russell: Legend - VS 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze biografische documentaire gaat over Bill Russell, de meest bekroonde NBA-kampioen en burgerrechtenicoon, die een grootse nalatenschap zowel op als naast het veld achterlaat.

The Exchange - Koeweit S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
In de jaren tachtig gaan twee vrouwen op de moordende aandelenmarkt van Koeweit pionieren en ontwrichten ze de corrupte jongensclub. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

9 februari

The Beauty Queen of Jerusalem - Israël S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In 1919 Jerusalem, housecleaner Rosa weds a shopkeeper who loves another woman, a choice that impacts her dynamic with eldest daughter Luna for decades.

Dear David - Indonesië 2023 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het leven van een voorbeeldige scholier staat op zijn kop als haar pikante fantasieblog over de jongen op wie ze verliefd is, gelekt is naar de hele school.

My Dad the Bounty Hunter - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een intergalactische premiejager neemt zijn vaderplicht wel heel erg serieus als zijn twee kinderen per ongeluk met hem meereizen naar de ruimte en zijn missie laten mislukken.

You - VS S04/A 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.

10 februari

İyi Adamın 10 Günü | 10 Days of a Good Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Mystery, Thriller
Een advocaat die privédetective wordt, neemt een zaak van een vermist persoon aan, wat hem meesleept in een onverwachte en levensveranderende zoektocht.

Love to Hate You - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een advocaat die niet graag van mannen verliest en een A-acteur die vrouwen wantrouwt, betekent liefde niets - totdat ze gedwongen worden met elkaar uit te gaan.

Your Place or Mine - VS 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer beste vrienden en totale tegenpolen Debbie en Peter een week van huis ruilen, krijgen ze een kijkje in elkaars leven dat de deur naar liefde kan openen.

13 februari

Miłość do kwadratu jeszcze raz | Squared Love All Over Again - Polen 2023 AL 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
De relatie tussen een beroemde journalist en een nuchtere lerares wankelt wanneer een baan hun nieuwe leven samen in de weg staat.

14 februari

Perfect Match - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Stellen die bewijs leveren dat ze bij elkaar passen, mogen beslissen over andere matches in deze strategische en verleidelijke datingwedstrijd.

Re/Member - Japan 2022 16 1:43 uur - Netflix Original | Horror
Zes scholieren zitten vast in een dodelijke tijdlus en moeten de verspreide resten van een onbekend slachtoffer vinden om de vloek te verbreken.

A Sunday Affair - Nigeria 2023 14 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
De hartsvriendinnen Uche en Toyin vallen voor dezelfde gecompliceerde man. Hun loyaliteit wordt op de proef gesteld na een hartverscheurende onthulling.

Todas las veces que nos enamoramos | In Love All Over Again - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Al vanaf hun ontmoeting worden Irene en Julio verliefd, gaan ze uit elkaar en proberen ze het opnieuw. Zullen ze ooit hun happy ending vinden?

A todas partes | All the Places - Mexico 2023 16 1:37 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Een broer en zus die elkaar 15 jaar niet hebben gezien, herstellen hun relatie terwijl ze een jeugddroom vervullen: een motorreis door Mexico.

15 februari

African Queens: Njinga - VK/VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie schetst, deels via dramatisering, hoe koningin Njinga van Angola aan de macht kwam en regeerde, te midden van verraad in de familie en politieke rivaliteit.

Full Swing - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze meeslepende documentaireserie volgt een diverse groep professionele golfers, zowel op als naast de baan, tijdens een meedogenloos competitieseizoen.

La legge di Lidia Poët | The law according to Lidia Poët - Italië S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery
In dit historische drama onderzoekt Lidia Poët moorden terwijl ze vecht om jurist te mogen worden. Gebaseerd op het ware verhaal van de eerste vrouwelijke advocate in Italië.

La primera vez | Eva Lasting - Colombia S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een mysterieus tienermeisje arriveert op een jongensschool in het Colombia van de jaren 70. Ze breekt er stereotypen en regels... en een paar harten.

Red Rose - VK S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een bende tieners moet een zomer vol terreur overleven nadat ze een app hebben gedownload die gevaarlijke eisen stelt met dodelijke gevolgen.

Sem Filtro | #NoFilter - Brazilië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Marcely heeft geen zin meer in haar studie en stopt om zich op een nieuw doel te richten: influencer worden. Maar het leven online is moeilijker dan het lijkt ...

16 februari

Aggretsuko - Japan S05 2021 12 - Netflix Original | Offbeat
De rode panda Retsuko is gefrustreerd door haar ondankbare kantoorbaan en probeert haar dagelijkse problemen te vergeten door deathmetalkaraoke te zingen na haar werk.

The Upshaws - VS D03 2022 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.

17 februari

Braqueurs : La série - Frankrijk S02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Meesterdief Mehdi wil zijn familie beschermen tegen een machtige drugsbaron en belandt met zijn team bedreven overvallers in een wrede en dodelijke territoriumstrijd.

División Palermo | Community Squad - Argentinië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat
De leden van een gevarieerde burgerwacht die is opgericht om het imago van de politie op te vijzelen, komen in gevaar als ze onverwacht op drugshandel stuiten.

Dziewczyna i kosmonauta | A Girl and an Astronaut - Polen S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
De terugkeer van een astronaut 30 jaar na zijn verdwijning doet een verloren liefde opleven en wekt interesse bij een bedrijf dat wil weten waarom hij niet ouder is geworden.

Unlocked - Zuid-Korea 2022 16 1:57 uur - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Het leven van een vrouw wordt op zijn kop gezet wanneer een gevaarlijke man haar verloren mobieltje in handen krijgt en het gebruikt om haar op de voet te volgen.

22 februari

Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.

The Strays - VK 2023 16 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Het zorgvuldig opgebouwde, bevoorrechte leven van een zwarte vrouw begint te ontrafelen als twee vreemden opduiken in haar pittoreske stadje.

Tríada - Mexico S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Nadat ze ontdekt heeft dat ze één van drie identieke drielingen is, begint een vastberaden detective aan een gevaarlijke reis om de waarheid over haar verleden te achterhalen.

23 februari

Call Me Chihiro - Japan 2023 12 2:11 uur - Netflix Original | Drama
Een ongegeneerde gepensioneerde prostituee gaat aan de slag in een bentokraam in een kleine kustplaats en biedt troost aan de eenzame zielen die haar pad kruisen.

Outer Banks - VS S03 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Tiener John B en zijn drie beste vrienden gaan op een eiland met rijken en armen op zoek naar een legendarische schat die iets te maken heeft met zijn vaders verdwijning.

24 februari

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne? | Who Were We Running From? - Turkije S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een moeder verbergt een mysterieus verleden en leeft samen met haar dochter als naamloze voortvluchtige. De twee leven in hotels en zien alle anderen als een bedreiging.

Formula 1: Drive to Survive - VK S05 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.

We Have a Ghost - VS 2023 12 2:07 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Familiefilm, Horror
Een gezin ontdekt dat een geest met een duister verleden rondspookt in hun nieuwe huis en wordt een internetsensatie — en het doelwit van een schimmige overheidsinstantie.

28 februari

Too Hot To Handle: Germany - Duitsland S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Tien superknappe singles ontmoeten elkaar in een tropisch paradijs. Wat ze niet weten, is dat ze seks volledig moeten opgeven om de prijs van ¤ 200.000 te winnen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207749179
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spider-Man: No Way Home (Extended Version) - VS 2022 12 2:36 uur | Actie, Familiefilm, Sci-Fi
In deze uitgebreide versie met geschrapte beelden en een speciale inleiding wendt Spider-Man zich tot Doctor Strange voor hulp nadat zijn identiteit is ontmaskerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 januari 2023 @ 22:44:26 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207756210
Wel een afwisselend Netflixavondje :+ In volgorde van typen
- Sexeducation S1E8. Einde van de eerste serie. Zal ook wel beginnen aan S2
- Breakpoint S1E3. Kan me nog niet zo boeien als de F1-reeks
- Derry Girls S3E3 Blijft fijn. Al is het goed dat het bij drie seizoenen blijft.
- Cobra Kai S2E9. Fijne serie voor bij het eten. :)
- Highscore S1E2 Docu de opkomst van videogames. Als halve nerd toch ook leuk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207759934
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef borisz het volgende:
Wel een afwisselend Netflixavondje :+ In volgorde van typen
- Sexeducation S1E8. Einde van de eerste serie. Zal ook wel beginnen aan S2
- Breakpoint S1E3. Kan me nog niet zo boeien als de F1-reeks
- Derry Girls S3E3 Blijft fijn. Al is het goed dat het bij drie seizoenen blijft.
- Cobra Kai S2E9. Fijne serie voor bij het eten. :)
- Highscore S1E2 Docu de opkomst van videogames. Als halve nerd toch ook leuk.
Als je zegt halve nerd ben je toch een hele haha. Cobra Kai is gewoon geweldig.
  Spellchecker zondag 29 januari 2023 @ 11:36:19 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207762250
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef borisz het volgende:
- Derry Girls S3E3 Blijft fijn. Al is het goed dat het bij drie seizoenen blijft.

Heb ik met veel plezier gekeken O+
pi_207782188
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
97% Owned - VK 2012 9 1:44 uur | Documentaire
Deze documentaire onthult hoe het op schulden gebaseerde financiële systeem van het VK van binnenuit werkt en welke verwoestende gevolgen bankcrises hebben voor gewone burgers.

An Action Hero - India 2022 12 2:08 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Door een beschuldiging van moord verandert het leven van een filmster in een excentrieke actiethriller als hij het land ontvlucht met een wraakzuchtige politicus op de hielen.

Princess Power - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Prinsessenvriendjes uit vier verschillende fruitrijken (Blauwe Bessen, Kiwi, Ananas en Frambozen) komen in actie om hun werelden beter te maken.

Pup-o, mă! 2: Mireasa nebună | Pup-o, ma2! The crazy bride - Roemenië 2021 12 1:53 uur | Comedy
Drie ongetrouwde broers omarmen de traditie van hun dorp Rachitele, waarbij herders een vrouw zoeken om te kussen op Wool's Day.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207784056
Don't pick up the phone!

Dafuq ben ik nou weer aan het kijken?
:X
Bi-fucking-zar -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207784695
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Don't pick up the phone!

Dafuq ben ik nou weer aan het kijken?
:X
Bi-fucking-zar -O-
Oh ja, ook gezien.
Ik schreeuwde af en toe alleen maar "WAT?!?!?!" naar de tv... :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207785790
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 21:11 schreef Felixa het volgende:

[..]
Oh ja, ook gezien.
Ik schreeuwde af en toe alleen maar "WAT?!?!?!" naar de tv... :{
Ik heb nog een kwartier te gaan van de laatste aflevering.

McDonalds en alle andere ketens hadden zoveel leed kunnen voorkomen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207786119
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb nog een kwartier te gaan van de laatste aflevering.

McDonalds en alle andere ketens hadden zoveel leed kunnen voorkomen.
Waar gaat dit over?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207786160
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar gaat dit over?
Don't pick up the phone
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207786187
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Don't pick up the phone
Oh dat is de titel. Zucht :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207786313
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh dat is de titel. Zucht :')
:D

De moeite waard wel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207788329
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cunk On Earth - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Mockumentary
Philomena Cunk laat ons zien hoe ver de mensheid het geschopt heeft — of niet — in deze geestige mockumentary die de geschiedenis van de beschaving volgt.

Pamela, a love story - VS 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van persoonlijke video's en dagboeken vertelt Pamela Anderson zelf het verhaal van haar opkomst, onstuimige romances en beruchte sekstapeschandaal.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207791719
Ik mis momenteel een goede serie om uit te kijken naar een nieuw seizoen. Dat is lang geleden dat ik dat niet gehad heb, zo van, oh in april komt het nieuwe seizoen van dat en dat uit.

Dat had ik bijvoorbeeld bij Better Caul Saul, Ozark, Peaky Blinders, Mad Men, Suburra, Gomorra. Allemaal beëindigd.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 januari 2023 @ 14:27:14 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207792246
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 09:06 schreef Aether het volgende:
Freeridge - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Mystery, Romantisch
Vier tienervrienden proberen een vloek ongedaan te maken nadat een merkwaardige oude doos onheil - en nog meer - in hun leven lijkt te brengen.
Goede timing wel voor ziets :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207797793
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 08:07 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cunk On Earth - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Mockumentary
Philomena Cunk laat ons zien hoe ver de mensheid het geschopt heeft — of niet — in deze geestige mockumentary die de geschiedenis van de beschaving volgt.

Pamela, a love story - VS 2023 12 1:54 uur - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van persoonlijke video's en dagboeken vertelt Pamela Anderson zelf het verhaal van haar opkomst, onstuimige romances en beruchte sekstapeschandaal.
Ahhh net Pamela, a love story gekeken O+ Wat is zij toch een geweldige vrouw O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207801477
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ahhh net Pamela, a love story gekeken O+ Wat is zij toch een geweldige vrouw O+
Bijna afgekeken, de rest volgt nog.
Zeker een leuke vrouw, maar dat vond ik altijd wel. :Y
pi_207801839
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angels & Demons - VS 2009 12 2:18 uur | Boek, Mystery, Thriller
Een geheim genootschap is uit op wraak voor vervolgingen in het verleden. Een Harvard-symboloog zoekt naarstig naar clous om de aanval op het Vaticaan af te wenden.

The Da Vinci Code - VS 2006 12 2:28 uur | Boek, Mystery, Thriller
Na een mysterieuze moord in het Louvre ontrafelt een Harvard-professor een web van bedrog over de werken van Leonardo da Vinci.

Detective Conan: The Culprit Hanzawa - Japan S01 2022 12 - Netflix Original | Manga
In deze spin-offparodie op 'Detective Conan' verhuist een moordlustige verdachte met een zwart silhouet naar de criminele plaats Beika.

Girls5eva - VS S01-S02 2021 12 | Comedy
Een meidengroep uit de jaren 90 probeert een comeback te maken terwijl ze op hilarische wijze door familie, relaties en de lusten en lasten van de middelbare leeftijd laveert.

Gunther's Millions - VS Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Een hond met een trustfonds is niet eens het vreemdste stuk van dit verhaal. Het excentrieke baasje van Gunther leidde ook een luxeleven en had een sekteachtige aanhang.

I Will Be Your Bloom - Japan S01 2022 12 | Drama
Een oud-lerares wordt toezichthouder in een studentenhuis waar een boyband zonder succes woont. Ze probeert de bandleden te helpen in hun droom om de muzikale top te bereiken.

No Strings Attached - VS 2011 12 1:49 uur | Comedy, Romantisch
Emma en Adam gaan een puur fysieke relatie aan. Geen leugens, geen jaloezie, geen intimiteit. Maar onverwachte gevoelens bemoeilijken al gauw hun afspraken.

The Stepfather - VS 2009 16 1:41 uur | Misdaad, Thriller
Als Michael naar huis terugkeert, ontmoet hij de inwonende vriend van zijn moeder. Maar als Michael de mans verleden onderzoekt, ontdekt hij de sinistere waarheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 01-02-2023 09:07:55 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 1 februari 2023 @ 12:18:55 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207803935
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ahhh net Pamela, a love story gekeken O+ Wat is zij toch een geweldige vrouw O+
Wel mooi om haar regelmatig zonder make-up op enz in beeld te zien. 👌🏻 Dit zie ik toch 100x liever dan vrouwen van haar leeftijd die er nog uit willen zien alsof ze 20 zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_207804022
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 21:11 schreef Felixa het volgende:

[..]
Oh ja, ook gezien.
Ik schreeuwde af en toe alleen maar "WAT?!?!?!" naar de tv... :{
Het was ook echt belachelijk wat er gebeurde.

Het interessante deel was nog wel het psychologische onderzoek mbt de elektrische schokken, schijnbaar kan een mens zover gemanipuleerd worden.

Ook wel knap dat ze de dader uiteindelijk hebben gevonden overigens.
pi_207805409
twitter
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_207805713
Nu Elite seizoen 6. Seizoen 4 en 5 heb ik voor een groot deel geskipt. Teveel (gay)sexscènes waar ik me door heen moest worstelen. Als ik sex wil zien slinger ik wel porno aan :{w

Ik zag dat seizoen 6 uit was en toch kriebelt het. Ik vond de eerste 3 seizoenen namelijk heel tof om te zien. Ik moet zeggen dat ik van dit seizoen wel weer erg geniet. Het lijkt weer een beetje op hoe het was. Nog een aflevering en ik ben klaar met dit seizoen :)
pi_207810472
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:18 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel mooi om haar regelmatig zonder make-up op enz in beeld te zien. 👌🏻 Dit zie ik toch 100x liever dan vrouwen van haar leeftijd die er nog uit willen zien alsof ze 20 zijn.
Ik vind haar beeldschoon O+ Jammer van de wenkbrauwen alleen.

Dit is echt zo'n vrouw die je had kunnen verwachten in het verspookt door plastisch chirurgie-topic als je kijkt naar haar verleden.

Maar niks van dat dus.

Echt een topwijf met een hoop humor, veel liefde, bescheiden en ook de nodige dosis zelfreflectie.

Ohhhh en ook nog eens even zomaar in je 50-er jaren op Broadway de hoofdrol krijgen in Chicago _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207810861
Ohhh en deze net gekeken. Daar wil ik ook wel wonen :D Zelfs Jeroen mag mee!
Was even bang dat er geen bingo zou zijn maar toen stond er bij een groepje oudjes die aan het woord waren: belongs to the bingo-cartel oid _O_

En elke dag hebben ze happy hour met champagne en garnalencocktails *O*

Nu nog even 10 miljoen winnen ofzo en dan ben ik over een jaar of 10 naar Amerika :7

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 20:42:54 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_207811109
Ik weet niet of iemand Sky Rojo al heeft gekeken, maar dat zit wel een hele heftige scene in, damn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 februari 2023 @ 06:19:33 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207815117
quote:
INTRODUCTIE VAN RUIMTELIJKE AUDIO
Meer cinematografisch geluid
De ruimtelijke audio van Netflix dompelt je onder in het verhaal met audio die van overal om je heen lijkt te komen, zonder speciale apparatuur.
Voor premium/4K abonnement
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207815571
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 06:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Voor premium/4K abonnement
Ha! En als je een atmos set hebt, is er atmos.... IN SPACE! :o
pi_207815647
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freeridge - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Mystery, Romantisch
Vier tienervrienden proberen een vloek ongedaan te maken nadat een merkwaardige oude doos onheil - en nog meer - in hun leven lijkt te brengen.

Last Christmas - VK 2019 9 1:42 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Ondanks haar werk als elf gelooft Kate niet in de magie van Kerstmis. Dan ontmoet ze echter Tom, die haar kijk op het leven weet te veranderen.

MAKE MY DAY - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Actie, Drama
The snowy, ice-covered planet Coldfoot is home to a precious energy-rich ore called “sig.” On the surface, the planet seems to be a crime-free utopia, but in reality prisoners are used for back-breaking sig mining. Jim, a young prison guard, rushes to the site of a sudden mining accident to find a mysterious creature attacking the humans.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 02-02-2023 12:34:57 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207816967
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 08:07 schreef Aether het volgende:

Cunk On Earth - VK S01 2023 9 - Netflix Original | Mockumentary
Philomena Cunk laat ons zien hoe ver de mensheid het geschopt heeft — of niet — in deze geestige mockumentary die de geschiedenis van de beschaving volgt.

Deze is geweldig! Met Diane Morgan (van After Life). :D _O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207818043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:32 schreef Felixa het volgende:

[..]
Deze is geweldig! Met Diane Morgan (van After Life). :D _O_
Ik dacht eerder aan

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:25:48 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207818626
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:32 schreef Felixa het volgende:

[..]
Deze is geweldig! Met Diane Morgan (van After Life). :D _O_
Ja inderdaad!
Heerlijk hoe ze zo dom mogelijke vragen aan experts stelt en alles in een debiel perspectief plaatst _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207818769
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207819933
Ik weet niet of hier hoort maar wat vinden jullie van Netflix nieuws over de nieuwe regels over account
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 14:09:14 #285
382129 crew  Donna
pi_207820037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:59 schreef amp25 het volgende:
Ik weet niet of hier hoort maar wat vinden jullie van Netflix nieuws over de nieuwe regels over account
Eerst verificatie en later misschien stappen tot extra betalen.
Tja, er staat altijd al in de voorwaarden dat je niet mag delen, dus dat ze het proberen aan te pakken zat er aan te komen.
Ik maak me niet druk, zie het tzt wel.
pi_207820139
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:59 schreef amp25 het volgende:
Ik weet niet of hier hoort maar wat vinden jullie van Netflix nieuws over de nieuwe regels over account
Heeft altijd zo in de voorwaarden gestaan, dus niet zo vreemd dat ze actie ondernemen.
Dat ze het delen van accounts met niet directe familie/huishouden verbieden vind ik niet vreemd, maar er is duidelijk niet nagedacht over allerlei andere vormen van accountgebruik.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207821676
Hoe gaan ze dat dan checken vraag ik me af? Want dan zou je dat op IP adres doen? En wat als je dan zelf met je telefoon op de wifi elders zit te kijken enkele dagen per week. Dat mag dan niet ofzo? Iemand die hier echt verstand van heeft?
pi_207822389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe gaan ze dat dan checken vraag ik me af? Want dan zou je dat op IP adres doen? En wat als je dan zelf met je telefoon op de wifi elders zit te kijken enkele dagen per week. Dat mag dan niet ofzo? Iemand die hier echt verstand van heeft?
• Delen geldt per huishouden (dit was al zo)
• Een apparaat moet minimaal eenmaal per 31 dagen verbinding maken met het thuisnetwerk (website openen, app openen of iets kijken)
• Voor vakanties kun je een tijdelijke code aanvragen die 7 dagen geldig is

Onduidelijk voor welke landen behalve de VS dit direct gaat gelden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:34:29 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_207822711
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Aether het volgende:

• Voor vakanties kun je een tijdelijke code aanvragen die 7 dagen geldig is

Dat is wel erg mager, 7 dagen vakantie :D
Ik neem aan dat dat 7 dagen aaneengesloten is en kan mij voorstellen dat je als je drie weken op vakantie gaat ook wel een keer zin hebt om in week twee op een regenachtige avond iets op Netflix te kijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_207822722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:34 schreef APK het volgende:

[..]
Dat is wel erg mager, 7 dagen vakantie :D
Ik neem aan dat dat 7 dagen aaneengesloten is en kan mij voorstellen dat je als je drie weken op vakantie gaat ook wel een keer zin hebt om in week twee op een regenachtige avond iets op Netflix te kijken.
Meer dan genoeg gezien het aantal vakantiedagen in de VS (het is blijkbaar meer voor hotels).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:39:16 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_207822758
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:36 schreef Aether het volgende:

Meer dan genoeg gezien het aantal vakantiedagen in de VS (het is blijkbaar meer voor hotels).
Ze beginnen hiermee in de VS als ik jouw post lees, daarna zou het onze kant op kunnen komen en ik heb een stuk meer vakantiedagen :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:40:40 #292
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207823862
Ben de documentaire van Pamela Anderson aan het kijken. Wat een leuk mens is ze. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 19:43:26 #293
382129 crew  Donna
pi_207823913
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben de documentaire van Pamela Anderson aan het kijken. Wat een leuk mens is ze. :D
Die heb ik net op mijn lijst gezet. Kijk nu nog The Texas Killing Fields.
pi_207824426
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Aether het volgende:

• Delen geldt per huishouden (dit was al zo)
• Een apparaat moet minimaal eenmaal per 31 dagen verbinding maken met het thuisnetwerk (website openen, app openen of iets kijken)
• Voor vakanties kun je een tijdelijke code aanvragen die 7 dagen geldig is

Onduidelijk voor welke landen behalve de VS dit direct gaat gelden.
Dan ziet het er naar uit dat ik mijn abonnement op ga zeggen. Ik kijk vooral op het werk (op een apparaat dat dus nooit contact maakt met mijn thuisnetwerk) en dan kijk ik het thuis vaak nog even af als ik nog niet klaar was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207825348
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Aether het volgende:

[..]
• Delen geldt per huishouden (dit was al zo)
• Een apparaat moet minimaal eenmaal per 31 dagen verbinding maken met het thuisnetwerk (website openen, app openen of iets kijken)
• Voor vakanties kun je een tijdelijke code aanvragen die 7 dagen geldig is

Onduidelijk voor welke landen behalve de VS dit direct gaat gelden.
Ik zie m'n ouders al met de next-box naar mijn huis sjouwen elke maand.
Tap tap tap
  roze donderdag 2 februari 2023 @ 21:14:34 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207825419
Dus account delen kan gewoon niet meer?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 21:21:20 #297
382129 crew  Donna
pi_207825507
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zie m'n ouders al met de next-box naar mijn huis sjouwen elke maand.
Een apparaat. Niet elk apparaat. :P
Jij zelf logt vast wel eens per maand in toch?
pi_207825910
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Een apparaat. Niet elk apparaat. :P
Jij zelf logt vast wel eens per maand in toch?
Ik dacht dat ze er elk apparaat mee bedoelen waarop gekeken wordt :o
Tap tap tap
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 21:59:27 #299
382129 crew  Donna
pi_207826171
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze er elk apparaat mee bedoelen waarop gekeken wordt :o
Wat ik begreep uit het artikel op RTL is het 1 apparaat want eens per maand op het thuis netwerk moet zitten.
Maar het lijkt sowieso allemaal nog niet echt in kannen en kruiken te zijn..
pi_207826205
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:14 schreef Ama het volgende:
Dus account delen kan gewoon niet meer?
Ik deel helemaal niks, maar blijkbaar mag ik ook niet Netflix op mijn werk kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207826221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik deel helemaal niks, maar blijkbaar mag ik ook niet Netflix op mijn werk kijken.
jawel, zolang je maar eens per maand even met thuis wifi verbind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')