abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2022 @ 19:49:12 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207289037
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:

[..]
Oh succes dan met Knives Out. Je weet al heel snel wie de moord heeft gepleegd :')
Ligt er nog meer bovenop dat Glass Union.
Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijken :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207289167
quote:
19s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijken :+
Ik ook niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207289885
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207291548
Ik ben niet zo van de Nederlandse films (of het is n romcom of het gaat over de Tweede Wereldoorlog, iets anders bestaat blijkbaar niet) maar de Marathon keek wel leuk weg :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207293181
In het kader van 'niceeeeeeeeee'

https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d

:9 :D :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207294890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:

pi_207299531
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brown en vriendjes - Zuid-Korea S01 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een groepje vrolijke vrienden komt in een gezellig buurtkoffiehuisje bij elkaar en beleeft allerlei avonturen.

Rise of Empires: Ottoman - VS S02 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
De Ottomaanse sultan Mehmet II voert een epische strijd om de Byzantijnse hoofdstad Constantinopel en beïnvloedt eeuwenlang de geschiedenis.

Zwanger & Co - Nederland 2022 12 1:53 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Terwijl haar vader en nicht genieten van het ouderschap, kiest een alleenstaande verloskundige voor zwangerschap via een zaaddonor. Dan ontmoet ze de man van haar dromen.
pi_207304329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:

Nou beter niet, gewoon BFF's is genoeg, beide hebben hun eigen cool.
pi_207304336
Net klaar met Alice in Borderland S02, wat een contrast tussen de afleveringen zeg, zo goed en zo slecht, maar overall wel leuk weer.

Seizoen 1 was wel beter.
pi_207325865
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Chicago Party Aunt - VS S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy
Chicago Party Aunt Diane is een relschopper die liever nooit volwassen wordt. Ze heeft een zwak voor haar neef, die zichzelf aan het ontdekken is.

Cielo Grande | Secrets of Summer - Argentinië S02 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Mexicaanse atlete Steffi neemt deel aan een nieuwe wakeboardwedstrijd in een afgelegen Argentijns resort. Ze is vastbesloten om achter een familiegeheim te komen.

The Glory - Zuid-Korea S01 2022 16 - Netflix Original | Duister, Drama
Een vrouw die op de middelbare school gruwelijk misbruik heeft overleefd, zet jaren later een uitgebreid wraakplan in werking om de daders te laten boeten voor hun misdaden.

Machos alfa | Alpha Males - Spanje S01 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.

Spell - VS 2020 16 1:32 uur | Duister, Horror
Een advocaat raakt betrokken bij een vliegtuigongeluk en ontwaakt op de zolder van een hoodoobeoefenaar. Voor het rijzen van de bloedmaan moet hij zien weg te komen.

Ultimatum : On se marie ou c'est fini | The Ultimatum: Marry or Move On - Frankrijk S01 2022 12 - Netflix Original | Reality, Romantisch
Zes stellen lijken ware liefde te hebben gevonden en worden voor een ultimatum gesteld: verloven of uit elkaar gaan. Voordat ze beslissen, ruilen ze drie weken lang van partner.

White Noise - VS 2022 12 2:16 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel, Offbeat
Deze absurdistische comedy van de voor een Oscar genomineerde filmmaker Noah Baumbach gaat over een familie die worstelt met liefde, dood en een giftige wolk.
pi_207328456
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207335814
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
Normaal gesproken krijg je daar bericht van via mail. Ik weet niet waar je dat heb gelezen. Volgens mij staat die serie er niet eens zo lang op.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 16:49:04 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_207335904
Mocht je The Office na 1 januari nog willen zien: het staat ook op Prime Video, SkyShowtime en HBOMax.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_207335907
White Noise Ik weet niet hoor maar wat een bagger, duurt ook nog ruim 2 uur. Ik was het zat na ruim 1 uur :{w

Welke nominaties ??? :7
pi_207335973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Mike het volgende:
Mocht je The Office na 1 januari nog willen zien: het staat ook op Prime Video, SkyShowtime en HBOMax.
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.

Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar

[ Bericht 20% gewijzigd door Soury op 30-12-2022 17:01:21 ]
pi_207336335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:

Ik heb het ook alleen maar van externe sites.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker vrijdag 30 december 2022 @ 17:13:32 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207336389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
@Aether post zulk nieuws hier altijd
  Spellchecker vrijdag 30 december 2022 @ 17:14:19 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207336408
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Superstore ook weg :o

Was wel grappig om af en toe te kijken.
pi_207336427
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:

@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Ik wil graag weten waar ik zoiets zelf op Netflix kan vinden.
pi_207336433
quote:

[..]
Nou nooit gezien. Ik had het wel in de mail
pi_207337353
quote:

[..]
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
pi_207337451
Waarom komt de Engelse The Office nooit op Netflix met Ricky Gervais?
Allemaal cabaretteketet!
pi_207337463
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:

[..]
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
Als het er af gaat overmorgen is dat meer een conflict ding.
pi_207337519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Waarom komt de Engelse The Office nooit op Netflix met Ricky Gervais?
Alleen serie één staat op Prime. Ik zou mijn piraten hoedje afstoffen. Het zijn er maar 2 en een kerstspecial
pi_207337631
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:

Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')