Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijkenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh succes dan met Knives Out. Je weet al heel snel wie de moord heeft gepleegd
Ligt er nog meer bovenop dat Glass Union.
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2022 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, die ga ik zo te lezen niet meer kijken
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:
In het kader van 'niceeeeeeeeee'
https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brown en vriendjes - Zuid-Korea S01 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een groepje vrolijke vrienden komt in een gezellig buurtkoffiehuisje bij elkaar en beleeft allerlei avonturen.
Rise of Empires: Ottoman - VS S02 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
De Ottomaanse sultan Mehmet II voert een epische strijd om de Byzantijnse hoofdstad Constantinopel en beïnvloedt eeuwenlang de geschiedenis.
Zwanger & Co - Nederland 2022 12 1:53 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Terwijl haar vader en nicht genieten van het ouderschap, kiest een alleenstaande verloskundige voor zwangerschap via een zaaddonor. Dan ontmoet ze de man van haar dromen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nou beter niet, gewoon BFF's is genoeg, beide hebben hun eigen cool.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:50 schreef TLC het volgende:
In het kader van 'niceeeeeeeeee'
https://www.msn.com/nl-nl(...)4ced95b9b72aa8d6932d
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicago Party Aunt - VS S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy
Chicago Party Aunt Diane is een relschopper die liever nooit volwassen wordt. Ze heeft een zwak voor haar neef, die zichzelf aan het ontdekken is.
Cielo Grande | Secrets of Summer - Argentinië S02 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Mexicaanse atlete Steffi neemt deel aan een nieuwe wakeboardwedstrijd in een afgelegen Argentijns resort. Ze is vastbesloten om achter een familiegeheim te komen.
The Glory - Zuid-Korea S01 2022 16 - Netflix Original | Duister, Drama
Een vrouw die op de middelbare school gruwelijk misbruik heeft overleefd, zet jaren later een uitgebreid wraakplan in werking om de daders te laten boeten voor hun misdaden.
Machos alfa | Alpha Males - Spanje S01 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.
Spell - VS 2020 16 1:32 uur | Duister, Horror
Een advocaat raakt betrokken bij een vliegtuigongeluk en ontwaakt op de zolder van een hoodoobeoefenaar. Voor het rijzen van de bloedmaan moet hij zien weg te komen.
Ultimatum : On se marie ou c'est fini | The Ultimatum: Marry or Move On - Frankrijk S01 2022 12 - Netflix Original | Reality, Romantisch
Zes stellen lijken ware liefde te hebben gevonden en worden voor een ultimatum gesteld: verloven of uit elkaar gaan. Voordat ze beslissen, ruilen ze drie weken lang van partner.
White Noise - VS 2022 12 2:16 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel, Offbeat
Deze absurdistische comedy van de voor een Oscar genomineerde filmmaker Noah Baumbach gaat over een familie die worstelt met liefde, dood en een giftige wolk.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Normaal gesproken krijg je daar bericht van via mail. Ik weet niet waar je dat heb gelezen. Volgens mij staat die serie er niet eens zo lang op.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:49 schreef Mike het volgende:
Mocht je The Office na 1 januari nog willen zien: het staat ook op Prime Video, SkyShowtime en HBOMax.
Ik heb het ook alleen maar van externe sites.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.
Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar
@Aether post zulk nieuws hier altijdquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik las ergens dat The Office van Netflix af gaat vanaf 1 januari. Maar waar vind ik dat op Netflix zelf? Of halen ze altijd gewoon dingen weg zonder ergens te informeren? Ik dacht dat het bij info zouj staan, maar ik zie het niet.
Superstore ook wegquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is het netfilx topic. Ik weet van niks.
Ik lees dit hier https://www.want.nl/netfl(...)20je%20kunt%20kijken. Raar
Ik wil graag weten waar ik zoiets zelf op Netflix kan vinden.quote:
Nou nooit gezien. Ik had het wel in de mailquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:Aether post zulk nieuws hier altijd
Als het er af gaat overmorgen is dat meer een conflict ding.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
Alleen serie één staat op Prime. Ik zou mijn piraten hoedje afstoffen. Het zijn er maar 2 en een kerstspecialquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Waarom komt de Engelse The Office nooit op Netflix met Ricky Gervais?
Ik moet nog 5 afleveringen, maar vandaag en morgen geen tijd voor 5 afleveringen. En ik ga geen abonnement op een andere streamingservice nemen om 5 afleveringen van The Office te kijken. Dan download ik ze wel, maar doe dat liever niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:57 schreef Aether het volgende:
Niet wat er af gaat. Van The Office heb ik niets gezien dat het per 1 januari wordt weggehaald, maar Netflix geeft het ook niet altijd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |