SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alchemy of Souls - Zuid-Korea D02E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Een machtige tovenares in het lichaam van een blinde vrouw ontmoet een man uit een prestigieuze familie, die haar hulp nodig heeft om zijn lot te veranderen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narvik - Noorwegen 2022 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama
Tijdens het gevecht in WO II dat voor Hitler zijn eerste nederlaag zou betekenen, keert een Noorse soldaat terug naar huis en ontdekt een schokkende waarheid over zijn vrouw.
Physical: 100 - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs - als laatste in de wacht te slepen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dit was trouwens best een toffe!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:39 schreef Aether het volgende:
JUNG_E - Zuid-Korea 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In een postapocalyptische 22e eeuw probeert een onderzoeker bij een AI-lab een burgeroorlog te beëindigen door de hersenen van een oorlogsheld te klonen: die van haar moeder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:26 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu bij aflevering 5 deze is echt tof, wel lange afleveringen, elke aflevering is bijna een film op zich.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alchemy of Souls - Zuid-Korea D02E01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Een machtige tovenares in het lichaam van een blinde vrouw ontmoet een man uit een prestigieuze familie, die haar hulp nodig heeft om zijn lot te veranderen.
zeer fijne serie , alleen jammer dat er geen 2de seizoen is ....quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Begonnen met de Poolse serie 1983.
Ik kom er moeilijk in. Ik raak afgeleid door het Pools. Ik kijk het wel af, want het zijn maar 8 afleveringen. Onderwerp spreekt me ook wel aan.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contra las cuerdas | Against the Ropes - Mexico S01 2023 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Ángela is vrijgelaten uit de gevangenis en wil het respect terugwinnen van haar dochter, die dol is op lucha libre-worstelen. Ze gaat de ring in als een mysterieus personage.
Love Never Lies: Poland - Polen S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie testen zes koppels hun vertrouwen in elkaar via een leugendetector met oogscan. Bedrog kost geld, maar de waarheid wordt beloond.
Natale a tutti i costi | The Price of Family - Italië 2022 12 1:29 uur - Netflix Original | Comedy
Christian De Sica, Angela Finocchiaro, Dharma Mangia Woods en Claudio Colica spelen in dit verhaal over ouders die hun volwassen kinderen met een smoes op bezoek willen krijgen.
Todo Dia a Mesma Noite | The Endless Night - Brazilië Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Na een brand in een nachtclub waarbij 242 mensen omkomen, kunnen de ouders van de slachtoffers alleen maar rouwen... en vechten voor gerechtigheid.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja, het ziet er allemaal prima uit. Het ligt gewoon aan mij. Ik had dat ook in het begin met Spaanse series. Naar verloop van tijd kwam dat wel goed.quote:Op woensdag 25 januari 2023 05:48 schreef cva het volgende:
[..]
zeer fijne serie , alleen jammer dat er geen 2de seizoen is ....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daniel Spellbound - VS S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
In New York verdient een jonge speurder zijn brood met het verkopen van moeilijk te verkrijgen magische ingrediënten aan tovenaars – maar handelen in magie kan riskant zijn.
The Interest of Love - Zuid-Korea S01E01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Twee mannen en twee vrouwen die bij dezelfde bank werken raken verstrikt in een gecompliceerde romance als ze ontdekken hoe ver ze bereid zijn te gaan voor de liefde.
Record of Ragnarok - Japan S02 2021 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
De goden geven de mensen een laatste kans om te bewijzen dat ze het leven waard zijn, voordat ze definitief van de aardbodem worden gevaagd. De eindstrijd kan beginnen.When the student is ready, the teacher will appear.
What year gifquote:
Het wordt erger en erger. Ben geen kattenmens maar dit was echt next level sick en zieligquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu dont fuck with cats, ja ik ben laat, maar wat een geschifte ziel
Nou, ik had die twist echt nooit verwachtquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
Het wordt erger en erger. Ben geen kattenmens maar dit was echt next level sick en zielig
Ohja, dat was wel een pareltjequote:Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu dont fuck with cats, ja ik ben laat, maar wat een geschifte ziel
Die was geweldig jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet opzeker dat je aflevering 6 kan waarderen
Ik vind het idd een prima serie, maar 8 seizoenen en 20 jaar nostalgie That 70s Show vs 10 nieuwe afleveringen zou altijd een uitdaging worden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Al met al vond ik het best vermakelijk om te kijken. Had het echt dramatisch slecht verwacht door de posts in dit topic, maar dat viel me dus helemaal mee.
OK, 25 jaar vanaf de eerste aflevering gerekendquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La chica de nieve | The Snow Girl - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Als een klein meisje verdwijnt tijdens een parade in Málaga, is een jonge krantenjournalist vastberaden om Amaya's ouders te helpen haar te vinden.
Kings of Jo'Burg - Zuid-Afrika S02 2020 16 | Drama, Fantasy, Misdaad, Thriller
De broers Masire domineren de criminele onderwereld van Johannesburg. Ze dreigen ten val te komen door een bovennatuurlijke familievloek en een complex web van verraad.
Lockwood & Co. - VK S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Fantasy, Mystery
Een meisje met buitengewone paranormale gaven en twee tienerjongens met een klein bureau dat op geesten jaagt, bestrijden de vele dodelijke geesten die door Londen rondwaren.
You People - VS 2023 AL 1:58 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een nieuw stel en hun families worstelen met moderne liefde tegen een achtergrond van culturele verschillen, maatschappelijke verwachtingen en generatieconflicten.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where the Crawdads Sing - VS 2022 12 2:05 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Rechtbank, Romantisch
Een vrouw die alleen opgroeide in het wilde moeras van North Carolina wordt verdacht van de moord op een rijke jongeman uit een nabijgelegen dorp.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |