Is hetzelfde als that 70s show dat decor dus lijkt me een bewuste keuze. Heb de eerste 10 minuten gekeken en ik weet voldoende.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:01 schreef Remco het volgende:
Bij alle Amerikaanse sitcoms lijkt het alsof ze het budget van een regionale omroep hebben. Ook de that 90's show weer, van de decors tot de geluidseffecten het lijkt echt nergens op.
Oh ja, niet meer gewend om series met lachbandjes te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Moet wel nog ff wennen aan de 90's show. Samenvatting van de eerste aflevering.
Hoi
Hahahahhahahahah
Doei
Hahahahahaha
Het had leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Specularium het volgende:
Het is ook een erg inclusieve cast, denk niet dat er een tweede seizoen gaat komen.
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik had het leuker gevonden als het gewoon alleen met de oude cast was. En dat alle tieners lijken op de tieners van vroeger qua types vind ik ook een beetje lame.
Nog geen gabber gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen gabber gehoord inderdaad.
Moet nog verder kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog geen echte 90's kunnen ontdekken, jullie?
Ja, de 90's waren toch nog niet woke?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Specularium het volgende:
Het is ook een erg inclusieve cast, denk niet dat er een tweede seizoen gaat komen.
Toen was iedereen nog gewoon blank en hetero ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:28 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, de 90's waren toch nog niet woke?
Was er met doorspoelen na een halve aflevering wel klaar mee, de rest Shift+Delete.
Ja en mensen kwamen er ook niet voor uit dat ze zwart warenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen was iedereen nog gewoon blank en hetero ja!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bake Squad - VS S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deskundige bakkers verrijken desserts met vernieuwende ideeën en een epische uitvoering. De strijd is begonnen! Wie kan klanten winnen die speciale zoetigheden willen?
Bling Empire: New York - VS S01 2023 9 - Netflix Original | Reality
Een nieuwe groep stijlvolle Aziatisch-Amerikaanse socialites pronkt met rijkdommen en mode te midden van drama en luxe in New York.
Buddy Games - VS 2019 16 1:37 uur | Comedy
Een groep levenslange vrienden strijdt om geld in een dolle reeks absurde uitdagingen, en leren zo de ware betekenis van vriendschap.
En place | Represent - Frankrijk S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Politiek, Provocerend
De leider van een jeugdcentrum uit de buitenwijken van Parijs bereikt de laatste ronde van de verkiezingen. Is Frankrijk wel echt klaar voor zijn eerste zwarte president?
Fauda - Israël S04 2020 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Een gepensioneerde Israëlische topagent gaat op zoek naar een Palestijnse strijder die hij dacht gedood te hebben. Hij veroorzaakt een reeks chaotische gebeurtenissen.
JUNG_E - Zuid-Korea 2023 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi
In een postapocalyptische 22e eeuw probeert een onderzoeker bij een AI-lab een burgeroorlog te beëindigen door de hersenen van een oorlogsheld te klonen: die van haar moeder.
Mission Majnu - India 2023 12 2:09 uur - Netflix Original | Actie, Spionage
In de jaren 70 neemt een Indiase undercover spion een dodelijke missie aan om een geheim kernwapenprogramma in het hart van Pakistan te ontmaskeren.
Şahmaran - Turkije S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Romantisch
Als Şahsu voor een college naar Adana gaat, is dat de ideale gelegenheid om haar vervreemde opa te ontmoeten. Dan blijkt dat ze een centrale rol heeft in een mythisch verhaal.
Shanty Town - Nigeria S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een groep courtisanes probeert te ontsnappen aan de greep van een beruchte gangsterbaas, maar door politieke corruptie en bloedbanden is vrijheid vrijwel onmogelijk.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dit zijn precies de minuten die ik gezien heb en ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus goed dat ik na een minuut of 10 gestopt ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
Serie is misschien wel leuk voor diegene die That 70s Show nog nooit hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
De eerste paar minuten van That 90's Show waren best aardig. De chemie tussen Red en Eric was er echt wel.
Maar dat was hem wel.
En die groep van nu is gewoon niet leuk, al was het dieptepunt wat mij betreft de cameo van Ashton Kutcher.
Wat slecht.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit zijn precies de minuten die ik gezien heb en ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte. Dus goed dat ik na een minuut of 10 gestopt ben.
Ik heb een halve aflevering gekeken. Kitty, Red, Donna en Eric was ook wel leuk samen maar die irritante kut tieners verpesten alles.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef avotar het volgende:
Maar dat was hem wel.
Wat slecht.
Ben net aan aflevering 5 begonnen. De k dat ik afkijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een halve aflevering gekeken. Kitty, Red, Donna en Eric was ook wel leuk samen maar die irritante kut tieners verpesten alles.
Hier ook bij aflevering 5. Na alle posts hier had ik het veel erger verwachtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben net aan aflevering 5 begonnen. De k dat ik afkijk.
Helemaal eens dat het kut is. Domme personages. Irritante lachband. Niet grappig.
Maar toch.
Ik weet opzeker dat je aflevering 6 kan waarderenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook bij aflevering 5. Na alle posts hier had ik het veel erger verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |