Al een tijdje,ze had om oordruppels gevraagd.quote:
Beter leveren ze die dan snelquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje,ze had om oordruppels gevraagd.
Babette zei van de week dat ze denkt dat de kijkers GJ zien als de lolbroek van de loods.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:59 schreef R0T29 het volgende:
GJ is echt zo'n foute moraalridder...weet alles beter, alleen loopt hij er niet zo mee te koop als Jeff of Martin. Ik begrijp niet waarom Babette dat niet ziet en al die gladde praatjes van hem slikt als zoete koek...
Omdat Babette bang is dat ze genomineerd wordt en nu gebruikt ze hem als haar verdediger die voor haar gast vechten. Sowieso lult Babet met iedereen mee tot vervelends toequote:Op zaterdag 24 december 2022 09:59 schreef R0T29 het volgende:
GJ is echt zo'n foute moraalridder...weet alles beter, alleen loopt hij er niet zo mee te koop als Jeff of Martin. Ik begrijp niet waarom Babette dat niet ziet en al die gladde praatjes van hem slikt als zoete koek...
GertJan wil roepi of Leila er toch uit?quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Er gaat een sterke speler uit .. Martin als GJ wint, en anders GJ zelf. Het is gunstig voor ons. Maar niet over praten.
Ja, maar wellicht ook zichzelf erop zetten. En dan stuurt ie Martin weg. Heeft hij met Erik afgesproken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GertJan wil roepi of Leila er toch uit?
Ik zat er ook over na te denken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel interessante vraag .... wie zou Rupie eruit stemmen...
Jeff kan over het algemeen met Rupie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zat er ook over na te denken.
Heeft hij enigszins het idee dat GJ hem niet moet?
Dan zou het GJ zijn.
En anders iemand die hem goed in de smiezen heeft qua jatten en hij weet dat. Jeff mss?
Ok, dan zal het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff kan over het algemeen met Rupie.
Kan ik mooi even wat anders doen, boks training vind ik niet leuk om te kijkenquote:
quote:
Maar dat is niet zo want ze gaan toch op Leila of Rupert?quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:33 schreef IkFok het volgende:
Martin is wel geschrokken zo te zien dat zijn kop op het hakblok ligt
Het was vooral een slecht sinterklaasgedichtje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh my.... JW heeft een nummer geschreven voor de loods. Alleen nog even muziekje bij bedenken zegt ie.
Gaat hem wel lukken. Martin is al blij dat hij eens wel ergens bij betrokken wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:35 schreef IkFok het volgende:
Van Marciano mag martin niks tegen niemand wat zeggen kijken hoelang martin dit kan vol houden
quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:29 schreef mootie het volgende:
4 keer het wereld indoor record.
Er was maar 1 plek waar het kon, maar goed,
Die lult alles door aan Mexx hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat hem wel lukken. Martin is al blij dat hij eens wel ergens bij betrokken wordt.
We gaan het zienquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lult alles door aan Mexx hoor.
Die 2 zijn lekker bezig. Ik zou zeggen: zo moet het. Lekker dingen bedenken waar je lang over doet en dan uitvoeren. Dan kom je de tijd daar wel doorquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Straks nog even helpen met de rebussen he?
Wanda : Ja ok.
JW : Rebussen?
Jasper : Ja, voor 2e kerstdag.
Ze hebben dus nog een paar dagen een extra projectje.
Ik hoop dat die dat gaat doen dan gaat Mexx helemaal in de stres en jankenquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit in een loodsquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh my.... JW heeft een nummer geschreven voor de loods. Alleen nog even muziekje bij bedenken zegt ie.
Hele dagen besteden ze er aan. Lekker beetje hobbyen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die 2 zijn lekker bezig. Ik zou zeggen: zo moet het. Lekker dingen bedenken waar je lang over doet en dan uitvoeren. Dan kom je de tijd daar wel door
Wat weet een man van boven de rivieren nou van carnaval...met "je paard in de gang"quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
JW weet precies wanneer de carnavalskrakers geschreven moeten worden. Tekst is dan van secundair belang
quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met een boks voor Ima en Rupie en Moira krijgt een hand van hem. Daar neemt Moira geen genoegen mee, ze wil ook een boks.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Erik vind een paar potten pindakaas waar hij nog ff uit kan gaan likken
ja ze lijken weer in die vriendschapsfase net voor ze een relatie kregen, te zittenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en Jeff klinken inmiddels al weer alsof ze 20 jaar getrouwd zijn. Als je ze hoort is eigenlijk al weer goed, ze praten alweer over samen slapen. Alleen nu nog even niet, rustig aan doen.
![]()
Het ziet er niet uit met die witte sokken over de broekquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Daar is de kale man in het zwarte jasje![]()
[ afbeelding ]
Beter van niet want ze is nu alweer helemaal paranoia omdat Martin iets vaags riep waardoor weer allemaal errorsquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik probeert iets game-achtigs uit te leggen aan KimD.
Martin is over de zeik dat die vanmorgen heeft gehoord dat hij genoemd word als naam samen met rupert (Vertelde marciano vanmorgen aan hem)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan buiten verder praten, ziet er weer gemaakt uit.
En dat mocht ie niet aan Jeff vertellen, want die was te labielquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:56 schreef IkFok het volgende:
[..]
Martin is over de zeik dat die vanmorgen heeft gehoord dat hij genoemd word als naam samen met rupert (Vertelde marciano vanmorgen aan hem)
Martin voelt nattigheid want Erik en GJ mogen hem totaal niet waarbij ie sowieso bij eliminaties al totaal in de war raaktquote:
Mexx is idolaat in love op Martin dus natuurlijk is dat een bijkomend neveneffect maar Mexx haalt weer eens Tommy aanquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:01 schreef D. het volgende:
Martin denkt dat het o.a. door Mexx komt dat ze hem weg willen stemmen
Dat mensen Martin weg willen hebben komt omdat ie Martin is, niet omdat ie iets met Mex heeftquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is idolaat verliefd op Martin dus natuurlijk is dat een bijkomend neveneffect maar Mexx haalt weer eens Tommy aan
Uiteraard en dat hij zichzelf zo isoleert is ook niet bevorderlijk voor hemzelf maar vervolgens sla je dus ook een slag met Mexxquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mensen Martin weg willen hebben komt omdat ie Martin is, niet omdat ie iets met Mex heeft
Vraag me sowieso af wat Mexx daar denkt te doen want gewoonweg onmogelijk dat zij het programma kan winnenquote:
Niet alleen aan Mexx dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff bokst niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:13 schreef pingu66 het volgende:
Jeff ligt op sterven na dood. #boxtraining
Vanavond bonen in tomatensausquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Kim aan het mopperen over Kerst ze hebben nog geen chocolaatje om te eten het is allemaal heel armoedig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, het is maar wat je wil, ik eet broodquote:
Tortellini is ook al geschoten gevlogenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Kim aan het mopperen over Kerst ze hebben nog geen chocolaatje om te eten het is allemaal heel armoedig
Ik worstenbroodjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is maar wat je wil, ik eet brood
Wat is dat een vreselijk wijf zegquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:17 schreef D. het volgende:
KimK: k*tbudget, gore tyfusbek, ....
Ze is dol op kerst
Allemaal gewoon even smoel houdenquote:
Dat zei Kim iddquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:25 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal gewoon even smoel houden
En behoorlijk onbeschoft ook nogquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat zei Kim iddZelf kan ze uren tetteren haha
Ciano en Mattin laten hem lekker lullen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef D. het volgende:
Bern begint tegen Mariano en Martin over een eliminatieplan.
Weet niet waarom hij denkt bij dat groepje te horen
Als er eentje niet te vertrouwen is dan is het Bern dus een hele rare keuze om Judas te informerenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef D. het volgende:
Elvisquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Het moet Elvis worden. Die troela heeft helemaal geen recht van spreken.
Nee joh, saaie filmquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Het moet Elvis worden. Die troela heeft helemaal geen recht van spreken.
Met kerst hoort een kerstfilmquote:
maar maar maar...quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef D. het volgende:
Zei ze dat? Haha ik moest lachen door de geluiden bij Sasha 🙈quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:31 schreef D. het volgende:
Bern vond dat ie te arrogant overkwam bij het stierrijden. Volgens Sasha
Ze houden hem er bewust buiten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
Wel schattig dat Bern dus gee idee heeft van de plannen die verder gesmeed worden in de loods.. heel ander groepje
Violent Nightquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan doen we er twee en beginnen we met Bad Santa
Maar dat is toch fascinerend.. hij denkt nu een hele goede move te makenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze houden hem er bewust buiten.
Erik dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je moet de brein de werk laten doen, aldus Marciano
Waar is dat? In de kelderquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:35 schreef engine het volgende:
Bern gaat weer een tijdje on the low zitten.
Ciano moet echter eens stoppen met al die toiletpapierquotesquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano is wel echt veel slinkser/ beter in dit spel
Martin is een onstabiele factor
Zowel Martin als KimK eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:41 schreef D. het volgende:
Marciano zou er beter aan doen Martin uit zijn team te gooien
Zo liefffquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:50 schreef engine het volgende:
De kerstsfeer zit er al goed in vandaag
Ik hou van the polarr expressquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:50 schreef D. het volgende:
Volgens Bern gaan de meeste stemmen naar Elvis en The Polar Express
Sasha wil Elvis zien, TPE hoeft ze niet te zien
Ik weet dat jij het niet meent, maar zo vind ik ze primaquote:
Sasha ook maar ze gaat geen 13 euro betalen voor een film die ze al gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik hou van the polarr express
Voor zolang het duurtquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het niet meent, maar zo vind ik ze prima
geen geschreeuw geruzie of gezeik, gewoon aardig
En ook last van haar venusheuvel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:56 schreef engine het volgende:
Sasha vind kerst maar een schijnheilig feest. Z'n bullshit om dat allemaal aan één dag op te hangen.
Te hard stier geredenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook last van haar venusheuvel.
we gaan het vast nog vaker zien, zodra ze closer wordenquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Voor zolang het duurtineens wonderbaarlijk genezen van hun heftige ruzie. Iets dat we nooooooit meer gaan zien.
hij gaat?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend wil om half 2 bij elkaar komen, heeft wat te vertellen
Volgens Zoe gaat het over het feit dat Ima muziek heeft staan luisteren in de sluisquote:
Hij gaat Imading publiekelijk aan de schandpaal nagelen.quote:
Niet aan de grond,ach nee.Dat was JW met Leila.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hij gaat Imading publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Ima mag niet meer aan de ipad komen word hetquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik doe een wilde gok: Ik denk dat Berend vrijstelling wilt van sommige spellen ivm zijn fysieke toestand.
Ze heeft nog geen nacht bij hem mogen slapen, het komt nogal over als een fake relatie vol verhaallijnen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin wil minder met Mexx zijn, ze lopen te veel achter elkaar aan. Zijn alleen nog maar samen
Martin moet niet alles geloven wat ze hem in kamer 5 vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin is sfeerbepalend zegt hij
Ja dat ook nog..quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Martin moet niet alles geloven wat ze hem in kamer 5 vertellen.
Verkeerde PI.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou helemaal paranoide worden van een relatie met zo iemand als Martin
Post Icon.quote:
🤮quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie kan die woorden negeren?
quote:
Die houding.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het boeit hem geen tyfus vermoed ik
Ruppie neemt het over nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk weer een excuus klaar ook, ima betrekt isaak erbij
Ik hoop dat ie doorpakt want gaat nu nog niet lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:37 schreef Hoempah het volgende:
De Berend waar we op zaten te wachten?
Glas,plas...quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie doorpakt want gaat nu nog niet lekker
De muziek?quote:
Met wat erin dan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er vanmiddag een brief volgt .....
Wil zich niet aan deze situatie branden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Isaak blah blah blah, zijn woorden komen niet binnen bij mij, excuus.
Aha editje, ja wie weetquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er vanmiddag een brief volgt .....
Geen muziek meer voorlopig .....![]()
Laat hem dan ook zijn mond houden, ben het helemaal kwijt nu.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil zich niet aan deze situatie branden.
Praten tijdens het roken bijv.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:42 schreef Hoempah het volgende:
Kamer 5 is zelf ook niet eerlijk. Gele kaart hier en daar als je x of y doet maar die kaarten komen er niet.
Ja is een hypocriet zooitje en heeft er echt mee te maken of een "slachtoffer" een gele kaart eist van de "dader"quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:42 schreef Hoempah het volgende:
Kamer 5 is zelf ook niet eerlijk. Gele kaart hier en daar als je x of y doet maar die kaarten komen er niet.
Dat doen ze het liefst achteraf.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:48 schreef HappyCharly het volgende:
Oh maar waarom reageert Babs niet op Leila?
Gewoon een opmerking en door..
Jammer
Ze bespreekt dat straks met GJ als ze buiten rondjes lopenquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:48 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer
Het hele gesprek is raar, gedoe met Berend is ook weer met een sisser afgelopen en nu dus over de film.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:48 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |