Die heeft dus echt te gekke stieren en ik like bijna alles. Dat zo'n gast echt zulke leuke dingen doet. Shooketh!quote:
Het is echt wel bijzonder dat hij nog steeds volle bak voor die beesten gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft dus echt te gekke stieren en ik like bijna alles. Dat zo'n gast echt zulke leuke dingen doet. Shooketh!
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft dus echt te gekke stieren en ik like bijna alles. Dat zo'n gast echt zulke leuke dingen doet. Shooketh!
Nou dit dus ja.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is echt wel bijzonder dat hij nog steeds volle bak voor die beesten gaat.
Had het absoluut niet verwacht toen hij er aan begon maar petje af
Die stieren hebben wat filters nodigquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Nou dit dus ja.
Ik vond hem ten tijde van Utopia helemaal niets, een onvolwassen man waar dan ook totaal niets bij zat, die daar maar liep te lanterfanten.
Hoe meer hij mij verbaasd buiten Utopia met zijn oprechte liefde voor deze stieren. Ik was ook bang dat het een bevlieging van hem zou zijn, gebaseerd op eerder bekend gedrag van hem. tegendeel is waar, heb inmiddels flink respect voor hem gekregen. Mooi om te zien hoe hij ze lief heeft en verzorgd![]()
Je ziet ook gewoon aan die dieren dat ze ook gek met hem zijn
quote:Op zondag 25 december 2022 14:16 schreef pullup het volgende:
En een fijne kerst voor Mehmet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf het een raar verhaal vinden. De stieren hebben nog steeds geen oormerken. En naar mijn gevoel is het in Nederland niet mogelijk om vee te houden zonder oormerken.quote:
Als we Adobe toch niet hadden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:48 schreef pullup het volgende:
En ze is best goed aan het opdrogen, niks mis mee![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zouden ze uit elkaar zijn? omdat er staat van geliefde afscheid nemenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
Nou een beter jaar toegewenst Ramona dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ook voor jou, en alle andere fokkers, de beste wensen!!quote:
Is ze dat nu rechts ook?quote:
Ik heb geen idee, ze zijn allemaal zo doorgestyled dat ze echt allemaal op elkaar lijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ook voor jou, en alle andere fokkers, de beste wensen!!
[..]
Is ze dat nu rechts ook?
[ afbeelding ]
Ja dat kloptquote:Op zondag 1 januari 2023 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze zijn allemaal zo doorgestyled dat ze echt allemaal op elkaar lijken
Echt wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, wat is ze ontzettend veel leuker zonder al die make-up.
Ik weet niet hoor maar ik zie blote dikke buiken en dit lijkt me ook wat privéquote:
Prive voor haar 75.000 volgersquote:Op zondag 8 januari 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik zie blote dikke buiken en dit lijkt me ook wat privé
Ik zit vol in de make-up met nat haarquote:
quote:
Gratis promotie zooi meestal.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]Ja ze moet toch mooi zijn om die producten te spammen. Ik heb de reclame op de volgende foto's ook maar weggelaten.
Vraag me wel af en toe af wat ze hier nu voor vangen. Kan nooit een echte vetpot zijn denk ik dan
Ow leuk ik had het nog niet gezienquote:
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datumquote:
Haha ja ik dacht het ook al een beetjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datum
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht het ook al een beetje
Ik vind dat zo rare foto, alsof ze helemaal geen borsten heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:17 schreef pullup het volgende:
Dit was de laatste, die was ik nog vergeten te posten geloof ik
[ afbeelding ]
Iets in die richting was wel te verwachten jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zit door die naam steeds hier nu aan te denken.
Geweldige film was dat.
Vind de naam Willow ook wel bij ze passen![]()
Owww dat ken ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:29 schreef pullup het volgende:
Ik dacht eerder aan Willow van de Buffy the vampire killer serie
oh, lekker 6 dagen voorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datum
Die gaat ongetwijfeld nog veel gespamd worden op die account haha.quote:
Haar halve gezicht is weg.quote:
Is die lover al gespot?quote:
Bedelenquote:
Die is al wel weer even foetsie inderdaadquote:
Hij heeft vast leuke tegels (die je kan ruilen)quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is al wel weer even foetsie inderdaad
We gaan het zien
Er is genoeg ruimtequote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Bats, moest toch lachenZonder neusringetje dan maar
Zwelt natuurlijk op als een mallequote:
Nou wat een een naar mens is dat! Ze loopt maar te zeuren sinds ze haar kind heeft. Ik ik ik ik ik ik. Met haar zware leven. Ik stel me altijd zo voor, dat als er brand uitbreekt, zij al ellebogend werkend het snelst bij de uitgang isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
Blah blah blah ik heb het zwaar...koop de spullen van Hairlust
[ afbeelding ]
Ik weet wel watquote:
Kort pittig?quote:
quote:
Die kom ik minstens 2x per week tegen.quote:
Leuk, dat was wel een van mijn favo's daarquote:Op maandag 6 februari 2023 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kom ik minstens 2x per week tegen.
Een hoogbegaafd persoon met een steekje los. Zit verder geen centje kwaad bij. Lijkt me geen onaardige meid, maar wel heel vermoeiend bij tijd en wijle.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, dat was wel een van mijn favo's daar
Ja wel eens, steekjes los zijn ook meestal wel +1 bij me.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een hoogbegaafd persoon met een steekje los. Zit verder geen centje kwaad bij. Lijkt me geen onaardige meid, maar wel heel vermoeiend bij tijd en wijle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Nog steeds met panterkleding bezig, loopt goed zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?
Al een wat ouder bericht, zie dat ze op tiktok zit en daar doe ik niet aan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Die was wat krommigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik wil die jas hebben. Promoot ze die ergensquote:
Helaas, je zal haar moeten Dmmenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die jas hebben. Promoot ze die ergens
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas, je zal haar moeten Dmmen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb hem ineens door, beetje laat![]()
Komt bij Zara vandaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil die jas hebben. Promoot ze die ergens
Gevonden maar niet meer op voorraad. Hou het even in de gaten THANKS !!!quote:
Misschien kan je op Vinted kijken?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevonden maar niet meer op voorraad. Hou het even in de gaten THANKS !!!
Nee ook niet meer in de Zara winkels maar ja het is bijna lente en de zomer collectie is er al. Ik heb een bookmark dus ik loer af en toe wel eens.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Misschien kan je op Vinted kijken?
quote:
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die is steeds dommer aan het worden
quote:
It's amazingquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:49 schreef DaniqueV het volgende:
Jaja, hij heeft weer een pareltje hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ow god..... die maakt het ook spannendquote:
Hoe zag die er ook alweer uit? Was het Uto 1 of 2quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:01 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zag trouwens dat Jordie, die ook ff in Utopia zat laatst ook mee had gedaan aan prince charming en schijnbaar is die ook geweest bij first dates. Had die een dateafspraak met die gast van Fawrynotsawry
Owww ze was ook weer van prive af.....ze stond al een paar dagen potje dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |