Ow leuk ik had het nog niet gezienquote:
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datumquote:
Haha ja ik dacht het ook al een beetjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datum
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht het ook al een beetje
Ik vind dat zo rare foto, alsof ze helemaal geen borsten heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:17 schreef pullup het volgende:
Dit was de laatste, die was ik nog vergeten te posten geloof ik
[ afbeelding ]
Iets in die richting was wel te verwachten jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:22 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zit door die naam steeds hier nu aan te denken.
Geweldige film was dat.
Vind de naam Willow ook wel bij ze passen![]()
Owww dat ken ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:29 schreef pullup het volgende:
Ik dacht eerder aan Willow van de Buffy the vampire killer serie
oh, lekker 6 dagen voorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zat het al een beetje in de gaten te houden, normaal was ze altijd wel dagelijks wat op haar insta aan het zetten en vond haar de laatste dagen ineens zo stil dat ik daarom het gevoel had, ze kan wel eens aan het bevallen zijn. Klopt dus, 4 dagen geleden, 6 dagen voor haar uitgerekende datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |