[..] Het is echt wel bijzonder dat hij nog steeds volle bak voor die beesten gaat. Had het absoluut niet verwacht toen hij er aan begon maar petje af
Nou dit dus ja.
Ik vond hem ten tijde van Utopia helemaal niets, een onvolwassen man waar dan ook totaal niets bij zat, die daar maar liep te lanterfanten. Hoe meer hij mij verbaasd buiten Utopia met zijn oprechte liefde voor deze stieren. Ik was ook bang dat het een bevlieging van hem zou zijn, gebaseerd op eerder bekend gedrag van hem. tegendeel is waar, heb inmiddels flink respect voor hem gekregen. Mooi om te zien hoe hij ze lief heeft en verzorgd Je ziet ook gewoon aan die dieren dat ze ook gek met hem zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ik vond hem ten tijde van Utopia helemaal niets, een onvolwassen man waar dan ook totaal niets bij zat, die daar maar liep te lanterfanten. Hoe meer hij mij verbaasd buiten Utopia met zijn oprechte liefde voor deze stieren. Ik was ook bang dat het een bevlieging van hem zou zijn, gebaseerd op eerder bekend gedrag van hem. tegendeel is waar, heb inmiddels flink respect voor hem gekregen. Mooi om te zien hoe hij ze lief heeft en verzorgd Je ziet ook gewoon aan die dieren dat ze ook gek met hem zijn
Die stieren hebben wat filters nodig Maar eens petje af voor Ruud
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik blijf het een raar verhaal vinden. De stieren hebben nog steeds geen oormerken. En naar mijn gevoel is het in Nederland niet mogelijk om vee te houden zonder oormerken.
en ik geloof ook niet zo dat er 3 stieren in dezelfde ruimte kunnen zijn als ze volwassen zijn.
Waar moet ik beginnen… Op 11 april 2020 begon ons PanterStore avontuur vanuit de garage aan huis. Na vijf maanden (super gaaf) werd deze garage al te klein en besloten we een klein pandje te huren vanuit waar de webshop gerund kon worden. Na hier zes maanden te hebben gewerkt, werd ook dit te klein. Dus verhuisden we (gewoon weer😹) op 11 juni 2021 naar ons huidige winkelpand met webshopruimte. Sinds een half jaar voelde dit ook als ‘te klein’. Eigenlijk dacht ik dat ik gek zou zijn want een klein jaartje eerder runden we de PanterStore nog vanuit de garage aan huis. Moest ik nou weer een grote stap nemen om de winkel en webshop van elkaar te gaan scheiden? Nee, dat durfde ik echt niet want het kon gewoon niet waar zijn dat we zo snel zo ongelooflijk groeien. Na vele irritaties aan de te kleine webshopruimte waar we (vooral Denz) minimaal één keer per uur ons hoofd stootte, struikelde over de pakketten op de grond, onze voorraad niet meer kwijt konden, uiteindelijk zelfs de irritaties aan elkaar omdat je elkaar zo makkelijk in de weg loopt, vond ik het genoeg en besloot ik opnieuw een voor ons mega grote, doodenge stap te nemen: we gaan winkel en webshop van elkaar scheiden. OMG!😱 Na maanden zoeken naar een geschikte locatie, is het vandaag dan echt zo ver! De contracten zijn getekend, de sleutel is aan ons overhandigd en de eerste glazen champagne zijn gedronken.
WE HEBBEN EEN EIGEN LOODS🥳🥳🥳🥳🥳
Hoe gaaf? In deze loods hebben we mega veel, zowel webshop- als kantoor-, ruimte om nog meer te groeien (😻) en onze werkzaamheden op een fijne en ruime manier uit te voeren. Super spannend want, zeker achter de schermen, gaat er heel veel veranderen🥺
Deel 2/2 Per 1 oktober 2022 willen wij onze openingstijden gaan uitbreiden: hoe en wat dat hoor je nog precies maar dat we bijna dagelijks open gaan met onze winkel is vrijwel zeker😻 Eindelijk kunnen we alles (winkel en webshop) gaan uitvoeren zoals we dat al zooooo lang willen. Maar helaas was dat, met de huidige opstelling, echt niet mogelijk…
Panters, mag ik jullie alsjeblieft nog een keer bedanken voor alles? Zonder jullie was dit alles niet mogelijk geweest en wat ooit mijn allergrootste droom was, wordt nu gewoon echt werkelijkheid🥺 Ongelooflijk en ik heb er geen woorden voor maar….
❤️❤️❤️D A N K J E W E L❤️❤️❤️ 17 w.65 vind-ik-leuksReageren
ps_panterstore Directeur- Grootaandeelhouder van Panter Store BV🙋🏽♀️😳🎉🥂❤️
Lieve Panters, dit was ‘m dan 2022💥 Wat een jaar en wat hebben we veel meegemaakt. We vergeten gewoon bijna dat we tot vier maanden geleden alles (winkel en webshop) vanuit ons winkeltje hebben gerund. Onze nieuwe loods is nog laaaaang niet klaar maar we zijn zo blij met deze ruimte vanuit waar de webshop nu gerund kan worden. In 2022 verkocht ik mijn allereerste Panter Busje om voor een grotere bus te gaan, ook kregen we nieuwe collega’s waaronder @assiawoodriffe 😻 2022 is het jaar waarin we ongekend en belachelijk hard gegroeid zijn en ook wij moeten daar soms nog een beetje aan wennen😅
Zakelijk gezien zal ik dit jaar echt never nooit meer vergeten. We hebben zulke prachtige ontwikkelingen doorgemaakt en lieve Panters, dat is ALLEMAAL, maar dan ook echt alles van dit DANKZIJ JULLIE🥺❤️🥺❤️ Jullie onvoorwaardelijke steun, begrip, support, bestellingen, winkelbezoekjes en lieve berichten… Wij zijn jullie iedere dag opnieuw zo bizar dankbaar!❤️
Lieve Panters, we sluiten dit jaar nog eens extra bijzonder af want per vandaag mag ik mijzelf Directeur- Grootaandeelhouder van Panter Store BV noemen. OOO MIJN GOD🥺 Wat een stap, wat een ontwikkeling… Tranen van geluk, trots en dankbaarheid wanneer ik dit schrijf, girls. Echt dankjewel voor dit alles en laten we er met elkaar een nog veel mooier 2023 van maken😻 (ik kan je alvast zeggen: we hebben zuuuuulke gave dingen klaarstaan voor het nieuwe jaar en ik kan niet wachten om alle plannen met jullie te delen🤩)
Allerliefste Panters, wij wensen jullie álle geluk, liefde en gezondheid toe voor 2023. We kunnen niet wachten om het nieuwe jaar te beginnen met JULLIE❤️❤️❤️❤️❤️❤️