quote:
Die kom ik minstens 2x per week tegen.quote:
Leuk, dat was wel een van mijn favo's daarquote:Op maandag 6 februari 2023 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kom ik minstens 2x per week tegen.
Een hoogbegaafd persoon met een steekje los. Zit verder geen centje kwaad bij. Lijkt me geen onaardige meid, maar wel heel vermoeiend bij tijd en wijle.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, dat was wel een van mijn favo's daar
Ja wel eens, steekjes los zijn ook meestal wel +1 bij me.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een hoogbegaafd persoon met een steekje los. Zit verder geen centje kwaad bij. Lijkt me geen onaardige meid, maar wel heel vermoeiend bij tijd en wijle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Nog steeds met panterkleding bezig, loopt goed zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?
Al een wat ouder bericht, zie dat ze op tiktok zit en daar doe ik niet aan
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Die was wat krommigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Billy weet wel hoe ze die mannen naar de mond moet praten "jij bent mijn lief voor altijd, nog nooit zo verliefd geweest , ik hou van jou " en dat al na 3 weken![]()
Hebben de speurders ook nieuws over Merel misschien ?The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |