"Blablabla... levenswijsheden/ geanalyseer"quote:
Jammer ditquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Blablabla... levenswijsheden/ geanalyseer"
"Blablabla.... ik ben zielig, het ligt aan hullie"
Anders verstaat ze het niet .. snap jequote:Op vrijdag 23 december 2022 23:49 schreef mootie het volgende:
Nu kan Bep ineens wel op normaal volume praten.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Lief dat Kim zoveel tijd neemt voor Erik
Babs al helemaal para ...quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:51 schreef mootie het volgende:
Wel geestig dat Esther het hele plan heeft verneukt.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 23-12-2022 23:52 ]
Ik zie niks over het gesprek?quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... maar weet ze nu wel wat ?
Heeeel leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
Esther
wij zijn LAL
lief erik
aardig JW
leuk Esther
Tijd voor een nachtje de Witte Bergenquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:56 schreef pingu66 het volgende:
Die Babbel babbelt non stop tegen Esther( die nu ineens alles verstaat). Iedereen wordt para daar
tis gewoon een bitchquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
Denk dat ze het achteraf niet goed begrepen heeft
Speltechnisch snapt Esther geen reet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
Denk dat ze het achteraf niet goed begrepen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind de toon van Wendy vaak naar. Dat vinnige: Wat moet Erik met Kim????quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:13 schreef greysbones het volgende:
Zoe ziet Kim D lopen
wat moet die met Erik zegt Wendy
Oww die is met iets bezig met Jeff
en dan moet Erik even helpen
invullennnn
van zestigquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:14 schreef greysbones het volgende:
GJ
ik laat mijn plan niet bepalen door een wijf
Ook geen klaverjassen meer met Erik ... blijven steeds miner overquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
GJ denkt dat Erik zijn beste vriend is
(dat heeft GJ ook akelig mis )
Wat niet helemaal kloptquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
babbel doet nu weer het verhaal van Esther tegen wendy en zoe
Neequote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan het vertrek van Djedi ?
Ik denk het niet uhum.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe maar wegquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy fulmineert over Djedi.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap er geen ene moer meer van,wat is er nu allemaal aan de hand?
wie?quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee ik bedoel het hele links,rechts verhaal en wievis nou boos op wie isaac boos op de oudjes Esther boos op Erikquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
Gewoon nu eliminatie proef !!!! ipv morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
he ssssssssssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jajajjajajaja!!!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
Gewoon nu eliminatie proef !!!! ipv morgen
quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat ie zn nieuwe Zalando kleertjes showde
heeft iemand jouw de laatste tijd nog gezegd dat je een topper bent ?quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: 1400 tot 2300 uur staat online ....
Nee, waarom .....quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand jouw de laatste tijd nog gezegd dat je een topper bent ?
Fijnquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, waarom .....![]()
Serieus, nee ik krijg heel veel DM's en likes, wordt zeer gewaardeerd ....
Zeker, ook de andere filmpjes makersquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:38 schreef greysbones het volgende:
Fijn
alle filmpjes van jou
Hoempa
spapaars
en alle anderen wordt zeeeeer gewaardeerd
werkt prima hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, ook de andere filmpjes makers![]()
Maak niet langer 24/7 uurfilmpjes, probeer alleen de drukkere tijden te uploaden ...
wanda en jappie op kamer 3 denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:43 schreef spapaars het volgende:
Zie weer bewoners op de streams die er al een tijdje niet waren, in de slaapkamers, of hebben ze gezellig iets gedronken elders.
Geen bewijs, maar daar liggen er nu vast meer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda en jappie op kamer 3 denk ik
Als non-stel zijn die 100x beter te volgen dan Babs -GJquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:39 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Wanda gaan ook al samen tandenpoetsen en naar bed
quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen bewijs, maar daar liggen er nu vast meer.
Opvallend, Jasper heeft veel haar, maar ook met een optrekkende beweging naar achteren.
Ja zeker, probleem is dat ik sommige filmpjes een paar keer dubbel moet uploaden om zequote:Op zaterdag 24 december 2022 00:42 schreef greysbones het volgende:
werkt prima hoor
de laatste dagen gebeurde er regelmatig wat
dat scheelt natuurlijk
Martin eerder alquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geef het 5 jaar dan issie bovenop kaal
quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja zeker, probleem is dat ik sommige filmpjes een paar keer dubbel moet uploaden om ze
online te krijgen, bijvoorbeeld 4 uurfilmpjes kost ongeveer 8 uur om ze online te krijgen .....
Ik wacht er niet op, doe onder tussen andere dingen, maar om een indruk te geven ....quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
![]()
jeetje
das wel heel veel werk ja!
Dat is best nog onduidelijk, denk dat Jasper wel iets voelt voor haar, andersom een beetje onduidelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als non-stel zijn die 100x beter te volgen dan Babs -GJ
jij mag datquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, wel erg off topic, probeerde alleen even aan te geven waar ik tegen aan loop ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
en blijkbaar krijgt ze ook brieven van Ivorquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is best nog onduidelijk, denk dat Jasper wel iets voelt voor haar, andersom een beetje onduidelijk.
Blijft een raar gegeven dat een aantal dagen terug Wanda iedereen in de loods nog aanwezig een goede nacht wenst, en op de andere stream haar rechtstreeks naar slaapkamer 1 ziet gaan.
En van kamer 1 kan je niet naar 3.
ze krijgt morgen(?) een kuurquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het erg voor Kim D. dat ze niets kan doen aan haar acne. Waarom geeft de regie haar niet antibiotica zalf.
Ik hoop het voor haar. Het moet worden behandeld zo snel mogelijk want anders krijgt ze littekens in haar gezicht.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgt morgen(?) een kuur
pittig spul
mag je ook niet zwanger worden anders heb je kans op een zwaar gehandicapt kind
en kun je depressief van worden
was echt sneuquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probeer Erik en Kim nog even monteren, en dan naar bed ......
komt door die spuiten die ze heeft gehad om bruiner te wordenquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar. Het moet worden behandeld zo snel mogelijk want anders krijgt ze littekens in haar gezicht.
Dat zal wel nooit duidelijk worden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en blijkbaar krijgt ze ook brieven van Ivor
ik meen dat ze dat vandaag zeiquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal wel nooit duidelijk worden.
Vreemd blijft wel dat ze beiden in kamer 5 een gesprek hebben gehad over hun innige vriendschap.
En daarna nog zelden tegelijkertijd op de streams waren.
Misschien mogen ze wat stoom afblazen zonder toezicht van de camera's.
Toch nog een uurtje overwerk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
de febo heeft er dan toch maar een slaapstream ingegooid
mwahhhquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Erik denkt nog steeds een kansje te maken bij Mirthe..
quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek, aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Kim in gesprek met Erik - 23 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Erik kan beter voor Esther gaan als JW geëlimineerd wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
Erik denkt nog steeds een kansje te maken bij Mirthe..
het gaat alle kanten opquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Esther, Mirthe, Jan-Willem zijn de kanshebbers bij de volgende eliminatieronde?
Gert-Jan uiteraard op Leila. Zo doorzichtig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat alle kanten op
GJ wil op Leila en Rupie
en krijgt er aardig wat mee
wat team Marciano Isaak jeff doet
is nog niet duidelijk
no problemquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Gert-Jan uiteraard op Leila. Zo doorzichtig.
Thanks.
links bewegen leila nominerenquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat GJ genomineerd wordt want hij kan alles ?
echt ik kan het niet meer volgen
en dan GJ naar huisquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
links bewegen leila nomineren
rechts bewegen rupert nomineren
knik met het hoofd GJ doet de proef
Dus mijn idee... niet anoniem .... en dan tegenover je vrienden en vijanden openbaar je stem uitbrengen .... eens kijken hoe dat verloopt ... Gebeurt in andere RLS ook wel eens af en toe ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
links bewegen leila nomineren
rechts bewegen rupert nomineren
knik met het hoofd GJ doet de proef
Ik ben ook het spoor bijsterquote:Op zaterdag 24 december 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat GJ genomineerd wordt want hij kan alles ?
echt ik kan het niet meer volgen
Waarom ....? gaat verder nergens over .... I-knip- , dus geen eliminatiequote:Op zaterdag 24 december 2022 01:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kunnen ze gert jan niet ff uit bed halen. Dan kan hij het ff uitleggen. Voor ons ook leuker.
Ps: de logger bij de regie zal ook het zweet wel in de bilnaad hebben nu.
En ook voor de bewoners.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
@:FEBO eerst volgende eliminatie stemming niet anoniem aub !!?
Yep...je moet wat...quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:11 schreef Flow3r het volgende:
Zit Esther nu alleen in de keuken te breien ?
En af te luisteren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:11 schreef Flow3r het volgende:
Zit Esther nu alleen in de keuken te breien ?
Berend tochquote:Op zaterdag 24 december 2022 02:14 schreef pingu66 het volgende:
Maar Isaac wil toch een van de oudjes eruit?
nee, dat ze weten wie wat heeft gestemd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze het vantevoren weten bedoel je?
Eerder straight. Auti. Ja hij is wel oké.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:23 schreef Silves het volgende:
Toch een goed gesprek op de bank..heb aandachtig geluisterd..Erik is toch wel een oke man,maar bikkelhard in zijn gedachten..
Dit was heel raar, die is vanmiddag aangevallen door izeik..kan dit niet nu allemaal tikken, mss is er een filmpje van hierzo....helemaal van slag was jef, en erna op kantoor begon de gametalk van izeik..best een moetje om dit filmpje te zien, om te begrijpen wat gaande is vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen want het wordt wel ingewikkeld allemaal.
En waar staat Jeff in dit hele verhaal?
Die heeft elke cent van de pot in zijn gedachte al uitgegeven, en elke cent minder brengt hem in verwarring.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:35 schreef Silves het volgende:
En nu gaat Erik weer over het stelen van geld van de pot..deze te vaak gehoord.
ja maakt hem ook bikkelhard hoor ik nu..die ziet zijn plan in duigen vallen..als elke cent wordt uitgeven..9 ton en nog niet genoeg voor hem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft elke cent van de pot in zijn gedachte al uitgegeven, en elke cent minder brengt hem in verwarring.
Elke cent minder voelt als een dolk in zijn hart die ook nog wordt gedraaid vertelde Erikquote:Op zaterdag 24 december 2022 02:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maakt hem ook bikkelhard hoor ik nu..die ziet zijn plan in duigen vallen..als elke cent wordt uitgeven..9 ton en nog niet genoeg voor hem.
ja die had ik ook meegekregen..iedergeval ben het met zijn plan eens dat er eens moet worden opgestaan tegen de rotte appels.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elke cent minder voelt als een dolk in zijn hart die ook nog wordt gedraaid vertelde Erik
quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:58 schreef Silves het volgende:
[..]
ja die had ik ook meegekregen..iedergeval ben het met zijn plan eens dat er eens moet worden opgestaan tegen de rotte appels.
Slaap ze..
Dat heb ik ook gezien, daarom snap ik er helemaal niets meer van.quote:Op zaterdag 24 december 2022 02:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was heel raar, die is vanmiddag aangevallen door izeik..kan dit niet nu allemaal tikken, mss is er een filmpje van hierzo....helemaal van slag was jef, en erna op kantoor begon de gametalk van izeik..best een moetje om dit filmpje te zien, om te begrijpen wat gaande is vandaag.
Isaac is manager dus geen eliminatie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ....? gaat verder nergens over .... -knip- o , dus geen eliminatie
Echt hoor, Mexx die de eieren een beetje staat te aaien met een vork.quote:
En Mattin die random spullen uit de koelkasten haalt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, Mexx die de eieren een beetje staat te aaien met een vork.
Ima.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:13 schreef Setje72 het volgende:
Over wie ging dat verhaal met die tablet in de sluis muziek luisteren?
Heb denk even wat gemist
Jawel Djedi is eruitquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
Dit mag niet Wanda.,
[ afbeelding ]
Yup, ik ook. Zou eerst wat goede mensen houden die geld in de pot brengen tijdens verdienopdrachten. Berend voegt niks toe en brengt ook geen gezelligheid.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:21 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben team KimD ------->Berend eruit
Van mij mag Moraima er ook wel uit, die verdiend ook niets En is ook meer onzichtbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Yup, ik ook. Zou eerst wat goede mensen houden die geld in de pot brengen tijdens verdienopdrachten. Berend voegt niks toe en brengt ook geen gezelligheid.
Daar leek het wel op.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Glunderend en trots kijkend naar Wanda denk ik?
Ik vind haar heel leuk en grappig, maar als ik 1 vd bewonderd was zou zij wel op mijn lijst staanquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Moraima er ook wel uit, die verdiend ook niets En is ook meer onzichtbaar.
Was dat de bedoeling? Zoiets simpels als havermout afschaffenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
Geen havermout meer is ook goed gelukt
Die ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Moraima er ook wel uit, die verdiend ook niets En is ook meer onzichtbaar.
Ach met roerei er op is t niet meer droogquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:39 schreef engine het volgende:
Hoelang moet dat brood nog droog worden voordat het geserveerd kan worden
Ze kan grappig en leuk zijn, maar eigenlijk voor het spel voegt ze weinig toe.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind haar heel leuk en grappig, maar als ik 1 vd bewonderd was zou zij wel op mijn lijst staan
Dit topic heeft een vrouw?quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:41 schreef pingu66 het volgende:
Is de vrouw van dit Topic al wakker?
Die loopt net in beeldquote:
Ik een beetje meer dan jeiquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:45 schreef engine het volgende:
Gaan ze dit nog wegen? Heb toch het idee dat het niet helemaal gelijk verdeeld is.
Wereldrecord houder dit dat.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:48 schreef juul. het volgende:
Erik is het meesterbrein volgens Isaac
Heerlijk deze ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
Achter vindt het plan van GJ weergaloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |