Alles is de schuld van Mark Rutte persoonlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat een neutrale presentatrice is ze toch, alsof ze een eigen column heeft.
Toen was het nog De Kwisquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Even tot hier vind ik sinds 2015 minder leuk.
Man man man.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:40 schreef dvdfreak het volgende:
Marc van Ranst en Sjoerd den Daas over de coronachaos in China
Esther van Fenema en Maarten van Rossem vertellen hoe we 2023 positief tegemoet gaan
Marieke Smits, Arnoud Boot en Albert Verlinde blikken vooruit op 2023
Paul van Musscher en Dani over ongeregeldheden rond de jaarwisseling
Jort vertelde in een interview dat Op1 geen smoel of bite heeft omdat het van niemand alleen is...quote:
Dat is er al.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef svann het volgende:
Dubbele straffen voor geweld tegen ambtenaren (in funktie).
Oh, zijn die al verdubbeld?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is dubbelstraffen nog niet genoeg... Dan maar eens driedubbel doen!
Je moet die gasten meteen oppakken en een week in de cel doen (water en brood) en daarna pas laten voorkomen...quote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef svann het volgende:
Dubbele straffen voor geweld tegen ambtenaren (in funktie).
https://juke.nl/podcasts/(...)-and-rouwen-7fb6eb04quote:Tom en Maarten worden bekogeld met vuurwerk tijdens de opnames. Van Rossem is woest.
Genoten.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie Claudia gekeken?
~ @:Monkyyy
Ja. Was geweldig.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
En jij? Geërgerd?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
quote:
quote:
Nee, mij te links!quote:
Harrie Vermeegen is een randdebiel. Altijd al geweest. Gelukkig Maarten nu.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, mij te links!
Scheen nogal politiek correct te zijn geweest?!
Maar het was blijkbaar wel aan te zien!
En de nationale omroep is extreem rechts. Blijkt nu weer.quote:
Ik heb net nog ff (voor weinig) bij Lucovitaal vitamines ingekocht!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:44 schreef svann het volgende:
Ik heb oudjaar nog even vlug mijn omicron-update gehaald.
quote:
https://juke.nl/podcasts/(...)anuari-2023-5de03a04quote:De IMF waarschuwt dat 2023 economisch een zwaar jaar wordt. Volgens de Rabobank staat Nederland in doormodderstand. Wat voor economisch jaar gaan we tegemoet? Sven Kockelmann praat hierover met hoogleraar financiële markten Arnoud Boot.
sluiten die tentquote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef svann het volgende:
Heb het nu niet over de pottenbakker, meneer de econoom, maar over Tata-Steel bijvoorbeeld.
In Zweden kon de productie wel schoner en groener.
@supernigerquote:
Trek eens aan m'n vinger humor. Brenda Steunbeer was wel geil.quote:
De dood dan aan de Nederlandse staat.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Schippers mag wel 1e vrouwelijke president worden!
Van der Plas scoort idd ook hoog!
Nee, had een feestjequote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Ze moet het dan wel anders dan Mark doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dood dan aan de Nederlandse staat.
Ik bedoelde het negatief. Die wijven moeten weg blijven. Rutte is ook een half wijf.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze moet het dan wel anders dan Mark doen.
Wijven? ---> Vrouwen!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het negatief. Die wijven moeten weg blijven. Rutte is ook een half wijf.
Van 5 zetels. En uit de partij stappen = zetel terug naar de partij. Al die eenmansfracties is walgelijkquote:
En Omtzigt?quote:
Mochten die dames willen.quote:
Eenmansfractie. Walgelijk.quote:
Vind hem een luis in de pels op dit moment.quote:
Ben ik tegen.quote:
Die zijn op zich nuttig, ze corrigeren vaak de onachtzaamheid van de groten.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vind hem een luis in de pels op dit moment.
Het is ook niet veel bijzonders vanavond.quote:
Er zullen vast een paar besmetten in het vliegtuig zitten, dat kunnen we toch wel aan?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Ah de angstpropagande draait weer op volle toeren bij op1 en Jinek
Jazeker!quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:28 schreef svann het volgende:
Ben jij tot nog toe aan Corona ontsnapt en nog steeds ongevaccineerd? @:Bocaj
Ik elke dag 3 km.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik moest vroeger 6km fietsen naar school. 3km is toch niet zo ver?
Zou het dan toch een hoax zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:31 schreef Bocaj het volgende:
Jazeker!
Al denk ik dat ik het wel gehad heb (half dagje) maar anderen zeggen dat dat niet kan...
Dag ervoor in een bedompte winkelcentrumlift gestaan. Ik denk dat het daar wegkomt. Ook dat zou niet kunnen ivm de incubatietijd.
Het spijt me voor je, dat zit er niet in.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Paniek, lockdown, avondklok, scholen dicht, enz.
Begin er nou niet over, vooral ook omdat men juist die corona-epidemie (what if) hebben lopen testen het jaar ervoor.quote:
Als er reptielen aan te pas gaan komen, begin ik er idd liever niet over.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Begin er nou niet over, vooral ook omdat men juist die corona-epidemie (what if) hebben lopen testen het jaar ervoor.
En in 2020 was het ineens werkelijkheid...
Het lijkt gestuurd te zijn door de 'reptielen'!
De GROTE vraag is nog steeds: "Waar komt het vandaan?" Wuhan-lab of dierenmarkt of vleermuizen of ...?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Als er reptielen aan te pas gaan komen, begin ik er idd liever niet over.
Trouwens 'reptielen' moet je niet letterlijk nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Als er reptielen aan te pas gaan komen, begin ik er idd liever niet over.
Owwww..... Dat is business as usual, bijna overal.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens 'reptielen' moet je niet letterlijk nemen.
Het zijn meestal mensen die in een achterkamer zich anders voordoen en handelen (andere agenda) dan vóór de kamer zogezegd!
Kan mij herinneren dat ze de gehele wereld overgingen...quote:
En de Barnsteenkamer is ook nog zoekquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Er moest ook nog ergens een nazi trein ergens staan in een grot met goud!
Oh ik zit die wiki te lezen... Kon wel eens zijn dat we hetzelfde bedoelen...quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de Barnsteenkamer is ook nog zoek
Kan niet van de Apple marges af. (Die zijn al zo klein!)quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:05 schreef svann het volgende:
Heeft die Apple-werknemer geen hulp gekregen?
Ja, dus.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Diegene is ook doodgegaan toch door die aanrijding?
En die politie agent die die man dood gereden heeftquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:05 schreef svann het volgende:
Heeft die Apple-werknemer geen hulp gekregen?
3 van de 5 onderwerpen wil ik wel ff zien.quote:
Ja, wat staat daar?quote:
storT (Trots in spiegelbeeld)quote:
Ow, ik dacht strot.quote:
Amerikaanse toestanden!quote:
Dacht ik ook. Ze laten je heus niet doodgaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Bij een medische noodsituatie wordt elk ziekenhuis volledig vergoed door alle zorgverzekeraars.
Ben je gek geworden ofzo? Premies verdubbelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de premies verdubbelen en alles overal vergoeden. Problem solved.
Dan moeten de mensen maar accepteren dat dit de realiteit is en niet zeiken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben je gek geworden ofzo? Premies verdubbelen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen maar accepteren dat dit de realiteit is en niet zeiken.
1xquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
Heb vaak heb jij theorie examen afgenomen
~monkyyy
Gewoon examen laten doen in zwembroek of badpak.quote:
box ouwe.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ging naar bol.com en kocht zo'n boekje en maakte alle vragen 3x. Daarna in één keer geslaagd
Hoorde wel snel iets over gemiddeld 14 weken ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Pechtold heeft wel mooi al die wachtlijsten bij het CBR weggewerkt dus. Netjes
Dat is dus gelukt?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Pechtold heeft wel mooi al die wachtlijsten bij het CBR weggewerkt dus. Netjes
Bij praktijk, maar bij theorie is het 0quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:47 schreef ddx het volgende:
[..]
Hoorde wel snel iets over gemiddeld 14 weken ?
Megastraf voor een klein deukjequote:Op donderdag 5 januari 2023 22:47 schreef kree het volgende:
Gvd. Het cbr weer met pechthold.
Ik kan niet eens in woorden uitdrukken hoe corrupt die hele organisatie is.
Nou dat het redelijk is. Na het meegemaakt te hebben.quote:
het idee is wss beter alsdan hoe het nu gaat denk ik ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben wel voor een alcoholslot, maar dat is niet waterdicht natuurlijk
Sociale woningbouw.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:52 schreef superniger het volgende:
100.000 mohammeds per jaar krijgen voorrang.
Dit is erg anti boer.quote:
nou mag best 30% minder veehouders en varkenshouders hoorquote:
In het reeds bebouwde gebieden! (Binnengrens.)quote:
Mooi want mijn durp staat al ramvol. Bouw maar lekker depressieve, brutalistische woontorens in de randstadquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In het reeds bebouwde gebieden! (Binnengrens.)
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar met 200k bevolkingsgroei per jaar is het dweilen met de kraan open
ieder dorp heeft een aantal woningzoekendenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi want mijn durp staat al ramvol. Bouw maar lekker depressieve, brutalistische woontorens in de randstad
Yuri en Samira die 5 keer per dag gaan biddenquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:00 schreef kree het volgende:
ben benieuwd naar mijn nieuwe buren straks....
m'n oude buurvrouw is overleden
Vrees met grote vreze al ja iddquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Yuri en Samira die 5 keer per dag gaan bidden
GMTAquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Als Marco B. en Ali B. maar uit de buurt blijven
Via Zoom lijkt het me toch wel leuk als die er bij zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Als Marco B. en Ali B. maar uit de buurt blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is nog een kind hè.quote:
Wat wil je daar mee zeggen? Dat je d'r een keer bij VD Valk uit elkaar hebt getrokken?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Britt Dekker
[ afbeelding ]
Ach, wat flauw weer Bocaj!
Daar zit een hele mooie Mercedes Coupé in.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Gruwelijk vroeg. Ik was nog Road House aan het kijken
quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Leer er maar mee leven dat het een shithole blijft en prijs jezelf gelukkig dat je in het superieure Nederland woont.
En veel stoere vechtende mannen en blote tietenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar zit een hele mooie Mercedes Coupé in.
Schieten, Tieten & Helicopters!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En veel stoere vechtende mannen en blote tieten
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:19 schreef dvdfreak het volgende:
hoe hoog is jou'w studieschuld
~~monkyyy
Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:31 schreef kree het volgende:
hoofddoekje heeft gelijk. Ik vind het ook niet eerlijk
nou lijkt me dat je die hele periode corrigeert met de regels zoals ze nu zijn. Blijkbaar werkte dat beleid niet en daar is die groep wel de dupe van geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)
Ik vind het erg mooi te zien hoe dat meisje goed onderbouwd kan vertellen waarom compensatie wel degelijk op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)
Je bedoelt z'n kapsel? Dat is duidelijk jaren 60/70.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:40 schreef svann het volgende:
Is dat een toupet-pony?
Ziet er wat tijdreis uit.
Eerste is altijd gokken, zonder nog een aflevering te hebben gezien. Ik weet nog letterlijk nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Moet de Prono nog invullen.
Moeilijk, moeilijk.
Toch zijn eigen kapsel blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Je bedoelt z'n kapsel? Dat is duidelijk jaren 60/70.
Nu ik er zo naar kijk kon wel eens eens pruik zijn inderdaad.
Thuisbezorgd is ook duurder geworden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet nauwelijks meer buiten de deur, wordt me veel te duur allemaal
Ik eet 5 keer per week van uitgekookt voor 37 euro. Was 2 jaar geleden nog 31 euro.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is ook duurder geworden.
Ik vind het veel leuker om bij kennissen te eten.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet nauwelijks meer buiten de deur, wordt me veel te duur allemaal
Hoeveel was je kwijt?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:46 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Laatst nog bij Soenil gegeten. Komt wel dichtbij zo.
Dat ziet er best smakelijk uitquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet 5 keer per week van uitgekookt voor 37 euro. Was 2 jaar geleden nog 31 euro.
Is ook zo. Heerlijk en op alle fronten top. In alle testen de beste. Een echte uitkomst voor een smikkelende vrijgezel.quote:
Trusten. Ik ga ook liggen.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga douchen en slapen. Morgen weer 6 uur wekkertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |