Harrie Vermeegen is een randdebiel. Altijd al geweest. Gelukkig Maarten nu.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, mij te links!
Scheen nogal politiek correct te zijn geweest?!
Maar het was blijkbaar wel aan te zien!
En de nationale omroep is extreem rechts. Blijkt nu weer.quote:
Ik heb net nog ff (voor weinig) bij Lucovitaal vitamines ingekocht!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:44 schreef svann het volgende:
Ik heb oudjaar nog even vlug mijn omicron-update gehaald.
https://juke.nl/podcasts/(...)anuari-2023-5de03a04quote:De IMF waarschuwt dat 2023 economisch een zwaar jaar wordt. Volgens de Rabobank staat Nederland in doormodderstand. Wat voor economisch jaar gaan we tegemoet? Sven Kockelmann praat hierover met hoogleraar financiėle markten Arnoud Boot.
sluiten die tentquote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef svann het volgende:
Heb het nu niet over de pottenbakker, meneer de econoom, maar over Tata-Steel bijvoorbeeld.
In Zweden kon de productie wel schoner en groener.
Trek eens aan m'n vinger humor. Brenda Steunbeer was wel geil.quote:
De dood dan aan de Nederlandse staat.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Schippers mag wel 1e vrouwelijke president worden!
Van der Plas scoort idd ook hoog!
Nee, had een feestjequote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie Claudia gekeken?
~ @:Monkyyy
Ze moet het dan wel anders dan Mark doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dood dan aan de Nederlandse staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |