sluiten die tentquote:Op maandag 2 januari 2023 22:53 schreef svann het volgende:
Heb het nu niet over de pottenbakker, meneer de econoom, maar over Tata-Steel bijvoorbeeld.
In Zweden kon de productie wel schoner en groener.
@supernigerquote:
Trek eens aan m'n vinger humor. Brenda Steunbeer was wel geil.quote:
De dood dan aan de Nederlandse staat.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Schippers mag wel 1e vrouwelijke president worden!
Van der Plas scoort idd ook hoog!
Nee, had een feestjequote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie Claudia gekeken?
~ @:Monkyyy
Ze moet het dan wel anders dan Mark doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dood dan aan de Nederlandse staat.
Ik bedoelde het negatief. Die wijven moeten weg blijven. Rutte is ook een half wijf.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze moet het dan wel anders dan Mark doen.
Wijven? ---> Vrouwen!quote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het negatief. Die wijven moeten weg blijven. Rutte is ook een half wijf.
Van 5 zetels. En uit de partij stappen = zetel terug naar de partij. Al die eenmansfracties is walgelijkquote:
En Omtzigt?quote:
Mochten die dames willen.quote:
Eenmansfractie. Walgelijk.quote:
Vind hem een luis in de pels op dit moment.quote:
Ben ik tegen.quote:
Die zijn op zich nuttig, ze corrigeren vaak de onachtzaamheid van de groten.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Vind hem een luis in de pels op dit moment.
Het is ook niet veel bijzonders vanavond.quote:
Er zullen vast een paar besmetten in het vliegtuig zitten, dat kunnen we toch wel aan?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Ah de angstpropagande draait weer op volle toeren bij op1 en Jinek
Jazeker!quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:28 schreef svann het volgende:
Ben jij tot nog toe aan Corona ontsnapt en nog steeds ongevaccineerd? @:Bocaj
Ik elke dag 3 km.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik moest vroeger 6km fietsen naar school. 3km is toch niet zo ver?
Zou het dan toch een hoax zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:31 schreef Bocaj het volgende:
Jazeker!
Al denk ik dat ik het wel gehad heb (half dagje) maar anderen zeggen dat dat niet kan...
Dag ervoor in een bedompte winkelcentrumlift gestaan. Ik denk dat het daar wegkomt. Ook dat zou niet kunnen ivm de incubatietijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |