Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:31 schreef kree het volgende:
hoofddoekje heeft gelijk. Ik vind het ook niet eerlijk
nou lijkt me dat je die hele periode corrigeert met de regels zoals ze nu zijn. Blijkbaar werkte dat beleid niet en daar is die groep wel de dupe van geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)
Ik vind het erg mooi te zien hoe dat meisje goed onderbouwd kan vertellen waarom compensatie wel degelijk op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik tendeer daar ook wel naar ja... Maar wat haal je open? Een beerput. (De zoveelste, maar als het moet dan moet het ook nu maar weer.)
Je bedoelt z'n kapsel? Dat is duidelijk jaren 60/70.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:40 schreef svann het volgende:
Is dat een toupet-pony?
Ziet er wat tijdreis uit.
Eerste is altijd gokken, zonder nog een aflevering te hebben gezien. Ik weet nog letterlijk nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:51 schreef svann het volgende:
Moet de Prono nog invullen.
Moeilijk, moeilijk.
Toch zijn eigen kapsel blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Je bedoelt z'n kapsel? Dat is duidelijk jaren 60/70.
Nu ik er zo naar kijk kon wel eens eens pruik zijn inderdaad.
Thuisbezorgd is ook duurder geworden.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet nauwelijks meer buiten de deur, wordt me veel te duur allemaal
Ik eet 5 keer per week van uitgekookt voor 37 euro. Was 2 jaar geleden nog 31 euro.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is ook duurder geworden.
Ik vind het veel leuker om bij kennissen te eten.quote:Op maandag 9 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet nauwelijks meer buiten de deur, wordt me veel te duur allemaal
Hoeveel was je kwijt?quote:Op maandag 9 januari 2023 22:46 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Laatst nog bij Soenil gegeten. Komt wel dichtbij zo.
Dat ziet er best smakelijk uitquote:Op maandag 9 januari 2023 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet 5 keer per week van uitgekookt voor 37 euro. Was 2 jaar geleden nog 31 euro.
Is ook zo. Heerlijk en op alle fronten top. In alle testen de beste. Een echte uitkomst voor een smikkelende vrijgezel.quote:
Trusten. Ik ga ook liggen.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga douchen en slapen. Morgen weer 6 uur wekkertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |