Alles is de schuld van Mark Rutte persoonlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat een neutrale presentatrice is ze toch, alsof ze een eigen column heeft.
Toen was het nog De Kwisquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Even tot hier vind ik sinds 2015 minder leuk.
Man man man.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:40 schreef dvdfreak het volgende:
Marc van Ranst en Sjoerd den Daas over de coronachaos in China
Esther van Fenema en Maarten van Rossem vertellen hoe we 2023 positief tegemoet gaan
Marieke Smits, Arnoud Boot en Albert Verlinde blikken vooruit op 2023
Paul van Musscher en Dani over ongeregeldheden rond de jaarwisseling
Jort vertelde in een interview dat Op1 geen smoel of bite heeft omdat het van niemand alleen is...quote:
Dat is er al.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef svann het volgende:
Dubbele straffen voor geweld tegen ambtenaren (in funktie).
Oh, zijn die al verdubbeld?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:24 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is dubbelstraffen nog niet genoeg... Dan maar eens driedubbel doen!
Je moet die gasten meteen oppakken en een week in de cel doen (water en brood) en daarna pas laten voorkomen...quote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef svann het volgende:
Dubbele straffen voor geweld tegen ambtenaren (in funktie).
https://juke.nl/podcasts/(...)-and-rouwen-7fb6eb04quote:Tom en Maarten worden bekogeld met vuurwerk tijdens de opnames. Van Rossem is woest.
Genoten.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie Claudia gekeken?
~ @:Monkyyy
Ja. Was geweldig.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
En jij? Geėrgerd?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Bocaj het volgende:
quote:
quote:
Nee, mij te links!quote:
Harrie Vermeegen is een randdebiel. Altijd al geweest. Gelukkig Maarten nu.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, mij te links!
Scheen nogal politiek correct te zijn geweest?!
Maar het was blijkbaar wel aan te zien!
En de nationale omroep is extreem rechts. Blijkt nu weer.quote:
Ik heb net nog ff (voor weinig) bij Lucovitaal vitamines ingekocht!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:44 schreef svann het volgende:
Ik heb oudjaar nog even vlug mijn omicron-update gehaald.
quote:
https://juke.nl/podcasts/(...)anuari-2023-5de03a04quote:De IMF waarschuwt dat 2023 economisch een zwaar jaar wordt. Volgens de Rabobank staat Nederland in doormodderstand. Wat voor economisch jaar gaan we tegemoet? Sven Kockelmann praat hierover met hoogleraar financiėle markten Arnoud Boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |