Maar Fred zei toch dat het niet hun schuld was? Waarom twijfel je daar nog aan dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb na die Woodstock '99 docu meteen die associatie met dat festival bij Limp Bizkit. Lekker een onrustige menigte verder opfokken met Break Stuff
Klopt. Een stukje Feel Good Hit Of The Summer geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoorde ik daar nou een stuk QOTSA door Boudewijn heen of lag dat aan m'n stream?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
A Pefect Circle doet me erg aan Tool denken. Na 7 uur maar eens verder gaan ontdekken
Mooie plaat ja, heb Spinvis voor het eerst live gezien tijdens die tour, was ergens toch best een intense maar mooie showquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Trein Vuur Dageraad, weer een stemplaatjeMooi
Als dit het tempo wordt voor het Top 2000 topic zal het me nog wel lukken die bij te houden met posten tijdens werkdagenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:01 schreef Poppejans het volgende:
Poeh, niet bij te houden hier al die posts.
Goede training alvast voor het T2000 topic
Dook gister ook al op ineensquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:58 schreef noodgang het volgende:
Ik had Jeroen Grueter niet zo snel verwacht hier
Hij was bij t WK nauwelijks als commentator te horen. Weet de reden niet, maar geinig dat ie hier wel tijd voor had.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dook gister ook al op ineens![]()
Hij gaf gister aan dat hij fan is van Arcade Fire dus kan nu al niet meer stuk bij mij.
Oh die kwam tussen 9 en 10 zie ik he. Heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weeer Jeroen Grueter haha.
En die Tom Waits net is echt een van mn favoriete nummers. Was een heerlijke zwoele jazzclub bij nacht vibe
Per dag bekijken wat de mindere Top 2000 uren zijn en of daar dan een goed Snobuur tegenover staat..quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
Go-supporter ook, dus we zullen hem tot de 31e wel blijven horen met enige regelmaat.
go?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
Go-supporter ook, dus we zullen hem tot de 31e wel blijven horen met enige regelmaat.
Het was eigenlijk door dit soort hulp dat ik dacht dat die knul het ging redden. Hij had ook wat van die typische Twitterbekendheden die achter plaatjes en tekeningetjes verscholen gaan met heel veel fans achter zich. Maar ik had het mis.quote:
NL vond het toch belangrijker om Queen een 36e notering te gunnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk door dit soort hulp dat ik dacht dat die knul het ging redden. Hij had ook wat van die typische Twitterbekendheden die achter plaatjes en tekeningetjes verscholen gaan met heel veel fans achter zich. Maar ik had het mis.
Kinderachtige Arnhemse benaming voor Nijmegen (over de Waal)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik val meteen door de mand. ODW?
hahaha ja jarenlang gewoond dus nog altijd veel sympathie voor Nimma. Daar zeiden ze altijd: Nijmegen leeft, Arnhem beeftquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kinderachtige Arnhemse benaming voor Nijmegen (over de Waal)
Damien kan zelf met deze ook in de Snob nu die sinds vorig jaar uit de Top 2000 geduikeld isquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat kan ie zingen he, die Damien
Ja zal vast wel gelukt zijn, hoewel nog niet iedereen ervan op de hoogte zal zijn dat ie de Snob 2000 weer in mag (ik had er niet bij stil gestaan en gewoon trouw in de Top 2000 op m gestemd)quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Damien kan zelf met deze ook in de Snob nu die sinds vorig jaar uit de Top 2000 geduikeld is
Mag oud- en nieuwverplichtingen ook?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie wil er ook samen met Joni wegschaatsen van alle kerstverplichtingen?
Ooh nouja dat mag, maar daar is in ieder geval (meestal) geen schoonfamilie bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag oud- en nieuwverplichtingen ook?
True, maar in je eentje wens je soms toch liever schoonfamilie (althans, elke vriend die ik vraag heeft al andere plannen, dus vandaar, wil t liefst niet in mn eentje zitten :-))quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh nouja dat mag, maar daar is in ieder geval (meestal) geen schoonfamilie bij.
Ik kijk eigenlijk wel uit naar de kerstverplichtingen. In tegenstelling tot voorgaande jaren ziet kerst er heel anders uit en ben ik nu al aan het koken en bakken voor de kerstquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie wil er ook samen met Joni wegschaatsen van alle kerstverplichtingen?
Als het geen Queen was geweest was het wel Suus & Freek geweest ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
NL vond het toch belangrijker om Queen een 36e notering te gunnen
Ja, die hit die ze op dit moment hebben kun je ook alvast opschrijven voor de Top 2000 van volgend jaarquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als het geen Queen was geweest was het wel Suus & Freek geweest ofzo
Altijd lekker ja, die liveplaat in New Yorkquote:
Volgens mij is het criterium dat zakkers van 8+(?) minuten die onder de 1000 staan naar de Podcast gaanquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:33 schreef EP3 het volgende:
Mja... 22 minuten. Beetje vreemd dat ze deze in z'n geheel laten horen.
Worden genoeg interessantere nummers gewoon afgekapt of op de podcast gegooid.
Duidelijk lijst manipulatie dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
8 plekken lager en Jannes was dus naar de Podcast gegaan..
Zou je van Island in The Sun ook denken. Weezer is zwaar ondergewaardeerd in Nederland.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had toch echt gedacht dat Weezer's Buddy Holly in de T2000 zou staan
En dat nummer heeft dan ook nog eens een kleine bonus in dat het letterlijk jarenlang te horen was in van die reisprogramma's op tvquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou je van Island in The Sun ook denken. Weezer is zwaar ondergewaardeerd in Nederland.
Staat Starz In Their Eyes van Just Jack eigenlijk in de Snob?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En dat nummer heeft dan ook nog eens een kleine bonus in dat het letterlijk jarenlang te horen was in van die reisprogramma's op tv
Dit ging ongetwijfeld over Dopesmoker. Maar die stond met andere platen in t uur, dus tot waar hebben ze m gedraaid?quote:
Tot het uur. Was dus zeg een minuut of 20.quote:Op zondag 25 december 2022 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit ging ongetwijfeld over Dopesmoker. Maar die stond met andere platen in t uur, dus tot waar hebben ze m gedraaid?
Verplaatst m dan of naar de podcast of ruim er gewoon n uur voor inquote:Op zondag 25 december 2022 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tot het uur. Was dus zeg een minuut of 20.
Ja, ik weet niet, ik vind hem altijd wel gaaf ook al is het 20 minuten. Waarom doen ze gewoon niet dagelijks tot 8 uur en dan wel alle nummers geheel?quote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verplaatst m dan of naar de podcast of ruim er gewoon n uur voor in
Redding van Tröckener Kecks staat er niet in, toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan nu tijd voor het mooiste kerstnummer allertijden![]()
![]()
Helemaal mee eens. Misschien volgend jaarquote:Op donderdag 22 december 2022 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zie ook de mooiste Burial in jouw lijst staan @:Gretzl Die verdient toch ook wel meer noteringen in deze lijst dan alleen de Aartsengel..
Zou wel moeten eigenlijk. Anders nog zwaarder ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat Starz In Their Eyes van Just Jack eigenlijk in de Snob?
Ashtray Wasp is binnengekomen in de lijst zag ik trouwens. Had daar eergister nog even voor willen inschakelen maar was net te laat..quote:Op woensdag 28 december 2022 09:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Misschien volgend jaar
Komt er hier al een paar jaar niet meer van om heel actief naar de Snob te luisteren. Maar ik gooi mezelf in november/december dan ook helemaal dood met allertijdenlijsten. V500 en de MuMeLijsten zijn must en vanaf 25 december luister ik het liefst zoveel mogelijk Top 2000 omdat in combinatie met de fanatieke medeFOK!'ers het leukste is. Oudjaarsdag wil ik nog wel eens switchen naar De Tijdloze of Snob als ik bepaalde T2000-klassiekers echt beu ben.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ashtray Wasp is binnengekomen in de lijst zag ik trouwens. Had daar eergister nog even voor willen inschakelen maar was net te laat..
Ja merk ik ook wel. Aardig wat lijstjes ook geluisterd al met Kink 1500, Evergreen, V500, deel van MuMe Witte Trui top 400 (heel mooi lijstje jaquote:Op woensdag 28 december 2022 10:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt er hier al een paar jaar niet meer van om heel actief naar de Snob te luisteren. Maar ik gooi mezelf in november/december dan ook helemaal dood met allertijdenlijsten. V500 en de MuMeLijsten zijn must en vanaf 25 december luister ik het liefst zoveel mogelijk Top 2000 omdat in combinatie met de fanatieke medeFOK!'ers het leukste is. Oudjaarsdag wil ik nog wel eens switchen naar De Tijdloze of Snob als ik bepaalde T2000-klassiekers echt beu ben.
Oh ja dit is 2x top 100 en nog 3x top 300 genot jaquote:Op woensdag 28 december 2022 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
12.00-13.00 Henk Peeters
501 (467) Radiohead – Lucky (1997)
500 (793) Underworld – Cowgirl (1994)
499 (174) Talking Heads – Born Under Punches (The Heat Goes On) (1980)
498 (341) Björk – Hyperballad (1995)
497 (461) Iron Maiden – The Trooper (1983)
496 (304) The Church – Under The Milky Way (1988)
495 (746) Pink Floyd – Run Like Hell (1979)
494 (335) Moderat – Bad Kingdom (2013)
493 (631) Bob Dylan, Roger McGuinn, Tom Petty, Neil Young, Eric Clapton & George Harrison – My Back Pages (1993 Live Version)
492 (367) Tom Waits – Martha (1973)
491 (520) Slint – Good Morning, Captain (1991)
490 (719) Wende – Voor Alles (2018)
Genotsuurtje straks..
Af en toe erg fijn om te switchen naar de Snobquote:Op donderdag 29 december 2022 10:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de Top 2000 komt er een heel matig uur aan, maar in de Snob dit:
11.00-12.00 Marcel Bouman
373 (534) The Gathering – Nighttime Birds (1997)
372 (694) Bazart – Goud (2016)
371 (259) Krang Ft. André Manuel – De Kraaien (1996)
370 (416) Wolf Alice – Don’t Delete The Kisses (2017)
369 (400) Black Sabbath – Black Sabbath (1970)
368 (417) The Velvet Underground – Heroin (1967)
367 (173) Steven Wilson – Drive Home (2013)
366 (241) The Stone Roses – I Am The Resurrection (1989)
365 (RE) Tears For Fears – Head Over Heels (1985)
364 (833) Hallo Venray – Tuck The Man (1992)
Uurtje Snob meepakken dus
Ik heb beide gedaan. Ben alleen bang dat Nick er uit valt met Jubilee dit jaar als hij op 1 komt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:59 schreef CrushedTinBox het volgende:
Helemaal vergeten om op Higgs Boson Blues te stemmen. Heb alleen op Jubilee Street van Nick Cave gestemd.
Hadden we er misschien toch niet op moeten stemmenquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:19 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik heb beide gedaan. Ben alleen bang dat Nick er uit valt met Jubilee dit jaar als hij op 1 komt.
Sharon Van Ettenquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:23 schreef Koettie het volgende:
Nu seventeen, straks seventeen going under
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Yeaah nummer twee.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hadden we er misschien toch niet op moeten stemmen
waarom day is done niet zn hoogste is in deze lijst is me een raadselquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat is dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Geen enkele notering voor Cardiacs, dit kan echt niet, smakeloos land enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:21 schreef ShinyStar het volgende:
https://ondergewaardeerde(...)-snob-2000-van-2022/
De hele lijst is bekend.
Misschien even de Top 2000 lijst van 2022 erbij pakken daarvoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is er ook een lijst van liedjes die niet toegestaan zijn? Namelijk zinloos om die toe te voegen bij de vrije invul velden...
Origineel van Kitty, Daisy & Lewis is beterquote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
We beginnen morgen met Going up the Country van Canned Heat
Hoe laat en linkje naar de zender ?quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
We beginnen morgen met Going up the Country van Canned Heat
7 uur. Ff Googelen op pinguïn radioquote:Op zondag 17 december 2023 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat en linkje naar de zender ?
De hele Snob 2000 is helaas nog niet bekendgemaakt. Ze doen elke dag weer een stukje. Deze lijst wordt dus dagelijks aangevuld.quote:Op maandag 18 december 2023 09:07 schreef EP3 het volgende:
Iemand ms n linkje naar de complete snob2000?
O, ok. Was in de veronderstelling dat ie al bekend was gemaakt.quote:Op maandag 18 december 2023 09:11 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
De hele Snob 2000 is helaas nog niet bekendgemaakt. Ze doen elke dag weer een stukje. Deze lijst wordt dus dagelijks aangevuld.
https://ondergewaardeerde(...)-snob-2000-van-2023/
(Dit zijn dus de liedjes die vandaag worden gedraaid, eind van de middag of zo volgt dan de volgende update met de liedjes voor de volgende dag)
Ja ik heb mijn les wat dat betreft vrij vroeg geleerd, heb volgens mij al sinds 2010 dat ik van Alpine oordopjes gebruikquote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Devin Townsend was voorprogramma van Dream Theater vorig jaar. Dat optreden was luuuuuid. Sindsdien -veel te laat eigenlijk- altijd oordopjes
quote:
Laatst nog gehoord ergens maar weet niet meer waar. Maar even in mijn eigen playlist gestopt.quote:
Kink misschien.quote:Op maandag 18 december 2023 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst nog gehoord ergens maar weet niet meer waar. Maar even in mijn eigen playlist gestopt.
Edit:
https://www.last.fm/user/(...)nd/_/Tears+Run+Rings
Hmm, dat zijn geen tijdstippen waarop ik Radio 2 luister. Misschien op Veronica dan.
Ik luister nooit Kink. Luister eigenlijk alleen (muziek)radio in de middag als ik (terug naar huis) in de auto zit.quote:Op maandag 18 december 2023 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kink misschien.
Passchendael was misschien wel de grootste horror waar mensen ooit in verzeild zijn geraakt. Vrolijk liedje
Niet alleen dat, maar ook vaak de minder bekende nummers van behoorlijk grote namenquote:Op maandag 18 december 2023 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk hoor. Kan me niet herinneren eerder echt naar deze lijst te hebben geluisterd. Hoor al diverse bands voorbij komen die ik alleen van naam ken of nummers die ik oooooit wel eens heb gehoord maar verder niet meer.
Daarvoor moeten we nog wat dagen geduld hebben...quote:Op maandag 18 december 2023 11:41 schreef pipster het volgende:
Nou vind ik Calexico op zijn tijd best leuk, maar dit lijkt mij een redelijk overbodige cover. Hopelijk krijgen we Love dan later nog.
Ik herkende het vaag omdat het in Battlestar Galactica zat.quote:Op maandag 18 december 2023 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gepingel van Philip Glass doet me weinig
Komt zo wel heel dichtbij hequote:
Volgens mij hebben we deze ochtend alleen al meer hiphop gehad dan de hele T2000 bij elkaar.quote:Op maandag 18 december 2023 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Hiphop is ondergewaardeerd in alle lijstjes
Lees nu dat t een communicatiefout is van snob. iederene neemt vooraf zn uitzending op. Bad Brains stond bij dj 1 op zn lijstje maar die vergat m, dj 2 kan dan niet meer schakelen want vooraf opgenomenquote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef BufordTJustice het volgende:
Slaan ze de Bad Brains nu over?Daar heb ik nog op gestemd ook.
Balen! Bedankt voor de infoquote:Op maandag 18 december 2023 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lees nu dat t een communicatiefout is van snob. iederene neemt vooraf zn uitzending op. Bad Brains stond bij dj 1 op zn lijstje maar die vergat m, dj 2 kan dan niet meer schakelen want vooraf opgenomen
Het stond ook in de Extra 500quote:Op maandag 18 december 2023 13:20 schreef PippenScottie het volgende:
Waar hoor ik Je Veux eigenlijk? Zo gek veel radio luister ik niet, maar ik ken het nummer heel goed
In m'n single lijstje 2023, net als deze.....1999. (NIEUW) Rocket Radio - Soort man (2023).quote:
Als het een beetje meezit zie ik ze dit jaar op Graspopquote:Op maandag 18 december 2023 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
All Them WitchesGa die gasten live zien!
In m'n TOP-2000 van dit jaar gestemd. Alles Nederlandstalig nl.quote:Op maandag 18 december 2023 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je Veux![]()
Veel te veel goede muziek al vandaag voor de plek id lijst
Ah, dus toch. Ik dacht die duurt zo kort, die heb ik vast gemist.quote:Op maandag 18 december 2023 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lees nu dat t een communicatiefout is van snob. iederene neemt vooraf zn uitzending op. Bad Brains stond bij dj 1 op zn lijstje maar die vergat m, dj 2 kan dan niet meer schakelen want vooraf opgenomen
Via KESPN ontdektquote:Op maandag 18 december 2023 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
All Them WitchesGa die gasten live zien!
Volgend jaarquote:Op maandag 18 december 2023 13:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit zie ik ze dit jaar op Graspop
KEXP!quote:
Tof station, die optredens die ze daar hebben zijn vaak echt fenomenaal goed!quote:
Ook de "DJeeees" zijn geweldig.quote:Op maandag 18 december 2023 13:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof station, die optredens die ze daar hebben zijn vaak echt fenomenaal goed!
Ben benieuwd of een van de grote KEXP ontdekkingen, Slift, ook in de Snob terug zal komen, hoop het wel
Trek het niet.quote:Op maandag 18 december 2023 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb niets met Roosbeef, maar dit lied... Wow.
Vorig jaar stonden ze er (al) in.quote:Op maandag 18 december 2023 13:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben benieuwd of een van de grote KEXP ontdekkingen, Slift, ook in de Snob terug zal komen, hoop het wel
Je merkt idd gewoon dat ze echt gedreven zijn door passie voor muziek itt wat je op de grote stations hier aan DJs hebtquote:
Dan verwacht ik dat dat goedkomtquote:
Yep, SLIFT ook ontdekt op KEXP in coronatijd. Gelukkig al een paar keer live kunnen zien, wat een genot.quote:Op maandag 18 december 2023 13:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die met de pro-punks van The Sonics was ook geweldig.quote:Op maandag 18 december 2023 13:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat dat goedkomt
Dat optreden van hun bij KEXP was echt fucking goed, ga ze volgend jaar hopelijk een keer op een dinsdag zien in Utrecht
Dit kende ik niet.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 12:10 schreef EP3 het volgende:
Ik wilde net hetzelfde gaan doen, Dago..
Dit is wel meer waar die thuishoort (if at all). Waarschijnlijk had de fanclub dit jaar geen zin om op ze te stemmen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, en nu de hardste daler, geloof dat zelfs de T2000 niet zo'n extreme daler heeft gehad
Van 48 naar 1905
Nou zie ik wel meer flinke dalers van 800-1000 plekken dus dan zullen de extremen zoals die jij noemt ook erger zijn dan in de Top 2000.quote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, en nu de hardste daler, geloof dat zelfs de T2000 niet zo'n extreme daler heeft gehad
Van 48 naar 1905
2003: Lynn Anderson - Rose Garden van plaats 228 naar 1974.quote:Op maandag 18 december 2023 14:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wellicht dat iemand met de t2000 stats het zo voor de hand heeft
Ja, bijzonder.quote:
Zegt vooral iets over t weinige aantal stemmersquote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Van 48 naar 1905
Ik vergeet ook echt altijd te stemmen hiervoor.quote:Op maandag 18 december 2023 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt vooral iets over t weinige aantal stemmers
Het is wel mijn favoriet van Ben Howard, dus vind ik het wel een beetje vervelend.quote:Op maandag 18 december 2023 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ze draaien Ben Howard niet. Erg vervelend: niet.
Was een hele hype destijds dat reactieyoutubers naar die video gingen kijken en dan niet geloofden dat Tatiana gruntte.quote:Op maandag 18 december 2023 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
Dit ken ik niet, maar klinkt leuk
Toen je die gifjes postte, dacht ik meteen aan Brutus. Die komen we vast ook wel ergens in de snob tegen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was een hele hype destijds dat reactieyoutubers naar die video gingen kijken en dan niet geloofden dat Tatiana gruntte.
Die overgang van grunt naar zang blijft mooi (in die video bij 4 minuut 20).quote:Op maandag 18 december 2023 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen je die gifjes postte, dacht ik meteen aan Brutus. Die komen we vast ook wel ergens in de snob tegen.
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.quote:Op maandag 18 december 2023 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die overgang van grunt naar zang blijft mooi (in die video bij 4 minuut 20).
Dan moet ik eerst mijn grunten weer eens oefenen. Meestal deed ik dat midden in de nacht tijdens de fietstocht terug naar huis vanuit de kroeg.quote:Op maandag 18 december 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.
En misschien kunnen we dit karaokën bij de top 2000 meet
Als ik kom dan doe ik mee met het karaoken in het algemeenquote:Op maandag 18 december 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dit lied ga ik na de jaarwisseling nog wel vaker luisteren.
En misschien kunnen we dit karaokën bij de top 2000 meet
Nou, dit wordt een korte edit vrees ik...quote:Op maandag 18 december 2023 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
1983… (A Merman I Should Turn To Be), draaien ze deze dan wel helemaal? Duurt toch ook een klein kwartier.
Helaasch.quote:Op maandag 18 december 2023 17:32 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nou, dit wordt een korte edit vrees ik...
Laatste jaar in de Snob neem ik aan. Die zie ik volgend jaar wel doorstijgen van de bubble naar echte Top 2000. Franstalige muziek doet het niet onaardig thans.quote:Op maandag 18 december 2023 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je Veux![]()
Veel te veel goede muziek al vandaag voor de plek id lijst
Moderne electronicaklassieker. Een van m'n favoriete producersquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:31 schreef Gretzl het volgende:
Komende 48 uur ben ik wat minder aanwezig hier omdat het nu ook Witte Trui-finaleweekend is @:mexicanobakker, @:scorpion_17 en @:laxus11 weten dan wel wat ik bedoelEen toplijst met enkel jonkies, lees platen die maximaal 10 jaar oud zijn.
Alvast zin in de daadwerkelijke start van de Top 2000. Ik had echt meer willen luisteren van de bubbling under, maar dan had ik meer vakantie-uren moeten opsparen.
Musicmeter? Daar heb ik ook een account, maar ik zit niet op het forum.quote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moderne electronicaklassieker. Een van m'n favoriete producersMeesterwerk als je het mij vraagt
![]()
Stond op #56 in de lijst waar ik me het afgelopen weekend mee heb vermaakt (met de beste 400 nummers van de laatste 10 jaar, gerangschikt door de leden van een ander muziekforum.)
[..]
Mja, tis ff de vraag tot hoe lang Franstalige muziek een bonus heeft dankzij dat chansons programma destijdsquote:Op maandag 18 december 2023 18:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Laatste jaar in de Snob neem ik aan. Die zie ik volgend jaar wel doorstijgen van de bubble naar echte Top 2000. Franstalige muziek doet het niet onaardig thans.
Ik hoop zelf Éblouie Par La Nuit nog eens in de Snob terug te vinden. Dat is m'n favoriete nummer van Zaz.
In principe draaien ze alles volledig. Er zijn 19 nummers die niet volledig worden gedraaid en die voldoen aan een paar criteria.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
Deze van 23 minuten draaien ze wel volledig.
Ja, maar van 1983… (A Merman I Should Turn To Be) draaiden ze een korte versie waarvan ik niet eens wist dat die bestond.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In principe draaien ze alles volledig. Er zijn 19 nummers die niet volledig worden gedraaid en die voldoen aan een paar criteria.
Ze staan bij de onderste 1000
Max één per artiest
Ze zijn gedaald
Ze duren boklang
Hoe is Kane hierin terecht gekomen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uurtje tussen 11.00 en 12.00 ziet er tof uit. Maar kan dan helaas niet luisteren vanwege een cursus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |