De hele Snob 2000 is helaas nog niet bekendgemaakt. Ze doen elke dag weer een stukje. Deze lijst wordt dus dagelijks aangevuld.quote:Op maandag 18 december 2023 09:07 schreef EP3 het volgende:
Iemand ms n linkje naar de complete snob2000?
O, ok. Was in de veronderstelling dat ie al bekend was gemaakt.quote:Op maandag 18 december 2023 09:11 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
De hele Snob 2000 is helaas nog niet bekendgemaakt. Ze doen elke dag weer een stukje. Deze lijst wordt dus dagelijks aangevuld.
https://ondergewaardeerde(...)-snob-2000-van-2023/
(Dit zijn dus de liedjes die vandaag worden gedraaid, eind van de middag of zo volgt dan de volgende update met de liedjes voor de volgende dag)
Ja ik heb mijn les wat dat betreft vrij vroeg geleerd, heb volgens mij al sinds 2010 dat ik van Alpine oordopjes gebruikquote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Devin Townsend was voorprogramma van Dream Theater vorig jaar. Dat optreden was luuuuuid. Sindsdien -veel te laat eigenlijk- altijd oordopjes
quote:
Laatst nog gehoord ergens maar weet niet meer waar. Maar even in mijn eigen playlist gestopt.quote:
Kink misschien.quote:Op maandag 18 december 2023 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst nog gehoord ergens maar weet niet meer waar. Maar even in mijn eigen playlist gestopt.
Edit:
https://www.last.fm/user/(...)nd/_/Tears+Run+Rings
Hmm, dat zijn geen tijdstippen waarop ik Radio 2 luister. Misschien op Veronica dan.
Ik luister nooit Kink. Luister eigenlijk alleen (muziek)radio in de middag als ik (terug naar huis) in de auto zit.quote:Op maandag 18 december 2023 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kink misschien.
Passchendael was misschien wel de grootste horror waar mensen ooit in verzeild zijn geraakt. Vrolijk liedje
Niet alleen dat, maar ook vaak de minder bekende nummers van behoorlijk grote namenquote:Op maandag 18 december 2023 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk hoor. Kan me niet herinneren eerder echt naar deze lijst te hebben geluisterd. Hoor al diverse bands voorbij komen die ik alleen van naam ken of nummers die ik oooooit wel eens heb gehoord maar verder niet meer.
Daarvoor moeten we nog wat dagen geduld hebben...quote:Op maandag 18 december 2023 11:41 schreef pipster het volgende:
Nou vind ik Calexico op zijn tijd best leuk, maar dit lijkt mij een redelijk overbodige cover. Hopelijk krijgen we Love dan later nog.
Ik herkende het vaag omdat het in Battlestar Galactica zat.quote:Op maandag 18 december 2023 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gepingel van Philip Glass doet me weinig
Volgens mij hebben we deze ochtend alleen al meer hiphop gehad dan de hele T2000 bij elkaar.quote:Op maandag 18 december 2023 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Hiphop is ondergewaardeerd in alle lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |