Maar Fred zei toch dat het niet hun schuld was? Waarom twijfel je daar nog aan dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb na die Woodstock '99 docu meteen die associatie met dat festival bij Limp Bizkit. Lekker een onrustige menigte verder opfokken met Break Stuff
Klopt. Een stukje Feel Good Hit Of The Summer geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoorde ik daar nou een stuk QOTSA door Boudewijn heen of lag dat aan m'n stream?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
A Pefect Circle doet me erg aan Tool denken. Na 7 uur maar eens verder gaan ontdekken
Mooie plaat ja, heb Spinvis voor het eerst live gezien tijdens die tour, was ergens toch best een intense maar mooie showquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Trein Vuur Dageraad, weer een stemplaatjeMooi
Als dit het tempo wordt voor het Top 2000 topic zal het me nog wel lukken die bij te houden met posten tijdens werkdagenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:01 schreef Poppejans het volgende:
Poeh, niet bij te houden hier al die posts.
Goede training alvast voor het T2000 topic
Dook gister ook al op ineensquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:58 schreef noodgang het volgende:
Ik had Jeroen Grueter niet zo snel verwacht hier
Hij was bij t WK nauwelijks als commentator te horen. Weet de reden niet, maar geinig dat ie hier wel tijd voor had.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dook gister ook al op ineens![]()
Hij gaf gister aan dat hij fan is van Arcade Fire dus kan nu al niet meer stuk bij mij.
Oh die kwam tussen 9 en 10 zie ik he. Heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weeer Jeroen Grueter haha.
En die Tom Waits net is echt een van mn favoriete nummers. Was een heerlijke zwoele jazzclub bij nacht vibe
Per dag bekijken wat de mindere Top 2000 uren zijn en of daar dan een goed Snobuur tegenover staat..quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
Go-supporter ook, dus we zullen hem tot de 31e wel blijven horen met enige regelmaat.
go?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
Go-supporter ook, dus we zullen hem tot de 31e wel blijven horen met enige regelmaat.
Het was eigenlijk door dit soort hulp dat ik dacht dat die knul het ging redden. Hij had ook wat van die typische Twitterbekendheden die achter plaatjes en tekeningetjes verscholen gaan met heel veel fans achter zich. Maar ik had het mis.quote:
NL vond het toch belangrijker om Queen een 36e notering te gunnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk door dit soort hulp dat ik dacht dat die knul het ging redden. Hij had ook wat van die typische Twitterbekendheden die achter plaatjes en tekeningetjes verscholen gaan met heel veel fans achter zich. Maar ik had het mis.
Kinderachtige Arnhemse benaming voor Nijmegen (over de Waal)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik val meteen door de mand. ODW?
hahaha ja jarenlang gewoond dus nog altijd veel sympathie voor Nimma. Daar zeiden ze altijd: Nijmegen leeft, Arnhem beeftquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kinderachtige Arnhemse benaming voor Nijmegen (over de Waal)
Damien kan zelf met deze ook in de Snob nu die sinds vorig jaar uit de Top 2000 geduikeld isquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat kan ie zingen he, die Damien
Ja zal vast wel gelukt zijn, hoewel nog niet iedereen ervan op de hoogte zal zijn dat ie de Snob 2000 weer in mag (ik had er niet bij stil gestaan en gewoon trouw in de Top 2000 op m gestemd)quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Damien kan zelf met deze ook in de Snob nu die sinds vorig jaar uit de Top 2000 geduikeld is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |