quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:17 schreef D. het volgende:
Nu nog een zoemer, zodat Djedi gezelschap heeft richting de poort
Dat mag ookquote:
Gewoon ... klik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Ik zie bij de polls dat er 16 mensen nog steeds Jeff als favoriet hebben
Hoe dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:19 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij gaf Kimw net een hele zooi post mee...achter het schermpje
Moet ook niet mogen vind ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
Achter het kamerscherm wordt nog wat uitgewisseld tussen Kim K en Djedi, ik gok op briefjes voor het thuisfront
Die ze geschreven had, ze heeft wel veel zitten schrijven.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
Achter het kamerscherm wordt nog wat uitgewisseld tussen Kim K en Djedi, ik gok op briefjes voor het thuisfront
nog geen 1 keer in al die maanden.,.. heftig welquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:30 schreef Seattle het volgende:
Babs is nog niet ongesteld geweest terwijl normaal wel regelmatig.
Weer zo’n voorbeeld van voedingstekort.
Ja, echt heftig eigenlijk. Ik schreef in vorig topic al dat je als je te snel afvalt ook echt depressief/somber kan worden. Of überhaupt te weinig eten. Dat zie je terug bij de mensen. De 1 kan er beter tegen dan de ander. Dat wel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog geen 1 keer in al die maanden.,.. heftig wel
Ik la hier 11.30 maar wat ik net daar hoor heeft ze nadat ze de koffer heeft gekregen een uurquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
wanneer gaat ze echt? ik dacht 10.30..
Ja dat slaat ook weer helemaal nergens opquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda:ik had dat ook in het briefje aan Ivor gezet...
Sinds wanneer mogen ze briefjes schrijven?
Die geeft ze net ,dus waarschijnlijk mogen ze bij afscheid wel briefjes gevenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben allang op de andere streamquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Djedi rot nu maar op, genoeg aandacht gehad!
Niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
regels veranderen daar elke secondequote:Op vrijdag 23 december 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet.
Maar kennelijk staat de softe regie dit oogluikend toe
Vind dat niet zo erg ,het beinvloed het spel niet meer hequote:Op vrijdag 23 december 2022 10:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het heul stom als ze bij een afscheid briefjes mogen geven..
met een omweggetje wel...quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat niet zo erg ,het beinvloed het spel niet meer he
Met die vragen blijft ze zitten ook al staat het in de brief. Hij kan niet antwoorden dus het maakt niks uit. Ruben ging ook bij de moeder van iemand langs dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
met een omweggetje wel...
als jij je vent thuis kunt geruststellen is er een hoop stress voor je weg uit de loods..
nu roepen mensen nog steeds; wat zou ivor denken/ wat zou hupeldepup vinden van de beelden..
ik weet niet.. maar goed.. waarschijnlijk is er al zo vaak contact met thuis en ben ik gewoon naief
Je kan ruim van te voren toch al vakantie boeken.. zal ze wel gedaan hebben voor ze de loods in gingquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:48 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi gaat naar Curaçao voor 4 weken en had de vakantie al geboekt, gaat rond 4 januari
huuuuuhhhhh?????
Vanuit de loods lijkt me wat lastig...quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je kan ruim van te voren toch al vakantie boeken.. zal ze wel gedaan hebben voor ze de loods in ging
jawel..quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je kan ruim van te voren toch al vakantie boeken.. zal ze wel gedaan hebben voor ze de loods in ging
Een jaar van je leven maar halverwege een vakantie boekenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze schijnt toch al langere tijd gezegd te hebben dat ze de 23ste vertrekt. Heb dat hier al een paar keer geleen, zelf nooit gehoordquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
net alsof je vooraf al had bedacht maar ene paar maanden in de loods te blijven
toit, nou ik gok maar wat... 23 december...
te toevallig dit
Ja bizar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Een jaar van je leven maar halverwege een vakantie boekenwat is dat voor rare instelling.
Ze wist wel dat ze daar ging jaar wilde blijvenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jawel..
maar du moment je een jaaaaaaar de loods in gaat, annuleer je dit toch?
Dat je het laat staan vind ik zeer dubieus...
ik wel al vaker gehoord van haar iddquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnt toch al langere tijd gezegd te hebben dat ze de 23ste vertrekt. Heb dat hier al een paar keer geleen, zelf nooit gehoord
Ja vind het ook apart, maar blijkbaar kan en mag het..quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Een jaar van je leven maar halverwege een vakantie boekenwat is dat voor rare instelling.
Rustig rustig hooguit nog een half uurtjequote:
klinkt me allemaal iets teveel vooraf bedacht..quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
Misschien zijn er wel meer die na 6 maanden weg gaan of 9 maanden..
Voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:54 schreef juul. het volgende:
Jeff is vandaag heel wat beter te pruimen
Denk het wel ja.. benieuwd wie er wel een jaar blijven of bijna een jaar wat uit eindelijk blijft er maar 1 overquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klinkt me allemaal iets teveel vooraf bedacht..
niks een jaar.. gewoon een deal voor een aantal maancen
Eerst poepenquote:
jeff en babs deal voor een jaar denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het wel ja.. benieuwd wie er wel een jaar blijven of bijna een jaar wat uit eindelijk blijft er maar 1 over
Liefde is..je geliefde aan zijn medicijnen herinnerenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom vraagt Kim of Marciano zijn medicijnen neemt.. hij is kleuter, laat hem dat zelf regelen
ze is zijn moeder, pretmeisje en huishoudsterquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liefde is..je geliefde aan zijn medicijnen herinneren
nounouquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Ja, laat je maar lekker voljoggeren door Joost...onder de kerstboom....
Boksen!quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:07 schreef D. het volgende:
Nog even wat schijnheilige knuffels, en dan weer over tot de orde van de dag
Wie is de volgende?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Weer iemand van kamer 3 wieberen, wat een mooie dag!
Jeff.quote:
Zo creatief zijn ze helaas niet hier.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef D. het volgende:
"Beste deelnemers,
Djedi is niet de enige die de kerst thuis zal vieren.
Jullie hebben 90 seconden om te verzamelen voor het spelscherm"
Hoop ik op
quote:
Er zijn er veel meer die een bepaalde datum in hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wel al vaker gehoord van haar idd
als 1 van de laatstequote:Op vrijdag 23 december 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het plan heeft Jeff inmiddels bereikt kennelijk
Ze maken allemaal spel afspraken, ik lach mij rot als ze bij het stemmen te horen krijgen dat alleen met rechts mogen stemmenquote:
Deze stem afspraken komen van GJ af die is ermee begonnenquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De geheime K3 stemafspraken worden doorgebrieft door Jappie
Voor 13:00u nogquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd wanneer er eliminatie komt..
Zolang het duurt want denk dat er voorlopig geen elimnatie is...quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik heb er weer helemaal zin in. Ik krijg energie van dit soort dingen.
Tot hij weer snakt naar een sigaret..denk dat dit de hoofzaak is van zijn dip..quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik heb er weer helemaal zin in. Ik krijg energie van dit soort dingen.
tis wat waarom breng jji niet ff een kratjequote:Op vrijdag 23 december 2022 11:28 schreef engine het volgende:
De arme jongens....geen bier en niemand van de febo wil ff met een bussie op en neer naar de jumbo voor ze
Mogen ze de manager op aankijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:28 schreef engine het volgende:
De arme jongens....geen bier en niemand van de febo wil ff met een bussie op en neer naar de jumbo voor ze
Over het hek gooien?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tis wat waarom breng jji niet ff een kratje
bierpakketquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. puntenopdrachtje natuurlijk, want geld is nu zinloos.
Ik snap dat niet. Lopen ook mannen rond die toch al een tijdje droog staanquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx weer in d'r bijna blote kont door beeld lopen.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef D. het volgende:
"Beste deelnemers,
Djedi is niet de enige die de kerst thuis zal vieren.
Jullie hebben 90 seconden om te verzamelen voor het spelscherm"
Hoop ik op
Om vervolgens weer haar zondagse kleding aan te trekken terwijl er een opdracht komtquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx weer in d'r bijna blote kont door beeld lopen.
Want? Je verwacht inzet van haar kant?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx doet een jurkje aan, handig als je een spel moet spelen
Ja de meeste trekken makkelijke kleding aan en zijn dat jurkjequote:Op vrijdag 23 december 2022 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx doet een jurkje aan, handig als je een spel moet spelen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:38 schreef Kakadylo het volgende:
Het zal wel een pakket worden voor de feestdagen met onder andere dus bier en dergelijks
Martin vult nog even aan 'hyena's'quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:39 schreef engine het volgende:
Je moet schakelen. Grijze muizen, schapen, wolven en je hebt de herders. Die lopen hier allemaal in de loods.
Heeft ie toch nog soort van bereikt wat ie wilde bereikenquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern heeft het bed van Djedi al ingenomen.
Ik kan er niet naar luisteren...Wat een zak hooi is die man..quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:41 schreef engine het volgende:
![]()
Maar wat is dan wijsheid?
Goed je ogen en oren open houden
En toch geen naam genoemdquote:
as usualquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
En toch geen naam genoemdCompleet onduidelijk verhaal waar niemand iets van begreep.
De oudjes van de zijlijn en de jonge goden het werk laten doen..tja denk dat iedereen dit nu wel snaptquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
En toch geen naam genoemdCompleet onduidelijk verhaal waar niemand iets van begreep.
Isaac ijsbeertquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
En maar 'indrukwekkend' blijven ijsberen die Isaac.
ja heb het ook gehoord..quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Jullie hebben ook allemaal toch dat gesprek gehad, dat er 2 termijnen zijn dat je voor de uitbetaling als je hier uit bent, doorbetaling. Daar kun je toch ook best veel uithalen.
Marciano : Dat zou niet kloppen, dat zou ze Madeleine einde van november ... zij is begin december weggegaan he.
Martin : Het is altijd begin of eind he .. begin of eind. Begin van de periode, dan krijg je nog wat je hebt afgemaakt. En bij die ander krijg je nog een maand erbij.
Marciano : Als je wordt geelimineerd, wordt sowieso nog 1 maand voor je afgemaakt, die maand.
En nog even door en toen pas de streamwissel ... oeps.
En izeik wat ook steeds zegt tegen Jef..kom op Bro nog 4 maanden?..net alsof ze weten wanneer ze gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo'n soort gesprek hadden Janet en Esther ook laatst
Die is niet helemaal goed hoor....quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:58 schreef engine het volgende:
Jullie slapen jongens. Jullie slapen. Jullie slapen. Jullie slapen.
Stonedquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:00 schreef pingu66 het volgende:
KimK wil de hele dag drinken op oudejaars dag zo niet dan vindt ze dat heel erg. Normaal is ze "skaffa"?!?!
Dan loopt hun contract met de Febo af.🤣quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:56 schreef Silves het volgende:
[..]
En izeik wat ook steeds zegt tegen Jef..kom op Bro nog 4 maanden?..net alsof ze weten wanneer ze gaan.
Kenzyquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Toen ze aan het dansen was met haar knieeen waar zo zoveel last van had over die kleden dacht ik, als iemand me nu een luchtbuks geeft, schiet ik ze allebei kapot.
Wat een agressie toch allemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "Toen ze [Moraima] zo aan het dansen was met haar knieën dacht ik als iemand me nu een luchtbuks geeft, schiet ik ze allebei kapot."
Is me toch allemaal wat johquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:58 schreef mootie het volgende:
KimD zegt 20 keer dat ze het heeeeel erg zou vinden als ze pas na middernacht mogen drinken.
Bep weer eens heel zacht.
Ze zijn in ieder geval transparant.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het bijzonder, de laatste tijd hoor je zo vaak over dealtjes en betalingen...
Zal wel weer partijdige scheids worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy noemt Moraima een bloedprop. Wat een vals secreet is het ook. Wat voegt ze zelf toe, behalve dat boksen?
Kwantitatief kokkerellenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy noemt Moraima een bloedprop. Wat een vals secreet is het ook. Wat voegt ze zelf toe, behalve dat boksen?
Dat vind ik best wel kwalijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy: Toen ze aan het dansen was met haar knieeen waar zo zoveel last van had over die kleden dacht ik, als iemand me nu een luchtbuks geeft, schiet ik ze allebei kapot.
Kokenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe bedoelen ze met kiezen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo heeft een nieuwe regel opgelegd vertelt Bern, moet Isaac nog bekend maken. Bij stemmingen MOET je vanaf nu kiezen.
Geen keuze is ook een keuzequote:Op vrijdag 23 december 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoelen ze met kiezen?
Ze stemmen toch, dan kiezen ze toch al?
Kan ze zich goed vastzuigenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
stierenrijden.. lekker mexx met haar jurkje
Maar in gedrag dan weer 15 jaar jonger.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:09 schreef HappyCharly het volgende:
Dat Martin pas 31 is he,hij oogt minimaal 10 jaar ouder
Nee de regel is dus dat je moet stemmen, op rood of groen moet gaan staan. Je mag niet meer niet meedoenquote:
Een stuk meer een meer dan Moiraima.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die heeft hypocrisie uitgevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:08 schreef pingu66 het volgende:
Babbet die toen ze het over het goede doel had tijdens de vergadering " dan eten we maar geen luxe eten met kerst.
En nu telkens liggen janken dat er geen bier en sigaretten zijn met kerst.😆
2 uur de tijd om te oefenen volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
2 uur de tijd om te oefenen volgens mij.
2 uur extra leedvermaak dusquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
2 uur de tijd om te oefenen volgens mij.
Geld, nu 2 uur oefenen, nog geen nieuws over hoeveel geld voor hoeveel minutenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
Even niet meegekregen waar dit voor is. Geld? Hoe lang moeten ze zitten?
Als je het tegen mij hebt? Kenzy wil Moraima met een luchtbuks door de knieën schietenquote:
Tot nu toe konden ze bij een stemming naast de kleden blijven staan, dus niet meestemmen, of met 1 been op rood en 1 been op groen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoelen ze met kiezen?
Ze stemmen toch, dan kiezen ze toch al?
Hopelijk geen bierpakket oid, dat zou een enoooorm zwaktebod zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor de huishoudpot waar ze dus nu niks mee kunnen
Hoe?quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie heeft zojuist Jeff in de problemen gebracht
Isaac is mad omdat ie buiten een eliminatieplan is gehouden en Jeff hield zich zojuist van de dommequote:
Ze houden bro buiten schotquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is mad omdat ie buiten een eliminatieplan is gehouden en Jeff hield zich zojuist van de domme
Dus dat, waarom doet Bro dat niet naar Broquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt het ook omdraaien .. waarom is Isaac niet naar Jeff gekomen als hij het eerder wist.
ik heb zo het vermoeden dat je nu de verrassing van de febo hebt verklapt.....quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierpakket oid, dat zou een enoooorm zwaktebod zijn.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat je nu de verrassing van de febo hebt verklapt.....
een bierpakket voor de kerst.
Zou dat ook even terugkoppelen jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
Als izeik al 3 dagen het weet waarom gaat hij dan niet naar jef toe?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac weet het al 3 dagen, maar is nu boos, omdat er niemand naar hem is gekomen. Waarom is Isaac niet naar hun gekomen? Wat een lulverhaal
Dat zei ik gisteren al, ze gaan vast iets krijgen waardoor ze een bierpakket krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hopelijk geen bierpakket oid, dat zou een enoooorm zwaktebod zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |