quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:17 schreef D. het volgende:
Nu nog een zoemer, zodat Djedi gezelschap heeft richting de poort
Dat mag ookquote:
Gewoon ... klik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Ik zie bij de polls dat er 16 mensen nog steeds Jeff als favoriet hebben
Hoe dan?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:19 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij gaf Kimw net een hele zooi post mee...achter het schermpje
Moet ook niet mogen vind ikquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
Achter het kamerscherm wordt nog wat uitgewisseld tussen Kim K en Djedi, ik gok op briefjes voor het thuisfront
Die ze geschreven had, ze heeft wel veel zitten schrijven.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
Achter het kamerscherm wordt nog wat uitgewisseld tussen Kim K en Djedi, ik gok op briefjes voor het thuisfront
nog geen 1 keer in al die maanden.,.. heftig welquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:30 schreef Seattle het volgende:
Babs is nog niet ongesteld geweest terwijl normaal wel regelmatig.
Weer zo’n voorbeeld van voedingstekort.
Ja, echt heftig eigenlijk. Ik schreef in vorig topic al dat je als je te snel afvalt ook echt depressief/somber kan worden. Of überhaupt te weinig eten. Dat zie je terug bij de mensen. De 1 kan er beter tegen dan de ander. Dat wel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog geen 1 keer in al die maanden.,.. heftig wel
Ik la hier 11.30 maar wat ik net daar hoor heeft ze nadat ze de koffer heeft gekregen een uurquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
wanneer gaat ze echt? ik dacht 10.30..
Ja dat slaat ook weer helemaal nergens opquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda:ik had dat ook in het briefje aan Ivor gezet...
Sinds wanneer mogen ze briefjes schrijven?
Die geeft ze net ,dus waarschijnlijk mogen ze bij afscheid wel briefjes gevenquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben allang op de andere streamquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Djedi rot nu maar op, genoeg aandacht gehad!
Niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:36 schreef HappyCharly het volgende:
regels veranderen daar elke secondequote:Op vrijdag 23 december 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet.
Maar kennelijk staat de softe regie dit oogluikend toe
Vind dat niet zo erg ,het beinvloed het spel niet meer hequote:Op vrijdag 23 december 2022 10:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het heul stom als ze bij een afscheid briefjes mogen geven..
met een omweggetje wel...quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat niet zo erg ,het beinvloed het spel niet meer he
Met die vragen blijft ze zitten ook al staat het in de brief. Hij kan niet antwoorden dus het maakt niks uit. Ruben ging ook bij de moeder van iemand langs dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
met een omweggetje wel...
als jij je vent thuis kunt geruststellen is er een hoop stress voor je weg uit de loods..
nu roepen mensen nog steeds; wat zou ivor denken/ wat zou hupeldepup vinden van de beelden..
ik weet niet.. maar goed.. waarschijnlijk is er al zo vaak contact met thuis en ben ik gewoon naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |