abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 december 2022 @ 17:40:38 #201
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207261336
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:36 schreef Viv het volgende:

[..]
KEL (het Keldertje, subforum voor BDSM en andere kinky seks) is onlangs gesloten, maar voorzag misschien toch nog in een behoefte. :+
_O-
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 17:40:55 #202
45833 crew  Fogel
pi_207261345
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:48 schreef Ireth het volgende:

[..]
Dat gaat ons donateurs kosten :P
Opleveren bedoel je *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_207261757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:27 schreef DJMO het volgende:
Nou begin ik nog aan mezelf te twijfelen ook -O-
Ik maakte maar een grapje schat :@ Je hebt echt de leukste pakketten gemaakt en "mijn" 2 ontvangers waren er erg blij mee :)
pi_207263838
KapiteinIglo in HOB / Knutsel een bdsm barbie

@ChildoftheStars @Fogel @-gt-

Lets make this happen *O*
Oh en kan iemand mn topic in cre zetten :D
Op anoniem
  dinsdag 27 december 2022 @ 19:40:48 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207263857
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
KapiteinIglo in CRE / Knutsel een bdsm barbie

@:childofthestars @:fogel @:-gt-

Gastverplaatst…
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 19:51:20 #206
45833 crew  Fogel
pi_207264140
quote:

O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 27 december 2022 @ 22:18:33 #207
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_207269066
omg :') _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_207271671
Van een ontvanger:

‘Dit jaar wilde ik wel even foto erbij zetten :)

Voor mij en de katten wat leuk en lekkers onder de boom. De katten hebben het eerste speeltje alweer gesloopt

Ik ben verder niet iemand van veel woorden :@
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207272033
Mijn ambulante hulp was vandaag even flabbergasted. Wow wat is dit dan enzo.
Ehm ja via een online ding iets waar mensen tof doen.
Echt dat uitleggen blijft zo raar. En ik ook :D
Maar echt hoe leg je dit uit? Mijn zus weet dat ik (te) veel online zit, maar dit :D
Het is helemaal geweldig enzo, maar hoe leg je het uit.
Toffe mensen die je niet echt kent die mensen die wat minder fijn in hun vel zitten een boost gunnen.
Dat is mijn excuus, maar het is zoveel meer.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 december 2022 @ 08:01:38 #210
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207273989
quote:
4s.gif Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn ambulante hulp was vandaag even flabbergasted. Wow wat is dit dan enzo.
Ehm ja via een online ding iets waar mensen tof doen.
Echt dat uitleggen blijft zo raar. En ik ook :D
Maar echt hoe leg je dit uit? Mijn zus weet dat ik (te) veel online zit, maar dit :D
Het is helemaal geweldig enzo, maar hoe leg je het uit.
Toffe mensen die je niet echt kent die mensen die wat minder fijn in hun vel zitten een boost gunnen.
Dat is mijn excuus, maar het is zoveel meer.
Ik leg het uit als "het is een actie waarbij mensen op een forum die om de een of andere reden wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken een kerstpakket krijgen van lieve mensen die het kunnen missen, vaak samengesteld en ingekocht door weer andere mensen."
pi_207274167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahahahaha _O- ik zal nog eens wat roepen...

Boblijntje knippen (niet dat het perse SM is, maar wel vaak), zwart verven (kan met een marker). Strak zwart pakje maken van zo'n tatoeëerdershandschoentje (zo'n plastic/rubber handschoen in het zwart, je snapt em wel. De rubber van een pink over het lijfje trekje als zwart rokje). Met een kraal en een klein zwart bandje (kan ook van zo'n handschoen) zo'n bijtbal maken. Van karton een zwarte X waar ej haar armpjes en beentjes aan vast bindt. Een Ken een zwarte speedo geven van ook zo;n handschoen, kleine metalen ringetjes op de tepelhoogte plakken. Een zweepje maken (tandenstoker, wollendraad die je met lijm in de goede vorm legt en laat drogen). Met een handschoen ook een zwarte kap voor Ken maken.

Zoiets?
Geniaal! hier heb je al vaker over nagedacht?
Die heeft dadelijk een hele shrine hiervan :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht even, voordat jullie me veroordelen; ik heb officieel een zieke geest, kan er niks aan doen :+
Heerlijk toch! I love it })
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2022 @ 08:33:03 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207274241
Vandaag dan toch eindelijk uitpakdag hier *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 december 2022 @ 08:47:11 #213
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207274382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
Met foto's hoop ik?

Veel uitpakplezier!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2022 @ 08:49:20 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207274413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:47 schreef qltel het volgende:

[..]
Met foto's hoop ik?

Veel uitpakplezier!
Uiteraard. Voor een select groepje (bekenden en de donateur/shoppers) met de kinderen op beeld, voor hier alleen Fotos von Het pakket.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_207275024
quote:

NEE hahahaha _O- _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207275430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
Veel Plezier!
pi_207276006

Dezelfde deken, dezelfde bank, andere kat…
pi_207277104
Een FOK!ker komt net jn mijn dm dat hij een onaangeroerd kerstpakket heeft liggen waar hij niks mee doet. Is er iemand hier die we blij kunnen maken met een echt verrassingspakketje? :D
pi_207277601
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:38 schreef superkimmi het volgende:
Een FOK!ker komt net jn mijn dm dat hij een onaangeroerd kerstpakket heeft liggen waar hij niks mee doet. Is er iemand hier die we blij kunnen maken met een echt verrassingspakketje? :D
:o Mij misschien?
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_207278286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:01 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik leg het uit als "het is een actie waarbij mensen op een forum die om de een of andere reden wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken een kerstpakket krijgen van lieve mensen die het kunnen missen, vaak samengesteld en ingekocht door weer andere mensen."
Ja en dat er dan zelfs mensen vanuit Noorwegen een pakket versturen, wat was het ook al weer ¤85 verzendkosten _O- Volgende keer dus wel met shopper maar echt wow.
Mijn pakket moet ook aso duur geweest zijn, alleen mijn nieuwe vriendje heeft zeker ¤ 1.000 gekost ;) En die kerstboom ¤ 500.
Het zal niet echt zo de spuigaten uitgelopen zijn, of heb ik nu echt een knuffel met een waarde van ¤1000?
Maar mij is ie het wel waard, en dat kerstboompje ook echt 500 puur en alleen om wat het even deed.

Volgend jaar hoop ik deze reeks weer te vinden en dan dus als gever, shopper en ontvanger wellicht. Moet ik dan nog wel leven brrrr. Eind juli gaven ze me niet, eind van het jaar niet, juli was warm, te warm maar overleefd. Eind van het jaar is nog 3 dagen. Dat moet ook wel lukken en een jaar is ook zo voorbij.
pi_207279030
quote:
ANONIEME ONTVANGER REACTIE

Hallo, ik heb mijn te gekke kerstpakket eindelijk binnen! De PostNL-ers hadden wat foutjes gemaakt en het pakket ergens anders bezorgd, uiteindelijk heb ik het weten te achterhalen met een medewerker van PostNL. Ik baalde er zo van, vooral voor de gever.

Het is een mooi pakket, luxe pakket, met 6 heerlijk ruikende deodoranten van Rexona, mijn lievelingsdeo, goed gekozen, lol! Verder een mooi groot boek over honden, de dieren waar ik erg van hou. Het leuke is dat het een boek is met allemaal hondenfoto’s in donker tegen licht, ik fotografeer en teken zelf ook altijd dat soort werkstukken, dus hoe treffend is dit, wow! :) Verder een humoristisch boek van Thijs Launspach, fokking druk, lijkt me hilarisch.

Een overheerlijke chocoladeletter en een mooi kookboek met overheerlijke lekkere en simpele gerechten, echt iets voor mij. Ik kook graag! Het is een mooi pakketje geworden dat helemaal op maat is gemaakt. Zeer veel dank aan de gulle gever en aan Fok! voor de bemiddeling! :)

pi_207279063
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:56 schreef Moonlight het volgende:

[..]
:o Mij misschien?
Prima gaan we regelen! Stuur even via de email in de OP je gegevens, dan sturen we die aan de gever :)
pi_207279480
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:52 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Prima gaan we regelen! Stuur even via de email in de OP je gegevens, dan sturen we die aan de gever :)
Done O+

Super :*
pi_207279694
Als ik het goed heb, mist alleen het pakket van @manny nog voor de schoonmoeder van @DX11 ?

En het pakket voor de vrienden dat @CaVaBien heeft geshopt en dat gewisseld is van ontvanger, is daar al een update?
pi_207279710
Wat top, nu echt bed. ik val bijna van stoel haha.
pi_207279837
En valt mee hoor 48 uur is minimaal :D 240 uur wordt lastig.
10 dagen niet slapen dus. En ja audio en visueel hallucineer je dan :D
  woensdag 28 december 2022 @ 13:39:31 #227
80382 manny
30 is best veel
pi_207280164
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:19 schreef superkimmi het volgende:
Als ik het goed heb, mist alleen het pakket van @:manny nog voor de schoonmoeder van @:dx11 ?

En het pakket voor de vrienden dat @:cavabien heeft geshopt en dat gewisseld is van ontvanger, is daar al een update?
Grrrrrr. Wel mailtje gekregen dat de navraag / klacht officieel in behandeling is genomen. Voor wat het waard is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207280948
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 13:19 schreef superkimmi het volgende:
Als ik het goed heb, mist alleen het pakket van @:manny nog voor de schoonmoeder van @:dx11 ?
Klopt, volgens de post is hij nog altijd onderweg..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2022 @ 20:15:51 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207289900

@Sharuun01 heeft inmiddels een uitgebreide pm gehad. Ik was ronduit sprakeloos. Het gejuich was niet van de lucht town de Dino-dingen, Lego en playstation spellen waren uitgepakt, maar voor het geschreeuw dat m'n oudste zoon uitstootte toen het pokerspel tevoorschijn kwam moest ik m'n oren dichthouden (ik had namelijk ten stelligste gezegd dat hij die niet zou krijgen omdat ik hem daar te jong voor vond ;))

Leuke anekdote nog wel: J. Was ook jarig vandaag dus naast het kerstpakket had ik natuurlijk ook zelf nog wat meegenomen, waaronder een verjaardagskaart waar ik Dhr. I. N. Itialen (maar dan zijn echte naam) had gezet reageerde hij vol ongeloof: weten die mensen van FOK! ook mijn naam??

Overigens staat het deel wat voor mij was bestemd niet op de foto, maar aan werkelijk alles was gedacht. Chips, alles om poffertjes te maken (inclusief een pan!) ook ik kreeg een deken net als dochterlief en zo is er nog wel meer wat ik niet op heb genoemd.

Het was hoe dan ook een onvergetelijke dag in alle opzichten en ik ben @Sharuun01 en zijn ouders innig dankbaar dat zij dit mogelijk hebben gemaakt O+

pi_207299782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]

@:sharuun01 heeft inmiddels een uitgebreide pm gehad. Ik was ronduit sprakeloos. Het gejuich was niet van de lucht town de Dino-dingen, Lego en playstation spellen waren uitgepakt, maar voor het geschreeuw dat m'n oudste zoon uitstootte toen het pokerspel tevoorschijn kwam moest ik m'n oren dichthouden (ik had namelijk ten stelligste gezegd dat hij die niet zou krijgen omdat ik hem daar te jong voor vond ;))

Leuke anekdote nog wel: J. Was ook jarig vandaag dus naast het kerstpakket had ik natuurlijk ook zelf nog wat meegenomen, waaronder een verjaardagskaart waar ik Dhr. I. N. Itialen (maar dan zijn echte naam) had gezet reageerde hij vol ongeloof: weten die mensen van FOK! ook mijn naam??

Overigens staat het deel wat voor mij was bestemd niet op de foto, maar aan werkelijk alles was gedacht. Chips, alles om poffertjes te maken (inclusief een pan!) ook ik kreeg een deken net als dochterlief en zo is er nog wel meer wat ik niet op heb genoemd.

Het was hoe dan ook een onvergetelijke dag in alle opzichten en ik ben @:sharuun01 en zijn ouders innig dankbaar dat zij dit mogelijk hebben gemaakt O+
Dat is echt geweldig om te lezen, heb het bericht in je PM met foto's doorgestuurd naar mn ouders, zij hebben dit pakket voor jullie samengesteld, ik heb ze alleen opgegeven en als doorgeefluik gefungeerd in deze
Maar goed om te horen dat het zo in de smaak viel en dat jullie er allemaal van genoten hebben
pi_207359682
De gever (ik weet niet of ik hem mag noemen!) is hier zojuist geweest om het kerstpakket af te leveren. Ontzettend lief dat hij van zo ver kwam en ook een heel leuk pakket. Ik ben helemaal blij ! Het doet mij goed dat er mensen zo lief en goed zijn.

Dankjewel allemaal en special thanks to de gever

Fijne jaarwisseling
  Manager PR/Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 15:13:10 #232
269689 crew  Viv
pi_207359926
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef Moonlight het volgende:
De gever (ik weet niet of ik hem mag noemen!) is hier zojuist geweest om het kerstpakket af te leveren. Ontzettend lief dat hij van zo ver kwam en ook een heel leuk pakket. Ik ben helemaal blij ! Het doet mij goed dat er mensen zo lief en goed zijn.

Dankjewel allemaal en special thanks to de gever

Fijne jaarwisseling
Foto's? O-) O+
pi_207362041
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 15:13 schreef Viv het volgende:

[..]
Foto's? O-) O+
Ben niet zo goed in foto’s plaatsen via het forum :(
pi_207362075
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 16:56 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ben niet zo goed in foto’s plaatsen via het forum :(
Mail maar, dan zetten we ze er wel op :o
Op anoniem
pi_207364356
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling!
pi_207366465
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 16:57 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Mail maar, dan zetten we ze er wel op :o
Gemaild :@
pi_207374911
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef -gt- het volgende:

[..]
die durven niet....
Oh deze zolderkamer-fokker durft wel te klagen maar doet het niet omdat er geen reden toe was. Perfect pakket gehad van DJMO (die overigens nu op vakantie is). Ik heb een hele sterke "inner-Karen". I Demand to use the Task-manager! (IT-versie).

Van de week nog in de supermarkt even pittig van me afgesproken.

Mijn onderbroek was opgekropen, dus ik trek die in de supermarkt even "stealthy" uit de bilnaad van voren, komt net een oudere dame de hoek om van het schap en ziet me dat doen. Uiteraard kon ze het niet voor zich houden en zegt op een snerende manier: "Meneer, kunt u dat ergens anders gaan doen, thuis ofzo?".

Ik werd me toch even kwaad. Dus op keihard volume, zodat iedereen het kon horen: "Mevrouw, mischien kunt u uw bemoeizuchtigheid voor u houden? Kan ik er wat aan doen dat ik schimmel op mijn ballen heb! Als dat jeukt, dan krab ik eraan en als u dat niet bevalt, of als u daar niet tegen kunt, dan moet u met uw bekrompen visie lekker thuis blijven en de boodschappen voortaan laten bezorgen".

(Niet dat ik schimmel op mijn ballen heb overigens, maar dat is een vervelend onderwerp voor sommige mensen. Dat viel me spontaan zo in).

Die dame kreeg een hoofd als een tomaat en wist niet waar ze het moest zoeken. Heb haar reactie ook niet afgewacht.

Ik heb er echt geen problemen mee om als een lompe boer uit de hoek te komen, ook niet als ik vind dat een bedrijf of instantie zich niet netjes gedragen heeft. Ik vind het zelfs soms leuk om de confrontatie op te zoeken. Met name omdat ik er door mijn lichaamsbouw in 99% van de gevallen mee weg kom. Dat zullen een deel van jullie wel zien op de Bowlingmeet in Februari. Ik ben niet potig, maar wel groot en lomp en dat scheelt toch wel hoor. Zelden in de problemen gekomen met mijn fratsen ;)
  zondag 1 januari 2023 @ 21:09:00 #238
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207382189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:19 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Gemaild :@

pi_207386372
quote:
+Er zat ook nog gluwhein in!
  maandag 2 januari 2023 @ 08:15:10 #240
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207386555
quote:
Ik spot een beetje winter thema :D
  maandag 2 januari 2023 @ 11:51:15 #241
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207388516
quote:
4s.gif Op maandag 2 januari 2023 08:15 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
Ik spot een beetje winter thema :D
Dit was een (eigen) kerstpakket dat iemand over had (zie topic paar pagina’s terug), dus dan is winterthema best logisch :D
  maandag 2 januari 2023 @ 11:56:16 #242
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207388572
Oproep verdwenen kerstpakket:

Is het pakket van @manny voor de schoonmoeder van @DX11 nog altijd niet binnen?

Want zo ja, dan willen we graag nog eenmaal de krachten hier bundelen om de schoonmoeder her kerstpakket te geven dat ze verdiend! Nu heb ik al vaker dan eens voorbij zien komen dat mensen willen doneren, wat natuurlijk fantastisch is! Misschien is het handig dat die mensen even per mail aangeven hoeveel ze willen doneren?

Wat we nog wel missen: is er iemand die snel iets leuks bij elkaar kan winkelen? Dan zorgen wij dat diegene het gedoneerde bedrag op zijn/rekening krijgt om te gaan shoppen.
  maandag 2 januari 2023 @ 12:04:49 #243
80382 manny
30 is best veel
pi_207388691
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:56 schreef superkimmi het volgende:
Oproep verdwenen kerstpakket:

Is het pakket van @:manny voor de schoonmoeder van @:dx11 nog altijd niet binnen?

Want zo ja, dan willen we graag nog eenmaal de krachten hier bundelen om de schoonmoeder her kerstpakket te geven dat ze verdiend! Nu heb ik al vaker dan eens voorbij zien komen dat mensen willen doneren, wat natuurlijk fantastisch is! Misschien is het handig dat die mensen even per mail aangeven hoeveel ze willen doneren?

Wat we nog wel missen: is er iemand die snel iets leuks bij elkaar kan winkelen? Dan zorgen wij dat diegene het gedoneerde bedrag op zijn/rekening krijgt om te gaan shoppen.
Vooralsnog geen track and trace bericht en / of een berichtje van de klantenservice van de post. Behalve dat ze de zaak aan het onderzoeken zijn..

:( :( :( :(

Leuk goed / om alsnog wat te doen. Als het pakket echt helemaal zoek is en ik een refund krijg dan zal ik in ieder geval via dx11 het verzendbedrag (ruim 40 euro) omzetten in een bol.com bon voor haar.

ik heb mijn lesje wel geleerd trouwens. Ik reed nota bene door de plaats waar ze woont afgelopen week (was op familiebezoek in de buurt)... man man man.
pi_207388923
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:04 schreef manny het volgende:
Leuk goed / om alsnog wat te doen. Als het pakket echt helemaal zoek is en ik een refund krijg dan zal ik in ieder geval via dx11 het verzendbedrag (ruim 40 euro) omzetten in een bol.com bon voor haar.
40 euro aan verzendkosten :o :o :o das echt zonde zeg! (en ik dacht dat Nederland duur is)
Overigens weet ze niet dat ze iets zou krijgen en ze is altijd heel dankbaar voor alles dus al komt er uiteindelijk alleen een pakje chocolade zou ze nog heel blij zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 02-01-2023 13:13:48 ]
  maandag 2 januari 2023 @ 12:32:04 #245
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207388945
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:04 schreef manny het volgende:

[..]
Vooralsnog geen track and trace bericht en / of een berichtje van de klantenservice van de post. Behalve dat ze de zaak aan het onderzoeken zijn..

:( :( :( :(

ik heb mijn lesje wel geleerd trouwens. Ik reed nota bene door de plaats waar ze woont afgelopen week (was op familiebezoek in de buurt)... man man man.
Lief O+ voor jou is het eigenlijk nog het meest verveled. Al die moeite er in gestoken enzo
  maandag 2 januari 2023 @ 13:14:30 #246
80382 manny
30 is best veel
pi_207389321
Nou moe. Ik krijg net een melding van de klantenservice:

Hei,
Det ser dessverre ut som at denne er sendt til feil land. Vi er i kontakt med det gjeldende landet for at de skal lokalisere sendingen din, og avventer svar på de sine undersøkelser. Vi vil kontakte deg igjen når vi får svar.

Vi beklager det som har skjedd.

Vrij vertaald:

We hebben het pakket naar het verkeerde land gestuurd en nu zoeken ze het daar... We nemen contact op als we een update hebben,

Sorry voor dit

Lekker dan. Wel een avontuur dit. Dat dan weer wel....
  maandag 2 januari 2023 @ 16:08:27 #247
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207391238
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef manny het volgende:

Hei,
Det ser dessverre ut som at denne er sendt til feil land. Vi er i kontakt med det gjeldende landet for at de skal lokalisere sendingen din, og avventer svar på de sine undersøkelser. Vi vil kontakte deg igjen når vi får svar.

Vrij vertaald:

We hebben het pakket naar het verkeerde land gestuurd en nu zoeken ze het daar... We nemen contact op als we een update hebben,

Sorry voor dit

Ook echt naar het verkeerde land :@
  maandag 2 januari 2023 @ 16:12:16 #248
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207391290
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:29 schreef DX11 het volgende:

[..]
40 euro aan verzendkosten :o :o :o das echt zonde zeg! (en ik dacht dat Nederland duur is)
Overigens weet ze niet dat ze iets zou krijgen en ze is altijd heel dankbaar voor alles dus al komt er uiteindelijk alleen een pakje chocolade zou ze nog heel blij zijn!
Er was iemand met 85 euro aan verzendkosten...
Wel heel zonde ja.
pi_207399839
Door omstandigheden kan ik nu pas mijn uitpakverhaal vertellen, eerst gelukkig nieuwjaar allemaal!

@Magica was mijn gever, en magica, je pakket was fantastisch!
De doos zag er goed gevuld uit :D

Eerste cadeau was meteen een hit bij Davis, mijn tuxedo, terwijl ik had aangegeven dat zij niet zo van spelletjes is, mijn zwarte kater dan weer wel :D

Ik vond ook een super steampunk cadeautjes, ik had alleen aangegeven dat mijn hobby mixed media met steampunk is. Magica heeft dat geweldig gecombineerd met katten.

Ze wist niet goed hoe ze iets moest zoeken bij mijn hobby, dat neem ik haar niet kwalijk, want dat is best wel lastig.
Toen heeft de lieverd een geweldige cadeaubon voor Steampunk Heaven geregeld! Reken maar dat het goed wordt benut :D
Kijk nou, geweldige kerstkaart!

En ook hoop lekkers voor mij en voor mijn katten, lekkere geurtjes, spannende boeken dat ik toevallig nog niet heb gelezen en leuke spulletjes voor bij de kerst :D

Heel erg bedankt @Magica !! Grote knuffel voor jou!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 januari 2023 @ 00:09:57 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207400000
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 11:56 schreef superkimmi het volgende:
Hoi. Ik shop wel hoor :Y

Manager PR/Moderator dinsdag 3 januari 2023 @ 00:12:01 #251
269689 crew  Viv
pi_207400025
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef manny het volgende:

Hei,

Vrij vertaald:

Sorry voor dit

Oh, maar ergens wel positief dat ze in ieder geval weten naar wélk verkeerde land ze het verstuurd hebben. :o

Ik blijf hopen dat het terecht komt. O+
  dinsdag 3 januari 2023 @ 03:08:48 #252
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207400341
  dinsdag 3 januari 2023 @ 03:09:28 #253
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207400343
Die is gewoon geniaal.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 03:13:39 #254
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207400349
Wel lollerig dat ik als hont stuk ga op een afbeelding van een kat :D
  dinsdag 3 januari 2023 @ 03:20:53 #255
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207400357
Kan hem niet direct plaatsen, maar die hoed.... Is iets mee.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 03:24:31 #256
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207400361
Ik schiet mis nu, maar dr. Who? Toch een poging wagen :P
pi_207400477
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 23:54 schreef ludivinelaurel het volgende:
Door omstandigheden kan ik nu pas mijn uitpakverhaal vertellen, eerst gelukkig nieuwjaar allemaal!

@:Magica was mijn gever, en magica, je pakket was fantastisch!
De doos zag er goed gevuld uit :D
[ afbeelding ]

Eerste cadeau was meteen een hit bij Davis, mijn tuxedo, terwijl ik had aangegeven dat zij niet zo van spelletjes is, mijn zwarte kater dan weer wel :D
[ afbeelding ]

Ik vond ook een super steampunk cadeautjes, ik had alleen aangegeven dat mijn hobby mixed media met steampunk is. Magica heeft dat geweldig gecombineerd met katten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze wist niet goed hoe ze iets moest zoeken bij mijn hobby, dat neem ik haar niet kwalijk, want dat is best wel lastig.
Toen heeft de lieverd een geweldige cadeaubon voor Steampunk Heaven geregeld! Reken maar dat het goed wordt benut :D
Kijk nou, geweldige kerstkaart!
[ afbeelding ]

En ook hoop lekkers voor mij en voor mijn katten, lekkere geurtjes, spannende boeken dat ik toevallig nog niet heb gelezen en leuke spulletjes voor bij de kerst :D
[ afbeelding ]

Heel erg bedankt @:Magica !! Grote knuffel voor jou!
Leuk om te lezen en te zien, was alweer bijna vergeten wat er in zat :')
En graag gedaan! Die poster heb ik ook voor mezelf gekocht :D
  vrijdag 6 januari 2023 @ 08:53:12 #258
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207439564
We hebben tot nu toe twee mailtjes binnen voor het pakket van de schoonmoeder van @dx11. Superlief en fijn! Er zijn vast nog wel wat mensen die wat willen doneren? Als er nog 2 bijkomen, komt er een mooi totaalbedrag zonder dat iemand een heel pakket alleen hoeft te betalen.

@DJMO wil wel shoppen :).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 januari 2023 @ 08:54:34 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207439577
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 08:53 schreef superkimmi het volgende:
We hebben tot nu toe twee mailtjes binnen voor het pakket van de schoonmoeder van @:dx11. Superlief en fijn! Er zijn vast nog wel wat mensen die wat willen doneren? Als er nog 2 bijkomen, komt er een mooi totaalbedrag zonder dat iemand een heel pakket alleen hoeft te betalen.

@:djmo wil wel shoppen :).
#altijdready :Y

vrijdag 6 januari 2023 @ 10:08:11 #260
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207440316
Toppers zijn jullie! Inmiddels genoeg aanmeldingen binnen. Ik denk dat het het handigste is als iedereen naar mij overmaakt dan maak ik in 1x naar DJMO over. Ik stuur jullie mijn rekeningnummer!
  vrijdag 6 januari 2023 @ 10:58:00 #261
247887 Takaiki
pi_207440797
:o
Sponsoring gemist }:|
Sometimes you're the bug
  vrijdag 6 januari 2023 @ 10:59:44 #262
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207440810
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:58 schreef Takaiki het volgende:
Haha ah joh, jij ook ging ook al sponsoren voor de bowling toch? O+
pi_207440818
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:58 schreef Takaiki het volgende:
Nou dat! Mocht het elders nog nodig zijn dan hoor ik het graag.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 17:14:16 #264
247887 Takaiki
pi_207444827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:59 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha ah joh, jij ook ging ook al sponsoren voor de bowling toch? O+
Jawel! ^O^
Sometimes you're the bug
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:09:15 #265
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207454939
@manny en @DX11 : Net geld overgemaakt naar @DJMO voor het shoppen van het pakket van de schoonmams O+

Oke het is allang geen kerst meer, maar dat we weer iedereen op de been krijgen voor het laatste pakket blijft mooi O+

En nu hopen dat het pakket van @manny alsnog terecht komt :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 12:13:33 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207454986
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:09 schreef superkimmi het volgende:
@:manny en @:dx11 : Net geld overgemaakt naar @:djmo voor het shoppen van het pakket van de schoonmams O+

Oke het is allang geen kerst meer, maar dat we weer iedereen op de been krijgen voor het laatste pakket blijft mooi O+

En nu hopen dat het pakket van @:manny alsnog terecht komt :o
Geld is binnen, vragenlijst had ik ook al, en inmiddels ook nog wat aanvullende informatie gekregen van @DX11
Ik ga met liefde en plezier aan de slag om er een fijn verwenpakket van te maken ^O^

pi_207455020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef DJMO het volgende:

[..]
Geld is binnen, vragenlijst had ik ook al, en inmiddels ook nog wat aanvullende informatie gekregen van @:dx11
Ik ga met liefde en plezier aan de slag om er een fijn verwenpakket van te maken ^O^
veel plezier :*
Op anoniem
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:27:04 #268
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_207455108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:08 schreef superkimmi het volgende:
Toppers zijn jullie! Inmiddels genoeg aanmeldingen binnen. Ik denk dat het het handigste is als iedereen naar mij overmaakt dan maak ik in 1x naar DJMO over. Ik stuur jullie mijn rekeningnummer!
zag mailtje net pas...
:D :D
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:29:05 #269
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207455126
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:27 schreef -gt- het volgende:

[..]
zag mailtje net pas...
:D :D
Haha thanks alsnog! Gaat ook naar Djmo :)
  zaterdag 7 januari 2023 @ 12:31:10 #270
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_207455154
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 12:29 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha thanks alsnog! Gaat ook naar Djmo :)
toppers

^O^ ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 13:53:29 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207456120
Ook al is het geen kerstpakket meer te noemen, het pakket gaat wel in dezelfde stijl gemaakt worden als al m'n andere pakketten.. Nog net twee dozen kunnen scoren bij m'n hofleverancier _O-

pi_207456890
Wat lief dat jullie allemaal samen alsnog wat maken! O+ O+ O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 7 januari 2023 @ 15:09:02 #273
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207456996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:59 schreef DX11 het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal samen alsnog wat maken! O+ O+ O+
Had je anders verwacht dan? Ze zal een kerstpakket krijgen. Al moeten we DJMO bij haar langssturen.. :+ ~:)
pi_207457248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef qltel het volgende:

[..]
Had je anders verwacht dan? Ze zal een kerstpakket krijgen. Al moeten we DJMO bij haar langssturen.. :+ ~:)
Gaat iemand ook echt langs bij haar? Dat zou helemaal fantastisch zijn :D
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 7 januari 2023 @ 15:38:11 #275
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207457286
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:34 schreef DX11 het volgende:

[..]
Het zou me niet verbazen. DJMO is haar shopper en die is niet van het opsturen, en reist graag heel het land door per trein. Maar dat ze beter zelf vertellen dan ik.. ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 15:38:21 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207457290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:34 schreef DX11 het volgende:

[..]
Jazeker. Ik heb al de pakketten van mijn donateurs persoonlijk langs gebracht, dus dat gaat bij deze niet anders zijn.

Als je me in pm/DM even kan laten weten wanneer ik de meeste kans heb haar thuis te treffen, dan laat ik het je weten als de pakketexpress op pad gaat.

Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 7 januari 2023 @ 15:41:09 #277
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207457321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Als je me in pm/DM even kan laten weten wanneer ik de meeste kans heb haar thuis te treffen, dan laat ik het je weten als de pakketexpress op pad gaat.
Kan de kerstman je zijn slee met rendieren niet even lenen? Hij gebruikt 'm toch niet op het moment! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 15:42:51 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207457339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef qltel het volgende:

[..]
Kan de kerstman je zijn slee met rendieren niet even lenen? Hij gebruikt 'm toch niet op het moment! :)
Ik heb de afkorting DPD al gejat van onze oosterburen. (DJMO's Pakket Dienst). Laat die slee maar zitten, ik heb hoogtevrees.

zaterdag 7 januari 2023 @ 16:27:04 #279
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207457755
Een van de redenen dat ik ook wel blij was dat DJMO het aanbood! Dan weten we zeker dat het aankomt dit keer. Voordat de post het weer verprutst
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 16:32:55 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207457833
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef superkimmi het volgende:
Een van de redenen dat ik ook wel blij was dat DJMO het aanbood! Dan weten we zeker dat het aankomt dit keer. Voordat de post het weer verprutst
Reken niet buiten de waard he? De NS en ProRail kunnen ook nog een hoop verprutsen :+ O-)

zaterdag 7 januari 2023 @ 16:34:37 #281
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207457847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Reken niet buiten de waard he? De NS en ProRail kunnen ook nog een hoop verprutsen :+ O-)
Haha klopt. Maar dan is het pakket nog niet gelijk foetsie :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2023 @ 16:35:24 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207457863
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:34 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha klopt. Maar dan is het pakket nog niet gelijk foetsie :+
1-0 voor jou :D

zaterdag 7 januari 2023 @ 21:30:36 #283
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207461748
Ben wel benieuwd wanneer de bowlbon komt, dat zou goed moeten gaan, stukkie post binnen de plaats, maar is er nog niet :P
pi_207462035
Ik vind het zo leuk dat we nog tijden kunnen nagenieten van dit toffe pakket O+

Ik zit iedere avond onder mijn dekentje. Iedere ochtend drink ik uit een mok. Sjaak speelt dagelijks met de Lego. Af en toe smikkelen we wat lekkers uit het pakket. Het boek ligt klaar om gelezen te worden (zodra ik klaar ben met mijn huidige boek). Zoveel kleine herinneringen O+
pi_207462332
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de bowlbon komt, dat zou goed moeten gaan, stukkie post binnen de plaats, maar is er nog niet :P
Hmm daar gaan we even achteraan!
Op anoniem
pi_207465417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het zo leuk dat we nog tijden kunnen nagenieten van dit toffe pakket O+

Ik zit iedere avond onder mijn dekentje. Iedere ochtend drink ik uit een mok. Sjaak speelt dagelijks met de Lego. Af en toe smikkelen we wat lekkers uit het pakket. Het boek ligt klaar om gelezen te worden (zodra ik klaar ben met mijn huidige boek). Zoveel kleine herinneringen O+
Ik doe nu een jaar of 2 niet meer mee als ontvanger (ik vind dat ik het nu goed heb), maar geniet nog steeds van dingen van alle pakketten die ik tot nu toe gehad heb. Buzz beeldjes die in de kast staan, spellen die nog worden gespeeld enz enz. Prachtig topic dit.
pi_207484966
@KapiteinIglo en @superkimmi

Is er al iets bekend van dat pakket dat naar mijn senioren-vrienden zou gaan? Dat zou naar mij toe gestuurd worden, maar niks meer gehoord. Het is in alle geval nog niet aangekomen.
  maandag 9 januari 2023 @ 17:11:21 #288
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207485022
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 17:03 schreef Deepcage het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi

Is er al iets bekend van dat pakket dat naar mijn senioren-vrienden zou gaan? Dat zou naar mij toe gestuurd worden, maar niks meer gehoord. Het is in alle geval nog niet aangekomen.
Als het goed js heeft @CaVaBien een track en trace?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2023 @ 20:03:03 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207487552
Het is maar goed dat ik uit voorzorg twee kerstdozen meegenomen heb afgelopen weekend, ik ben nog niet op een kwart van de spullen die ik er in wil stoppen en de eerste doos is al mudvol :@

maandag 9 januari 2023 @ 21:25:25 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207489225
Wanneer is dat bowlen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 9 januari 2023 @ 21:59:05 #291
247887 Takaiki
pi_207489958
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer is dat bowlen?
11 februari
Sometimes you're the bug
  dinsdag 10 januari 2023 @ 00:17:41 #292
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207492367
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer is dat bowlen?
Zie bowlingmeettopic OP voor alle info
  dinsdag 10 januari 2023 @ 00:22:39 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207492390
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 00:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Zie bowlingmeettopic OP voor alle info
Kon dat topic niet vinden :@
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 15:04:22 #294
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207497972
yvonne in MED / Schouderklopjes meldtopic.

Dankjewel @yvonne en de mensen die ons hiervoor ‘genomineerd’ hadden. :@ *O*
We doen het nu 3 jaar met veel plezier en liefde, maar natuurlijk is waardering altijd fijn :@

En we hebben het er over gehad of we het stokje al moeten/willen overdragen. We denken dat we volgend jaar gewoon weer doorgaan ~:)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 januari 2023 @ 15:17:11 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207498129
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef superkimmi het volgende:

Dankjewel @:yvonne en de mensen die ons hiervoor ‘genomineerd’ hadden. :@ *O*
We doen het nu 3 jaar met veel plezier en liefde, maar natuurlijk is waardering altijd fijn :@

En we hebben het er over gehad of we het stokje al moeten/willen overdragen. We denken dat we volgend jaar gewoon weer doorgaan ~:)
Ik denk oprecht niet dat iemand anders het op een manier kan organiseren die nét zo positief en prettig overkomt en ook nog eens op zo'n manier dat het weliswaar vaak serieuze verhalen zijn, maar het allemaal juist niet superserieus genomen wordt (op positieve manier), maar vooral met een vrolijke en leuke insteek. En natuurlijk een volledig gebrek aan "kijk ons goed zijn"-gevoel, wat ook zowel knap als top is _O_

Kortom, hou het stokje voorlopig lekker vast :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2023 @ 15:27:25 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_207498246
quote:

In 2024 pas? -O- O-)

dinsdag 10 januari 2023 @ 15:30:18 #297
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207498267
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef DJMO het volgende:

[..]
In 2024 pas? -O- O-)
Ja we nemen even een sabbatical. :+

Bedoelde natuurlijk volgende kerst O-) komt denk ik omdat deze nog nét niet is afgerond
pi_207498371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik denk oprecht niet dat iemand anders het op een manier kan organiseren die nét zo positief en prettig overkomt en ook nog eens op zo'n manier dat het weliswaar vaak serieuze verhalen zijn, maar het allemaal juist niet superserieus genomen wordt (op positieve manier), maar vooral met een vrolijke en leuke insteek. En natuurlijk een volledig gebrek aan "kijk ons goed zijn"-gevoel, wat ook zowel knap als top is _O_

Kortom, hou het stokje voorlopig lekker vast :Y
Soms vraag je je wel eens af of je niet diegene bent die te lang op dezelfde plek zit. Dat je beter het stokje kan overdragen omdat andere mensen betere ideeën hebben en nu hun kans niet krijgen dat te laten zien.
Vandaar dat we er echt over nagedacht hebben of we het stokje wilde overdragen.

Maar na dit soort reacties :@ gaan we nog even door. Zelfs terwijl ik ieder jaar roep: “waarom doen we dit ieder jaar, het is veel te veel werk en gedoe”.

Plus we kunnen jullie onze roadtrip niet ontnemen
~:) ~:)
Op anoniem
  dinsdag 10 januari 2023 @ 16:04:02 #299
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207498686
Zeg, jullie zijn bij elkaar door dit.... pas bij een scheiding mogen jullie stoppen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_207498715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:39 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Soms vraag je je wel eens af of je niet diegene bent die te lang op dezelfde plek zit. Dat je beter het stokje kan overdragen omdat andere mensen betere ideeën hebben en nu hun kans niet krijgen dat te laten zien.
Vandaar dat we er echt over nagedacht hebben of we het stokje wilde overdragen.

Maar na dit soort reacties :@ gaan we nog even door. Zelfs terwijl ik ieder jaar roep: “waarom doen we dit ieder jaar, het is veel te veel werk en gedoe”.

Plus we kunnen jullie onze roadtrip niet ontnemen
~:) ~:)
Gewoon blijven klagen maar het stokje vasthouden.
Ieder jaar is het weer een feestje en je ziet hoeveel mensen hier aan mee doen, dat komt mede door de super goede organisatie!
Samzz heeft met een reden het stokje aan jullie overgedragen!
pi_207500836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Kon dat topic niet vinden :@
FHF / Kerstpakkettenactie BOWLINGMEET

Staat letterlijk eentje lager, onder dit topic in FHF. ;)
  Admin maandag 16 januari 2023 @ 12:05:35 #302
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207583306
quote:

Dat zou hartstikke fijn zijn ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')