Oh, maar ergens wel positief dat ze in ieder geval weten naar wélk verkeerde land ze het verstuurd hebben.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:14 schreef manny het volgende:
Nou moe. Ik krijg net een melding van de klantenservice:
Hei,
Det ser dessverre ut som at denne er sendt til feil land. Vi er i kontakt med det gjeldende landet for at de skal lokalisere sendingen din, og avventer svar på de sine undersøkelser. Vi vil kontakte deg igjen når vi får svar.
Vi beklager det som har skjedd.
Vrij vertaald:
We hebben het pakket naar het verkeerde land gestuurd en nu zoeken ze het daar... We nemen contact op als we een update hebben,
Sorry voor dit
Lekker dan. Wel een avontuur dit. Dat dan weer wel....
Leuk om te lezen en te zien, was alweer bijna vergeten wat er in zatquote:Op maandag 2 januari 2023 23:54 schreef ludivinelaurel het volgende:
Door omstandigheden kan ik nu pas mijn uitpakverhaal vertellen, eerst gelukkig nieuwjaar allemaal!
@:Magica was mijn gever, en magica, je pakket was fantastisch!
De doos zag er goed gevuld uit
[ afbeelding ]
Eerste cadeau was meteen een hit bij Davis, mijn tuxedo, terwijl ik had aangegeven dat zij niet zo van spelletjes is, mijn zwarte kater dan weer wel
[ afbeelding ]
Ik vond ook een super steampunk cadeautjes, ik had alleen aangegeven dat mijn hobby mixed media met steampunk is. Magica heeft dat geweldig gecombineerd met katten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wist niet goed hoe ze iets moest zoeken bij mijn hobby, dat neem ik haar niet kwalijk, want dat is best wel lastig.
Toen heeft de lieverd een geweldige cadeaubon voor Steampunk Heaven geregeld! Reken maar dat het goed wordt benut
Kijk nou, geweldige kerstkaart!
[ afbeelding ]
En ook hoop lekkers voor mij en voor mijn katten, lekkere geurtjes, spannende boeken dat ik toevallig nog niet heb gelezen en leuke spulletjes voor bij de kerst
[ afbeelding ]
Heel erg bedankt @:Magica !! Grote knuffel voor jou!
#altijdreadyquote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:53 schreef superkimmi het volgende:
We hebben tot nu toe twee mailtjes binnen voor het pakket van de schoonmoeder van @:dx11. Superlief en fijn! Er zijn vast nog wel wat mensen die wat willen doneren? Als er nog 2 bijkomen, komt er een mooi totaalbedrag zonder dat iemand een heel pakket alleen hoeft te betalen.
@:djmo wil wel shoppen.
Haha ah joh, jij ook ging ook al sponsoren voor de bowling toch?quote:
Jawel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ah joh, jij ook ging ook al sponsoren voor de bowling toch?
Geld is binnen, vragenlijst had ik ook al, en inmiddels ook nog wat aanvullende informatie gekregen van @DX11quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:09 schreef superkimmi het volgende:
@:manny en @:dx11 : Net geld overgemaakt naar @:djmo voor het shoppen van het pakket van de schoonmams![]()
Oke het is allang geen kerst meer, maar dat we weer iedereen op de been krijgen voor het laatste pakket blijft mooi![]()
En nu hopen dat het pakket van @:manny alsnog terecht komt
veel plezierquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geld is binnen, vragenlijst had ik ook al, en inmiddels ook nog wat aanvullende informatie gekregen van @:dx11
Ik ga met liefde en plezier aan de slag om er een fijn verwenpakket van te maken
zag mailtje net pas...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:08 schreef superkimmi het volgende:
Toppers zijn jullie! Inmiddels genoeg aanmeldingen binnen. Ik denk dat het het handigste is als iedereen naar mij overmaakt dan maak ik in 1x naar DJMO over. Ik stuur jullie mijn rekeningnummer!
Haha thanks alsnog! Gaat ook naar Djmoquote:
toppersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha thanks alsnog! Gaat ook naar Djmo
Had je anders verwacht dan? Ze zal een kerstpakket krijgen. Al moeten we DJMO bij haar langssturen..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:59 schreef DX11 het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal samen alsnog wat maken!![]()
![]()
Gaat iemand ook echt langs bij haar? Dat zou helemaal fantastisch zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Ze zal een kerstpakket krijgen. Al moeten we DJMO bij haar langssturen..![]()
Het zou me niet verbazen. DJMO is haar shopper en die is niet van het opsturen, en reist graag heel het land door per trein. Maar dat ze beter zelf vertellen dan ik..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Gaat iemand ook echt langs bij haar? Dat zou helemaal fantastisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |