Jazeker. Ik heb al de pakketten van mijn donateurs persoonlijk langs gebracht, dus dat gaat bij deze niet anders zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Gaat iemand ook echt langs bij haar? Dat zou helemaal fantastisch zijn
Kan de kerstman je zijn slee met rendieren niet even lenen? Hij gebruikt 'm toch niet op het moment!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je me in pm/DM even kan laten weten wanneer ik de meeste kans heb haar thuis te treffen, dan laat ik het je weten als de pakketexpress op pad gaat.
Ik heb de afkorting DPD al gejat van onze oosterburen. (DJMO's Pakket Dienst). Laat die slee maar zitten, ik heb hoogtevrees.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Kan de kerstman je zijn slee met rendieren niet even lenen? Hij gebruikt 'm toch niet op het moment!
Reken niet buiten de waard he? De NS en ProRail kunnen ook nog een hoop verprutsenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef superkimmi het volgende:
Een van de redenen dat ik ook wel blij was dat DJMO het aanbood! Dan weten we zeker dat het aankomt dit keer. Voordat de post het weer verprutst
Haha klopt. Maar dan is het pakket nog niet gelijk foetsiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reken niet buiten de waard he? De NS en ProRail kunnen ook nog een hoop verprutsen![]()
1-0 voor jouquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha klopt. Maar dan is het pakket nog niet gelijk foetsie
Hmm daar gaan we even achteraan!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de bowlbon komt, dat zou goed moeten gaan, stukkie post binnen de plaats, maar is er nog niet
Ik doe nu een jaar of 2 niet meer mee als ontvanger (ik vind dat ik het nu goed heb), maar geniet nog steeds van dingen van alle pakketten die ik tot nu toe gehad heb. Buzz beeldjes die in de kast staan, spellen die nog worden gespeeld enz enz. Prachtig topic dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het zo leuk dat we nog tijden kunnen nagenieten van dit toffe pakket![]()
Ik zit iedere avond onder mijn dekentje. Iedere ochtend drink ik uit een mok. Sjaak speelt dagelijks met de Lego. Af en toe smikkelen we wat lekkers uit het pakket. Het boek ligt klaar om gelezen te worden (zodra ik klaar ben met mijn huidige boek). Zoveel kleine herinneringen
Als het goed js heeft @CaVaBien een track en trace?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:03 schreef Deepcage het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi
Is er al iets bekend van dat pakket dat naar mijn senioren-vrienden zou gaan? Dat zou naar mij toe gestuurd worden, maar niks meer gehoord. Het is in alle geval nog niet aangekomen.
Zie bowlingmeettopic OP voor alle infoquote:
Kon dat topic niet vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zie bowlingmeettopic OP voor alle info
Ik denk oprecht niet dat iemand anders het op een manier kan organiseren die nét zo positief en prettig overkomt en ook nog eens op zo'n manier dat het weliswaar vaak serieuze verhalen zijn, maar het allemaal juist niet superserieus genomen wordt (op positieve manier), maar vooral met een vrolijke en leuke insteek. En natuurlijk een volledig gebrek aan "kijk ons goed zijn"-gevoel, wat ook zowel knap als top isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef superkimmi het volgende:
yvonne in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Dankjewel @:yvonne en de mensen die ons hiervoor ‘genomineerd’ hadden.![]()
![]()
We doen het nu 3 jaar met veel plezier en liefde, maar natuurlijk is waardering altijd fijn![]()
En we hebben het er over gehad of we het stokje al moeten/willen overdragen. We denken dat we volgend jaar gewoon weer doorgaan
In 2024 pas?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef superkimmi het volgende:
yvonne in MED / Schouderklopjes meldtopic.
Dankjewel @:yvonne en de mensen die ons hiervoor ‘genomineerd’ hadden.![]()
![]()
We doen het nu 3 jaar met veel plezier en liefde, maar natuurlijk is waardering altijd fijn![]()
En we hebben het er over gehad of we het stokje al moeten/willen overdragen. We denken dat we volgend jaar gewoon weer doorgaan
Ja we nemen even een sabbatical.quote:
Soms vraag je je wel eens af of je niet diegene bent die te lang op dezelfde plek zit. Dat je beter het stokje kan overdragen omdat andere mensen betere ideeën hebben en nu hun kans niet krijgen dat te laten zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk oprecht niet dat iemand anders het op een manier kan organiseren die nét zo positief en prettig overkomt en ook nog eens op zo'n manier dat het weliswaar vaak serieuze verhalen zijn, maar het allemaal juist niet superserieus genomen wordt (op positieve manier), maar vooral met een vrolijke en leuke insteek. En natuurlijk een volledig gebrek aan "kijk ons goed zijn"-gevoel, wat ook zowel knap als top is
Kortom, hou het stokje voorlopig lekker vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Gewoon blijven klagen maar het stokje vasthouden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Soms vraag je je wel eens af of je niet diegene bent die te lang op dezelfde plek zit. Dat je beter het stokje kan overdragen omdat andere mensen betere ideeën hebben en nu hun kans niet krijgen dat te laten zien.
Vandaar dat we er echt over nagedacht hebben of we het stokje wilde overdragen.
Maar na dit soort reactiesgaan we nog even door. Zelfs terwijl ik ieder jaar roep: “waarom doen we dit ieder jaar, het is veel te veel werk en gedoe”.
Plus we kunnen jullie onze roadtrip niet ontnemen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |