quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahahahahaik zal nog eens wat roepen...
Boblijntje knippen (niet dat het perse SM is, maar wel vaak), zwart verven (kan met een marker). Strak zwart pakje maken van zo'n tatoeëerdershandschoentje (zo'n plastic/rubber handschoen in het zwart, je snapt em wel. De rubber van een pink over het lijfje trekje als zwart rokje). Met een kraal en een klein zwart bandje (kan ook van zo'n handschoen) zo'n bijtbal maken. Van karton een zwarte X waar ej haar armpjes en beentjes aan vast bindt. Een Ken een zwarte speedo geven van ook zo;n handschoen, kleine metalen ringetjes op de tepelhoogte plakken. Een zweepje maken (tandenstoker, wollendraad die je met lijm in de goede vorm legt en laat drogen). Met een handschoen ook een zwarte kap voor Ken maken.
Zoiets?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bondagebarbie… zal vast bestaan.
Leven en laten leven
Het doel van deze actie is mensen blij maken. En dat lukt.
Donateurs, shoppers, ontvangers… iedereen heeft pret, daar gaat het om.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
En anders valt er wel een bondagebarbie te knutselen (lijkt me stiekem nog leuk om te doen...).
Het is echt een geweldige actie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil de materialen hiervoor wel sponsoren hoor
Kan een leuk CRE topic worden.
quote:
Te diep?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien ging ik er iets te doen op in, figuurlijk gesproken
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
KapiteinIglo in CRE / Knutsel een bdsm barbie
Lets make this happen
«Har du lyst, har du lov» zeggen ze hier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hier kunnen jullie verder!
@:-gt- @:childofthestars @:fogel
[..]
Doe niet zo mal. Ik heb het meeste liggen en een barbie haal ik wel een keer bij de kringloopquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
«Har du lyst, har du lov» zeggen ze hier.
CotS, als je wil, doe het, koop gewoon de dingen die hiervoor nodig zijn en ik vergoed hetevt stuur ik eerst wat als het een probleem is om voor te schieten.
En die barbie dan meenemen naar de bowling meet?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Ik heb het meeste liggen en een barbie haal ik wel een keer bij de kringloopWil ik niet hoor. Te lief. Dank je wel
geen mal idee, maar gewoon echt een geniaal ideequote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
bedanktIk houd jullie op de hoogte, maar niet van die malle voorstellen doen omdat ik een mal idee heb hoor!
Niks mals aan joh.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
bedanktIk houd jullie op de hoogte, maar niet van die malle voorstellen doen omdat ik een mal idee heb hoor!
Dit ging precies goedquote:Op woensdag 28 december 2022 10:21 schreef Speedfight het volgende:
Van kerstpakketten naar BDSM barbies, waar ging dit mis
Wat Childofthestars al zei is een barbiepop bij een kringloop te halen.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:52 schreef bondage het volgende:
Helaas, geen barbie hier in huis om te mummificeren.
Klinkt wel als een leuke creatieve activiteit, ik wil ook wel meedoen!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat Childofthestars al zei is een barbiepop bij een kringloop te halen.
Het zou hilarisch zijn als meerdere mensen hun resultaat posten
Oww dat is inderdaad niet al te goed, hopelijk gaat het snel beter met je!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Momenteel in crisis van mezelf en mantelzorger Weinig ruimte
Schandalig!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:57 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben nog niet begonnen, moet nog een barbie halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |