@Zorroquote:Op donderdag 22 december 2022 23:50 schreef Gehrman het volgende:
Volgens een user hier zou Menzies winnen.
Rug speelt op.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Zwabbert weer alle kanten op bij VDV
Niks ervan. 3-1 Vinnie. Al zie ik die 1 er niet zo van komen eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vinnie breekt zo zijn rug weer.
Mokerdom.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Blondje denkt dat 3x dubbel 10 missen iets gunnen is van Vd Voort
Genot
Ik hou mezelf dan maar voor dat ik Wade gejinxt heb.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Baal je van je switch in het voorspelspel?
Is je jas al terecht?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Baal je van je switch in het voorspelspel?
quote:Op donderdag 22 december 2022 23:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die is een beetje anders dan de andere kinderen.
Ik lach al de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHA dat hoofd van Van der Voort
Dat is niet viesdik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:04 schreef onlogisch het volgende:
Mooi zo. Die viesdikke Nederlander door
Het frituurvet druipt uit zijn poriën.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem ook niet knuffelen, hij ziet eruit als iemand die stinkt
Arme Fallon Sherrock.quote:
Heb je Sherrock wel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat moet Sherrock met die gore dikzak
Sherrock heeft heel veel make-up op waardoor het iets lijkt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje. Een deksel in dit geval.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
nou waar blijft dat gifdje met die kop van vinnie?Ik heb wat leuks gemist blijkbaar
quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Het laatste stukje is Wimderon-productie-waardig.
Heb je dit @Haags al laten wetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allen op deze alweer 7 seconden langere dag dan gisteren
Uiteraard. En morgen weer en overmorgen weer. En nog heel. Erg. Lang.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je dit @:haags al laten weten
Oliebollen al in de fryer?quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
cringy dik aanrandzwijn![]()
Wat vonden we dat een leuke darter een paar jaar terug
Vinnie is niet zo slim.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Fat Vinny in de studio deze week weer een heel verhaal gehouden over een speler die zich laat ontregelen, ‘terwijl je weet wat je kan verwachten’, gaat het hier alweer bijna mis
Genot.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Fat Vinny in de studio deze week weer een heel verhaal gehouden over een speler die zich laat ontregelen, ‘terwijl je weet wat je kan verwachten’, gaat het hier alweer bijna mis
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom hebben ze de mooiste wedstrijd van de 2e ronde in de middag geprogrammeerd?
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?
Ik dacht zelf meer aan Dolan-Hendriksquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?
ja dat wordt kijken naar een moddergevecht in stopverf. Goed moment om te gaan stofzuigen @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan Dolan-Hendriks![]()
3/4 eruitquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef Nober het volgende:
Hoe zijn jullie de H[ link | afbeelding ]LL[ link | afbeelding ]NDSE D[ link | afbeelding ]G aan het vieren?[ link | afbeelding ]
Afternoon Session (1230 GMT)
4x Second Round
Brendan Dolan v Jimi Hendrix(R2)
Chris Dobey v Martijn Kleermaker(R2)
Ross Smith v Darius Labanauskas (R2)
Rob Cross v Scott Williams (R2)
Evening Session (1900 GMT)
4x Second Round
Martin Schindler v Martin Lukeman (R2)Danny Noppert v David Cameron (R2)
Jonny Clayton v Danny van Trijp(R2)
Joe Cullen v Ricky Evans (R2)
[ link | afbeelding ]
Ik vond Vinnie er wat strakker uitzien gisteren!quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Helaas begint die pot pas over 11 a 12 uurtjesquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in de act van Ricky
Had er niet eens meer mogen staan. Sherrock-faal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in de act van Ricky
Grappig, aangezien Sherrock juist degene was die er niet had mogen staanquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had er niet eens meer mogen staan. Sherrock-faal.
Eigenlijk ook niet, maar ik kijk vooral naar wat er in-tournament is gebeurd.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Grappig, aangezien Sherrock juist degene was die er niet had mogen staan
Ja alleen Noppert door.quote:
Over de stakingen in de UK..quote:Van der Voort reist vandaag alweer in Nederland. Met de Kerstdagen is hij, ongeacht eventuele consequenties, met de familie samen. "Dan komt mijn moedertje", vertelt de routinier met een lach. "Ik ga lekker naar huis."
Ja eens. Danny van Trijp had met een betere loting (dolan bijv) wellicht nog wat potten kunnen breken maar in deze samenstelling (en vorm) zijn Van Trijp, Hendriks en Kleermaker kansloos.quote:
Hoger gemiddelde dan Van Barneveld bij zijn WK debuut.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vond Vinnie er wat strakker uitzien gisteren!
Hoe heeft die Hendriks zich eigenlijk kunnen plaatsen? Die kan er toch niet veel van? Wat voor deelnemersveld was dat?
quote:Quarter-Final
Maik Kuivenhoven 6-2 Mario Vandenbogaerde
Jimmy Hendriks 6-1 Mareno Michels
Christian Kist 6-1 Tobias Pankow
Max Hopp 6-2 Arjan Konterman
Semi final
Jimmy Hendriks 6-3 Maik Kuivenhoven
Max Hopp 6-4 Christian Kist
Final
Jimmy Hendriks 7-2 Max Hopp
quote:23 Dec
13:45
Brendan Dolan
Jimmy Hendriks
-
-
23 Dec
14:45
Chris Dobey
Martijn Kleermaker
-
-
23 Dec
15:45
Ross Smith
Darius Labanauskas
-
-
23 Dec
16:45
Rob Cross
Scott Williams
Raybar heeft niks met kerst, dus die blijft wel gewoonquote:
Wat danquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet, maar ik kijk vooral naar wat er in-tournament is gebeurd.
Scheelt ook dat ie ALTIJD in Londen moet zijn voor het WKquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Raybar heeft niks met kerst, dus die blijft wel gewoon
Volgend jaar wordt er een qualifier gespeeld in de slaapkamer van Cameron Menzies als Sherrock nog niet gekwalificeerd is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Grappig, aangezien Sherrock juist degene was die er niet had mogen staan
En dan prikt Menzies hem midden in het rooie rondje om te beginnen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er een qualifier gespeeld in de slaapkamer van Cameron Menzies als Sherrock nog niet gekwalificeerd is.
Verantwoordelijke: @Cockwhalequote:Op vrijdag 23 december 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
"Dan komt mijn moedertje", vertelt de routinier met een lach
Ja dat idee had ik merkwaardig genoeg ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vond Vinnie er wat strakker uitzien gisteren!
Soms moeten de feiten benoemd worden, zelfs in deze barre tijden. Voorraad vlammetjes op peil?quote:
Wel heel netjes die kwalificatie. Met 7-2 van Max Hopp winnen! Terecht dat hij hier staat dan. Van Max hadden we toch wel wat meer verwacht. Beschouwde hem echt als een groot talent, maar dat komt er zelfs nu nog totaal niet uit..quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoger gemiddelde dan Van Barneveld bij zijn WK debuut.
[..]
Ik stel hier de vragen jahquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Soms moeten de feiten benoemd worden, zelfs in deze barre tijden. Voorraad vlammetjes op peil?
Ja hoor, FC Rode Ster bepaalde gisteren dat het toch maar de kaassoufflees moesten worden, in weerwil van de uitslag van de volksraadplegingquote:
Daar ging het al bijna misquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is niet heel onwaarschijnlijk
Bijna telt nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het al bijna mis
Ik geloof niet dat ik ooit naar een treuriger Nederlandse speler heb gekeken dan naar de Jimmy Hendriks. Wat een armoede.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
riebreekgenot
Finish% zijn alweer op weg naar de kelder
Merkwaardig, tijdens een optreden van Gijp-zoon Jimmy.quote:Nederlanders die hebben iets over zich... die geloven gewoon keihard in zichzelf. Belgen dénken dat ze wereldkampioen kunnen worden, Nederlanders wéten het.
Dat is het verschil.
Nou van Hendriks weet ik t ook. Dat ie t zeker niet gaat worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:59 schreef Kopiko het volgende:
Micro-BENE-analyse Eric Clarys zojuist op VTM:
[..]
quote:
@Coco zit er klaar voor.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Poh, en Dolan eigenlijk ook niet. Gooit ook matig zeg. En Max Hopp al helemaal niet meer. Hoe kan Max nou met 7-2 van Jimmy verliezen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jimmy Hendriks is niet serieus te nemen. En daarmee Jamie Hughes ook niet.
Die zit zijn verdriet weg te vreten in een All You Can Eat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie belt Ryan Joyce even hoe hij zich voelt?
Ik denk eigenlijk nog steeds dat die Hendriks weer een typetje is van Streetlab, experiment ‘doen alsof je een profdarter bent en kijken hoe ver je kan komen op het WK’. Dit kan niet echt zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:06 schreef Zorro het volgende:
Weet Hendriks wel dat ie op de dubbels moet oefenen?
Gewoon een typische amateurdarter die heeft geprofiteerd van de onvoorspelbaarheid van de West-Europese glibberqualifier om vervolgens nog de makkelijkste loting van iedereen te krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hendriks zit vaak zo ver bij de tripels en dubbels vandaan. Ik geloof dat ie t gewoon echt niet kan.
Weet Hendriks wel dat dit rechtstreeks uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:06 schreef Zorro het volgende:
Weet Hendriks wel dat ie op de dubbels moet oefenen?
Zo ziet ie er ook uit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dolan finisht ook als een drol trouwens.
Een zéér respectabele 80 gemiddeld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Weet Hendriks wel dat dit rechtstreeks uitgezonden wordt
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ASky homo's zijn nogal pro-Dolan, die weten er ook niks van
Wij hem ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, Jimmy zit straks gewoon in de trein vijftienduizend Pounds na te tellen en lacht ons allemaal uit
Dat gehype van Rock is gelukkig wel terecht.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Te boek als groot talent. Hou nou eens op man. Ik ga Sky nemen volgend jaar.
Zou er iemand een WK-partij uitgespeeld hebben ZONDER een finishpercentage?quote:
Daarom vroeg ik dat straks ook met de voorwaarde "iemand die minstens 10 kansen heeft gehad"quote:
Het was 10 jaar geleden absoluut een talent. Maar met zo'n worp ga je nooit de top bereiken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Te boek als groot talent. Hou nou eens op man. Ik ga Sky nemen volgend jaar.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er iemand een WK-partij uitgespeeld hebben ZONDER een finishpercentage?
Zeg maar niet eens een pijl op een dubbel gekregen?
Max Hopp. 7-2.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:31 schreef Zorro het volgende:
Als je als Dolan hier nog zou verliezen kun je je ook nooit meer ergens vertonen
Dat laatste zou genottelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:31 schreef Zorro het volgende:
Als je als Dolan hier nog zou verliezen kun je je ook nooit meer ergens vertonen
Hierna tegen Ferret of Trijp. Tel uit uw winstquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet toch niet denken aan nog een ronde van één van deze mongolen
daarom ben ik wel blij dat Humphries door is en we niet aan Hempel-aids vastzittenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
Toch bijzonder dat, tot nu toe, het niveau toch wat tegenvalt dit jaar
Er zijn pooltjes waar ik Humphries tot in de finale heb, dus ik kneep 'm gister wel evenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
daarom ben ik wel blij dat Humphries door is en we niet aan Hempel-aids vastzitten
Dat is wel heel opportunistisch .quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zijn pooltjes waar ik Humphries tot in de finale heb, dus ik kneep 'm gister wel even
Lol, hoe is het opportunistisch om een drievoudig WK-kwartfinalist, die een sterk jaar heeft gehad, in de finale te voorspellen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel heel opportunistisch .
Het is nog niet te laat om op deze trein te stappenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel heel opportunistisch .
Maar als je het hele jaar de tour loopt, en nooit de laatste 32 haalt, dan heb je gewoon geen talentquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:44 schreef Madhouse11 het volgende:
Talent kan je naar zo'n WK brengen, daarna zijn er ook nog andere kwaliteiten nodig. Er zijn genoeg voorbeelden van topspelers waarbij het de eerste jaren ook niet veel was op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |