Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
nou waar blijft dat gifdje met die kop van vinnie?Ik heb wat leuks gemist blijkbaar
quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Het laatste stukje is Wimderon-productie-waardig.
Heb je dit @Haags al laten wetenquote:Op vrijdag 23 december 2022 08:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allen op deze alweer 7 seconden langere dag dan gisteren
Uiteraard. En morgen weer en overmorgen weer. En nog heel. Erg. Lang.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je dit @:haags al laten weten
Oliebollen al in de fryer?quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
cringy dik aanrandzwijn![]()
Wat vonden we dat een leuke darter een paar jaar terug
Vinnie is niet zo slim.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Fat Vinny in de studio deze week weer een heel verhaal gehouden over een speler die zich laat ontregelen, ‘terwijl je weet wat je kan verwachten’, gaat het hier alweer bijna mis
Genot.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Fat Vinny in de studio deze week weer een heel verhaal gehouden over een speler die zich laat ontregelen, ‘terwijl je weet wat je kan verwachten’, gaat het hier alweer bijna mis
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom hebben ze de mooiste wedstrijd van de 2e ronde in de middag geprogrammeerd?
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?
Ik dacht zelf meer aan Dolan-Hendriksquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cross - Williams bedoel je neem ik aan?
ja dat wordt kijken naar een moddergevecht in stopverf. Goed moment om te gaan stofzuigen @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan Dolan-Hendriks![]()
3/4 eruitquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:57 schreef Nober het volgende:
Hoe zijn jullie de H[ link | afbeelding ]LL[ link | afbeelding ]NDSE D[ link | afbeelding ]G aan het vieren?[ link | afbeelding ]
Afternoon Session (1230 GMT)
4x Second Round
Brendan Dolan v Jimi Hendrix(R2)
Chris Dobey v Martijn Kleermaker(R2)
Ross Smith v Darius Labanauskas (R2)
Rob Cross v Scott Williams (R2)
Evening Session (1900 GMT)
4x Second Round
Martin Schindler v Martin Lukeman (R2)Danny Noppert v David Cameron (R2)
Jonny Clayton v Danny van Trijp(R2)
Joe Cullen v Ricky Evans (R2)
[ link | afbeelding ]
Ik vond Vinnie er wat strakker uitzien gisteren!quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:31 schreef Szura het volgende:
Helaas begint die pot pas over 11 a 12 uurtjesquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in de act van Ricky
Had er niet eens meer mogen staan. Sherrock-faal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb enorm veel zin in de act van Ricky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |