Bijna telt nietquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het al bijna mis
Ik geloof niet dat ik ooit naar een treuriger Nederlandse speler heb gekeken dan naar de Jimmy Hendriks. Wat een armoede.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
riebreekgenot
Finish% zijn alweer op weg naar de kelder
Merkwaardig, tijdens een optreden van Gijp-zoon Jimmy.quote:Nederlanders die hebben iets over zich... die geloven gewoon keihard in zichzelf. Belgen dénken dat ze wereldkampioen kunnen worden, Nederlanders wéten het.
Dat is het verschil.
Nou van Hendriks weet ik t ook. Dat ie t zeker niet gaat worden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:59 schreef Kopiko het volgende:
Micro-BENE-analyse Eric Clarys zojuist op VTM:
[..]
quote:
@Coco zit er klaar voor.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Poh, en Dolan eigenlijk ook niet. Gooit ook matig zeg. En Max Hopp al helemaal niet meer. Hoe kan Max nou met 7-2 van Jimmy verliezen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jimmy Hendriks is niet serieus te nemen. En daarmee Jamie Hughes ook niet.
Die zit zijn verdriet weg te vreten in een All You Can Eat.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie belt Ryan Joyce even hoe hij zich voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |