Ja, het zijn sukkels.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:26 schreef lojanda het volgende:
En dan snijden ze de worsten ook nog in de lengte doormidden.. dan houden ze er helemaal niets van over.
Kenzi wil niet nog een dag vastenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:27 schreef Silves het volgende:
Ze hebben allemaal honger..Kenzi is sjaggie.
Heb corona dus moet het helaas rustig aan doenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je ook al aan de gluhwein
Er is toch vreten zat opeens ..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:27 schreef Silves het volgende:
Kenzy de klagerquote:Op donderdag 22 december 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi wil niet nog een dag vasten
dat heeft ze gisteren al gedaan
kind heeft toch ook gegeten vanmorgen
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:29 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Heb corona dus moet het helaas rustig aan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer tijd om te kijken
Thinking is difficult, that’s why most people judge
een hele cracker heeft ze vanmorgen gekregen, of misschien nog een dun boterhammetje erbij.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor haar.. genoeg vetjes waar ze nog wel een dag op kan teren.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft vannacht ook gegetenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
een hele cracker heeft ze vanmorgen gekregen, of misschien nog een dun boterhammetje erbij.
ik kan me hier wel iets bij voorstellen dat ze nu wel zin heeft in een hapje eten
De hele schijf van vijf heeft ze bij zichquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor haar.. genoeg vetjes waar ze nog wel een dag op kan teren.
Opstaan en meehelpen is ook een optie..gaat mss wat sneller..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi heeft echt honger en heeft geen zin om morgen ook zo lang te wachten op de lunch want gister was het ook al afzien.... en zeurt verder door.
Ja en?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft vannacht ook gegeten
GMTA.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar de soapies die komen.
ik wil weten of het een bewuste spellings keuze is of nietquote:Op donderdag 22 december 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Huh? Ze kunnen toch weer eten?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:27 schreef Silves het volgende:
Zo zien zij hunzelf.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
De worsten, soep, oliebollen, enz..zijn nog niet klaar..alleen de chocomelk en de stroopwafels zijn klaar..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Ze kunnen toch weer eten?
ze mogen eten op de kerstmarkt en vanmorgen heeft de manager in al zijn gulheid aan de bewoners een cracker en een boterham uitgedeeld. Hij had dit zorgvuldig op zijn kantoor bewaard en kwam er stralen mee naar benedenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Ze kunnen toch weer eten?
En de gluhwein !!quote:Op donderdag 22 december 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
De worsten, soep, oliebollen, enz..zijn nog niet klaar..alleen de chocomelk en de stroopwafels zijn klaar..
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Vuurkorven neerzetten op stro! Wat een top idee!
Oh jeequote:Op donderdag 22 december 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
De worsten, soep, oliebollen, enz..zijn nog niet klaar..alleen de chocomelk en de stroopwafels zijn klaar..
Het begint al aardig te betrekken.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:38 schreef Flori het volgende:
Ah tafels zijn het![]()
Tegen dat alles eindelijk klaar is gaat het regenen
Zo zondequote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het begint al aardig te betrekken.
Hij moet de Kerstman spelenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:39 schreef Flow3r het volgende:
en wie doet er weer geen ene moer ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:40 schreef lojanda het volgende:
Isaac zit het armoedige kerstmannenpak te bekijken en roept man man man..
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:40 schreef lojanda het volgende:
Isaac zit het armoedige kerstmannenpak te bekijken en roept man man man..
Denk dat de beker gluhwein hem goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is weer helemaal bijgeneukt door Kim?
Dus nog uit?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat de beker gluhwein hem goed heeft gedaan.
Oh laat dan maarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar weet niet wat er vannacht is gebeurd natuurlijk, niet terug gelezen.
Het is de bedoeling dat alleen de mensen die nu buiten zijn aan de kerst markt werken voor de rest is het een verassing. Daarom zijn de ramen ook afgeplakt.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Opstaan en meehelpen is ook een optie..gaat mss wat sneller..
Wanda en jappie hadden een aantal mensen gevraagd voor de kraampjes en dat mochten ze niet tegen de rest vertellen, wat ze gingen doen en zo, dus de rest hoefde ook niets te doen, of mocht niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp dat een aantal (heel klein aantal) geen moer doet en alleen hoeft te vreten en te zuipen.
De rest werkt daarnaast
Ja fijn hè, jammer dat je het gemist hebtquote:Op donderdag 22 december 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is weer helemaal bijgeneukt door Kim?
Ze praten weer met elkaar, gaan de pot tabak samen delen, ook al gametalk..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar weet niet wat er vannacht is gebeurd natuurlijk, niet terug gelezen.
Jij wil juist toch niet dat ze weer bij elkaar komen, net als ik overigens.quote:
Oh vandaarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanda en jappie hadden een aantal mensen gevraagd voor de kraampjes en dat mochten ze niet tegen de rest vertellen, wat ze gingen doen en zo, dus de rest hoefde ook niets te doen, of mocht niet.
Dat denk ik ook.. hij is ineens een stuk relaxter.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat de beker gluhwein hem goed heeft gedaan.
Ohw.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze praten weer met elkaar, gaan de pot tabak samen delen, ook al gametalk..
Leuk die aannames van jequote:Op donderdag 22 december 2022 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja fijn hè, jammer dat je het gemist hebt
Een beetje ja, Engine heeft het al een paar keer goed uitgelegd, het is voor de andere bewoners, de markt, zodat ze gezellig met zijn allen kunnen zijn, gezellig wel he.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh vandaar
Ik was iets te kort door de bocht.
Daar konden ze geld mee winnenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:46 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit dat het de bedoeling was dat ze dit konden winnen met dat mislukte vuurtje aansteken.
Maar geen alcoholist hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. hij is ineens een stuk relaxter.
Nee iedereen vindt het geweldig hoe twee mensen elkaar verbaal afmaken , dus alleen maar goed als Jeff echt klaar is. Verstandig vooral. Goed van hemquote:Op donderdag 22 december 2022 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wil juist toch niet dat ze weer bij elkaar komen, net als ik overigens.domme kim gister met haar heimwee richting jeff.
Gaat de zoemer...🤣quote:Op donderdag 22 december 2022 14:38 schreef Flori het volgende:
Ah tafels zijn het![]()
Tegen dat alles eindelijk klaar is gaat het regenen
Jquote:Op donderdag 22 december 2022 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beetje ja, Engine heeft het al een paar keer goed uitgelegd, het is voor de andere bewoners, de markt, zodat ze gezellig met zijn allen kunnen zijn, gezellig wel he.
Nee, wanda en jappie hadden het ervoor al verzonnen en zijn er best al lang mee bezig.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:46 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit dat het de bedoeling was dat ze dit konden winnen met dat mislukte vuurtje aansteken.
Ja stel je voor hij gaat met Babs het bed in duiken, ze is aardig jaloers op het moment, daarom weer het goed maken met Jef..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar KimD heeft al gezegd dat ze oud&nieuw wel weer in z'n bed zal liggen, want drank ....
Jezus . Ik vind het wel goed dat Jeff niet op dat slappe gedoe van Kim is ingegaanquote:Op donderdag 22 december 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar KimD heeft al gezegd dat ze oud&nieuw wel weer in z'n bed zal liggen, want drank ....
Ikke niet hoor, uit elkaar blijven die 2 maar lees dus net dat kim denkt dat ze wel in zijn bed zal belanden als ze veel gezopen heeft, dus tja. deze dan maarquote:Op donderdag 22 december 2022 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee iedereen vindt het geweldig hoe twee mensen elkaar verbaal afmaken , dus alleen maar goed als Jeff echt klaar is. Verstandig vooral. Goed van hem
Wat ze dan konden besteden aan wat we nu zien.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar konden ze geld mee winnen
Nee degene die binnen in de loods zitten nu zijn de gasten. Net zoals de halloweenparty/ escape room of de modeshow of avontuurquote:Op donderdag 22 december 2022 14:47 schreef Tascha071 het volgende:
Komen er dan ook gasten ofzo? Zonder gasten lijkt me dit toch echt wel soort van vreemd
Ah geeft niet hoor, was niet alleen tegen jou gericht, meer tegen engine die van de week diverse keren het heeft uitgelegd en veel het nog niet snapte.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
J
a ja ja, heb het niet meegekregen of opgeslagen![]()
Maar gelukkig wordt het gezellig met zijn allen
Kim zat gisteren alweer te miepen , kroop in zijn bed en wilde weer knuffelen. Toen had ik het wel weer gezien.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, uit elkaar blijven die 2 maar lees dus net dat kim denkt dat ze wel in zijn bed zal belanden als ze veel gezopen heeft, dus tja. deze dan maar
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe vertelt dat KimD net even snel gesatisfiert heeft op de slaapkamer. Zoe en Mexx willen zo testen of je het hard hoort.
Drank en eten, voorlopig zal het wel gezellig worden.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah geeft niet hoor, was niet alleen tegen jou gericht, meer tegen engine die van de week diverse keren het heeft uitgelegd en veel het nog niet snapte.![]()
Maar het moet dus gezellig worden ja, GEZELLIG en anders een zeer boze Wanda vermoed ik.
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zat gisteren alweer te miepen , kroop in zijn bed en wilde weer knuffelen. Toen had ik het wel weer gezien.
De afterparty zal voor ons zijn hoop ik en dat moet niet gezellig zijn uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Drank en eten, voorlopig zal het wel gezellig worden.
Maar of de afterparty dat ook zal zijn
Rare is nog een understatementquote:Op donderdag 22 december 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Tis ook een rare hoor. Ik heb haar alleen vooral gehoord over dat ze jeff mistte en zo en dat gedoe dat ze gisteravond steeds dichter bij jeff ging zitten en maar bleef staren/stalken.
Zou het lekker binnen opeten, lijkt mij helemaal niets om dat in het kille buitenlucht te doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Drank en eten, voorlopig zal het wel gezellig worden.
Maar of de afterparty dat ook zal zijn
Ik probeer netjes te blijven vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rare is nog een understatement
Kamer 3 was toch al present?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Komt even een lading mutsen tevoorschijn.
Lekker bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik probeer netjes te blijven vandaag.
Zal wel niet, schijnbaar zien alleen wij streamers wat Wendy allemaal doet daar, de rest heeft oogkleppen op, van de week lag Wendy trouwens liggend in bed te breien, ik vond het knap.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ze nu Wendy eens wat meer gaan waarderen
hele week mutsen gebreid
en nu oliebollen bakken
En met kerst staat ze de hele dag in de keuken..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ze nu Wendy eens wat meer gaan waarderen
hele week mutsen gebreid
en nu oliebollen bakken
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef pingu66 het volgende:
Haha KimK moet positief blijven van de Febo en zegt:
Jh kijk dit is toch super mooi en super gezellig. Dadelijk gaan we lekker eten en dan komt alles goed.
Hebben ze ze echt allemaal zelf gebreid?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:53 schreef engine het volgende:
Komt even een lading mutsen tevoorschijn.
Ja geloof het wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze ze echt allemaal zelf gebreid?
En met Erik gaat hij op Martinquote:Op donderdag 22 december 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
Link is op Leila
Rechts is op Rupert.
Al zoveel dingen die zijn fout gegaan of die ze zelf al verpest hebben, ik heb goede moed voor leuke streams voor ons dadelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:58 schreef mikekomen het volgende:
Zelfs met aanmaakblokjes krijgen ze het vuur niet aanWat een treurnis zeg
ja, is niet zo heel veel werk als je weet hoe je moet breien, en ze zijn met een paar dames de afgelopen dagen bezig geweest.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendy Janet en Esther zijn dagen achter elkaar aan het breien geweestquote:Op donderdag 22 december 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben er wel flink werk van gemaakt. Hele tuin is verbouwdquote:
Ja dat wel, zo jammer alleen dat ze zelf zulke prutsers zijn en dan dingen weer verpesten, ik zie nu de halve worsten liggen, die zien er zielig uit.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben er wel flink werk van gemaakt. Hele tuin is verbouwd
De worsten liggen lekker uit te drogen op de plaatquote:
Ja heel raar hoe ze die gesneden hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, zo jammer alleen dat ze zelf zulke prutsers zijn en dan dingen weer verpesten, ik zie nu de halve worsten liggen, die zien er zielig uit.
Iets misgegaan in het proces.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
Oliebollen met krenten zijn niet goed.
Zo bizar, zoveel mensen en alleen Marcio die ff nadacht of het wel een goed idee was. Maar dat werd van tafel gewuifd en toen sneed hij ze maar gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel raar hoe ze die gesneden hebben
Nee hoor, ze is gisteren niet in zijn bed gekropen. Dat was gewoon haar eigen bed. Na het vasten verbreken hebben ze blijkbaar wel gepraat maar dat was voor ons niet te zien. En daarna zijn ze allebei naar hun eigen bed gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zat gisteren alweer te miepen , kroop in zijn bed en wilde weer knuffelen. Toen had ik het wel weer gezien.
Ze kunnen echt niks daar.. ongelofelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef ChocoFan het volgende:
Met een spatel ipv een schuimspaan, oliebollen uit het vet halen. Goed voorbereid hoor.
Echt waar hequote:Op donderdag 22 december 2022 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niks daar.. ongelofelijk.
Ik vond het al een vreemd verhaal.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is gisteren niet in zijn bed gekropen. Dat was gewoon haar eigen bed. Na het vasten verbreken hebben ze blijkbaar wel gepraat maar dat was voor ons niet te zien. En daarna zijn ze allebei naar hun eigen bed gegaan.
Maar dan heel soms hèquote:Op donderdag 22 december 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar heJa ze kunnen 1 ding, soms dan, ons vermaken.
Nee ze lag wel in zijn bed. Kan zijn dat ze daarna weer in haar eigen bed is gekropenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is gisteren niet in zijn bed gekropen. Dat was gewoon haar eigen bed. Na het vasten verbreken hebben ze blijkbaar wel gepraat maar dat was voor ons niet te zien. En daarna zijn ze allebei naar hun eigen bed gegaan.
quote:
Wie heeft dat deeg gemaakt?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Hebben ze het goedje van de oliebollen wel laten rijzen? Want ziet er maar erg compact uit dat spul waar ze uit scheppen.
Ik vind het ook leuk hoor, alleen zo jammer dat ze sommige dingen dan weer verprutsen maar dat zal niet onderdoen voor de smaak. De voorpret bij sommige de afgelopen dagen vond ik ook wel leuk om te zien en het geheimzinnige gedoe erover iedere keer als iemand bijna wat vertelde erover tegen iemand die het niet mocht weten.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
ik zal hier wel alleen in staan, maar ik vind dat ze het leuk hebben gedaan met die kerstmarkt. De aankleding is leuk, ze hebben leuke dingen gemaakt, met weinig middelen en het eten zal ook heus nog wel gaan smaken.
Ik denk ook dat de bewoners die hierbij betrokken waren, erg veel plezier hebben beleefd aan het voorbereiden en dingen maken.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2022 15:07 schreef Verida het volgende:
ik zal hier wel alleen in staan, maar ik vind dat ze het leuk hebben gedaan met die kerstmarkt. De aankleding is leuk, ze hebben leuke dingen gemaakt, met weinig middelen en het eten zal ook heus nog wel gaan smaken.
Ik denk ook dat de bewoners die hierbij betrokken waren, erg veel plezier hebben beleefd aan het voorbereiden en dingen maken.
Dat weet ik dus niet en heb ik ook niet gezien, als ik oliebollen maak staat dat echt wel een paar uur te rijzen, daar niets van dat gezien, maar goed, niet alles is in beeld natuurlijk.quote:
Er stijgt zo een sportvliegtuigje op vanuit Lelystad airport en die dropt nep sneeuw....quote:
Ik laat ze zeker 3-4 uur rijzen. Ik gebruik ook altijd voor de goede maat bol een ijsschep.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet en heb ik ook niet gezien, als ik oliebollen maak staat dat echt wel een paar uur te rijzen, daar niets van dat gezien, maar goed, niet alles is in beeld natuurlijk.
Dat ziet er niet goed uitquote:
Wie heeft dat deeg gemaakt?quote:Op donderdag 22 december 2022 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Hebben ze het goedje van de oliebollen wel laten rijzen? Want ziet er maar erg compact uit dat spul waar ze uit scheppen.
Sneeuw kanonquote:Op donderdag 22 december 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er stijgt zo een sportvliegtuigje op vanuit Lelystad airport en die dropt nep sneeuw....
Wendy en Babbelquote:Op donderdag 22 december 2022 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet en heb ik ook niet gezien, als ik oliebollen maak staat dat echt wel een paar uur te rijzen, daar niets van dat gezien, maar goed, niet alles is in beeld natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het er erg goed uit zien..
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik laat ze zeker 3-4 uur rijzen. Ik gebruik ook altijd voor de goede maat bol een ijsschep.
als er daar niemand is die ooit in zijn leven zelf oliebollen heeft gebakken, zullen ze misschien niet doorhebben dat je dat deeg moet laten rijzen enz.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ok en dat kan wel op dat pak staan maar je moet ook je ogen gebruiken of het minstens verdubbelt is, afijn, als het maar te vreten is voor ze.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy en Babbel
en het moest 40 min rijzen
Ik maak altijd appel beignets ( ouderwetse met een gat erin van bierbeslag)quote:Op donderdag 22 december 2022 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik laat ze zeker 3-4 uur rijzen. Ik gebruik ook altijd voor de goede maat bol een ijsschep.
Appel beignets zijn ook zo lekkerquote:Op donderdag 22 december 2022 15:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik maak altijd appel beignets ( ouderwetse met een gat erin van bierbeslag)
Ik lust geen oliebollen
900 tochquote:Op donderdag 22 december 2022 15:16 schreef Silves het volgende:
Is het 1500 euro waard is de vraag? deze gaan we laterz horen, denk van Erik, Bern en JW
Ik voel me ineens ontzettend oud ook dat ik het wel weet hoe je moet bakken en besef me ook dat ik het mijn kinderen niet geleerd heb zoals mijn moeder het mij wel geleerd heeft.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als er daar niemand is die ooit in zijn leven zelf oliebollen heeft gebakken, zullen ze misschien niet doorhebben dat je dat deeg moet laten rijzen enz.
maar goed, van fouten kunnen ze leren, als ze nu niet te vreten zijn, erom lachen en met oud en nieuw lekker nieuwe bakken.
Het zijn geen van alle chefs, ze hebben geen internet om dingen na te zoeken en waarschijnlijk is er daar niemand opgegroeid met het zelf bakken van oliebollen.
Anders kleeft het misschien weer aan het mandje.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:15 schreef lojanda het volgende:
Waarom doen ze die oliebollen niet in het mandje.. zo liggen ze toch op de warmte Element in die friteuse
ik bak nog elk jaar met mijn vaderquote:Op donderdag 22 december 2022 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me ineens ontzettend oud ook dat ik het wel weet hoe je moet bakken en besef me ook dat ik het mijn kinderen niet geleerd heb zoals mijn moeder het mij wel geleerd heeft.Gelukkig bestaan er oliebollenkramen.
![]()
En ja, ze zijn goed bezig hoor, ik heb alleen zin om te mopperen op ze, COS tochNiets persoonlijks verder, gewoon vermaak.
Ik hoorde kerstmuziekje
ja bedoel ik 1500 euro uit de winnaarspot voor aankleding en andere shit..quote:Op donderdag 22 december 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
900 toch
die andere 600 was voor de bomen
Is geloof ik alleen bij binnenkomstquote:Op donderdag 22 december 2022 15:18 schreef engine het volgende:
Hopelijk laten ze dat herrie machine wel uit
Ik weet 100% zeker dat het haar eigen bed was.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze lag wel in zijn bed. Kan zijn dat ze daarna weer in haar eigen bed is gekropen
Deze is al jaren voorbij gegaan, de oliebollenkraam staat pal voor ons neus..kerstmarkt op het vrijthof, best handig..quote:Op donderdag 22 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bak nog elk jaar met mijn vader
en mijn kinderen leren het ook op die manier
en appelbeignets
die enorme van bladerdeeg en dan in de olie![]()
![]()
Je zou denken als ze nog nooit oliebollen hebben gebakken dat ze eerst lezen wat er op het pak staat voor je gaat bakken.. maar ja, of ze daar zo slim voor zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als er daar niemand is die ooit in zijn leven zelf oliebollen heeft gebakken, zullen ze misschien niet doorhebben dat je dat deeg moet laten rijzen enz.
maar goed, van fouten kunnen ze leren, als ze nu niet te vreten zijn, erom lachen en met oud en nieuw lekker nieuwe bakken.
Het zijn geen van alle chefs, ze hebben geen internet om dingen na te zoeken en waarschijnlijk is er daar niemand opgegroeid met het zelf bakken van oliebollen.
Ik toevallig ook , en dat was niet haar bed waar ze in eerste instantie in ging liggenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:20 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat het haar eigen bed was.
Als je het uurfilmpje van 2100-2200 terugkrijgt zie je op minuut 48 dat ze haar eigen kamer(kamer 2) in gaat en in haar eigen bed gaat liggen met haar twee blauwe dekens en ooglapje en knuffel. En zie je alle bedden om haar heen met een blauwe dekbedovertrek. Ook na het vasten verbreken en haar gesprek met Jeff heb ik haar live naar haar eigen bed zien gaan en vlak daarna ging Jeff naar zijn eigen lege bed.
Ik hoo
deeg hebben ze 40 minuten laten rijzenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken als ze nog nooit oliebollen hebben gebakken dat ze eerst lezen wat er op het pak staat voor je gaat bakken.. maar ja, of ze daar zo slim voor zijn
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bak nog elk jaar met mijn vader
en mijn kinderen leren het ook op die manier
en appelbeignets
die enorme van bladerdeeg en dan in de olie![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
deeg hebben ze 40 minuten laten rijzen
zoals op het pak stond
Martin teleurgesteld dat hij niet gevraagd isquote:
en ouderwets karbid schieten deden we ook altijdquote:Op donderdag 22 december 2022 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Wat fijn en leuk.
1 jong is al uit huis en die andere boeit dat niet.
Oeh met bladerdeeg in de olie nog nooit gedaan, stond gewoon altijd te kutten met appels in het deeg.![]()
Dat apparaat voor nepsneeuw maakt wel veel herrie dus ik hoop dat de regie wel een beetje rekening houd met ons.
die verwarren ze dan voor een puberquote:Op donderdag 22 december 2022 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Martin teleurgesteld dat hij niet gevraagd is
Oh dat deden ze hier in de omgeving gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ouderwets karbid schieten deden we ook altijd![]()
dat zullen ze daar ook nog wel gaan horen![]()
juist omdat ze ver van anderen zitten is de kans dat er met karbid wordt geknaldquote:Op donderdag 22 december 2022 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat deden ze hier in de omgeving gelukkig niet.
En ben benieuwd ja of ze dat daar gaan horen, in het huis, geen idee hoe ver ze zitten van andere mensen.![]()
Ook benieuwd of er nog mensen die de bewoners kennen, bij het huis vuurwerk gaan afschieten voor hun, zoiets zie ik wel voor me namelijk.
Ben echt wel benieuwd hoor tijdens de jaarwisseling, wat daar dan gaat gebeuren allemaal. In het huis he. Oh en rondom.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
juist omdat ze ver van anderen zitten is de kans dat er met karbid wordt geknald
en dat gaat hard!!!
zeker als ze het wat grotere spul gebruiken![]()
Ik geef het 5 minuten voor alles op is.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:27 schreef lojanda het volgende:
Allemaal in de rij.. die vliegen op die kramen zo meteen
Ik heb het ook over vóór 12 uur.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik toevallig ook , en dat was niet haar bed waar ze in eerste instantie in ging liggen
Ik weet niet waar jij het over hebt, ik heb het over vóór 12 uur gisternacht
Geef het 4 min..en dan nog 2 min om de pannen uit te likken..quote:Op donderdag 22 december 2022 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geef het 5 minuten voor alles op is.![]()
En zie isaak in zijn pakkie dan.
Al bijna de hele middagquote:Op donderdag 22 december 2022 15:30 schreef lojanda het volgende:
De meesten staan bij de kraampjes van eten maar Jeff de Grote staat natuurlijk bij de drankkraam.
Daar hangt hij al 2 uur rondquote:Op donderdag 22 december 2022 15:30 schreef lojanda het volgende:
De meesten staan bij de kraampjes van eten maar Jeff de Grote staat natuurlijk bij de drankkraam.
Dat moeten we nog maar zien..quote:
De alcohol is allang verdampt door het opwarmen.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:30 schreef lojanda het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Geef het 4 min..en dan nog 2 min om de pannen uit te likken..
TEGELTJESSSquote:Op donderdag 22 december 2022 15:32 schreef Deisyy het volgende:
Fok, ik heb net de stream met Bern en Esther gekozen![]()
Even wisselen.
Hij dronk het koudquote:Op donderdag 22 december 2022 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De alcohol is allang verdampt door het opwarmen.
Alcohol verdampt alleen door kokenquote:Op donderdag 22 december 2022 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De alcohol is allang verdampt door het opwarmen.
quote:
78 graden.quote:Op donderdag 22 december 2022 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alcohol verdampt alleen door koken
die zijn veel mooierquote:Op donderdag 22 december 2022 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:Freshfruit zou er ook kunnen staan
Een kennerquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Mirthe en Erik samen ergens in een hoekje alles uit likken.
kooktips met Deisyyquote:Op donderdag 22 december 2022 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kenner
Het wordt geen 78 graden in de warmhoudpotten.
Warmhouden bedoel jequote:
echt een foute stripperquote:Op donderdag 22 december 2022 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Warmhouden bedoel je![]()
Die baard van Isaac, de hele outfit trouwens
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kenner
Het wordt geen 78 graden in de warmhoudpotten.
quote:
Maar ze belooft nietsquote:Op donderdag 22 december 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Laten we elkaar beloven volgend jaar ook samen op een kerstmarkt te lopen.
Sas : Aawww.... how cute!
Wordt vast Deventer danquote:Op donderdag 22 december 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Laten we elkaar beloven volgend jaar ook samen op een kerstmarkt te lopen.
Sas : Aawww.... how cute!
quote:Op donderdag 22 december 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik ga eerst een broodje wordt nemen. Jappie heeft mijn stempelkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |