4090 / 3200 / 6360quote:Op donderdag 22 december 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit is feitelijk onjuist.
Martin 1000 euro per week,
Maddy zat op 800 per week
Jeff op 1200 per week.
Gele kaart?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
ISaac moet iets uit de brievenbus halen?
Nee dat begreep ik ook welquote:Op donderdag 22 december 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
/ 4 = 1000
/ 4 = 800
/ 5 = 1250
Ze brengen bewust Mexx in beeld maar dat kan ook zijn om juist te fuckenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx voelt de bui hangen ... kijkt boos naar Martin als hij haar wenkt.
Allemaal een cent !!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Namensn 10.000den klanten van de voedselbankbedankt
die allemaal een dubbeltje hebben gekregen van hun. Oh correctie een centquote:Op donderdag 22 december 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat ook niet om de klanten van de voedselbank, het gaat om Babette.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Dus zo'n bericht maakt het voor Babs dat ze het niet voor niks gedaan hebben. Right... That's te spirit!
Je zou het haast denkenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:35 schreef chufi het volgende:
Dus al die klanten volgen de livestreams? Of hoe zit dat ..
Standaard mailtje na een donatie lijkt me, en de regie heeft dat uitgeprintquote:Op donderdag 22 december 2022 12:35 schreef chufi het volgende:
Dus al die klanten volgen de livestreams? Of hoe zit dat ..
Is het al gedoneerd dan ? dat wat er niet was ..quote:Op donderdag 22 december 2022 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Standaard mailtje na een donatie lijkt me, en de regie heeft dat uitgeprint
Dan hebben we het toch gauw over een slordige 1 cent per armoedzaaier. Die vieze volgevreten en volgebotoxte narcistische kut heeft er tranen van in d'r ogen, met d'r katholieke limburgse jankbek hoppend van programma naar programma in de hoop een beetje BN-er te kunnen worden. Gadverquote:Op donderdag 22 december 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Nog uit te geven, 350 voor een filmpje en 500 voor vuurwerk, maar toch Bedankt!!!
Wou het net zeggen. Ziet er niet best uit.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Stress heeft geen positieve invloed op de huid van Kim D
Munitie voor Jeffquote:Op donderdag 22 december 2022 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Wou het net zeggen. Ziet er niet best uit.
[ afbeelding ]
Voorgeschoten dan. Anders zitten die tienduizend gezinnen zonder eten met de kerst, dat kan natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 22 december 2022 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het al gedoneerd dan ? dat wat er niet was ..
quote:
Ze zijn nog steeds misselijk van alle broodjes, chips en popcorn die ze meteen luidkeels opvraten toen die 12 uur afliepquote:Op donderdag 22 december 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vinden het oprecht een hele prestatie van zichzelf![]()
Gaat hij vast gebruiken, volgens mij heeft er al eens eerder iets van gezegd.quote:
Maar das wel snel als het dan vanochtend al is overgemaakt ...quote:Op donderdag 22 december 2022 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Voorgeschoten dan. Anders zitten die tienduizend gezinnen zonder eten met de kerst, dat kan natuurlijk ook niet
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Net het voedselbank momentje gemist. Babs had dus weer een natte kut met haar deugmomentje...
Regelmatig ja.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hij vast gebruiken, volgens mij heeft er al eens eerder iets van gezegd.
Jeff kan alles zeggen want KimD blijft toch wel terugkomenquote:
Ze doet haar best mooie drama te maken, maar heeft het talent niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:43 schreef Silves het volgende:
Hebben we het fake meisje met haar aandachtsprobleem..en de papsmijter, alleen dat Marcia en kimdk niet leuk doen..phoe phoe
De hele dag met die camera bezig, daar is martin niks bij..quote:Op donderdag 22 december 2022 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet haar best mooie drama te maken, maar heeft het talent niet.
Dan hebben wij en daar toch wat drama met de kerstdagen..quote:Op donderdag 22 december 2022 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Nee juist nu moeten ze alsnog die gele kaart uitdelen
Die verdween nog regelmatig naar de achtergrond, deze versie doet dat helaas niet, de uitsloverquote:
Martin is het tegenovergesteldequote:Op donderdag 22 december 2022 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die verdween nog regelmatig naar de achtergrond, deze versie doet dat helaas niet, de uitslover
Lopen jouw streams 10 minuten achter?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Mexx nu aan het klagen bij Jeff dat ze het niet leuk vindt, maar niet naar huis wil
Ik zie Mexx bij Babettequote:Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Mexx nu aan het klagen bij Jeff dat ze het niet leuk vindt, maar niet naar huis wil
Dat is al even geleden Dotquote:Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik nu bij Martin ik ga ff refressenquote:
Precies, "Zo knap van jou! Maar ik kan dat niet, ik moet ervan janken" (What a surprise..)quote:Op donderdag 22 december 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette met een 'how do I make this about me'
Ellende is dat die stream achter gaat lopen als je hem een tijdje aan hebt staan.quote:
Ik zie KimD die bij Berend in bed ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Bij mij is de kerstmarkt van gisteren al voorbij en Djedi net naar huisquote:Op donderdag 22 december 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat die stream achter gaat lopen als je hem een tijdje aan hebt staan.
Ik zie nu Esther JW helemaal de tyfus masseren
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bij mij is de kerstmarkt van gisteren al voorbij en Djedi net naar huis
Wees geen Djedi .. ga dan gewoonquote:Op donderdag 22 december 2022 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
Het moment dat ik weiger om nog te kijken komt steeds dichterbij hoor
Je zal binnenkort al merken dat ik ga minderenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wees geen Djedi .. ga dan gewoon
Tegenwoordig rolt iedereen en alles gelijk ook over elkaar heen.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een programma heeft juist baat bij drama maar zij zijn dus panisch om wat voor reden dan ook en dus niet serieus te nemen
Eensquote:Op donderdag 22 december 2022 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tegenwoordig rolt iedereen en alles gelijk ook over elkaar heen.
Alles is fout, niets kan of je wordt al aangevallen lijkt wel.
Denk dat daar enorm meespeelt.
Het is gewoon een spel van het langst je tijd uitzitten.
1 voor 1 lopen ze vanzelf weg (zo goed als dan)
En degene die het langst alles op weet te kroppen wint
Oh my.....dat zou wel eens jw kunnen zijn
Ditmaal las ze dus niet een boek onderstebovenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef espri het volgende:
Babs en KimD voelden zich betrapt, ze roddelen maar Eunice ligt stiekem mee te luisteren in haar bed, haar hoofd lag onder dr kussen en je zag haar dus niet.
Oh vandaar die kop van Babs net, begreep het al niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef espri het volgende:
Babs en KimD voelden zich betrapt, ze roddelen maar Eunice ligt stiekem mee te luisteren in haar bed, haar hoofd lag onder dr kussen en je zag haar dus niet.
Een sneak is het hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ditmaal las ze dus niet een boek ondersteboven
Onderhand ken ik alle profielen wel ja al was dat bij een heleboel al vrij snel duidelijkquote:
Valt idd weg.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. kerstboomlampjes overdag ..... goed zichtbaar.
Ze hebben echt veel versieringen gemaaktquote:
'48 uur geen roddel en achterklap, complimenteer elkaar dus, lukt dat dan verdienen jullie 666 euro voor de huishoudpot...'quote:Op donderdag 22 december 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
Het is echt alleen maar gezeik over elkaar
Jeetje
quote:Op donderdag 22 december 2022 13:09 schreef engine het volgende:
Deze vind ik ook leuk.
[ afbeelding ]
Djedi voert geen klap uit krijgt ze nog een kinderfeestje ookquote:Op donderdag 22 december 2022 13:09 schreef engine het volgende:
Deze vind ik ook leuk.
[ afbeelding ]
hebben alles gekregen van achter, ook 1500 euro van de pot..dus met weinig vind ik van niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:24 schreef Ebinas het volgende:
Met weinig veel gemaakt.
Blijf het jammer vinden dat het een beetje in het "niet" valt.
Ohquote:Op donderdag 22 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
[..]
hebben alles gekregen van achter, ook 1500 euro van de pot..dus met weinig vind ik van niet.
Ik las hier dat Janet snert heeft gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Krijgen ze eten of moet dat nog gemaakt worden?
Ze moeten toch wat, al is het bedoeld voor een tv momentje.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
8 standhouders ..en wat 10 mensen die ronddwalen..armoetroef daar,.
Precies,maar zo deed ze bij Nadir ook, wrijven over zijn bovenbenenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:09 schreef espri het volgende:
Esther is toch wel wat wanhopig hoor, dat aanraken en masseren bij JW, het is bijna aanranding zeg.
nee alles gekocht, wel alles zelf gemaakt..en de wol is er ook van gekocht, maar zelf de mutsen gemaakt..weet alleen niet het eten? huishoudpot of van die 1500 euro..quote:Op donderdag 22 december 2022 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh![]()
Dacht van resthout enz..................
Vacuüm gezogen.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 13:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Precies,maar zo deed ze bij Nadir ook, wrijven over zijn bovenbenen
En losquote:Op donderdag 22 december 2022 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac ontfermt zich nu over de 3 bakken. Millimeter voor millimeter zegt hij.
Het gaat inderdaad straks regenen Wanda dus je hebt een paar uurquote:Op donderdag 22 december 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind het echt HEEL KUT
Klopt. De zon schijnt nog steeds en er is af en toe wat hoge bewolking.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda maakt zich zorgen, er komt een donkere lucht aan, en ze hebben net buiten alles opgezet. 'Als die dingen nou iets eerder geleverd waren....'
Volgens buienradar trouwens in ieder geval de komende 3 uur droog in Lelystad.
Tot zover onze verslaggeefster ter plaatse .. Hou ons op de hoogte !!!quote:Op donderdag 22 december 2022 13:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. De zon schijnt nog steeds en er is af en toe wat hoge bewolking.
Food for fittiesquote:Op donderdag 22 december 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn in ieder geval een fles of 6 gluhweinvan ongeveer 13%
Er moet ook nog water in de warmhoudpotten.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:44 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben de flessen gluhwein onverwarmd in die warmhoudpotten gegooid.
tv maken.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:45 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp nog steeds die Kerstmarkt niet..
@engine welquote:Op donderdag 22 december 2022 13:45 schreef lojanda het volgende:
kook nietquote:Op donderdag 22 december 2022 13:45 schreef lojanda het volgende:
quote:
Teleurstellendquote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga het niet nog een keer uitleggen
De jumbo prijs is 2,39 en Alcohol Percentage: 8.5%...quote:Op donderdag 22 december 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn in ieder geval een fles of 6 gluhweinvan ongeveer 13%
Ahh nog één keer..quote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga het niet nog een keer uitleggen
teleurstellend.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
De jumbo prijs is 2,39 en Alcohol Percentage: 8.5%...
toch apart dat Jeff met bepaalde mensen wel een fatsoenlijk gesprek kan hebbbenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik werd gisteren geroepen om een compliment te geven, dat ik het echt heel goed doe, en dat ze echt verandering zien .... .... .... [soundlock]
Drank?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:46 schreef engine het volgende:
Jeff heeft een favoriet kraampje gevonden.
En dan met Kim K of all peoplequote:Op donderdag 22 december 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch apart dat Jeff met bepaalde mensen wel een fatsoenlijk gesprek kan hebbben
Ik ben stiekem een beetje blij dat ik Jeff nog zie.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2022 13:51 schreef R0T29 het volgende:
Zo...ik ben dom....Ik dacht weer soundlock op KimK en Jeff...staat mijn tv nog op mute omdat ik net even telefoon had....
Alleen geen zin meer in zijn verhaal, nu al tig keer gehoord..ikke ikkequote:Op donderdag 22 december 2022 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje blij dat ik Jeff nog zie.
Nou een paar kraampjes waar ze wat zelfgemaakte dingetjes kunnen krijgen. Beetje eten en wat drinken. Een activiteit en allemaal leuke versieringen. Gewoon een gezellige middag met de groepquote:
Ja maar er zijn wel 27 mensen aan wie hij het moet vertellen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Alleen geen zin meer in zijn verhaal, nu al tig keer gehoord..ikke ikke
Volgens mij is het al mee naar binnen om daar in een pan op te warmenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ssst
niks zeggen
straks zegt de FEBO het
kost geen drolquote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
Liters glühwein om mee te beginnen![]()
[ afbeelding ]
Totdat ze iets doen of zeggen wat hem niet aanstaat.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of ie van echt haar of synthetisch haar gemaakt is.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
Gaat dat goed
met die stijltang op die pruik![]()
Moraima houdt haar pruik angstvallig vastquote:Op donderdag 22 december 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
Gaat dat goed
met die stijltang op die pruik![]()
het rooktquote:Op donderdag 22 december 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan of ie van echt haar of synthetisch haar gemaakt is.
roken is ho zeg maar.
ja en dan nog eens 2x herhalen tegen ze allemaal..niemand heeft meer een spannend verhaal, alles is al voorbij gekomen, maar oke nog een paar maandjes te gaan..quote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel 27 mensen aan wie hij het moet vertellen hoor.
5e stel is nu dan Erik en Mirthe?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
kunnen er niet even 5 stelletjes een vuurtje maken
De tang glijdt ook niet echt lekker over het haarquote:
Voor de stal?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Logisch ... stro (hooi?) op de kerstmarkt.
Baby jezus..komt mss de poort door..quote:Op donderdag 22 december 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jesuke is geboren halleluja halloquote:Op donderdag 22 december 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Jesuke is geboren halleluja hallo
Jesuke is geboren in een bakse vol met stro
Da's Urbanusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GJ kan wel voor baby spelenquote:Op donderdag 22 december 2022 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Baby jezus..komt mss de poort door..
Zo slaat ie twee vliegen in een klap zowel qua imago in de tv-uitzending als qua bewoners daarquote:Op donderdag 22 december 2022 13:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn wel 27 mensen aan wie hij het moet vertellen hoor.
Op het bord stond iig alleen KERSTMARKT bij het eten.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
ik neem aan dat ze vanavond niet meer eten?
Erik eet 3 worstenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef Silves het volgende:
Dit wordt die kramen aanvallen, allemaal bang dat ze te kort krijgen..in hoeveel tijd wordt alles geplunderd..het zullen wel dezelfde bewoners zijn.
Zodat de vrek weer op zijn normale gewicht zit, ja dit smoesje hoor ik nu al maanden..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik eet 3 worsten
3 bakken soep
en gluhwein drinkt hij niet dus nog een extra bak soep
Ruben, Joost...ja dat is het wel zo'n beetje verderquote:Op donderdag 22 december 2022 14:09 schreef Flow3r het volgende:
Djedi zingt : 'wie wil mijn kut zien "
in het echte leven doe je spek op het roggenbrood als het bij erwtensoep wordt gegetenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
wat moet er op het roggebrood??
haring?
Voor bij de snert? met katenspek ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
haring?
ow ja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2022 14:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Voor bij de snert? met katenspek ofzo?
Bewaart Erik leverworst in de koelkast?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
Kan Mexx nu ook eens een fatsoenlijke BH aan doen
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewaart Erik leverworst in de koelkast?
Bij de erwtensoep. Meestal.met katenspekquote:Op donderdag 22 december 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
haring?
kan welquote:Op donderdag 22 december 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
Och och och prutsers, rauwe worsten doormidden snijden voor het bakken.
Het zijn allemaal prutsers, niemand weet hoe ook maar iets werkt, net met de dranken ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
gewoon een keer een draai in dat worstje maken Tiano
en dan in de draai doorsnijden
zo moeilijk is het niet
waarom weten al die restauranthouders dat niet
Hij is restaurant houder, geen kok toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
zo moeilijk is het niet
Ja maar ze wilde ze overdwars zodat het groter leek.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan wel
moet je even een draai maken
in het midden
hij kookt zelf zegt hij altijdquote:Op donderdag 22 december 2022 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is restaurant houder, geen kok toch?
quote:Op donderdag 22 december 2022 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze wilde ze overdwars zodat het groter leek.
Ze willen droge worsten en veel rook waarschijnlijk..quote:Op donderdag 22 december 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
Och och och prutsers, rauwe worsten doormidden snijden voor het bakken.
Een draai?quote:Op donderdag 22 december 2022 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is restaurant houder, geen kok toch?
Want de broodjes zijn ook al kleiner dan ze dachten en verwachten dus moeten de worsten ook kleiner maar ze moeten wel groter lijken blah blah blah, gelukkig zijn het altijd uitgehongerde wolven dus alles zal snel op zijn en boeit het verder niemand waarschijnlijk.quote:
Is een afhaaltoko, groot verschil met een restaurant, weet geen donder over de horeca, prijzen, ect.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
zo moeilijk is het niet
Ja denk het, genoeg saus gelukkig, zag 2 grote ketchup flessen.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen droge worsten en veel rook waarschijnlijk..
Tot het eten en drinken is voorbereid, dan 5 minuten allemaal rennende mensen die zo snel mogelijk al het eten en drinken pakken en daarna alles weer opruimen.quote:
aaah alleen niet voor hemzelfquote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin heeft verstand van kleding
zegt hij zelf.
verstand in de hakkenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:23 schreef Silves het volgende:
Het goeie vet eruit, darm kapot..dit wordt geruld gehakt zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |