En dan nog met toiletgeluiden erdoorquote:Op donderdag 22 december 2022 01:28 schreef Silves het volgende:
De kille rus met de jaloerse tokkie...nu echt goed luisteren, want ik versta geen ene moer van die 2.
Soek jij roesie?quote:Op donderdag 22 december 2022 01:28 schreef Silves het volgende:
De kille rus met de jaloerse tokkie...nu echt goed luisteren, want ik versta geen ene moer van die 2.
de ene spreekt geen nederlands, en de ander binnenmonds..moeilijk hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:30 schreef Flori het volgende:
[..]
En dan nog met toiletgeluiden erdoor![]()
Heb mijn oortjes op max
Hear hearquote:Op donderdag 22 december 2022 01:33 schreef mootie het volgende:
Bep, hou je waffel.
Jeff is de eerste om het te zeggen als hij fout zit.
Tering Bep, je ziet metje zgn psychologenbakkes toch hoe hij met zijn vriendin omgaat. Dan weet je toch genoeg.
Waarom accepteer iedereen daar dat.
Dus DAT.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:33 schreef mootie het volgende:
Bep, hou je waffel.
Jeff is de eerste om het te zeggen als hij fout zit.
Tering Bep, je ziet met je zgn psychologenbakkes toch hoe hij met zijn vriendin omgaat. Dan weet je toch genoeg.
Waarom accepteert iedereen daar dat.
Teiltje?quote:Op donderdag 22 december 2022 01:36 schreef mootie het volgende:
Jeff is zielig, snapt zichzelf niet.
Bep begrijpt alles.
Ik wordt misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, alleen Jeff telt.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:41 schreef Silves het volgende:
Ikke zou ook ff kunnen vragen hoe gaat het met jullie, en dank je wel voor de opvang, en sorry voor mijn uitvallen,
Moguhh Dotquote:Op donderdag 22 december 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Als ik de streams aan slinger zie ik Enuice al aan de tafel zitten met een hoop papier(rol inpakpapier waar ze op schrijft) werk voor zich
Morguh Ebinasquote:Op donderdag 22 december 2022 06:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot
Vandaag is volgens mij de kerstmarkt.
Gebeurt er iig weer wat op de streams.
Gisteren overigens niets te klagen
Ik vond de markten altijd super.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinas
Heb nooit van een markt gehouden tijdens een RLS en ik denk in dit geval dat er niet veel te beleven valt.
Gisteren was een betere dag, heb een paar ruzies gezien en las dat Jeff het in ene goed ging maken met Babette.
Maar eens even afwachten of de gemoederen vandaag weer zo hoog op gaan lopen
Ja, ik snap de gedachten er achter ook niet zo.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de markten altijd super.
Dit gaat een deceptie worden.
Nee markten waren ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinas
Heb nooit van een markt gehouden tijdens een RLS en ik denk in dit geval dat er niet veel te beleven valt.
Gisteren was een betere dag, heb een paar ruzies gezien en las dat Jeff het in ene goed ging maken met Babette.
Maar eens even afwachten of de gemoederen vandaag weer zo hoog op gaan lopen
quote:Op donderdag 22 december 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de markten altijd super.
Dit gaat een deceptie worden.
Ok dit gaat niet meer van mijn netvlies nu als ik ze bezig ga zienquote:Op donderdag 22 december 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap de gedachten er achter ook niet zo.
Ze hadden net zo goed de spullen binnen kunnen uitstallen naast een tafel met drank![]()
Maar goed als dat hun manier van gezellig doen is gewoon doen
ALs volwassenen marktje spelen
Ga joe maar ieven roesten.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]Zo zie je maar.
Snap ook niet zo goed de bedoeling.
Ruilhandel van freubelwerk ofzo.
Maar goed wil het wel zien![]()
Iek is even moe
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er nu echt vandoor, voor de dagdienst, ter ondersteuning van de TT ...![]()
Jeffrey breekt en jankt en wordt getroost ...![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft het zwaar - 22 december 2022.Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.Doe nor maal
Ach valt mee, vanmorgen om 4 uur gingen Moraima en Leila pas naar bed, die hebbenquote:
2 flessen maarquote:Op donderdag 22 december 2022 06:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.
Heb echt niet met hem te doen. De manier hoe hij met mensen omgaat, te keer gaat en zich zelf keer op keer op de borst klopt maken het een walgelijk mannetje voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.
quote:Op donderdag 22 december 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Oeps zit te typen wat ik nu op een filmpje hoor, foei Dot je bent off topic nu
Ja hilarisch van dat kinderrapportje.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb echt niet met hem te doen. De manier hoe hij met mensen omgaat, te keer gaat en zich zelf keer op keer op de borst klopt maken het een walgelijk mannetje voor mij.
Karma is a bitch![]()
Meneer kan niet tegen onrecht dat stond al in zijn kinderrapportje
Tot voor kort wel. Maar het wordt nu pijnlijk om naar te kijken, vind ikquote:Op donderdag 22 december 2022 07:15 schreef Setje72 het volgende:
GoedemorgenNatuurlijk is Jef een heel naar mannetje...een narcist tot de macht 10 maar als hij weg zou gaan blijft er denk weinig meer over van het programma.. stiekum geniet ik toch wel van alle rellen die hij veroorzaakt
Klopt!Gisteren hoe hij tegenover Kim was lusten de honden echt geen brood van dat kon gewoon ECHT niet...maar dat Babet verhaal had hij toch wel een punt vond ik...ze had voor haar voedselbankverhaal als motivatie voor iedereen daar sochtends er vroeg bij moeten zijn ipv met je opgespoten smurf in je nest te blijvenquote:Op donderdag 22 december 2022 07:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tot voor kort wel. Maar het wordt nu pijnlijk om naar te kijken, vind ik
Inhoudelijk had hij zeker een punt vwb die challenge met geen eten.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Klopt!Gisteren hoe hij tegenover Kim was lusten de honden echt geen brood van dat kon gewoon ECHT niet...maar dat Babet verhaal had hij toch wel een punt vond ik...ze had voor haar voedselbankverhaal als motivatie voor iedereen daar sochtends er vroeg bij moeten zijn ipv met je opgespoten smurf in je nest te blijven
Hij heeft regelmatig echt wel een punt alleen zou hij het wel anders mogen brengen ipv mensen volledig af te branden op kleine dingetjes. En als je uitdeelt moet je ook kunnen ontvangen en daar schort het toch ook wel ernstig aan.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Klopt!Gisteren hoe hij tegenover Kim was lusten de honden echt geen brood van dat kon gewoon ECHT niet...maar dat Babet verhaal had hij toch wel een punt vond ik...ze had voor haar voedselbankverhaal als motivatie voor iedereen daar sochtends er vroeg bij moeten zijn ipv met je opgespoten smurf in je nest te blijven
regelmatig een punt hebben zal best. maar dan kan hij toch gewoon in een gesprek dit zeggen?quote:Op donderdag 22 december 2022 08:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig echt wel een punt alleen zou hij het wel anders mogen brengen ipv mensen volledig af te branden op kleine dingetjes. En als je uitdeelt moet je ook kunnen ontvangen en daar schort het toch ook wel ernstig aan.
Geld eenzelfde voor een Isaakquote:Op donderdag 22 december 2022 08:22 schreef Verida het volgende:
[..]
regelmatig een punt hebben zal best. maar dan kan hij toch gewoon in een gesprek dit zeggen?
En al helemaal niet regelmatig samen met Isaac grijnzend naar beneden kijken en zich storen aan het stelletje losers wat daar ligt en zit. Dat is voor mij toch niet te verteren.
En iedereen loopt op eieren, niemand durft hem aan te spreken.
Ik vind het sneuquote:Op donderdag 22 december 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ie gaat wordt de CoS wel saai ... minimaal 50% van alles posts gaan over hem.. soms on-topic. Meestal off-topic. (zoals deze).
Ja, hij kan beter naar huis gaan .... gaat toch niet winnen, en wat doe je daar verder nog.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het sneu
Om naar te kijken
Dat iemand echt stuk gaat
maar je wordt toch gewoon onpasselijk als je ze dan samen grijnzend in dat kantoortje ziet staan. En een lol dat ze hebben over dat domme klootjesvolk beneden.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld eenzelfde voor een Isaak
Die wenst ook geen tegenspraak
En die is nog weer iets ouder en heeft kinderen
Jeff moet gewoon naar huis gaan
Beter voor hem
Dit gedrag heeft hij al vanaf het begin. Volgens mij heeft het niets te maken met niet lekker in zijn vel zitten.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:22 schreef Verida het volgende:
[..]
regelmatig een punt hebben zal best. maar dan kan hij toch gewoon in een gesprek dit zeggen?
En al helemaal niet regelmatig samen met Isaac grijnzend naar beneden kijken en zich storen aan het stelletje losers wat daar ligt en zit. Dat is voor mij toch niet te verteren.
En iedereen loopt op eieren, niemand durft hem aan te spreken.
hij onderhoudt wel iets, het is beter dan niets.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn 10 pushups gedaan
Wie gaat hem nu eens uitleggen dat met zijn 10 minuten work out hij niks opbouwt
Ik vind het allemaal zo tegenvallen veridaquote:Op donderdag 22 december 2022 08:28 schreef Verida het volgende:
[..]
maar je wordt toch gewoon onpasselijk als je ze dan samen grijnzend in dat kantoortje ziet staan. En een lol dat ze hebben over dat domme klootjesvolk beneden.
Hij had toch pas de 11 aangetikt? Mooie opbouw tochquote:Op donderdag 22 december 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn 10 pushups gedaan
Wie gaat hem nu eens uitleggen dat met zijn 10 minuten work out hij niks opbouwt
Bij alles wat Erik doet krijgt hij of last van zijn rug of benen.. hij heeft heel weinig spieropbouwquote:Op donderdag 22 december 2022 08:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hij onderhoudt wel iets, het is beter dan niets.
Voorlopig houdt hij zich aan zijn eigen routine en dat vind ik wel netjes.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij alles wat Erik doet krijgt hij of last van zijn rug of benen.. hij heeft heel weinig spieropbouw
Zou voor zijn rug ook beter zijn als hij die spieren meer traint
Dat is ook helemaal primaquote:Op donderdag 22 december 2022 08:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig houdt hij zich aan zijn eigen routine en dat vind ik wel netjes.
Wat ze gemist heeftquote:Op donderdag 22 december 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice sliep denk ik al gisternacht ... ze vraagt aan Erik wat ze gegeten hebben.
Zou ze om 11:00 uur doen. Zag haar trouwens wel heel even vanochtend door beeld schuiven.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
Djedi nog niet uit bed om haar 24 uur aan te vragen
ff 'n mailtje naar Erik sturen met tips, zoals dezequote:Op donderdag 22 december 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal prima
Maar hij zou er zoveel meer uit kunnen halen voor zichzelf
Zodat hij minder last heeft van zijn rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de FEBO ballen heeft gooien ze haar er vandaag uitquote:Op donderdag 22 december 2022 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is Djedi weer, aangekleed en al!
Hebben we ze nog nooit op kunnen betrappen bij EJVJLquote:Op donderdag 22 december 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de FEBO ballen heeft gooien ze haar er vandaag uit
Voor ze d'r 24 uur aan vraagd,quote:Op donderdag 22 december 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de FEBO ballen heeft gooien ze haar er vandaag uit
quote:Op donderdag 22 december 2022 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor ze d'r 24 uur aan vraagd,
Even bukken en je komt al aanquote:Op donderdag 22 december 2022 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupi en Ima worden weer even door de mangel gehaald in de badkamer, vooral door Isaac dit keer.
Echt schandalig, hij heeft ook geen idee hoe zeer hij zichzelf hiermee te kijk zet.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupi en Ima worden weer even door de mangel gehaald in de badkamer, vooral door Isaac dit keer.
Met die megadonatiequote:Op donderdag 22 december 2022 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jaha.... de mensen bij de voedselbank eten nog beter hoor, zeker na gister.
Niks meer smeren gewoon over het hek pleurenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:06 schreef R0T29 het volgende:
Djedi smeert brood...ik heb liever dat ze hem smeert
En dan met kerstquote:Op donderdag 22 december 2022 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Alles uit eigen keuken Kantoor![]()
[ afbeelding ]
Het is echt wel heel jammer voor het programma dat er zoveel vanzelf weg lopenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:06 schreef R0T29 het volgende:
Djedi smeert brood...ik heb liever dat ze hem smeert
Ik snap wel dat ze daar weglopen wat moet je een jaar lang daar dag in dag uit doenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt wel heel jammer voor het programma dat er zoveel vanzelf weg lopen
Het gebeuren rondom een elimanatie brengt zoveel meer reuring dagen lang.
Nu is het gewoon wachten tot er weer een afdruipt en verder kaarten, breien, darten en bankhangen
Dat ook idd. Er is ook geen bal te doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze daar weglopen wat moet je een jaar lang daar dag in dag uit doen
Echte spannende en spelletjes hoeven ze niet te doen. Ze oefenen langer dan dat het spel duurt.
Er is niet echt een uitdaging lijkt mij als je daar zit
Ik hoor Leila weer over die deur voor iemand neus dicht doen.
Ik heb er al horen zeggen dat ze er zelf ook meer van verwacht hadden.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ook idd. Er is ook geen bal te doen.
Speelt zeker mee
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er al horen zeggen dat ze er zelf ook meer van verwacht hadden.
Echt een uitdaging is het niet. Ik weet niet meer precies wie dat zei.
De meesten. Er zijn hen bloedstollende spellen beloofd... dat valt erg tegen. De enige opdracht die ik kan bedenken in die categorie was het 2 minuten onder water blijven.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv scoort het nog redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de opdrachten zijn van zo'n korte duur.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwen
Maar ze kwamen in een kant en klare loods
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg warenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwen
Maar ze kwamen in een kant en klare loods
Ik denk dat je uiteindelijk helemaal afstompt als je blijft zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg waren
Ik snap dan wel dat je naar huis wil als je zo maanden niets zit te doen.
En vandaag kerstmarkt. Genoeg voor een uitzending vermoedelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op tv scoort het nog redelijk.
Denk dat ze dus ook niets zullen wijzigen ook![]()
Weer een check voor JW
Ja, dat was inderdaad het enige ze duren ook veel te kort.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De meesten. Er zijn hen bloedstollende spellen beloofd... dat valt erg tegen. De enige opdracht die ik kan bedenken in die categorie was het 2 minuten onder water blijven.
Maar ook meer gedoe rondom zo'n eliminatie brengt denk ik een hele andere dynamiek.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg waren
Ik snap dan wel dat je naar huis wil als je zo maanden niets zit te doen.
Die is blij dat ze morgen naar huis magquote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Ik wilde net iets vergelijkbaars typen...Opzouten met die doos...Heeft daar alleen maar gefungeerd als bedvulling en als inspiratie voor de uber slechte rijmelarij van die andere loser.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
2 crackers zegt matin
Die doet ook elke keer zo wazig met dat eten
Er is niet veel meer dacht ikquote:Op donderdag 22 december 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.
Dit geeft isaac een macht die hij niet verdiend en waar hij op kickt. Bah.
Ze stelen alles wat los en vast zit volgens JWquote:Op donderdag 22 december 2022 09:48 schreef R0T29 het volgende:
Slechte ontwikkeling.... Het plan KimK/Wanda wordt dus losgelaten...
babs wordt ook een beetje zielige karikatuur van zichzelf.quote:
Teveel bij GJquote:Op donderdag 22 december 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
babs wordt ook een beetje zielige karikatuur van zichzelf.
Soms, zoals gisteren in de tuin met Jeff vind ik haar wel te pruimen, maar nu en gisteren ook bij die festiviteiten over die 100 euro...blegh
Ik hoop dat het in zijn gezicht ontploftquote:Op donderdag 22 december 2022 09:56 schreef R0T29 het volgende:
Stiekem krijgt GJ toch zijn zin.... het lukt hem om iedereen te manipuleren richting Links en Rechts
Oh dat zou zo mooi zijn!quote:Op donderdag 22 december 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in zijn gezicht ontploft
Leila die wint en hem naar huis stuurt
quote:Op donderdag 22 december 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Teveel bij GJ
Die man is zooo negatief
Of tijdensquote:Op donderdag 22 december 2022 10:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan nog mooi, voor dat de kerstmarkt begint
Kan ook nog, zou nog leuker zijn hahaquote:Op donderdag 22 december 2022 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Of tijdens
Het nou niet echt dat ze veel gasten verwachten ofzo
Ze zei tegen Esther dat ze niet verdrietig om was, maar misschien is het wel.. maar zegt ze het nietquote:Op donderdag 22 december 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zie het aan haar koppie.
Die heeft al wel wat stappen er op zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
Berend loopt stevig door
Die is toch al wel een half uur aan het lopen
Knap
Dat ging Maďdy ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het sneu
Om naar te kijken
Dat iemand echt stuk gaat
Vond ik ook sneuquote:
Heel vervelend jaquote:Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ik hoor nu Janet zeggen wat ik minuten geleden hier las.
Streams lopen achter.
Het is toch belachelijk dat als je ff niet naar een stream kijkt die gewoon stopt...
En ik ben ook zwaar geïrriteerd dat ik de streams niet op mijn tv kan zien. Nieuwe app my ass...
Is je tv dan al zo oud?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Streams lopen achter.
Het is toch belachelijk dat als je ff niet naar een stream kijkt die gewoon stopt...
En ik ben ook zwaar geïrriteerd dat ik de streams niet op mijn tv kan zien. Nieuwe app my ass...
Had idd gekund met die platen of andere hout wat ze nog hebben liggen?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
Waardeloze achtergrond, ze hadden een kerststal moeten bouwen.
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)quote:Op donderdag 22 december 2022 10:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is je tv dan al zo oud?
Of je laptop naar de tv streamen..maar dan kan niet cossen of je moet dat via mobiel doen
Als Babette zich er mee heeft bemoeid, niet. Met d'r "voedselebank"quote:Op donderdag 22 december 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Koek en soapie
Zou dat bewust zo zijn geschreven?
3 uur laterquote:Op donderdag 22 december 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)
Dat sporten vind ik geen leuke streams. Dat gekreun en gehijg. bleeehh
Ik ga ff op zoek naar een moment dat ik iets op de streams zie dat leuk en positief is.
Moment ....
Ah dat is wel balen zegquote:Op donderdag 22 december 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)
Dat sporten vind ik geen leuke streams. Dat gekreun en gehijg. bleeehh
Ik ga ff op zoek naar een moment dat ik iets op de streams zie dat leuk en positief is.
Moment ....
Mithe voelt zich altijd achter gesteld door alles en iedereen wat je ook zegt.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe zegt dat Eunice vernederend doet. Ze is 'gezellig' aan de klets met Babette en GJ.
Basis behuufte zou Eunice zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat apparaat is ook niet heel stevig ontworpen
Misschien bedoelt hij Eunice.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zij is emotieloos
Zegt Gj
Gokje dat het over Leila gaat
Die is alles behalve emotieloos
Oh ik dacht hij praat over zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zij is emotieloos
Zegt Gj
Gokje dat het over Leila gaat
Die is alles behalve emotieloos
Net een klein kind;vindt voor de rest iedereen "stom"quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef IkFok het volgende:
Die GJ zie je bijna niet met een andere als Babet samen in de loods. Het lijkt wel dat die zich aan 1 persoon vast klamt eerst Alicia en nu Babette
Hopelijk levert de manager geen kleding uit aan mensen die toch naar huis gaanquote:Op donderdag 22 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en JW hebben het over Djedi
KimD : Ze lijkt me ook het type dat wacht tot haar kleding er is.
Jw is natuurlijk het zonnetje in de loods en breng de hele dag gezelligheidquote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
JW wil Leila eruit hebben : Gele kaarten, die komen vroeger of later. Negativiteit.
😂quote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef mootie het volgende:
Immer vrolijke en positieve Jw is klaar met de negativiteit.
Correct...quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef IkFok het volgende:
Die GJ zie je bijna niet met een andere als Babet samen in de loods. Het lijkt wel dat die zich aan 1 persoon vast klamt eerst Alicia en nu Babette
Leila rupertquote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef mootie het volgende:
Links is L en Rechts is R, de geheime tekens bij de eliminatie.
Sws duurt dat allemaal lang die bestellingen die ze zouden doen uit het evenementboek..quote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk levert de manager geen kleding uit aan mensen die toch naar huis gaan
Ze hebben niet veel besteld. Het kerstspul is allemaal binnen. En kleding duurt rond deze tijd iets langer.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sws duurt dat allemaal lang die bestellingen die ze zouden doen uit het evenementboek..
Bijna alweer nieuwe maand, met nieuw boek, en nieuwe discussiesquote:Op donderdag 22 december 2022 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sws duurt dat allemaal lang die bestellingen die ze zouden doen uit het evenementboek..
Geloof dat Marciano en Kenzy de kandidaten zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor maandag 17:00 uur aanmelden, en dan 9 dagen later de verkiezing!
Ze hadden toch ook voor wat apparaten gestemd...quote:Op donderdag 22 december 2022 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel besteld. Het kerstspul is allemaal binnen. En kleding duurt rond deze tijd iets langer.
Ja precies. Alleen kleding voor wie er met kerst is.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk levert de manager geen kleding uit aan mensen die toch naar huis gaan
Me too. En dat irritante aaien bij alles en iedereenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:45 schreef mootie het volgende:
Ik kan dat hoofd van Esther niet meer zien, en dat temerige stemmetje niet meer horen.
Volgens mij is ook gezegd dat dingen die uit de pot gekocht worden de loods niet mogen verlaten, maar weet niet hoe zwaar ze daar aan tillen.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Alleen kleding voor wie er met kerst is.
Kan hem niet meer aanhorenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ weer stoer doen over Jeff .... maar dat stoer doen doet hij alleen tegen Babette, en niet tegen Jeff.
Leverworst zeker.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:48 schreef D. het volgende:
Volgens Erik hebben Rupert en Imi zeker 4 dagen etensvoorraad in kun kasten
Jeff praat over iedereen slecht, behalve over zichzelf, dus dat moet ze zich niet aantrekkenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette weet zeker dat KimD en Jeff heel slecht over haar hebben gepraat .... weet ze gewoon.
Isoleren die hapquote:Op donderdag 22 december 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ vindt dat Jeff nu misbruik maakt van Babbel, omdat hij gister een goed gesprek met haar had.
Doe je zelf een Appletv cadeau met kerstquote:Op donderdag 22 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Streams lopen achter.
Maar dat deed Martin dus niet en toen gooide Mexx een beker kapot waarna het dus nu blijkbaar uit isquote:
Mexx stikt weer in de volgende leugenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:06 schreef R0T29 het volgende:
Mora komt de kamer binnen: Oh heb je gekotst?
Gedrag van Martin ookquote:Op donderdag 22 december 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Met spullen gaan gooien is ook wel een zwaktebod trouwens
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:08 schreef R0T29 het volgende:
Die Martin altijd met zijn pappi....zijn pappi ligt nu op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |