En dan nog met toiletgeluiden erdoorquote:Op donderdag 22 december 2022 01:28 schreef Silves het volgende:
De kille rus met de jaloerse tokkie...nu echt goed luisteren, want ik versta geen ene moer van die 2.
Soek jij roesie?quote:Op donderdag 22 december 2022 01:28 schreef Silves het volgende:
De kille rus met de jaloerse tokkie...nu echt goed luisteren, want ik versta geen ene moer van die 2.
de ene spreekt geen nederlands, en de ander binnenmonds..moeilijk hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:30 schreef Flori het volgende:
[..]
En dan nog met toiletgeluiden erdoor![]()
Heb mijn oortjes op max
Hear hearquote:Op donderdag 22 december 2022 01:33 schreef mootie het volgende:
Bep, hou je waffel.
Jeff is de eerste om het te zeggen als hij fout zit.
Tering Bep, je ziet metje zgn psychologenbakkes toch hoe hij met zijn vriendin omgaat. Dan weet je toch genoeg.
Waarom accepteer iedereen daar dat.
Dus DAT.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:33 schreef mootie het volgende:
Bep, hou je waffel.
Jeff is de eerste om het te zeggen als hij fout zit.
Tering Bep, je ziet met je zgn psychologenbakkes toch hoe hij met zijn vriendin omgaat. Dan weet je toch genoeg.
Waarom accepteert iedereen daar dat.
Teiltje?quote:Op donderdag 22 december 2022 01:36 schreef mootie het volgende:
Jeff is zielig, snapt zichzelf niet.
Bep begrijpt alles.
Ik wordt misselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, alleen Jeff telt.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:41 schreef Silves het volgende:
Ikke zou ook ff kunnen vragen hoe gaat het met jullie, en dank je wel voor de opvang, en sorry voor mijn uitvallen,
Moguhh Dotquote:Op donderdag 22 december 2022 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Als ik de streams aan slinger zie ik Enuice al aan de tafel zitten met een hoop papier(rol inpakpapier waar ze op schrijft) werk voor zich
Morguh Ebinasquote:Op donderdag 22 december 2022 06:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moguhh Dot
Vandaag is volgens mij de kerstmarkt.
Gebeurt er iig weer wat op de streams.
Gisteren overigens niets te klagen
Ik vond de markten altijd super.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinas
Heb nooit van een markt gehouden tijdens een RLS en ik denk in dit geval dat er niet veel te beleven valt.
Gisteren was een betere dag, heb een paar ruzies gezien en las dat Jeff het in ene goed ging maken met Babette.
Maar eens even afwachten of de gemoederen vandaag weer zo hoog op gaan lopen
Ja, ik snap de gedachten er achter ook niet zo.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de markten altijd super.
Dit gaat een deceptie worden.
Nee markten waren ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinas
Heb nooit van een markt gehouden tijdens een RLS en ik denk in dit geval dat er niet veel te beleven valt.
Gisteren was een betere dag, heb een paar ruzies gezien en las dat Jeff het in ene goed ging maken met Babette.
Maar eens even afwachten of de gemoederen vandaag weer zo hoog op gaan lopen
quote:Op donderdag 22 december 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de markten altijd super.
Dit gaat een deceptie worden.
Ok dit gaat niet meer van mijn netvlies nu als ik ze bezig ga zienquote:Op donderdag 22 december 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap de gedachten er achter ook niet zo.
Ze hadden net zo goed de spullen binnen kunnen uitstallen naast een tafel met drank![]()
Maar goed als dat hun manier van gezellig doen is gewoon doen
ALs volwassenen marktje spelen
Ga joe maar ieven roesten.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]Zo zie je maar.
Snap ook niet zo goed de bedoeling.
Ruilhandel van freubelwerk ofzo.
Maar goed wil het wel zien![]()
Iek is even moe
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er nu echt vandoor, voor de dagdienst, ter ondersteuning van de TT ...![]()
Jeffrey breekt en jankt en wordt getroost ...![]()
[ afbeelding ]
Jeff heeft het zwaar - 22 december 2022.Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.Doe nor maal
Ach valt mee, vanmorgen om 4 uur gingen Moraima en Leila pas naar bed, die hebbenquote:
2 flessen maarquote:Op donderdag 22 december 2022 06:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.
Heb echt niet met hem te doen. De manier hoe hij met mensen omgaat, te keer gaat en zich zelf keer op keer op de borst klopt maken het een walgelijk mannetje voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ach een huilende man. Zielig hoor. Not.
Hij moet lekker naar huis gaan en 2 flessen rode wijn achterover slaan met de kerst. Dan voelt hij zich vast beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |