abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207181654
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende: [..] Dan heb ik niets gezegd :D
https://en.wikipedia.org/(...)United_States_summit
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207181662
Het gaat nog door op CNN en BBC.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181672
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:19 schreef capricia het volgende:
Het gaat nog door op CNN en BBC.
https://www.whitehouse.gov/live/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207181734
Zelensky gaan nu door naar de US Congres.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181802
Putin krijgt een rondleiding bij hun spulletjes. Op 0:10 zie je een soldaat die z'n uitzending erop heeft zitten.

twitter
  woensdag 21 december 2022 @ 23:35:36 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207181823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:33 schreef 3rr0r het volgende:
Putin krijgt een rondleiding bij hun spulletjes. Op 0:10 zie je een soldaat die z'n uitzending erop heeft zitten.

[ twitter ]
Jammer dat hij daar niet van de trap dondert.
pi_207181839
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Een stuk verbeterd in vgl met 300 dagen terug. Van zijn contacten met de NAVO en EU leert hij elke dag.

ik zie hem wel als een nieuwe Dustin Hofmann
Vond het bij Trump op die foto meer op een combinatie tussen Scarface en Michael Corleone lijken. Al Pacino dus. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181864
Dus journaliste vraagt, 'waarom niet direct alles geven wat Oekraine nodig heeft om zsm een einde te maken hieraan?' Biden zei 'Omdat Europa niet in WW3 wil belanden'. Tenminste als ik het mij goed herinner. We liggen hier dichterbij dus logisch dat het ons meer aangaat, maar het klonk een beetje als dat de USA zelf niet zo bang is ervoor. Zouden de Europese landen dan die bepaalde Amerikaanse wapens tegenhouden?
pi_207181872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:43 schreef 3rr0r het volgende:
Dus journaliste vraagt, 'waarom niet direct alles geven wat Oekraine nodig heeft om zsm een einde te maken hieraan?' Biden zei 'Omdat Europa niet in WW3 wil belanden'. Tenminste als ik het mij goed herinner.
Ja.
Emotionele vraag van de journalist. En ik vond Biden daar snel gevat antwoorden naar Zelensky toe met zijn grapje. Zelensky en Biden liggen elkaar wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 december 2022 @ 23:45:25 #11
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207181878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:43 schreef 3rr0r het volgende:
Dus journaliste vraagt, 'waarom niet direct alles geven wat Oekraine nodig heeft om zsm een einde te maken hieraan?' Biden zei 'Omdat Europa niet in WW3 wil belanden'. Tenminste als ik het mij goed herinner.
Ja, daar gaan volodomir en joe nog een hartig woordje over wisselen.
pi_207181881
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Emotionele vraag van de journalist. En ik vond Biden daar snel gevat antwoorden naar Zelensky toe met zijn grapje. Zelensky en Biden liggen elkaar wel.
Die grap was goed, zelfs gelachen hier :)
pi_207181931
Denk wel eens dat dit een 'goedkope' oorlog voor de VS is. Waarbij ze hun jarenlange aardsvijand Rusland helemaal de vernieling in kunnen krijgen.
Kost ze alleen maar geld. En geen Amerikaanse levens.
En door het een beetje tactisch aan te pakken, loopt het niet uit de klauwen en is het risico op nucleaire escalatie kennelijk ook niet zo groot.

Rusland heeft echt zo haar hand overspeelt door die inval. Die gaan helemaal terug in de tijd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181934
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2022 22:45 schreef ExTec het volgende:
Deze is ook wel erg mooi.

[ afbeelding ]
Lekker man, in je slobbertrui en je baggybroek met zakken aan de zijkant op gesprek bij de potus.

:P
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207181957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lekker man, in je slobbertrui en je baggybroek met zakken aan de zijkant op gesprek bij de potus.

Ach, andere mensen kleden zich weer anders in de oval office. _O-
twitter

En je zou de fotos van Elvis in zijn elvispak in de Oval Office eens moeten opzoeken. _O_
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207181968
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:52 schreef capricia het volgende:
Denk wel eens dat dit een 'goedkope' oorlog voor de VS is. Waarbij ze hun jarenlange aardsvijand Rusland helemaal de vernieling in kunnen krijgen.
En door het een beetje tactisch aan te pakken, loopt het niet uit de klauwen en is het risico op nucleaire escalatie kennelijk ook niet zo groot.

Rusland heeft echt zo haar hand overspeelt door die inval. Die gaan helemaal terug in de tijd.
Exact. Laat een ander het maar opknappen. 'hier heb je wat wapens en intelligence', maar echt helpen? Net als bij het wielrennen, iemand anders' bordje moet eerst leeg.
Alleen de Belgorod doet een beetje zorgen baren.
1947-2016
pi_207181979
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Ach, andere mensen kleden zich weer anders in de oval office. _O-
[ twitter ]
Met een theedoek nog over je hoofd...
Zo uit de afwaskeuken.
1947-2016
pi_207181994
quote:

Klopt het is voor de VS een goedkope manier om van Rusland af te komen en China heeft nog te veel de Europese en Amerikaanse markt nodig voor hun economie dus die kunnen Rusland niet volledig steunen.
  donderdag 22 december 2022 @ 00:03:14 #19
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207182015
Memes, incoming!

pi_207182016
quote:

Hoeveel van dat geld is maar een boekhoudkundig dingetje? Oekraine krijgt veel oud en uitgefaseerd spul toch? dat zal voor een x bedrag in de boeken staan dus dan schenken ze $x, maar effectief is het spul wat al bestaat maar waar al een vervanger of verversing voor is.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik wilde net een opmerking plaatsen dat Fox wel weer met zoiets zou komen "DiSrEsPeCtFuL" :D
pi_207182028
@AchJa zit er in zo'n Gepard ook iemand in die geschutskoepel (of hoe dat ook heet?) en zo ja, wordt die niet kotsmisselijk van dat heen en weer gedraai?

Of is het alleen bij demonstraties (lees: youtube filmpjes) dat het zo veel draait?
pi_207182029
twitter

Hij is ook druk bezig zie ik.
pi_207182055
Dit bezoek zie ik echt als een gamechanger.
Niet vanwege het geld enzo. Maar vooral vanwege het beeld hoe die twee volledig achter en naast elkaar staan.
De VS heeft zich (nu nog meer in beeld) gecommitteerd aan het lot van Oekraïne.

En de VS kan het zich nu niet meer veroorloven om Rusland te laten winnen. Want dat zou zo'n afhang zijn op het wereldtoneel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207182066
1000x :')

twitter
pi_207182074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 00:00 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klopt het is voor de VS een goedkope manier om van Rusland af te komen en China heeft nog te veel de Europese en Amerikaanse markt nodig voor hun economie dus die kunnen Rusland niet volledig steunen.
En dat hebben de Russen helemaal aan zichzelf te danken, ja. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')