Exactamundoquote:Op woensdag 21 december 2022 23:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Elke keer als een van die meiden de dicht in de buurt kwamen, werd ze jaloers, zeg ze zelf ook..net in het washok, zei babs dat kim zei , je mag hem hebben hij is vrijgezel,en jij vind hem toch leuk..ect..al die ruzie,s is dat ze ook jaloers is op alles en iedereen..elke meid is al aan de beurt geweest die met Jef lol heeft ..
Helemaal met zoveel geld in de pot.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met minimaal 100.000 gezinnen die bij de voedselbank lopen is die 100 euro lachwekkend
En het drama eromheen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal met zoveel geld in de pot.
Sneu gebaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om het gebaar zeiden ze
Een dag niet eten was zwaarder dan 'gewoon' een bedrag uit de pot schenken
Uit de prijzenpot dan wel, maar omdat het om voedsel(gaat) dus nog eens x25quote:Op woensdag 21 december 2022 23:09 schreef Silves het volgende:
Hoop dat de febo het bedrag 25x verdubbeld middernacht.,,
En allemaal ook nog met tegenzin meewerken..Bern die op rood ging staan, de vrek..quote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hadden natuurlijk best een dag kunnen vasten en als dat was gelukt, 10.000 uit de pot schenken. Dan is het nog wat. 100 euro met 28 mensen slaat werkelijk nergens op.
hahaha ja zonder er over te stemmen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uit de prijzenpot dan wel, maar omdat het om voedsel(gaat) dus nog eens x25
Het is wel zijn geld hoor.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:11 schreef Silves het volgende:
[..]
En allemaal ook nog met tegenzin meewerken..Bern die op rood ging staan, de vrek..
en dan OOK nog een aantal mensen die stiekem honing jatten/ suiker in de thee etc. Echt heel sneu.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:11 schreef Silves het volgende:
[..]
En allemaal ook nog met tegenzin meewerken..Bern die op rood ging staan, de vrek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot 1800 uur staat online ....
.
60 euro over..quote:Op woensdag 21 december 2022 23:12 schreef Verida het volgende:
Ik las hier toch vanmiddag dat Isaac had gezegd dat het geld er niet eens is?
Zoe haar uitspatting tegen Leila dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ook Zoe en Kim die toekijken bij die ruzie was wel aardig .....
Treur marktquote:Op woensdag 21 december 2022 23:16 schreef Silves het volgende:
Zometeen een ontbijt, morgen vroeg zeker weer alles op..maar het schijnt dat er de hele dag eten is op die treur markt..
Ja, maar die heeft Leila niet gehoord denk ik ....quote:Op woensdag 21 december 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe haar uitspatting tegen Leila dan?
Neeeeeee!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Wat houdt die markt eigenlijk in ? Komen er mensen van buiten, familie misschien ?
ja ik snap er ook weinig van. Meestal liggen er producten die je dan kunt kopen. Maar ze hebben iets geknutseld voor zichzelf? Wat dan zonder geld gekocht kan worden? En chocomel drinken en kerstliedjes zingen bij die ene schitterende boom? Ik zie het niet zo neequote:Op woensdag 21 december 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Neeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Schijnbaar is het idee van een kerstmarkt echt heel ingewikkeld.
En dat voor 1500 euro van de prijzenpot..quote:Op woensdag 21 december 2022 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik snap er ook weinig van. Meestal liggen er producten die je dan kunt kopen. Maar ze hebben iets geknutseld voor zichzelf? Wat dan zonder geld gekocht kan worden? En chocomel drinken en kerstliedjes zingen bij die ene schitterende boom? Ik zie het niet zo nee
ja ik snap de logica echt nietquote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat voor 1500 euro van de prijzenpot..![]()
Wat een klojo, die GJ.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Maar kamer 5 heeft dus tegen Jeff gezegd dat ie zijn excuses moest maken
Hunted heeft ze ook gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:23 schreef Silves het volgende:
Babs die vorig jaar meegedaan heeft met kookklunzen op sbs 6..zou ze echt niet kunnen koken?
Ze hebben geen geld dus hoe gaat iemand iets kopen? Het gaat toch meer om het idee dat je een gezellige dag hebt samen. Maar neem het lekker veel te serieus en dat iedereen moet betalen voor een cadeautje. Ja daar snap ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 21 december 2022 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik snap er ook weinig van. Meestal liggen er producten die je dan kunt kopen. Maar ze hebben iets geknutseld voor zichzelf? Wat dan zonder geld gekocht kan worden? En chocomel drinken en kerstliedjes zingen bij die ene schitterende boom? Ik zie het niet zo nee
Zo is dat..vrekken alles voor zichzelf..quote:Op woensdag 21 december 2022 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik snap de logica echt niet
prima uiteraard dat ze een feestje vieren
maar 100 euro voor een goed doel is teveel
ja dit wist ik..en maar zeggen wil niet bekend zijn,,ze woont schijnt vlak bij mij om het hoekje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vret`n.quote:
Spijker, kop, BAM!quote:Op woensdag 21 december 2022 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen die bij de voedselbank lopen, eten s'nachts geen afbakbroodjes met sla, roomkaas en Komkommer.
De stomste actie ooit, 24 uur niet eten en dan midden in de nacht een luxe lunch![]()
![]()
En wat krijgt de voedselbank? Maar liefst ¤ 100
Mattin gaat vast havermout maken.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ook wel zin in broodjes
Zouden ze dan morgenochtend weer gewoon gaan ontbijten?
Waarschijnlijk wel, dan kunnen ze weer voluit gaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ook wel zin in broodjes
Zouden ze dan morgenochtend weer gewoon gaan ontbijten?
mmmm havermout met waterquote:Op woensdag 21 december 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mattin gaat vast havermout maken.
Ja vooral die 100 euro. Dat vind ik echt schrijnend als je met 28 man iets voor het goede doel wil doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen die bij de voedselbank lopen, eten s'nachts geen afbakbroodjes met sla, roomkaas en Komkommer.
De stomste actie ooit, 24 uur niet eten en dan midden in de nacht een luxe lunch![]()
![]()
En kilo suiker.quote:
Volgens het bord is er morgen om 9.00 loodsontbijtquote:Op woensdag 21 december 2022 23:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dan kunnen ze weer voluit gaan.
Al snel ¤3,57 de manquote:Op woensdag 21 december 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vooral die 100 euro. Dat vind ik echt schrijnend als je met 28 man iets voor het goede doel wil doen.
Heldenquote:
Babbel is heul trots.quote:
Echt een item voor hart van Nederland, kijk eens wat ze in EJVJL voor de voedselbank hebben gedaanquote:
Heeft het het zwaarst van iedereenquote:Op woensdag 21 december 2022 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Resumé van de dag : In de ochtend allerlei fitties. Leuk om te zien. Goed voor de uitzendingen. Honger van een 8 tal uurtjes doet dat blijkbaar met jou. Te hilarisch. Ben benieuwd hoe ze dat in de tv uitzending gaan verkopen.
Het is uit tussen Kim en Jeffrey. Jeffrey loopt met zijn ziel onder zijn arm. Hij maakt het meeste tv en moet in zijn "rol" blijven en heeft het het zwaarst van iedereen.
Tja zo kijk ik er naar.
Het komt wel weer goed tussen Kim en Jeffrey.
Ja sneu.quote:
en dan isaac erbij met de mededeling dat er geen 100 euro is...quote:Op woensdag 21 december 2022 23:47 schreef Silves het volgende:
Hoop dat ze niet gaan juichen omdat ze dit hebben gehaald, nepper kan niet, en een schaamtemoment als bep met het bordje 100 euro aankomt zetten..en op de achtergrond op het scherm bijna 1 miljoen..
Nou dat toch...echt idioot om trots op te gaan zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:47 schreef Silves het volgende:
Hoop dat ze niet gaan juichen omdat ze dit hebben gehaald, nepper kan niet, en een schaamtemoment als bep met het bordje 100 euro aankomt zetten..en op de achtergrond op het scherm bijna 1 miljoen..
Echt niet,laat ze zelf maar dokken.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:49 schreef Silves het volgende:
Ze moeten dit toch echt tig keer gaan verdubbelen, de jumbo of [url=www.bol,com]bol,com[/url], febo of De mol him self....
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht een standbeeld in het centrum van Lelystad.
Hoop het, dat er zometeen een stelling komt van kamer 5..quote:Op woensdag 21 december 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,laat ze zelf maar dokken.
100.000 voor de stichting van Moirama.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoop het, dat er zometeen een stelling komt van kamer 5..
Goeie.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
100.000 voor de stichting van Moirama.
Dan flipt Babbel.
Al meer dan een half uurquote:Op woensdag 21 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voert ook geen ene klote uit in de keuken want telkens staat ze enkel in een pan te roeren
Laatst met de grote schoonmaak was ze een uur bezig om het tafeltje waar de rokers zaten af te borstelen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voert ook geen ene klote uit in de keuken want telkens staat ze enkel in een pan te roeren
Of paardenspermaquote:Op woensdag 21 december 2022 23:54 schreef Silves het volgende:
Nog ff blijven kloppen in de melk, heb je zometeen kaas voor op de broodjes..
Een kutevenementquote:Op woensdag 21 december 2022 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Voedselelbank, toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 23:59 schreef spapaars het volgende:
echt, ze hebben een bord gemaakt met het getal 100, en voedselbank.
kunnen 100 mensen 1 bakbroodje van kopen met roomkaas en komkommer, wow, Jippie. Goed bezig Babetquote:Op donderdag 22 december 2022 00:01 schreef R0T29 het volgende:
100 euro is toch eigenlijk lachwekkend en triest....
Denk dat het 1 volle tank is voor de bezorger van het eten naar de bank..quote:Op donderdag 22 december 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kunnen 100 mensen 1 bakbroodje van kopen met roomkaas en komkommer, wow, Jippie. Goed bezig Babet![]()
![]()
Het is idd bedroevendquote:Op donderdag 22 december 2022 00:03 schreef spapaars het volgende:
Spapaars wordt ongewild toch een beetje emotioneel
[ afbeelding ]
Máxima Zorreguieta zal vast trots op hun zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 00:01 schreef R0T29 het volgende:
100 euro is toch eigenlijk lachwekkend en triest....
Alle voedselbanken in NL ¤ 0, 01quote:Op donderdag 22 december 2022 00:04 schreef R0T29 het volgende:
Maar welke voedselbank krijgt dit gigantische bedrag? Of wordt het eerlijk verdeeld over alle voedselbanken in Nederland?
De voedselbank van Lelystad.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:04 schreef R0T29 het volgende:
Maar welke voedselbank krijgt dit gigantische bedrag? Of wordt het eerlijk verdeeld over alle voedselbanken in Nederland?
Aan febo de schone taak om dit over te maken aan ieder van henquote:Op donderdag 22 december 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle voedselbanken in NL ¤ 0, 01![]()
Zie hierboven het juiste antwoord.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aan febo de schone taak om dit over te maken aan ieder van hen
Ik lees net dat er 172 voedselbanken zijn. Da's dan toch al snel 0,58 cent per voedselbank. Zullen ze enorm waarderen.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle voedselbanken in NL ¤ 0, 01![]()
Echt hoor,die attitude.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:07 schreef mootie het volgende:
Ze loopt nu rond alsof ze de bewoners persoonlijk gevoederd heeft.
Ze hebben een hele dag niet gegeten hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie ze allemaal vreten, misselijkmakend![]()
![]()
Waarvan twaalf uur geslapenquote:Op donderdag 22 december 2022 00:08 schreef Flori het volgende:
[..]
Ze hebben een hele dag niet gegeten hoor
Gewoonweg genantquote:Op donderdag 22 december 2022 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dat ze dit zelf niet aanvoelen dat dit gedrag wel wat ingetogener had gemogen. Heel apart.
Ik las iets over Kim K en Djediquote:Op donderdag 22 december 2022 00:12 schreef R0T29 het volgende:
Er zijn er 2 die wat geflikt hebben? Hoor Wendy er over en GJ vindt het belachelijk, maar kreeg niet mee wie of wat
Rupi en ima heeft ie de pik opquote:Op donderdag 22 december 2022 00:12 schreef Silves het volgende:
Gj pissed, die 2 hebben een heel bakje chips..iemand wie die 2 zijn?
Ik hoorde ook zoiets, maar kreeg niet mee wie...aangezien de regie al slaapt en er maar 1 stream is, komen we er nu niet achter denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2022 00:12 schreef Silves het volgende:
Gj pissed, die 2 hebben een heel bakje chips..iemand wie die 2 zijn?
quote:
Volgens mij ging t over t zwarte bakje chips. Dat hadden ze slweer gevondenquote:Op donderdag 22 december 2022 00:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, maar kreeg niet mee wie...aangezien de regie al slaapt en er maar 1 stream is, komen we er nu niet achter denk ik...
En Wendy is op haar lichtst! Super he!quote:Op donderdag 22 december 2022 00:15 schreef Was-beer het volgende:
Babette: weet je hoe goed dit is voor je lichaam?
Babs BV is het goede doelquote:Op donderdag 22 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Bep heeft haar doel behaald, iets doen voor een goed doel. Tijd om te gaan.
Een volle maag dus ook weer volop roddelenquote:Op donderdag 22 december 2022 00:19 schreef mootie het volgende:
Wie is er nou weer de lul? Ah, Leila.
Mirthe had een vol bakje chips verstoptquote:Op donderdag 22 december 2022 00:21 schreef mootie het volgende:
Gj weer zeiken.
Over een bakje, blabla.
Waar zie je dat? We hebben 1 stream op bep en kliek.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:21 schreef Silves het volgende:
En de clubmembers van kamer 3, die zie je alleen de trap op en af gaan met de handen vol..verwende krengen..
Nee, die had het juist weggezet.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe had een vol bakje chips verstopt
En dat ze die dan gebruikt voor een plek waar het niet voor bedoeld is en dan komt er iets vast te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:20 schreef mootie het volgende:
Ik ben zo waanzinnig trots op Bep. Als beloning mag ze nu wel een melkopschuimer. Elektrisch graag.
ja voor zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2022 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die had het juist weggezet.
De blubberreet zag je ook de trap op rennen ..quote:Op donderdag 22 december 2022 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar zie je dat? We hebben 1 stream op bep en kliek.
Sarcasme full.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:23 schreef Flori het volgende:
JW: Babette bedankt voor deze geweldige ervaring, ik had het niet willen missen.
Ieuw.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:23 schreef Flori het volgende:
JW: Babette bedankt voor deze geweldige ervaring, ik had het niet willen missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mirthe had het dus niet weg gezet voor zichzelf maar om het uit de handen van.....(?)..... te houdenquote:
Als je nu stookt zeker wel. Gewoon niet boven je plafond komen.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eén voordeel van dit gebeuren. De voedselbank in het daglicht zetten. Volgend jaar gaan heel wat meer mensen naar de voedselbank moeten gaan als de jaarafrekeningen komen van de energie maatschappijen.
Dat zeg ik al 2 keerquote:Op donderdag 22 december 2022 00:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mirthe had het dus niet weg gezet voor zichzelf maar om het uit de handen van.....(?)..... te houden
Dat Janet weer de afwas doet, en niet de mensen die zich vol hebben gevreten en nu snel naar bed gaan..quote:
Dat mag jij doen. Het is jouw podium. Alsjeblieft.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:28 schreef mootie het volgende:
Gaat iedereen nu slapen zonder Queen Bep te bedanken en eren?
Niet álle beelden denk ikquote:Op donderdag 22 december 2022 00:32 schreef Silves het volgende:
Mirthe wil de beelden terug zien wie jat...
Inkoppertje.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Niet álle beelden denk ik![]()
[ afbeelding ]
En elke pot waar nog een bodem jam en pindakaas in zit..en maar blijven likken..net als haar peetoom Erik, alleen die heeft het een beetje afgeleerd, door het commentaar wat hij kreeg..quote:Op donderdag 22 december 2022 00:35 schreef Flori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GJ praat telkens als een homofoob met zijn woordkeuze en de zinnen die ie dus loopt te bezigenquote:Op donderdag 22 december 2022 00:39 schreef R0T29 het volgende:
Als GJ bij Ruppert en Imma op de kamer komt te liggen, vraagt hij zijn 24 uur aan....
Zegt hij nu al dagen lang..duurt me te lang dat de febo dit gaat waarmaken..quote:Op donderdag 22 december 2022 00:39 schreef R0T29 het volgende:
Als GJ bij Ruppert en Imma op de kamer komt, vraagt hij zijn 24 uur aan....
Ja dat lijkt me wel een goeie nuquote:Op donderdag 22 december 2022 00:40 schreef Flow3r het volgende:
Kamerwissel aub, GJ bij Rupie en Imadin
Ze gaat er gewoon in mee inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2022 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe gooit Rupert en Imdin onder de bus bij GJ, lekker stoken
Mirthe maakte een pijpgebaarquote:Op donderdag 22 december 2022 00:42 schreef Silves het volgende:
Ni wordt ik ook niet goed van het gesmek van Ruppie, dit is een tic, zonder iets in de mond te houden, smekt hij..lastig om uit te leggen nu..mss doet hij dit ook in zijn slaap?
Mirthe jat een stukje kaas - 14 november 2022.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:35 schreef Flori het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mirthe jat een stukje kaas - 14 november 2022.Jaaah dat was een op heterdaadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja Mirthe...de stiekume meeloper, roddelkoningin, heeft nu jef en iedereen wat haar dwars zit onder de bus gegooid..ze is zogenaamd dom, maar als ik haar hoor is ze gevaarlijk..quote:
Maar ik geloof ook wel dat ze de liefde bedrijven waar iedereen bij zijn..de slet en zijn schoothondje..quote:
Ze voedt zijn haat naar Rupie en Imadin, zonder haar info weet GJ dat allemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2022 00:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja Mirthe...de stiekume meeloper, roddelkoningin, heeft nu jef en iedereen wat haar dwars zit onder de bus gegooid..ze is zogenaamd dom, maar als ik haar hoor is ze gevaarlijk..
Peil.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
Op Mirthe kun je geen pijl trekken nee
Nee want haar richting weet je nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Haha ja ik zat toen echt zo van WTF!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Keek het net even terug, het was zo onhandig en onbenullig ....
Die lepel melkpoeder toen ook waar ze bijna in stikte.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:51 schreef Flori het volgende:
[..]
Haha ja ik zat toen echt zo van WTF!!!![]()
en maar commentaar hebben op de anderen nu
wel heeeeeel veel dingetjes..de meid met een agenda noem ik dit..quote:Op donderdag 22 december 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Huh waarom ineens de focus op Mirthe? Is gewoon een lieverd met wat dingetjes.
De oosterlingen en de noorderlingen..schamen ze zich?quote:Op donderdag 22 december 2022 00:56 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek tussen GJ en Erik is zo vermakelijk als wat![]()
De een nog meer star dan de ander.quote:Op donderdag 22 december 2022 00:56 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek tussen GJ en Erik is zo vermakelijk als wat![]()
Maar wel denken dat hij wereldwijs is...komt uit een dorp met 100 inwoners, en komt niet verder dan de lokale biljart cafe, gezellig met zijn flesje appelsap..quote:Op donderdag 22 december 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wel onschuldig dus lekker zo laten
Gedwongen excuses, daar heb je toch niks aan.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
Het klopt dus wat ik hier las want Babs zegt dat Jeff vanuit achter zijn excuses dus aan haar moest aanbieden
en ergens onder het spellen spelen, zei hij "ik heb weer zo,n spijt" niemand reageerde, izeik was meteen pleitte..dus spijt van intrekken van zijn vertrek of zijn excuses...hahaha denk een kut kerst voor ieder daar..quote:Op donderdag 22 december 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
Het klopt dus wat ik hier las want Babs zegt dat Jeff vanuit achter zijn excuses dus aan haar moest aanbieden
Rutte style.quote:Op donderdag 22 december 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Gedwongen excuses, daar heb je toch niks aan.
Daarom ook dat jurkje ipv schoenen of een jasquote:Op donderdag 22 december 2022 01:12 schreef Silves het volgende:
Snappen de meiden niet dat Leila al maanden verliefd is op izeik..
En al dagen niet weten wat ze moet bestellen..elke dag op kantoor weer shoppen, zou ze onder het bureau passen?quote:Op donderdag 22 december 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarom ook dat jurkje ipv schoenen of een jas
Isaac moet juist helemaal niets van haar hebben maar ja die heeft een rol te vervullenquote:Op donderdag 22 december 2022 01:14 schreef Silves het volgende:
[..]
En al dagen niet weten wat ze moet bestellen..elke dag op kantoor weer shoppen, zou ze onder het bureau passen?
suikeroompje..quote:Op donderdag 22 december 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac moet juist helemaal niets van haar hebben maar ja die heeft een rol te vervullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |