Nu al aan het bier gaan?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dat niet doet
Mijn loopbaanbegeleider denkt dat ik 'een spel met hem speel' omdat ik te lovend over mijn studievriendin was.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken.
Waarom gaan drinken met mensen die je niet liggen? Altijd ongezellig.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn een paar personen bij die me niet liggen.
Omdat het van de stuud is en ik met drie personen er heel goed ben.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom gaan drinken met mensen die je niet liggen? Altijd ongezellig.
Ik verwacht helemaal niks van Rydz. Omhooggevallen kerstboomquote:Op woensdag 21 december 2022 15:49 schreef Zipportal het volgende:
21 Dec
15:55
Callan Rydz
Josh Rock
-
-
21 Dec
16:45
Dave Chisnall
Andrew Gilding
Dit wordt interessantquote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn loopbaanbegeleider denkt dat ik 'een spel met hem speel' omdat ik te lovend over mijn studievriendin was.
Moet nog rijden. ib4 Rai Vloet 2.0quote:
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt interessant
[ afbeelding ]
Minder minder minder deelnemersquote:Op woensdag 21 december 2022 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou de eerste ronde zit erop. Wat een genot.
Vrijdag heb ik een assessment dus dan lul ik hem onder de tafel!quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt interessant
[ afbeelding ]
Kan dit plaatsvinden in een Twitter space?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een assessment dus dan lul ik hem onder de tafel!
Neequote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?
ja eens. Of gewoon alleen nog maar kaarten verdelen op basis van tours ipv eendaagse evenementen in aftandse landenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Minder minder minder deelnemers
Dit vooral. Daarom belangrijk dat de Asia Tour weer gaat draaien volgend jaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja eens. Of gewoon alleen nog maar kaarten verdelen op basis van tours ipv eendaagse evenementen in aftandse landen
Het is hier grauw en guur.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:55 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier opeens heel DONKER.
Lekker wijf, waar kennen we die van?quote:
Ik zocht op Nadia Weertman nudes op googlequote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een FOK! linkje![]()
Pietje heeft gesproken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ontzettend knap meisje. Ik vrees eerlijk gezegd het ergste, zal niet de eerste keer zijn dat zo iemand door een psychopaat om het leven wordt gebracht.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht op Nadia Weertman nudes op googleWat had je dan in godesnaam verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een FOK! linkje
Nudes van Nadia Weertmanquote:Op woensdag 21 december 2022 15:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat had je dan in godesnaam verwacht.
Komt uit Heerlen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker wijf, waar kennen we die van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |