Ga je een dame uit elkaar trekken ouwe reus?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wordt hartstikke gezellig in Utrecht, al moet ik eerst moed indrinken.
Ze is 10 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere dochter heeft die Chinees wel
@KingRolandquote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Betekent dit dat je niet aanwezig bent als de sloopkogel uit Vlijmen het podium betreedt?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen garnalenbrood eten hé.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit klopt, maar ik vind de komende dagen nog niet interessant behalve Rydz v Rock straks.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet aanwezig bent als de sloopkogel uit Vlijmen het podium betreedt?
SVP pics van die Chi-meid.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wacht, hoe oud is die Chinees dan? Dan bedoel ik zn vrouwquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
l moet ik eerst moed indrinken.
Ik heb liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie voor we los gaan
Je kunt nog heen en terug naar Colombia om het zelf te gaan oogsten.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie voor we los gaan
Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn een paar personen bij die me niet liggen.
Stijn met sixpack in de trein.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |