Rock - Rydzquote:Op woensdag 21 december 2022 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke pot kijken WE naar uit?
Barney-Pricequote:Op woensdag 21 december 2022 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke pot kijken WE naar uit?
Akkoord. Ben niet op tijd terug van mijn wandeling voor Labbie ben ik bangquote:
21 Decquote:
Viaplay had m niet staan. Maar thanks. Dan Chisnall - Gilding als hoogtepunt, hoewel gilding vrijwel altijd tegenvalt op tv.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
21 Dec
13:45
John O`Shea
Darius Labanauskas
-
-
21 Dec
14:45
Martijn Kleermaker
Xicheng Han
-
-
21 Dec
15:45
Callan Rydz
Josh Rock
-
-
21 Dec
16:45
Dave Chisnall
Andrew Gilding
-
-
21 Dec
20:15
Mervyn King
Daniel Baggish
-
-
21 Dec
21:15
Gabriel Clemens
William O’Connor
-
-
21 Dec
22:15
Michael van Gerwen
Lewy Williams
-
-
21 Dec
23:15
Stephen Bunting
Leonard Gates
De eennalaatste wedstrijd is vaak het hoogtepunt op de tvavond van Sky. Laatste wedstrijd is voor kijkers die nog niet weggelopen zijn/naar bed willen/trein moeten halenquote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Bunting later dan MVG, wat is daar de reden van?
Voor de fijnproeversquote:Op woensdag 21 december 2022 13:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TT is de waarheid. Middagsessies vroeg in het WK: HET WARE GENOT!
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
15:45 Callan Rydz - Josh Rock
16:45 Dave Chisnall - Andrew Gilding
Hmm laatste avonden waren de toppers wel als laatste hoor. Zie Price, Smith en Barneyquote:Op woensdag 21 december 2022 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De eennalaatste wedstrijd is vaak het hoogtepunt op de tvavond van Sky. Laatste wedstrijd is voor kijkers die nog niet weggelopen zijn/naar bed willen/trein moeten halen
#SMERIGDUNquote:Op woensdag 21 december 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net alsnog een stukje hardgelopen en nu de spiertjes laten ontspannen in een warm bad
... die hij ongegeneerd laat bungelen. #ontstellenddikquote:Op woensdag 21 december 2022 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Geen Emma. Sjon zit er wel met zijn dikke pens.
Omdat je dan begint met een middagsessie. Je wil juist openen met een avondsessie.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom laten ze het WK niet een dag later beginnen, dan hadden we gistermiddag ook een middagsessie gehad.
Verder krijg ik elk jaar meer het idee dat er met 96 gewoon teveel deelnemers zijn, wat heel veel extra(waardeloze wedstrijden oplevert. Dat systeem met 72 was ook niet alles, maar waren er wel meer close wedstrijden. Nu zit je te hopen dat het zo snel mogelijk 27 december wordt, als alle spelers die niets toevoegen naar huis zijn.
Dat doe ik op eerste kerstdag pas.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu zit je te hopen dat het zo snel mogelijk 27 december wordt
Ja dat was omdat er nog eerste ronde wedstrijden gespeeld moeten worden. Die gaan voor op tweede ronde partijen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hmm laatste avonden waren de toppers wel als laatste hoor. Zie Price, Smith en Barney
Had het gewoon op RTL7 gelaten stelletje klaplopers.quote:
Ahh helderquote:Op woensdag 21 december 2022 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat was omdat er nog eerste ronde wedstrijden gespeeld moeten worden. Die gaan voor op tweede ronde partijen.
De top 10 achternamen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:47 schreef BB-King het volgende:
Een Ier die O'Shea heet.
Over stereotypes gesproken.
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 10 achternamen.
10 O'Reilly
9 O'Neill
8 O'Connor
7 Ryan
6 Byrne
5 O'Brien
4 Walsh
3 O'Sullivan
2 Kelly
1 Murphy
https://www.irishcentral.(...)mon-surnames-ireland
O'Really?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 10 achternamen.
10 O'Reilly
9 O'Neill
8 O'Connor
7 Ryan
6 Byrne
5 O'Brien
4 Walsh
3 O'Sullivan
2 Kelly
1 Murphy
https://www.irishcentral.(...)mon-surnames-ireland
Ik ben er niet.quote:
Dit is vrij vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:01 schreef Nober het volgende:
Anne-Marie ongesteld dus een lege studio?
Ze komt ineens niet opdagen op haar werk zonder uitleg dan ga je dingen invullen.quote:
Strijder.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er niet.
Economietje draaiende houden allen.
Pot darts --> dartspotquote:Op woensdag 21 december 2022 14:00 schreef Mani89 het volgende:
John zou best door kunnen als lesbische darter.
Geen zorgen, ik ben er vanaf nu.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Gezien het aantal posts hier heb ik niet het idee dat ik iets mis
Er moet geschoffeld worden?quote:Op woensdag 21 december 2022 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helaas zit ik zo in de auto en ben ik daarna aan het werk.
Zeer zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2022 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moet geschoffeld worden?
vroeger noemden we dat een droel. Net zoals Bunting ook een droel isquote:
Stephen Burton, ook niet te vergetenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vroeger noemden we dat een droel. Net zoals Bunting ook een droel is
Dat is wel de ergste.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stephen Burton, ook niet te vergeten
Hij moet om 16:30 weg.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dan moeten we nog een keer kijken naar O Shea
Gewaagd!quote:Op woensdag 21 december 2022 14:53 schreef Zorro het volgende:
O'Shea komt stilaan in vieze papieren te zitten hoor!
- Belgje
Bij mij is alles anders sinds die partij.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit wel een stuk minder erg dan Hughes-Hendriks. Die partij liet mij echt dingen in mijn leven overdenken.
Ik ben gewoon heel blij dat ik het kan navertellen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij mij is alles anders sinds die partij.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:05 schreef BB-King het volgende:
Kleermaker moet wel oppassen.
Van de week nekte een Chinees bijna ook al Barney.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:05 schreef BB-King het volgende:
Kleermaker moet wel oppassen.
Van de week nekte een Chinees bijna ook al Barney.
Chinezen hebben alle kleermakers overgenomenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kleermaker wil een Chinees slopen
Biden approves
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: "Welk opkomstnummer zouden jullie gebruiken?"
Radar Love zou wel een goede zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss mocht dit nummer nog vrij zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hier onderschat je me echt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Capuchon_jongen zou dit wegmodden.
De extended versie?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Radar Love zou wel een goede zijn.
Iets van Elstak zou ook wel kunnen werken.
We zijn net begonnenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Kleermaker altijd een grote bek en nooit boven de 90 gemiddeld gooien, walgelijk.
Pulp - Common Peoplequote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Tsunamiquote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Heb het niet over deze wedstrijd Hans ( die boeit niemand).quote:
Rattlesnake van King Gizzard & the Lizard Wizardquote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is live 15 minuten puur genotquote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Rattlesnake van King Gizzard & the Lizard Wizard
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand hier aan de HAN gestudeerd?
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is live 15 minuten puur genot
Jou boeit nooit wat.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb het niet over deze wedstrijd Hans ( die boeit niemand).
En als ik in Nederland zou gooien gewoon een Hazes klassiekertjequote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou misschien wel Gigi d'Agostino met l'amours tours doen. Denk wel dat zoiets werkt in de zaal. Of Scooter met Maria.
En als het echt mijn persoonlijke smaak zou zijn gewoon een stevige Rock walk on.
Verbazingwekkend eigenlijk dat niemand nog Hey Jude als opkomstnummer heeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Bellingham zit op voetballenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verbazingwekkend eigenlijk dat niemand nog Hey Jude als opkomstnummer heeft.
Sambal is Indonesischquote:Op woensdag 21 december 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
1-0 Kleermaker
Die Chinees kan er voorlopig nog geen sambal van.
Ben je weer eens ongesteld?quote:
Jan Dekker heeft datquote:Op woensdag 21 december 2022 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En als ik in Nederland zou gooien gewoon een Hazes klassiekertje
Lamour Jours is wel iets wat typisch plat zou vallen in een zaal. Beetje dertien in een dozijn als walk-onquote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou misschien wel Gigi d'Agostino met l'amours tours doen. Denk wel dat zoiets werkt in de zaal. Of Scooter met Maria.
En als het echt mijn persoonlijke smaak zou zijn gewoon een stevige Rock walk on.
Nee jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben je weer eens ongesteld?
Oh, ik moet het uitstralen? Dan Björk met It's oh so Quietquote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lamour Jours is wel iets wat typisch plat zou vallen in een zaal. Beetje dertien in een dozijn als walk-on
Juist stevige rock zou beter werken, je moet je walk-on echt uitstralen
Zeker, ik stond al in voorste vak voor Cave toen, en daardoor ook de pits ingetrokken. Genieten hahaquote:Op woensdag 21 december 2022 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]![]()
Afgelopen jaar op Best Kept Secret ook echt fantastische set van ze
Killing in the name of komop danquote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lamour Jours is wel iets wat typisch plat zou vallen in een zaal. Beetje dertien in een dozijn als walk-on
Juist stevige rock zou beter werken, je moet je walk-on echt uitstralen
Ohnee wacht foutj. In de war met Explode.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohnee wacht foutj. In de war met Explode.
Ik stond net iets achter de grootste gekte, dus heb hooguit 30 crowdsurfers over me heen gehad.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker, ik stond al in voorste vak voor Cave toen, en daardoor ook de pits ingetrokken. Genieten haha
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet er altijd een flutchinees bij hebben
De 1e ronde dit jaar was wel echt walgelijk ja. Behalve Williams - Joycequote:Op woensdag 21 december 2022 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Slechtste 1e ronde ooit? Nieuw record allen.
Gelukkig niet heel veel gezien dit jaar, maar wat ik zag was vooral 2 hele matige spelers ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 1e ronde dit jaar was wel echt walgelijk ja. Behalve Williams - Joyce
Zou wel leuk zijn als die Chinees in set 3 ineens 115 gemiddeld blijkt te kunnen smijtenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:slobeend ik vind dat josh rock met dit nummer moet opkomen:
matig talent jaquote:Op woensdag 21 december 2022 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 1e ronde dit jaar was wel echt walgelijk ja. Behalve Williams - Joyce
Neequote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
je gunt Han op zich wel een setje
Waarom? Alleen maar aan het vertragen en gooit nog geen 80 gemiddeld.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij staat boven de 90 te gooien,quote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kleermaker speelt gelukkig wel prima.
Neen toch, opzouten met die knul.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geef je zijn tegenstander nog een kansje?quote:
Oei pijnlijk ditquote:Op woensdag 21 december 2022 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij heeft al een legje lieverd.
Schandaligquote:Op woensdag 21 december 2022 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij heeft al een legje lieverd.
Ik ga straks weg.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:38 schreef onlogisch het volgende:
Stijn is nog niet helemaal wakker.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot dusver 15 gemiddeldes in R1 boven de 90. Vorig jaar 23 ofzoquote:Op woensdag 21 december 2022 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij staat boven de 90 te gooien,
ONGEKEND
Die trainen bijna alleen maar op de elektronische borden volgens mij. Dat is toch wel heel anders.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Je zal toch verwachten dat er ooit een goeie Chinees komt
Wordt hartstikke gezellig in Utrecht, al moet ik eerst moed indrinken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een fantastische dag zult hebben
Ga je een dame uit elkaar trekken ouwe reus?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wordt hartstikke gezellig in Utrecht, al moet ik eerst moed indrinken.
Ze is 10 jaar.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere dochter heeft die Chinees wel
@KingRolandquote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Betekent dit dat je niet aanwezig bent als de sloopkogel uit Vlijmen het podium betreedt?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen garnalenbrood eten hé.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit klopt, maar ik vind de komende dagen nog niet interessant behalve Rydz v Rock straks.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet aanwezig bent als de sloopkogel uit Vlijmen het podium betreedt?
SVP pics van die Chi-meid.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
wacht, hoe oud is die Chinees dan? Dan bedoel ik zn vrouwquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
l moet ik eerst moed indrinken.
Ik heb liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie voor we los gaan
Je kunt nog heen en terug naar Colombia om het zelf te gaan oogsten.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie voor we los gaan
Voet bij stuk houden en je niet gek laten maken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn een paar personen bij die me niet liggen.
Stijn met sixpack in de trein.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |