Tsunamiquote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: "Welk opkomstnummer zouden jullie gebruiken?"
Heb het niet over deze wedstrijd Hans ( die boeit niemand).quote:
Rattlesnake van King Gizzard & the Lizard Wizardquote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is live 15 minuten puur genotquote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Rattlesnake van King Gizzard & the Lizard Wizard
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand hier aan de HAN gestudeerd?
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is live 15 minuten puur genot
Jou boeit nooit wat.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb het niet over deze wedstrijd Hans ( die boeit niemand).
En als ik in Nederland zou gooien gewoon een Hazes klassiekertjequote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou misschien wel Gigi d'Agostino met l'amours tours doen. Denk wel dat zoiets werkt in de zaal. Of Scooter met Maria.
En als het echt mijn persoonlijke smaak zou zijn gewoon een stevige Rock walk on.
Verbazingwekkend eigenlijk dat niemand nog Hey Jude als opkomstnummer heeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Bellingham zit op voetballenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verbazingwekkend eigenlijk dat niemand nog Hey Jude als opkomstnummer heeft.
Sambal is Indonesischquote:Op woensdag 21 december 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
1-0 Kleermaker
Die Chinees kan er voorlopig nog geen sambal van.
Ben je weer eens ongesteld?quote:
Jan Dekker heeft datquote:Op woensdag 21 december 2022 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En als ik in Nederland zou gooien gewoon een Hazes klassiekertje
Lamour Jours is wel iets wat typisch plat zou vallen in een zaal. Beetje dertien in een dozijn als walk-onquote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou misschien wel Gigi d'Agostino met l'amours tours doen. Denk wel dat zoiets werkt in de zaal. Of Scooter met Maria.
En als het echt mijn persoonlijke smaak zou zijn gewoon een stevige Rock walk on.
Nee jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben je weer eens ongesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |