Het is hier grauw en guur.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:55 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier opeens heel DONKER.
Lekker wijf, waar kennen we die van?quote:
Ik zocht op Nadia Weertman nudes op googlequote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Nadia Weertman met die tetten al gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een FOK! linkje![]()
Pietje heeft gesproken.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ontzettend knap meisje. Ik vrees eerlijk gezegd het ergste, zal niet de eerste keer zijn dat zo iemand door een psychopaat om het leven wordt gebracht.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht op Nadia Weertman nudes op googleWat had je dan in godesnaam verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een FOK! linkje
Nudes van Nadia Weertmanquote:Op woensdag 21 december 2022 15:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat had je dan in godesnaam verwacht.
Komt uit Heerlen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker wijf, waar kennen we die van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |