En die snap ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Mora voelt zich weer aangesproken , ff dimmen Janet
Hij gaat met bijna iedereen praten over weggaan in de hoop dat er dan gezegd wordt "nee, blijf!!!!quote:Op woensdag 21 december 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Kim D vraagt nu aan jappie waarom Jeff met iedereen gaat praten
Om advies in te winnen. Dat gelooft ze niet echt.
Hij zegt dat hij niet heeft gezegd dat hij weggaat.
Maar ook niet dat hij blijft uiteindelik he. We weten het niet..
Daar ben ik het niet mee eens . it takes two to tangoquote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook van mening dat Kim echt het allerslechtste in Jeff naar boven haalt Maar Jeff moet daar zelf zijn verantwoordelijk nemen en dan zeggen dit werkt niet .
Maar om zijn gedrag op haar af te schuiven ("Jij triggert me en daarom doe ik zo") is echt verre van oke. Hij is zelf verantwoordelijk, kan totaal niet omgaan met tegengas en fakkelt haar finaal af. Zij moet dat niet pikken en hij moet zijn gedrag aanpassen. Vermoeiende relatie.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ik ben ook van mening dat Kim echt het allerslechtste in Jeff naar boven haalt Maar Jeff moet daar zelf zijn verantwoordelijk nemen en dan zeggen dit werkt niet .
Ik bedoel ook niet dat het andersom niet zo isquote:Op woensdag 21 december 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens . it takes two to tango
Ze halen allebei het slechtste in elkaar naar boven
Allebei hun aandeel .
Wat GJ zei vond ik anders ook asociaal . Naar mannetjequote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef patrick37 het volgende:
Ik kan niet naar wanda kijken zonder antipathie gevoelens te krijgen
die negatieve mond,dat venijnige gezicht brrrrrrrrrr
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het heel heftig dat Leila de gokverslaving erbij haalde
Ik denk dat Wanda eens moet bedenken wat ze zelf allemaal heeft gezegd tegen anderen
Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.
Snap die privileges ook niet helemaal.
Een wel ander niet
Alsof de 'verhaallijn Wanda en jappie" weer even klaar is. Nu is "Verhaallijn Leila" en "Verhaallijn Jeff" actief. Heeeel vaag.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat ze al dagen en dagen volledig (bewust of onbewust) beschermt wordt.
Snap die privileges ook niet helemaal.
Een wel ander niet
In ieder geval genoeg dat een partner thuis wel kan denkenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
Als die niet stiekem wat hebben
Vreet ik
Mijn schoen op
Eensquote:Op woensdag 21 december 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar om zijn gedrag op haar af te schuiven ("Jij triggert me en daarom doe ik zo") is echt verre van oke. Hij is zelf verantwoordelijk, kan totaal niet omgaan met tegengas en fakkelt haar finaal af. Zij moet dat niet pikken en hij moet zijn gedrag aanpassen. Vermoeiende relatie.
Benieuwd of Jeff gaat en zo niet, hoe dit verder gaat. Hij was wel echt verliefd op haar volgens mij.
Wanda en Jasper?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
Als die niet stiekem wat hebben
Vreet ik
Mijn schoen op
Dat lijkt mij wat voorbarigquote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat die al afgehaakt is, kan bijna niet anders
zit dat net te denkenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat die al afgehaakt is, kan bijna niet anders
Hmmmm kweet het niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat voorbarig
Ze zijn 8 jaar samen
Het ivor kussen..zou het nog op bed liggen of zijn ze zo in love en liggen beiden op het kussen?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat voorbarig
Ze zijn 8 jaar samen
Je zal maar ene Ivor zijn en dit moeten aanzienquote:Op woensdag 21 december 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Too close
Voor een normale vriendschap
Dat vind jij. Wij kunnen daar helemaal niets over zeggen . Wij weten daar te weinig voorquote:Op woensdag 21 december 2022 15:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmmm kweet het niet.
Als ik thuis zou zitten, zal er wel heul veul gesproken moeten gaan worden.
Ik had er al gestaan hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal maar ene Ivor zijn en dit moeten zien
Dat klopt ik zeg ook niet dat hij dat vindt.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Wij kunnen daar helemaal niets over zeggen . Wij weten daar te weinig voor
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had er al gestaan hoor
Papiertjes over het hek
Mij niet bellen
Volgens Moira vorige week in de nacht van de ruzie..hebben ze het erover gehad, vriendje aan de poort , mega lange SL..quote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had er al gestaan hoor
Papiertjes over het hek
Mij niet bellen
Is toch raarquote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Volgens Moira vorige week in de nacht van de ruzie..hebben ze het erover gehad, vriendje aan de poort , mega lange SL..
Lijkt me logisch dat ze er nog vol van is.. relatie-gedoe-ruzie-uitquote:Op woensdag 21 december 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Kim nog wat zeggen over Jeff
Ging over het gedoe met babbelquote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat ze er nog vol van is.. relatie-gedoe-ruzie-uit
Dat ben je toch niet in 2 minuten kwijt?
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ging over het gedoe met babbel
Gewoon ff niet doen nu
Daarmee bemoeien
Denk dat het ivor is geweest, ze is ook toen niet meer in beeld geweest,,en die hele relatie over is...quote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch raar
De een mag er staan en praten
De ander niet
Heel apart
Gedaan! Maar is veelquote:
Hij blijftquote:Op woensdag 21 december 2022 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan! Maar is veel
Wat een chaos, is er al een poll of Jeff wel of niet blijft?
Hij blijft, hij zegt het net zelf tegen mensen..quote:Op woensdag 21 december 2022 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan! Maar is veel
Wat een chaos, is er al een poll of Jeff wel of niet blijft?
Ik was weg geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van die dramaqueen.
Nee, houdt ie niet vol, vandaar eerst effe alles glad strijken en dan met een knal er tussenuit piepen, ik zie het zo gebeurenquote:
Het is een man met veel woorden en weinig daden.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was weg geweest
Als hij zichzelf niet herkent
Is dat niet de plek voor hem
Je mag gerust zeggen dat zij twee uiterste kanten heeftquote:
Dit gaat hij idd niet volhoudenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, houdt ie niet vol, vandaar eerst effe alles glad strijken en dan met een knal er tussenuit piepen, ik zie het zo gebeuren
Mensen moeten natuurlijk wel janken als ie weggaat , geen opluchting voelen zoals nuquote:Op woensdag 21 december 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat hij idd niet volhouden
En dan is het aan Jeff daar niet in mee te gaanquote:Op woensdag 21 december 2022 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat zij twee uiterste kanten heeft
Hij begon iig weer over Babs , terwijl ze het met elkaar hebben uitgesproken .quote:Op woensdag 21 december 2022 15:38 schreef Ebinas het volgende:
DIt gaat een zware dobber worden denk ik
Hiij mag het er (denk ik) ook niet meer over hebben.
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 21 december 2022 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij begon iig weer over Babs , terwijl ze het met elkaar hebben uitgesproken .
Geen streep , dat kan Jeff niet.
dus het is nog niet klaar
Gaat een beetje moeilijk als je vol een relatie bent aangegaanquote:Op woensdag 21 december 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan is het aan Jeff daar niet in mee te gaan
Jepquote:Op woensdag 21 december 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je vol een relatie bent aangegaan
En dat moet ze dus niet doenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:43 schreef Ebinas het volgende:
Nu is het de vraag of KimD gaat zuigen of niet.
Ze zegt dat mss met hem wil praten
Dat kon je uittekenen en zag je daarstraks al bij Jappiequote:Op woensdag 21 december 2022 15:43 schreef Ebinas het volgende:
Nu is het de vraag of KimD gaat zuigen of niet.
Ze zegt dat mss met hem wil praten
Lieve HCquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben Jeff en Kim het in gezamenlijk overleg uitgemaakt en echt zo benoemd?
Zij is nog wel een rode lap denk ikquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kon je uittekenen en zag je daarstraks al bij Jappie
Jepquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En anders is het beter dat Jeff even tijd en ruimte vraagt.
But I need some answers for some closurequote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve HC
Dat hebben we natuurlijk niet zo mogen aanschouwen
Ga je nie krijgen niequote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
But I need some answers for some closure
Daar heeft ze het ook zelf naar gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
Kim d heeft verder ook niet echt iemand
JvjL is vaak net een Netflix serie.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
But I need some answers for some closure
Exact wat jij hier zegt schoot me ook voorbij jaquote:Op woensdag 21 december 2022 15:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zij is nog wel een rode lap denk ik
Het enige wat ik terug zag was dat KimD zei dat het uit is. Ze hoopt vrienden te blijven en zou het jammer vinden als hij zijn 24 uur aanvraagt.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben Jeff en Kim het in gezamenlijk overleg uitgemaakt en echt zo benoemd?
Dat is het nadeel van een stelletje zijn, Zoe mag eigenlijk blij zijn dat ze niemand heeft.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
Kim d heeft verder ook niet echt iemand
Ja die had ik gehoord. Was al aan het terugluisteren waar dan het 'we maken het uit-gesprek" was. Maar dat was er niet op die manierquote:Op woensdag 21 december 2022 15:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het enige wat ik terug zag was dat KimD zei dat het uit is. Ze hoopt vrienden te blijven en zou het jammer vinden als hij zijn 24 uur aanvraagt.
Het past wel bij haar imago dus ironisch is het welquote:Op woensdag 21 december 2022 15:47 schreef Alocanda het volgende:
Die knokkels bij Kim zien echt goed blauw.
Wanda mag ook blij zijn dat ze nog niemand heeftquote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een stelletje zijn, Zoe mag eigenlijk blij zijn dat ze niemand heeft.
Gisteren bij het vuur maken heeft ze die geschaafd.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:47 schreef Alocanda het volgende:
Die knokkels bij Kim zien echt goed blauw.
Jepquote:Op woensdag 21 december 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heeft ze het ook zelf naar gemaakt
Zei Kim dat?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Die stomme slet heeft één ketting gemaakt
Zoe gaat zich wel weer aanbieden aan Jeff de komende tijdquote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een stelletje zijn, Zoe mag eigenlijk blij zijn dat ze niemand heeft.
Als je zo stapelverliefd was zoals Jeffrey dan wil je eigenlijk gewoon al het contact verbreken want al het andere is zelfpijnigingquote:Op woensdag 21 december 2022 15:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het enige wat ik terug zag was dat KimD zei dat het uit is. Ze hoopt vrienden te blijven en zou het jammer vinden als hij zijn 24 uur aanvraagt.
Dat wordt genantquote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoe gaat zich wel weer aanbieden aan Jeff de komende tijd
Die had ook bijna weer een gele kaart te pakkenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ohh getver ja.. krijgn we dat weer.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nam ze het voor Babs op zeker? Zoe is een gepassioneerd persoon, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had ook bijna weer een gele kaart te pakken
Tis dat anderen er tussen gingen staan
Die is ook opvliegerig hoor
Niks geleerd dus
Oh god ja, die ziet haar kansen weer stijgen.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Was niet ok hoe ze deedquote:Op woensdag 21 december 2022 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nam ze het voor Babs op zeker? Zoe is een gepassioneerd persoon, zullen we maar zeggen
Ik las "Zoë is een gepasseerd station"quote:Op woensdag 21 december 2022 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nam ze het voor Babs op zeker? Zoe is een gepassioneerd persoon, zullen we maar zeggen
Van Zoe begreep ik het ergens nog wel , dat is een kindquote:Op woensdag 21 december 2022 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wanda en Jeff is geen goede combiquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Ebinas het volgende:
Die klusstreams tijdens het bouwen van die overkapping waren best vermakelijk met Jeff erbij.
De dynamiek tussen de bouwers was leuk.
Mss lukt hem dat nu met het helpen bij kamer 4 ook
Vond het dom van zoequote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Zoe begreep ik het ergens nog wel , dat is een kind
Maar GJ is af
Da's een groot verschil met toe iddquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda en Jeff is geen goede combi
Die lijken teveel op elkaar
Die heeft Jeff gemaakt met Kim d dacht ikquote:Op woensdag 21 december 2022 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Ze maken er wel wat van.
Zie nu weer een houten huisje met sneeuwdak gebouwd
Ik denk wel eerder, maar of het verstandig is...quote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
Het komt wel weer goed tussen Kim en Jeff, ik geef het een week
Ik ga even kijken of er een filmpje van isquote:Op woensdag 21 december 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet ok hoe ze deed
Die komt ook nog een keer de verkeerde tegen
Zeg dat nou maar niet want mensen creëren liever hun eigen waarheidquote:Op woensdag 21 december 2022 15:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gisteren bij het vuur maken heeft ze die geschaafd.
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Ireth het volgende:
Jeff naar huis?!?!?!?
Nee, en loopt opgelucht daar rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ,maar GJ is een volwassen man ,Zoe is een meisje met een kleuterbreinquote:Op woensdag 21 december 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond het dom van zoe
Ze heeft dus niks geleerd van het Martin akkefietje
Poeh geen ideequote:Op woensdag 21 december 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of er een filmpje van is
Ja dat. Jeetje toen Jeff en Jasper daar stonden te praten dacht ik nog bij mezelf: ik ga dat missenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Ebinas het volgende:
Die klusstreams tijdens het bouwen van die overkapping waren best vermakelijk met Jeff erbij.
De dynamiek tussen de bouwers was leuk.
Mss lukt hem dat nu met het helpen bij kamer 4 ook
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Ireth het volgende:
Jeff naar huis?!?!?!?
Hij blijft! heeft ie beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Kan maar daar kan ze zich niet eeuwig achter verschuilenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ,maar GJ is een volwassen man ,Zoe is een meisje met een kleuterbrein
Uiteraard, GJquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Zoe begreep ik het ergens nog wel , dat is een kind
Maar GJ is af
hebben ze leuk gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff en KimD hun huisje
[ afbeelding ]
Febo heeft hem de kijkcijfers onder de ogen gedrukt. "Kijk Jeff, dit scoren we nu! We stijgen steeds verder door in de doelgroep. Dat zou toch zonde zijn als jij vertrekt?"quote:Op woensdag 21 december 2022 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij blijft! heeft ie besloten
Niet alles is toneel . Jeff zat wel te janken en dat was niet nepquote:Op woensdag 21 december 2022 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo heeft hem de kijkcijfers onder de ogen gedrukt. "Kijk Jeff, dit scoren we nu! We stijgen steeds verder door in de doelgroep. Dat zou toch zonde zijn als jij vertrekt?"
Je mag niks uitsluiten in die dwaze wereld want met die twee kan het alle kanten opquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
Waarom zeg je dat nouquote:Op woensdag 21 december 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft al gesproken met Wendy.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:59 schreef Silves het volgende:
Kom op Jef een sorry tegen wendy zou ook fijn zijn..
maar waarom een kerstmarkt zonder publiekquote:Op woensdag 21 december 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze alles zelf maken? Want het is echt reuze knap namelijk!
Yep. Ik heb ze zien tekenen en uitzagen en vervev.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze alles zelf maken? Want het is echt reuze knap namelijk!
Ik snap er ook nog steeds niks van... voor wie doen ze dit? Iemand bemand de kraamtjes.. wie koopt er dan van welk geld? Of wordt de buitenwereld toch betrokken?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom een kerstmarkt zonder publiek
Ze lopen alle daar de deur plat, lijkt wel of er een heel crisisteam zit, dag en nacht...dokters, fysio, afkick kliniek.niks meer spontaan alles laten gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey die naar achteren is geroepen met ultimatum enzo zegt ook vrij veel over wat er allemaal al eerder is gebeurd
Beter leggen ze het nog even uit.. op stream.. in plaats van dit onduidelijke gedoequote:Op woensdag 21 december 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey die naar achteren is geroepen met ultimatum enzo zegt ook vrij veel over wat er allemaal al eerder is gebeurd
Ik ben bang dat er familie komtquote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog steeds niks van... voor wie doen ze dit? Iemand bemand de kraamtjes.. wie koopt er dan van welk geld? Of wordt de buitenwereld toch betrokken?
Doet ze het nu weer? Dat de febo daar niet op ingrijpt.. echt hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
Echt
Mensen die zelf denken dat ze therapiesessies kunnen geven zonder daar de diploma’s voor te hebben![]()
![]()
oh dat zou ik helemaal niet leuk vinden eigenlijk :squote:Op woensdag 21 december 2022 16:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er familie komt
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
bijvoederen, psychologen.. nounou wat zijn ze afgesloten :squote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze lopen alle daar de deur plat, lijkt wel of er een heel crisisteam zit, dag en nacht...dokters, fysio, afkick kliniek.niks meer spontaan alles laten gebeuren.
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice heb ik eens een boek ondersteboven zien lezen terwijl volle kamer dus die zat gewoon stiekem mee te luisteren
Ze zijn er, met dank aan @spapaarsquote:
nee zou t hele programma om zeep helpenquote:Op woensdag 21 december 2022 16:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh dat zou ik helemaal niet leuk vinden eigenlijk :s
Die ging er echt als een vent tussen staanquote:Op woensdag 21 december 2022 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn er, met dank aan @:spapaars![]()
Zelfs JW kwam van zijn blauwe stoeltje om er tussen te springen
Een heleboel willen haar er normaal natuurlijk niet bij hebben maar toen had ze een excuus zodat ze kon blijven zittenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ging er echt als een vent tussen staan
Niet mijn 10000 zal hij hebben gedacht
Ik denk dat het hier in de loods niet meer beter zal gaan met hem. Hij heeft een serieus probleem en in die setting daar kan hij daar niet aan werken.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]ik vraag me ook echt af of dit nog goed kan komen met hem.
Als dat zo isquote:Op woensdag 21 december 2022 16:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er familie komt
Vind dat echt niet okquote:Op woensdag 21 december 2022 16:08 schreef pingu66 het volgende:
Febo grijp in als Eunice weer met haar familieopstellingen komt. Ofcroep ze beiden naar kamer 5 zodat niemand kan mee luisteren met haar amateur psychologie.
Pak de bezem en vlieg de poort over!
Dat zal zijn grootste drijfveer zijn geweest ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ging er echt als een vent tussen staan
Niet mijn 10000 zal hij hebben gedacht
Eunice moet je een bezem geven want dan vliegt ze vanzelf een keer wegquote:Op woensdag 21 december 2022 16:09 schreef Verida het volgende:
Eunice, flikker een eind op, ga lekker aan je barre hangen ofzo, maar laat Leila met rust
Zo ingewikkeld is het toch niet..quote:Op woensdag 21 december 2022 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog steeds niks van... voor wie doen ze dit? Iemand bemand de kraamtjes.. wie koopt er dan van welk geld? Of wordt de buitenwereld toch betrokken?
Dat moet je even aan mevrouw Circus vragen, die heeft dit bedacht.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:14 schreef Sestra666 het volgende:
En wat voor nut heeft het om 24u niet te eten? Geldbesparing?
donatie aan een goed doelquote:Op woensdag 21 december 2022 16:14 schreef Sestra666 het volgende:
Wie is dat?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je even aan mevrouw Circus vragen, die heeft dit bedacht.
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:14 schreef Sestra666 het volgende:
Een broodje en thee of koffie,,quote:Op woensdag 21 december 2022 16:16 schreef spapaars het volgende:
Middennacht gaan ze eten, dus met een volle maag naar bedje toe.
viel me ook opquote:Op woensdag 21 december 2022 16:17 schreef spapaars het volgende:
Linke Isaac, blijft bezig met die wasbak schoonmaken, het echte vuile werk is voor Kim.
Beter dan niets.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:17 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Een broodje en thee of koffie,,
Kim deed iets met de dweil, losdraaien ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:17 schreef spapaars het volgende:
Linke Isaac, blijft bezig met die wasbak schoonmaken, het echte vuile werk is voor Kim.
en iets over wat er in een briefje stondquote:Op woensdag 21 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Jeff schaamt zich zowat dat hij naast Kim D heeft gelegen.
Wat is dat voor schriftje?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Jeff : Kim ook , ik schaam me dat ik daar naast heb gelegen'
Kim heeft dat schriftje dus wel eens voorgelezen
eerlijk gezegd, begrijp ik hem..zie hem eerder met een Sas liggen, dan Tokkie kim.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
In dat schriftje heeft Kim dingen over hem/hun geschrevenquote:
wie weetquote:Op woensdag 21 december 2022 16:21 schreef Silves het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, begrijp ik hem..zie hem eerder met een Sas liggen, dan Tokkie kim.
Altijd een goed ideequote:Op woensdag 21 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dat schriftje heeft Kim dingen over hem/hun geschreven
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop nog wel op wat modder hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 16:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Jeff en Kim het netjes kunnen houden en niet met modder gaan gooien. Heel onaantrekkelijk. Ze waren verliefd, shit happened. Nu weer door.
ik denk dat zoe er voor gaat, nuquote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou dat wel een leuke twist vinden, als Sasha elke avond bij Jeff in bed kruipt.
Daar mag Tokkie Jeff alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:21 schreef Silves het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, begrijp ik hem..zie hem eerder met een Sas liggen, dan Tokkie kim.
misschien is hij daar wel heel erg van geschrokken. Lijkt me confronterend voor hem.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dat schriftje heeft Kim dingen over hem/hun geschreven
Dat wil je toch niemand aandoenquote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou dat wel een leuke twist vinden, als Sasha elke avond bij Jeff in bed kruipt.
Misschien maakt Jeff een heel leuk persoon in Sasha losquote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wil je toch niemand aandoen
Hmmmmzzz neequote:Op woensdag 21 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maakt Jeff een heel leuk persoon in Sasha los
Ik denk dat er momenteel geen goed garen met Babette te spinnen is, die is al een tijdje chagrijnig, dit was de druppel.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:22 schreef Sestra666 het volgende:
waar is wendy, waarom is ze er niet voor babbel
Zoë heeft zoewiezoe geen kans van slagenquote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik denk dat zoe er voor gaat, nu
Wat er niet in zit kan er ook niet uit, bedoel jequote:
Zoietsquote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat er niet in zit kan er ook niet uit, bedoel je
Misschien kan KimD iets beginnen met Leilaquote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Een discussie is goed, maar je moet me niet aanraken, niemand slaat mij.
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien kan KimD iets beginnen met Leila
aiquote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kim gisteren ook, dat ze niet met mannen en regels kan omgaan, een piercing nemen voor potten te lokken...raar meisje..maar eens een perfect nieuw koppel..quote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Was het maar zo simpelquote:Op woensdag 21 december 2022 16:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Jeff en Kim het netjes kunnen houden en niet met modder gaan gooien. Heel onaantrekkelijk. Ze waren verliefd, shit happened. Nu weer door.
Denk dat zij totaal niet zijn type is, maar leuk zou het wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Voor ons een nieuw perfect koppel jaquote:Op woensdag 21 december 2022 16:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Kim gisteren ook, dat ze niet met mannen en regels kan omgaan, een piercing nemen voor potten te lokken...raar meisje..maar eens een perfect nieuw koppel..
Oh ja dusquote:Op woensdag 21 december 2022 16:33 schreef ledn81 het volgende:
Jeff : "Als je gewoon even met 2 benen nadenkt"
Een waterval voor Jeffquote:Op woensdag 21 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Waarom gooit Kim D water op de vloer van de slaapkamer?
gelukkig maar, stel je voor dat hij v esther zou gaanquote:Op woensdag 21 december 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft zijn ogen open, maar zijn hartje slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |