Larry Ellison, Qatar Holding, Prince Alwaleed bin Talal?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Musk heeft toch alle aandelen opgekocht over welke andere investeerders heb je het nu?
https://www.aljazeera.com(...)his-twitter-takeoverquote:The total sum of the deal also includes $5.2bn from investment groups and other large funds, including from Larry Ellison, the co-founder of software company Oracle, who wrote a $1bn cheque as part of the arrangement.
Qatar Holding, which is controlled by Qatar’s sovereign wealth fund, the Qatar Investment Authority, has also tossed capital into the pot.
And Prince Alwaleed bin Talal of Saudi Arabia transferred to Musk the nearly 35 million shares he already owned.
In exchange for their investments, the contributors will become Twitter shareholders.
Denk vooral dat Musk dat denkt.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:12 schreef Rnie het volgende:
Ik heb echt het idee dat het merendeel denkt dat Twitter de eenmanszaak van Musk is
Logisch, er klopt immers ook geen reet van wat Musk en co verkondigen. Zie bv het artikeltje hier: SnertMetChoco in NWS / Elon Musk speelt met Twitter #37quote:
Ja maar kattestront op Twitter zegt dat het anders zit!!!!11111!!!1, ik doe mijn eigen onderzoek enzo!11!!!.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Logisch, er klopt immers ook geen reet van wat Musk en co verkondigen. Zie bv het artikeltje hier: SnertMetChoco in NWS / Elon Musk speelt met Twitter #37
Ben benieuwd wat de wereldwijde reacties gaan worden als de legacy blue badge ineens weg is. Schijnt pas over een aantal maandjes te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:
Kheb het idee dat het nieuws rondom de overname van Twitter door Elon een beetje opdroogt. De nieuwigheid is eraf, er staan weinig spectaculaire veranderingen klaar, dit lijkt het een beetje te zijn voor de komende tijd.
Ah ja, dat is nog wel iets grappigs om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de wereldwijde reacties gaan worden als de legacy blue badge ineens weg is.
Schuimbekkende celebs die zichzelf boven het klootjesvolk voelen met die badge. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, dat is nog wel iets grappigs om naar uit te kijken.
die dingen werden ook gewoon onderhands verkochtquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Schuimbekkende celebs die zichzelf boven het klootjesvolk voelen met die badge. Kan niet wachten.
Wel met de melding dat het Legacy Blue is, net even anders dan "deze persoon heeft er geld voor betaald". Lijkt me gevoelsmatig toch anders te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die dingen werden ook gewoon onderhands verkocht
(lol)
uh, okequote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef YStec het volgende:
[..]
Wel met de melding dat het Legacy Blue is, net even anders dan "deze persoon heeft er geld voor betaald". Lijkt me gevoelsmatig toch anders te zitten.
En maar de vraag of ze ervoor willen betalen.
Het zal vooral de bedoeling zijn om mooi weer te spelen voor adverteerders.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Hoe definieer je "viewed"? Bij een video weet je dat iemand hem afspeelde, maar bij een tweet? Gaan ze elke tweet tellen die afgebeeld werd? Dan krijg je een cijfer dat vooral aangeeft hoe vaak het algoritme die tweet getoond heeft. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Ik vraag me af of dat niet aardig kan backfiren... Met de kennelijk gedownscalede moderatie kun je wachten op viral screenshots met miljoenen views op een of andere haat-tweet of noem het maar op.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal vooral de bedoeling zijn om mooi weer te spelen voor adverteerders.
Wellicht, maar uiteindelijk is het vooral niet zo relevant. Adverteerders sturen doorgaans meer op impressies, click through rates, conversie enzovoort.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat niet aardig kan backfiren... Met de kennelijk gedownscalede moderatie kun je wachten op viral screenshots met miljoenen views op een of andere haat-tweet of noem het maar op.
wat zijn die impressies trouwens?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht, maar uiteindelijk is het vooral niet zo relevant. Adverteerders sturen doorgaans meer op impressies, click through rates, conversie enzovoort.
Allicht dat dat soort dingen gebruikt worden. Dat was echter niet de opgegeven reden waarom een aantal grote adverteerders de boel gepauzeerd hebben na de overname van Musk.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht, maar uiteindelijk is het vooral niet zo relevant. Adverteerders sturen doorgaans meer op impressies, click through rates, conversie enzovoort.
Haha "shows how much more alive Twitter is than it may seem". Blijkbaar komt het niet zo alive over dan?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Hoe definieer je "viewed"? Bij een video weet je dat iemand hem afspeelde, maar bij een tweet? Gaan ze elke tweet tellen die afgebeeld werd? Dan krijg je een cijfer dat vooral aangeeft hoe vaak het algoritme die tweet getoond heeft. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Zie dat nog maar eens om te keren. Twitter zinkt in razend tempo.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:51 schreef YStec het volgende:
1.5 miljard dollar rente en 2 miljard dollar minder inkomsten. Good busy.
Ze zullen ook wat aan de PR moeten werken, dat is wel lastig zonder communicatieafdeling. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt (weer) een account op Twitter te maken zolang die gek er de scepter zwaait, laat staan dat ik een abonnement zou afsluiten.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie dat nog maar eens om te keren. Twitter zinkt in razend tempo.
Zonder adverteerders zie ik overigens geen zinnig businessmodel. Er gaan nooit tientallen miljoenen lui maandelijks een twitterabbo afsluiten.
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ljus/say_hi_to_nole/
[ afbeelding ]
Netflix heeft wereldwijd iets van 200M abbonnees, maar daar krijg je dan ook veel meer voor je geld dan een berichtenservice.. en een abbonnement daar is niet optioneel.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ze zullen ook wat aan de PR moeten werken, dat is wel lastig zonder communicatieafdeling. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt (weer) een account op Twitter te maken zolang die gek er de scepter zwaait, laat staan dat ik een abonnement zou afsluiten.
Ouch. 1,5 miljard is hoger dan de 1,2 miljard dat was geschat (al hadden ze toen ook al voorspeld dat dit meer ging worden door stijgende rente percentages).quote:Op donderdag 22 december 2022 17:51 schreef YStec het volgende:
1.5 miljard dollar rente en 2 miljard dollar minder inkomsten. Good busy.
quote:Op donderdag 22 december 2022 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ljus/say_hi_to_nole/
[ afbeelding ]
Nee dat is wat je gebruikt om de waarde van advertenties op detailniveau te meten als je ze hebt geplaatst. Zaken als potentiële imagoschade worden in een wat eerder stadium beoordeeld doorgaans.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Allicht dat dat soort dingen gebruikt worden. Dat was echter niet de opgegeven reden waarom een aantal grote adverteerders de boel gepauzeerd hebben na de overname van Musk.
Waar heb jij gelezen dat de besparing op personeelskosten 900 miljoen per jaar zijn?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Ouch. 1,5 miljard is hoger dan de 1,2 miljard dat was geschat (al hadden ze toen ook al voorspeld dat dit meer ging worden door stijgende rente percentages).
Dus zelfs met de besparing van personeelskosten, wat geschat was op 900 mil per jaar, verliest Twitter netto nog steeds 600 miljoen meer per jaar puur alleen door zijn overname. Dat is heftig.
Was een schatting in een eerder artikel dat ik had gevonden hierover. Vond het zelf qua schatting vrij hoog (en ik heb het ook naar boven afgerond om er even een makkelijk getal van te maken) maar here you go:quote:Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat de besparing op personeelskosten 900 miljoen per jaar zijn?
quote:Reducing Costs
The company has moved quickly to slash costs, including cutting its staff by half. Salaries and other compensation make up a large chunk of overall expenses. The company had 7,500 full-time employees at the end of 2021, up from 5,500 a year earlier, filings show.
The layoffs of roughly 3,700 people could save the company roughly $860 million a year, if the employees that are leaving made an average of about $233,000 annually—the company’s most recently disclosed median pay figure. The estimated savings would represent about 15% of Twitter’s $5.57 billion in costs and expenses last year. Its costs and expenses climbed 51% from the previous year, as hiring drove up its payroll.
Tja, het is beetje een achterhaald artikel. Daarbij uiterst speculatief omdat er geen data is van het heden. Zonder gedegen feiten blijft letterlijk alles gokken.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:05 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Was een schatting in een eerder artikel dat ik had gevonden hierover. Vond het zelf qua schatting vrij hoog (en ik heb het ook naar boven afgerond om er even een makkelijk getal van te maken) maar here you go:
https://www.wsj.com/artic(...)ng-costs-11669042132
[..]
Die 900 miljoen gaat ook over 3700 medewerkers, het zijn er ondertussen meer. Vind die inschatting/mediaan die ze maken omtrent het personeelsbezuinigen ook wel heel hoog hoor. Zal vast komen omdat ze topsalarissen hierin hebben meegeteld.quote:It is tough to determine the state of the company. Twitter no longer has to file regular financial reports to the Securities and Exchange Commission, which are crucial tools for determining a company’s financial health.
Is dit een reden om je mastodon account op te zeggen?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef Tijn het volgende:
Hey, Twitter heeft de eerste echt nieuwe feature trouwens, een stock tracker
[ afbeelding ]
Zeker nietquote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dit een reden om je mastodon account op te zeggen?
Some men just want to watch the world burnquote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker niet
Maar ik vind het wel erg grappig dat je nu live op Twitter de koers van Tesla kan zien crashen
Inmiddels is er weer heel wat gebeurd inderdaad, maar toentertijd was het nog een vrij nauwkeurig artikel gebleken. En zo krijg je wel een ruw idee van hoe het er financieel voor staat. Het is ook heel lastig in te schatten wat het ontslaan van al die mensen doet met de omzet (op lange termijn). We zagen dat omzet wel is gedaald wegens het pauzeren van adverteerders wegens onduidelijkheid en onzekerheid over de toekomst van de kwaliteit van de services van Twitter.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tja, het is beetje een achterhaald artikel. Daarbij uiterst speculatief omdat er geen data is van het heden. Zonder gedegen feiten blijft letterlijk alles gokken.
[..]
Die 900 miljoen gaat ook over 3700 medewerkers, het zijn er ondertussen meer. Vind die inschatting/mediaan die ze maken omtrent het personeelsbezuinigen ook wel heel hoog hoor. Zal vast komen omdat ze topsalarissen hierin hebben meegeteld.
Maargoed, dit soort artikelen moet je met een korreltje zout nemen.
Jij bent The Dark Night aan het kijkenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn
Vooral omdat óók de omzet daalt vanwege het terugtrekken van adverteerders. Ze moeten wel erg veel blauwe vinkjes verkopen omdat te compenseren.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:47 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 1,5 miljard aan extra kosten per jaar is echt een gigantisch bedrag om te overbruggen voor Twitter.
Je kunt überhaupt in Nederland geen blauw vinkje kopen, toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef loveli het volgende:
Als ik een blauw vinkje zou willen kopen, moet ik m'n geboortedatum geven. Nu heb ik nog een leeftijdsloos account
Geen idee, ik ben een a-typische gebruiker, 10 jaar een account, heb 1 volger en ik volg sinds kort pas andere accounts.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt überhaupt in Nederland geen blauw vinkje kopen, toch?
Hij heeft gezegd dat hij in de nabije toekomst geen aandelen meer zal verkopen. Maar dat heeft ie al vaker beloofd.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef Tijn het volgende:
Hey, Twitter heeft de eerste echt nieuwe feature trouwens, een stock tracker
[ afbeelding ]
https://www.reuters.com/b(...)s-canada-2022-12-22/quote:Tesla Inc (TSLA.O) shares tanked on Thursday after the luxury electric car maker started offering $7,500 discounts on Model 3 and Model Y vehicles delivered in the United States this month, fueling concerns the company is facing softening demand as economies slow.
On Dec. 1, Tesla started offering a $3,750 "credit" on Model 3 and Model Y vehicles delivered before the end of the year. It raised the credit to $7,500 on Wednesday. It also recently started offering free supercharging for 10,000 miles (16,093 kms) for vehicles delivered in December.
"View counts are not available for this Tweet" staat er bij tweets op mijn tijdlijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 02:50 schreef crystal_meth het volgende:
De view count wordt nu getoond bij elke tweet
Welke tweet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 03:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
"View counts are not available for this Tweet" staat er bij tweets op mijn tijdlijn
Echt superleuk om te weten dat iets duizenden keren is gezien, maar dat niemand er ene hol aan vond.quote:
Vroeger heette dat nog gewoon een stalker.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:40 schreef loveli het volgende:
Geen idee, ik ben een a-typische gebruiker, 10 jaar een account, heb 1 volger en ik volg sinds kort pas andere accounts.
Bij retweets krijg ik nog steeds "view counts are not available for this tweet". Voor alle andere lijkt het nu te werken.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef YStec het volgende:
Weet nou niet of nog meer getalletjes en statistieken zo handig voor de users zijn. Gaat alleen maar meer druk zetten om meer en hoger en beter te halen; leuk voor het bedrijf, niet per se beter voor de user.
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.quote:
Mwa, users die zich daar druk om maken deden dat voordien al betreffende het aantal followers. Bovendien was deze info voor eigen tweets reeds beschikbaar (het aantal "impressions"). Nu kunnen ze vergelijken met het aantal views dat andermans tweets halen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef YStec het volgende:
Weet nou niet of nog meer getalletjes en statistieken zo handig voor de users zijn. Gaat alleen maar meer druk zetten om meer en hoger en beter te halen; leuk voor het bedrijf, niet per se beter voor de user.
En je kunt makkelijker zien hoe vaak je tweet niet geliked is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, users die zich daar druk om maken deden dat voordien al betreffende het aantal followers. Bovendien was deze info voor eigen tweets reeds beschikbaar (het aantal "impressions"). Nu kunnen ze vergelijken met het aantal views dat andermans tweets halen.
Wat waarschijnlijk zal leiden tot claims dat men benadeeld wordt door het algoritme (bvb als accounts met minder followers hogere views halen). Ach, het geeft zo'n mensen iets te doen.
ja, dat is dus ook precies het doel van zo'n platformquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:56 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.
Twitter zonder likes en andere statistieken beter?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:56 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.
Wow heb je nog meer van dit soort waardevolle inzichten?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dat is dus ook precies het doel van zo'n platform
je aandacht opslurpen
ja hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wow heb je nog meer van dit soort waardevolle inzichten?
Kan me niet voorstellen dat de sfeer goed is. Echter is die Luke ook wel een klojo, dus denk dat het wel beter is als dat soort figuren er niet meer rondlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:38 schreef Tijn het volgende:
Ik lees geruchten dat Luke Simon nu ook weg is, een van de grote Elon-fans binnen Twitter. Je vraagt je af hoe de sfeer binnen Twitter is als zelfs dit soort figuren er vandoor gaan.
[ twitter ]
Half november ging deze mooie screenshot rond waarin-ie een niet al te hoge pet op heeft van z'n mede-collega's
[ afbeelding ]
Ja, lijkt me ook een droplul eerste klas. Maar het zegt imho wel iets als zelfs dit soort Elon-aanbidders het schip verlaten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:50 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de sfeer goed is. Echter is die Luke ook wel een klojo, dus denk dat het wel beter is als dat soort figuren er niet meer rondlopen.
Je kent duidelijk de (lange) geschiedenis van de complottheorie niet. Dat de laptop echt was wil nog niet zeggen dat de complottheorie dat Joe Biden (financieel) geprofiteerd zou hebben van zijn positie als VP onder Obama echt is. Die theorie bestaat al veel langer en is wel degelijk door Russisch gezinde Oekraiense officials verspreid. Officials waar Giuliani idd contact mee heeft gezocht (zijn reis naar Oekraine) en die 'toevallig' daarna ook in het bezit kwam van een kopie van die laptop die door Hunter Biden achtergelaten zou zijn bij de Delaware repairman die zei dat hij Hunter niet met zekerheid heeft identificeren vanwege een oogafwijkingquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ twitter ]
De FBI had Hunters laptop al heel lang en ze wísten dat deze echt was. Stiekem luisterden ze Trumps advocaat Giuliani af, waardoor ze wisten dat de NY Post er over ging berichten. Toen opeens, werd Twitter door de FBI gesommeerd het NY Post account te blokkeren en alle berichten die aan de laptop refereerden te deleten, omdat het een ‘Russische hack’ zou zijn terwijl de FBI wist dat dat niet zo was. Zelfde is ook gebeurd bij andere (social) media; Zuckerberg heeft eerder al verklaard dat de FBI ook Facebook/Instagram op dezelfde manier heeft bewerkt.
Dit soort corruptie verwacht je in landen als Oekraïne of Rusland.
Trump werd ook al in 2019 impeached voor zijn poging Zelensky te dwingen onderzoek te doen naar de Bidens vanwege datzelfde lulverhaal:quote:A series of false claims are centered on the baseless allegation that while Joe Biden was vice president of the United States, he engaged in corrupt activities relating to the employment of his son, Hunter Biden, by the Ukrainian gas company Burisma.[1] They were spread primarily in an attempt to damage Joe Biden's reputation during the 2020 presidential campaign.[2] United States intelligence community analysis released in March 2021 found that proxies of Russian intelligence promoted and laundered misleading or unsubstantiated narratives about the Bidens "to US media organizations, US officials, and prominent US individuals, including some close to former President Trump and his administration."[3][4][5] The New York Times reported in May 2021 that a federal criminal investigation was examining a possible role by current and former Ukrainian officials, including whether they used former Trump personal attorney Rudy Giuliani, who is the subject of a separate federal investigation, to spread unsubstantiated claims.[6]
The conspiracy theory alleges that then-Vice President Biden withheld loan guarantees to pressure Ukraine into firing a prosecutor to prevent a corruption investigation into Burisma and to protect his son. The United States did withhold government aid to pressure Ukraine into removing the prosecutor,[7] in accord with the official and bipartisan policy of the federal government of the United States. The US government, along with the European Union, the World Bank and the International Monetary Fund, believed the prosecutor to be corrupt and ineffective and too lenient in investigating companies and oligarchs, including Burisma and its owner.[8][9] A January 2018 video shows Biden taking credit for withholding the loan guarantees to have the prosecutor fired, acting to implement bipartisan US policy rather than for the reasons the conspiracy theory alleges.[10][11]
Bron
Oh, we zijn weer aan het fantaseren geslagen. Wat een zielig gedoe weer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ twitter ]
De FBI had Hunters laptop al heel lang en ze wísten dat deze echt was. Stiekem luisterden ze Trumps advocaat Giuliani af, waardoor ze wisten dat de NY Post er over ging berichten. Toen opeens, werd Twitter door de FBI gesommeerd het NY Post account te blokkeren en alle berichten die aan de laptop refereerden te deleten, omdat het een ‘Russische hack’ zou zijn terwijl de FBI wist dat dat niet zo was. Zelfde is ook gebeurd bij andere (social) media; Zuckerberg heeft eerder al verklaard dat de FBI ook Facebook/Instagram op dezelfde manier heeft bewerkt.
Er valt geen speld meer tussen te krijgen, de geheime dienst heeft met onnodige interventie er voor gezorgd dat de verkiezingen zijn beïnvloed. En inderdaad dit soort praktijken horen thuis in een bananenrepubliek, niet in een modern en welvarend land zoals de VS.quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ twitter ]
Luke Simon is ook een anagram voor I Elon Musk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:38 schreef Tijn het volgende:
Ik lees geruchten dat Luke Simon nu ook weg is, een van de grote Elon-fans binnen Twitter. Je vraagt je af hoe de sfeer binnen Twitter is als zelfs dit soort figuren er vandoor gaan.
[ twitter ]
Half november ging deze mooie screenshot rond waarin-ie een niet al te hoge pet op heeft van z'n mede-collega's
[ afbeelding ]
quote:
quote:The removal of the feature, known as #ThereIsHelp, has not been previously reported. It had shown at the top of specific searches contacts for support organisations in many countries related to mental health, HIV, vaccines, child sexual exploitation, Covid19, gender-based violence, natural disasters and freedom of expression.
'increased instability'quote:Op zaterdag 24 december 2022 03:24 schreef IndoorKite het volgende:
[ twitter ]
Wel nog bezig met kosten drukken iig. Ben benieuwd hoe dicht ze nu bij die 1,5 miljard zitten?
Dus nu is het ineens niet de FBI maar "de geheime dienst"? Welke? Of zijn ze het allemaal? De fantasie wereld waarin jullie leven is echt lachwekkend, trouwens, Trump een man die producten liet maken in 17 landen is geen globalist?quote:Op zaterdag 24 december 2022 03:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er valt geen speld meer tussen te krijgen, de geheime dienst heeft met onnodige interventie er voor gezorgd dat de verkiezingen zijn beïnvloed. En inderdaad dit soort praktijken horen thuis in een bananenrepubliek, niet in een modern en welvarend land zoals de VS.
Ergens snap ik wel waarom ze het hebben gedaan, Trump is niet een van hun. Hij was de outsider, een ongeleid projectiel.
Een man zoals Trump werkt niet mee aan de wereldorde zoals de globalisten dat voor ogen hebben. America First was een bedreiging voor de VS op de lange termijn. Een VS dat zich minder bemoeide met de buitenwereld en dat zich meer richtte op de binnenlandse problemen.
Dat hebben ze nu met deze verkiezingsstunt van de geheime dienst uit de weg geruimd.
Een fantasiewereld waar feiten er niet toe doen, alleen de sprookjes die een oplichter als Trump ze vertelt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus nu is het ineens niet de FBI maar "de geheime dienst"? Welke? Of zijn ze het allemaal? De fantasie wereld waarin jullie leven is echt lachwekkend, trouwens, Trump een man die producten liet maken in 17 landen is geen globalist?
De fanatiekste kontkussers proberen vaak hun eigen incompetentie te verbloemen met hielenlikkerij.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:38 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ah de slechte comics van ben garrison.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:08 schreef Hyperdude het volgende:
36,5 topics in 1 plaatje:![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg de indruk dat in jouw ogen de Democraten absoluut nooit iets verkeerd kunnen doen, beetje vreemd dat iemand met zo'n bias moderator van POL is.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, we zijn weer aan het fantaseren geslagen. Wat een zielig gedoe weer.
En ik krijg de indruk dat complot wappies de boel hier verzieken zonder ooit enig bewijs te kunnen leveren voor hun uitspraken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat in jouw ogen de Democraten absoluut nooit iets verkeerd kunnen doen, beetje vreemd dat iemand met zo'n bias moderator van POL is.
View counts zijn wel interessant voor als je b.v. een reclame/propagandabericht of religieuze boodschap brengt. Zonder reacties te krijgen weet je wel dat vele stille gebruikers mogelijk een beetje beinvloed zouden kunnen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:08 schreef Hyperdude het volgende:
36,5 topics in 1 plaatje:![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit gewoon meegenomen is bij het afschaffen van al die censuurwaarschuwingen. Ach ja, dan gaan er maar wat wanhopige pubers dood. Small price to pay for freedom of speech.quote:Op zaterdag 24 december 2022 07:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vraag me wel af of dit opzettelijk is, of dat die shit gewoon niet meer werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |