Geen idee, ik ben een a-typische gebruiker, 10 jaar een account, heb 1 volger en ik volg sinds kort pas andere accounts.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt überhaupt in Nederland geen blauw vinkje kopen, toch?
Hij heeft gezegd dat hij in de nabije toekomst geen aandelen meer zal verkopen. Maar dat heeft ie al vaker beloofd.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef Tijn het volgende:
Hey, Twitter heeft de eerste echt nieuwe feature trouwens, een stock tracker
[ afbeelding ]
https://www.reuters.com/b(...)s-canada-2022-12-22/quote:Tesla Inc (TSLA.O) shares tanked on Thursday after the luxury electric car maker started offering $7,500 discounts on Model 3 and Model Y vehicles delivered in the United States this month, fueling concerns the company is facing softening demand as economies slow.
On Dec. 1, Tesla started offering a $3,750 "credit" on Model 3 and Model Y vehicles delivered before the end of the year. It raised the credit to $7,500 on Wednesday. It also recently started offering free supercharging for 10,000 miles (16,093 kms) for vehicles delivered in December.
"View counts are not available for this Tweet" staat er bij tweets op mijn tijdlijnquote:Op vrijdag 23 december 2022 02:50 schreef crystal_meth het volgende:
De view count wordt nu getoond bij elke tweet
Welke tweet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 03:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
"View counts are not available for this Tweet" staat er bij tweets op mijn tijdlijn
Echt superleuk om te weten dat iets duizenden keren is gezien, maar dat niemand er ene hol aan vond.quote:
Vroeger heette dat nog gewoon een stalker.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:40 schreef loveli het volgende:
Geen idee, ik ben een a-typische gebruiker, 10 jaar een account, heb 1 volger en ik volg sinds kort pas andere accounts.
Bij retweets krijg ik nog steeds "view counts are not available for this tweet". Voor alle andere lijkt het nu te werken.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef YStec het volgende:
Weet nou niet of nog meer getalletjes en statistieken zo handig voor de users zijn. Gaat alleen maar meer druk zetten om meer en hoger en beter te halen; leuk voor het bedrijf, niet per se beter voor de user.
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.quote:
Mwa, users die zich daar druk om maken deden dat voordien al betreffende het aantal followers. Bovendien was deze info voor eigen tweets reeds beschikbaar (het aantal "impressions"). Nu kunnen ze vergelijken met het aantal views dat andermans tweets halen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:24 schreef YStec het volgende:
Weet nou niet of nog meer getalletjes en statistieken zo handig voor de users zijn. Gaat alleen maar meer druk zetten om meer en hoger en beter te halen; leuk voor het bedrijf, niet per se beter voor de user.
En je kunt makkelijker zien hoe vaak je tweet niet geliked is.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, users die zich daar druk om maken deden dat voordien al betreffende het aantal followers. Bovendien was deze info voor eigen tweets reeds beschikbaar (het aantal "impressions"). Nu kunnen ze vergelijken met het aantal views dat andermans tweets halen.
Wat waarschijnlijk zal leiden tot claims dat men benadeeld wordt door het algoritme (bvb als accounts met minder followers hogere views halen). Ach, het geeft zo'n mensen iets te doen.
ja, dat is dus ook precies het doel van zo'n platformquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:56 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.
Twitter zonder likes en andere statistieken beter?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:56 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lachen, maar de views en likes en weetikveel allemaal zijn wel verslavend voor veel mensen.
Wow heb je nog meer van dit soort waardevolle inzichten?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, dat is dus ook precies het doel van zo'n platform
je aandacht opslurpen
ja hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wow heb je nog meer van dit soort waardevolle inzichten?
Kan me niet voorstellen dat de sfeer goed is. Echter is die Luke ook wel een klojo, dus denk dat het wel beter is als dat soort figuren er niet meer rondlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:38 schreef Tijn het volgende:
Ik lees geruchten dat Luke Simon nu ook weg is, een van de grote Elon-fans binnen Twitter. Je vraagt je af hoe de sfeer binnen Twitter is als zelfs dit soort figuren er vandoor gaan.
[ twitter ]
Half november ging deze mooie screenshot rond waarin-ie een niet al te hoge pet op heeft van z'n mede-collega's
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |