Prince Alwaleed bin Talalquote:Op donderdag 22 december 2022 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Musk heeft toch alle aandelen opgekocht over welke andere investeerders heb je het nu?
Larry Ellison, Qatar Holding, Prince Alwaleed bin Talal?quote:Op donderdag 22 december 2022 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Musk heeft toch alle aandelen opgekocht over welke andere investeerders heb je het nu?
https://www.aljazeera.com(...)his-twitter-takeoverquote:The total sum of the deal also includes $5.2bn from investment groups and other large funds, including from Larry Ellison, the co-founder of software company Oracle, who wrote a $1bn cheque as part of the arrangement.
Qatar Holding, which is controlled by Qatar’s sovereign wealth fund, the Qatar Investment Authority, has also tossed capital into the pot.
And Prince Alwaleed bin Talal of Saudi Arabia transferred to Musk the nearly 35 million shares he already owned.
In exchange for their investments, the contributors will become Twitter shareholders.
Denk vooral dat Musk dat denkt.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:12 schreef Rnie het volgende:
Ik heb echt het idee dat het merendeel denkt dat Twitter de eenmanszaak van Musk is
Logisch, er klopt immers ook geen reet van wat Musk en co verkondigen. Zie bv het artikeltje hier: SnertMetChoco in NWS / Elon Musk speelt met Twitter #37quote:
Ja maar kattestront op Twitter zegt dat het anders zit!!!!11111!!!1, ik doe mijn eigen onderzoek enzo!11!!!.quote:Op donderdag 22 december 2022 13:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Logisch, er klopt immers ook geen reet van wat Musk en co verkondigen. Zie bv het artikeltje hier: SnertMetChoco in NWS / Elon Musk speelt met Twitter #37
Ben benieuwd wat de wereldwijde reacties gaan worden als de legacy blue badge ineens weg is. Schijnt pas over een aantal maandjes te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:
Kheb het idee dat het nieuws rondom de overname van Twitter door Elon een beetje opdroogt. De nieuwigheid is eraf, er staan weinig spectaculaire veranderingen klaar, dit lijkt het een beetje te zijn voor de komende tijd.
Ah ja, dat is nog wel iets grappigs om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de wereldwijde reacties gaan worden als de legacy blue badge ineens weg is.
Schuimbekkende celebs die zichzelf boven het klootjesvolk voelen met die badge. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, dat is nog wel iets grappigs om naar uit te kijken.
die dingen werden ook gewoon onderhands verkochtquote:Op donderdag 22 december 2022 14:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Schuimbekkende celebs die zichzelf boven het klootjesvolk voelen met die badge. Kan niet wachten.
Wel met de melding dat het Legacy Blue is, net even anders dan "deze persoon heeft er geld voor betaald". Lijkt me gevoelsmatig toch anders te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die dingen werden ook gewoon onderhands verkocht
(lol)
uh, okequote:Op donderdag 22 december 2022 15:03 schreef YStec het volgende:
[..]
Wel met de melding dat het Legacy Blue is, net even anders dan "deze persoon heeft er geld voor betaald". Lijkt me gevoelsmatig toch anders te zitten.
En maar de vraag of ze ervoor willen betalen.
Het zal vooral de bedoeling zijn om mooi weer te spelen voor adverteerders.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Hoe definieer je "viewed"? Bij een video weet je dat iemand hem afspeelde, maar bij een tweet? Gaan ze elke tweet tellen die afgebeeld werd? Dan krijg je een cijfer dat vooral aangeeft hoe vaak het algoritme die tweet getoond heeft. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Ik vraag me af of dat niet aardig kan backfiren... Met de kennelijk gedownscalede moderatie kun je wachten op viral screenshots met miljoenen views op een of andere haat-tweet of noem het maar op.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal vooral de bedoeling zijn om mooi weer te spelen voor adverteerders.
Wellicht, maar uiteindelijk is het vooral niet zo relevant. Adverteerders sturen doorgaans meer op impressies, click through rates, conversie enzovoort.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat niet aardig kan backfiren... Met de kennelijk gedownscalede moderatie kun je wachten op viral screenshots met miljoenen views op een of andere haat-tweet of noem het maar op.
wat zijn die impressies trouwens?quote:Op donderdag 22 december 2022 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht, maar uiteindelijk is het vooral niet zo relevant. Adverteerders sturen doorgaans meer op impressies, click through rates, conversie enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |