Ik vanaf zaterdag twee weekjes. Tussen 1 en 8 januari ben ik op Tenerife te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende: Eerste 2 weken januari vrij Dat is het beste.
en dan skip je Ricky + RvB?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Jimmy de volgende leg niet wint ga ik slapen.
Inderdaad nog ietsjes verschrikkelijker dan het aanschouwen van Hendriks-Hughes.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Altijd mooi om die verschrikkelijke nieuwjaarswensen te ontlopen.
Dit zal indruk maken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeft niet, is maar even een bekendmaking.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja morgen lange dag. Werken n shit
Flash stelt snoeiharde ultimatums.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Niets van aantrekken joh!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lief. Dat kan ik wel gebruiken na wederom een uitbrander van forumgebruiker @:Tagliano
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Van half januari tot half februari naar achtereenvolgens Bali, Kuala Lumpur & Singapore
Dat is echt mensonterend...ik overweeg derhalve week 1 gewoon thuis te werken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerste week vrij hier. Altijd mooi om die verschrikkelijke nieuwjaarswensen te ontlopen.
Tja, schoonzus & haar vriend zijn daar. Wij reizen ze ff achterna.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.
Aanslagen genot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Visvakantie zekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Van half januari tot half februari naar achtereenvolgens Bali, Kuala Lumpur & Singapore
@Doevelaer werkt bij Foster Parents Plan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
De voorraad raakt op ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:doevelaer werkt bij Foster Parents Plan?
Nee, kinderen kopen.quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Is het nou een act dat jullie zo vaak die airfryer aanzetten of..?
Lekker op alle Instagram fotoplekjes poserenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rauw is zo'n kroket toch minder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Airfryerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Lekker om 6.00 ochtends vliegen met Transavia en dus sleutelpuntjes bij?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vanaf zaterdag twee weekjes. Tussen 1 en 8 januari ben ik op Tenerife te vinden.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rauw is zo'n kroket toch minder.
Nee, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker op alle Instagram fotoplekjes poseren
Hendriks ook niet, dat scheeltquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na al die jaren kan Yozza nog steeds niet dubbelen
7 uur s’ochtends met Easyjetquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker om 6.00 ochtends vliegen met Transavia en dus sleutelpuntjes bij?
Auquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
7 uur s’ochtends met Easyjet
In de sloot mag ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Dat vrouwtje moet heel rap terug naar de keuken van Menzies
Ik ga in maart naar Tenerife, ook met EJ. Maar vgs mij niet zo achterlijk vroeg hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oh, dan kan je mooi in een keer door.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En goedkope wijven @Caland.quote:
Klopt maat. Maar hij is wel moddertjevet!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet zo van de mini frikandellen
Ook het plan. Exact dezelfde vlucht geboekt als vorig jaar, beviel prima.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh, dan kan je mooi in een keer door.
Welkom!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu ook kijken!!
Hoe heeft Jimmy Hendriks het gedaan?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar hij is wel moddertjevet!
Ik raad je aan even te wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu ook kijken!!
Hij deed en doet het verschrikkelijk slecht maar heeft het geluk dat Hughes het net zo slecht doet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga nu ook kijken!!
Welke serie?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog maar even Netflix aanzetten totdat de sportman van 2022 aantreedt.
Dat is toch aids, kom je daar aan ben je helemaal kapot en kan je geen reet uitvoerenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel puur genot daar. 25 graden, lekker strandhangen, biertjes drinken, beetje hardlopen op het strand (niet in die volgorde) en goed etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar Tenerife, ook met EJ. Maar vgs mij niet zo achterlijk vroeg hoor.
Tot 15.00 wachten voor je kunt inchecken in het hotelquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is toch aids, kom je daar aan ben je helemaal kapot en kan je geen reet uitvoeren
Eén nachtje overslaan kan echt iedereen wel aan, mietjequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is toch aids, kom je daar aan ben je helemaal kapot en kan je geen reet uitvoeren
En hoe weet jij dat? Ik discrimineer niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet zo van de mini frikandellen
Klinkt goed. Ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel puur genot daar. 25 graden, lekker strandhangen, biertjes drinken, beetje hardlopen op het strand (niet in die volgorde) en goed eten
Hostel waar ik zit is ook heerlijk.
Als je slim bent kom je over een half uurtje terug, dan zijn ze misschien bezig met de laatste leg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Szura het volgende:
Schakel net in, hoe heeft Jimmy ooit een set gewonnen
Joeks finisht 6 uit 32.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat kun je je ook van JOEKS afvragenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Szura het volgende:
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sjimmie Hendriks gaat aan de zegekar gebonden worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Hoe kijk jij naar deze pot als scout voor Brendan Dolan?
Niks mis mee, ik overweeg daar komend jaar naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.
Sowieso weinig plannen om dingen uit te voeren. Normaal ben ik continu in de weer op reis, maar dit wordt gewoon een luie zonvakantie.
Ik boek normaal nooit twee keer dezelfde reis dus dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben er nog nooit geweest
Als het om werk/studie of wat dan ook gaat, zeker. Op vakantie kom ik liever uitgerust aan anders ben je een dag kwijt voor niets.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eén nachtje overslaan kan echt iedereen wel aan, mietje
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.
Sowieso weinig plannen om dingen uit te voeren. Normaal ben ik continu in de weer op reis, maar dit wordt gewoon een luie zonvakantie.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik dacht na het vrijwel dagelijks lezen van de posts van @onlogisch dat ik toch wel ervaring had in domme teksten juist interpreteren maar dit sloeg alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Toch prima, 7 uur vliegen, 11 uur daar. Bestel je op een strandbedje een grote pils, beetje wegdommelen tot 2-3 en inchecken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als het om werk/studie of wat dan ook gaat, zeker. Op vakantie kom ik liever uitgerust aan anders ben je een dag kwijt voor niets.
Nou zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Stervendehoerenkanker KPN!!!
Vandaag glasvezelmannetje geweest nu werkt het streamen van Viaplay niet meer
Via de decoder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Je doet de kroeg tekortquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is toch niet serieus te nemen. Je staat niet in een kroeg te gooien, idioot.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Hallo dagjesvolk. Welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een worsteling vanavond. Mijn god. 77 gemiddeld. Blijf thuis
Het is daar een uur vroegerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Barney die gaat klagen over het late aanvangstijdstip al op de bingokaart?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:17 schreef BB-King het volgende:
Dit wordt 2-2 in sets en 2-2 in legs.
Tot eindelijk de verlossing komt en we verder kunnen.
We halen een expert erbij:quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
quote:
Ow is het zo ergquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raad je aan even te wachten
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Barney die gaat klagen over het late aanvangstijdstip z'n lunch al op de bingokaart?
Nou, ik gooide afgelopen week Eredivisie en zelfs de koploper die veel te goed voor de rest is staat nog opgelucht te juichen als ze van je winnenquote:
Ik ben wel van de ietwat actievere vakantiesquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch prima, 7 uur vliegen, 11 uur daar. Bestel je op een strandbedje een grote pils, beetje wegdommelen tot 2-3 en inchecken.
quote:
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winterquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:14 schreef Coco het volgende:
Ik wacht de review van @:Gurneyisbestoke af.
Tl;drquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winter![]()
Twijfelde om een ander eiland te pakken maar toch weer voor Tenerife gegaan. Ben wel eens benieuwd hoe zo’n reisje gaat aanvoelen waarin ik geen enkel gevoel of druk van haast heb want normaal blijf ik nooit lang op dezelfde plek laat staan dat ik iets twee keer bezoek.
Ik hou ook niet van die treurige all in vakanties in Spanjequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben wel van de ietwat actievere vakanties
Komende maart rond bonjouren in PortugalEerst even wat Sjempions Liek kijken over de grens in februari
Moet je ook wel een beetje mazzel bij hebben toch, ben vroeger (en recent) vrij regelmatig Lanzarote geweest in dezelfde periode of zelfs februari/maart maar dan heb je toch soms ook wel relatief kutweerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar: echt puur genot. Timing was wel perfect destijds omdat al die idiote lockdowns echt aan mij aan het vreten waren, plus ontsnappen aan het ijskoude weer is altijd een goede. Maar de stadjes in Tenerife zijn leuk om door te wandelen, Spaans eten is altijd goed (ik ben dol op hammetjes en die eet ik hier nooit meer), en je kan er ook fantastisch hiken (Mirador Cruz del Carmen is waanzinnig). Mijn hostel is enorm relaxed, fijne sfeer (ondanks de nodige kliekjes maar die ontwijk je vaak niet). Plus ik kan niet genoeg benadrukken hoe fijn 25 graden zon is in de winter![]()
Twijfelde om een ander eiland te pakken maar toch weer voor Tenerife gegaan. Ben wel eens benieuwd hoe zo’n reisje gaat aanvoelen waarin ik geen enkel gevoel of druk van haast heb want normaal blijf ik nooit lang op dezelfde plek laat staan dat ik iets twee keer bezoek.
Zijn probleem. En het jouwe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net als Wereldgozer, omdat je zijn piemol klein noemde. Zit ik weer met een chagrijn.
Ik probeer jullie een beetje positieve afleiding van deze wedstrijd te bieden dus lees nou maar.quote:
Maar dan moet ik naar buiten..quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn probleem. En het jouwe.
Misschien moet je eens een echte man zoeken.
Tegenwoordig is het Oxygen not includedquote:
De waarheid is soms hard.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net als Wereldgozer, omdat je zijn piemol klein noemde. Zit ik weer met een chagrijn.
Ik ook hoor! Maar ben sinds afgelopen januari op een paar dagen op Koh Rong na continu in de weer geweest dus gun mijzelf nu enige rustquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben wel van de ietwat actievere vakanties
Komende maart rond bonjouren in PortugalEerst even wat Sjempions Liek kijken over de grens in februari
Ja dat wel, alhoewel het eigenlijk steevast tussen de 20-25 graden blijft. Wel af en toe regen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je ook wel een beetje mazzel bij hebben toch, ben vroeger (en recent) vrij regelmatig Lanzarote geweest in dezelfde periode of zelfs februari/maart maar dan heb je toch soms ook wel relatief kutweer
Al is Tenerife volgens mij vaak wat beter
Weg ermeequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Dan kan de dartsavond nu echt beginnen
quote:
Dolan heeft een bye in r2quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ene keer ga ik juichen voor Dolan in volgende ronde.
Weerzinwekkend potje
DRT staat vanaf nu massaal achter Jimmyquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jimmy past in het inclusieve warme bad
Kan niets anders dan een FOK!er zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jimmy past in het inclusieve warme bad
Dat gaat pas écht mokertraag worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ene keer ga ik juichen voor Dolan in volgende ronde.
Weerzinwekkend potje
Ray heeft ook alles voor ons over!!!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit gaat me mijn slaap kosten en mijn leven voor de komende dagen, maar ik heb alles over voor Ray.
Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ray heeft ook alles voor ons over!!!
Daar zit de volgende dikke midget op haar te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ricky gooit binnen 20 minuten die stoephoer naar huis.
Tegen Dolan. Ik weet niet wanneer, maar ik heb dan wat anders te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weg ermee
Het nadeel is dat Hendriks nu nog een keer mag komen opdraven met zijn parkinsonworp maar we kunnen niet alles hebben
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ricky gooit binnen 20 minuten die stoephoer naar huis.
Onkunde herkent elkaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar die Hendriks zeg. Had nooit verwacht dat hij die laatste dubbel erin zou kunnen gooien. Bizar hoe hard Hughes door het ijs zakte zeg. Normaal gooit die vent toch wel een stuk beter. Super sportief einde trouwens van Hughes. Leek wel alsof die twee vrienden van elkaar zijn? Bij de meeste spelers kan er net een slap handje vanaf als ze zo onder hun niveau spelen en van een mindere speler verliezen.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zit de volgende dikke midget op haar te wachten.
Ik ben aan het overwegen om Ray op mijn lichaam te vereeuwigen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.
Eerste partijtje van de vrijdagmiddag, die kan je prima overslaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen Dolan. Ik weet niet wanneer, maar ik heb dan wat anders te doen
Wanneer ik een tram zie wacht ik netjes met instappen tot de tram is vertrokken ter ere van Hem.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.
Hij is een inspiratie voor mij en vele anderen en zal altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Hij verdient absoluut een standbeeld, een eeuwige herinnering aan alles wat hij heeft bereikt en wat hij voor de sport heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om Ray op mijn lichaam te vereeuwigen.
Van wie is deze quote?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pleur op met die kut AIquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij is een inspiratie voor mij en vele anderen en zal altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Hij verdient absoluut een standbeeld, een eeuwige herinnering aan alles wat hij heeft bereikt en wat hij voor de sport heeft gedaan.
Ik wil Raymond bedanken voor alles wat hij heeft gedaan en ik zal altijd blijven aanmoedigen en hem blijven bewonderen. Hij is een ware held en ik ben dankbaar dat ik hem heb mogen zien darten.
Alleen voor 't verhaalquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef leolinedance het volgende:
Zou Fallon Sherrock heel hard doen
Menziesquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Is er iemand die niet voor Riky is?
Een gat is een gatquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef leolinedance het volgende:
Zou Fallon Sherrock heel hard doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |