Dat kun je je ook van JOEKS afvragenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Szura het volgende:
Schakel net in, hoe heeft Jimmy ooit een set gewonnen
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is toch aids, kom je daar aan ben je helemaal kapot en kan je geen reet uitvoeren
Sjimmie Hendriks gaat aan de zegekar gebonden worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Hoe kijk jij naar deze pot als scout voor Brendan Dolan?
Niks mis mee, ik overweeg daar komend jaar naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.
Sowieso weinig plannen om dingen uit te voeren. Normaal ben ik continu in de weer op reis, maar dit wordt gewoon een luie zonvakantie.
Ik boek normaal nooit twee keer dezelfde reis dus dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben er nog nooit geweest
Als het om werk/studie of wat dan ook gaat, zeker. Op vakantie kom ik liever uitgerust aan anders ben je een dag kwijt voor niets.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eén nachtje overslaan kan echt iedereen wel aan, mietje
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar ging prima. Heb voor 1 naar 2 januari een eigen kamertje geboekt, kan ik gewoon de kwartfinale van het WK lekker volgen met een biertje in de warmte.
Sowieso weinig plannen om dingen uit te voeren. Normaal ben ik continu in de weer op reis, maar dit wordt gewoon een luie zonvakantie.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik dacht na het vrijwel dagelijks lezen van de posts van @onlogisch dat ik toch wel ervaring had in domme teksten juist interpreteren maar dit sloeg alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Toch prima, 7 uur vliegen, 11 uur daar. Bestel je op een strandbedje een grote pils, beetje wegdommelen tot 2-3 en inchecken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als het om werk/studie of wat dan ook gaat, zeker. Op vakantie kom ik liever uitgerust aan anders ben je een dag kwijt voor niets.
Nou zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Stervendehoerenkanker KPN!!!
Vandaag glasvezelmannetje geweest nu werkt het streamen van Viaplay niet meer
Via de decoder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Stervendehoerenkanker KPN!!!
Vandaag glasvezelmannetje geweest nu werkt het streamen van Viaplay niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |