quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef Coco het volgende:
Ik dacht na het vrijwel dagelijks lezen van de posts van @onlogisch dat ik toch wel ervaring had in domme teksten juist interpreteren maar dit sloeg alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind

Toch prima, 7 uur vliegen, 11 uur daar. Bestel je op een strandbedje een grote pils, beetje wegdommelen tot 2-3 en inchecken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als het om werk/studie of wat dan ook gaat, zeker. Op vakantie kom ik liever uitgerust aan anders ben je een dag kwijt voor niets.

Nou zegquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Stervendehoerenkanker KPN!!!
Vandaag glasvezelmannetje geweest nu werkt het streamen van Viaplay niet meer

Via de decoder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:

Je doet de kroeg tekortquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is toch niet serieus te nemen. Je staat niet in een kroeg te gooien, idioot.

Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:

Hallo dagjesvolk. Welkom.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een worsteling vanavond. Mijn god. 77 gemiddeld. Blijf thuis

Het is daar een uur vroegerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Barney die gaat klagen over het late aanvangstijdstip al op de bingokaart?

quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:17 schreef BB-King het volgende:
Dit wordt 2-2 in sets en 2-2 in legs.
Tot eindelijk de verlossing komt en we verder kunnen.

We halen een expert erbij:quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef leolinedance het volgende:
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |